Jep. Dan krijg je de volgende dag: "Oh ja joh? Vervelend zegquote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Als jij maar tot 17:00 knopjes duwt. Dat je daarna nog tot 23:00 bezig bent om hemelsbreed 30 km te overbruggen is JOUW probleem
Mijn werkgever heeft anders al mooi een keer een taxi geregeld toen het treinverkeer zo goed als plat lag. Zo kan het dus ook.quote:Op zondag 20 december 2009 22:23 schreef Ritmo het volgende:
[..]
En dan opeens maakt het je werkgever niets meer uit.
Dat had ik dus ook afgelopen donderdag, had ik geen rekening gehouden dat ik ook nog terug moest komenquote:Op zondag 20 december 2009 21:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met jou zitten morgenochtend een paar miljoen Nederlanders in hetzelfde schuitjeWe zullen moeten afwachten hoe het gaat. We kunnen er zelf niet veel aan doen. En iedereen die het als een overwinning beschouwt als hij na hard knokken twee uur te laat werk/school/afspraak/hatever bereikt: Bedenk dat je ook nog terug moet zien te komen. Ik wens ons allemaal veel succes morgen
Dat heb ik dus ook.quote:Op zondag 20 december 2009 21:53 schreef Tandaozhi het volgende:
Voor mij is niet alleen onduidelijk of mijn trein morgenochtend rijdt, maar ook of mijn tentamen doorgaat. Want dat moet de examenorganisatie maar gaan bepalen, aldus de hooglerarenDus onduidelijkheid dubbelop. Zit ik morgen voor niets in een (vertraagde) trein
grrrr, dinsdag moet ik die kant waarschijnlijk opquote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Fastmatti het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat de regio Rotterdam morgen niet gaat rijden. Het sneeuwt inmiddels weer best hard.
Je kan natuurlijk ook zeggen: "de treinen rijden niet, dus dat is m'n baas z'n probleem". Want jij redt je thuis wel. Dat je veel moeite doet om op je werk te komen en vervolgens je hele dag voor je baas weg gooit mag best 'beloond' worden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Als jij maar tot 17:00 knopjes duwt. Dat je daarna nog tot 23:00 bezig bent om hemelsbreed 30 km te overbruggen is JOUW probleem
Dan zou ik de eerstvolgende keer ook geen moeite meer doen als de treinen niet/nauwelijks rijden.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Jep. Dan krijg je de volgende dag: "Oh ja joh? Vervelend zeg"
Kijk, dat zijn werkgevers die snappen hoe het moet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:36 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Mijn werkgever heeft anders al mooi een keer een taxi geregeld toen het treinverkeer zo goed als plat lag. Zo kan het dus ook.
Nee, niemandquote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Weet iemand of de bussen in omg. Utrecht morgen gewoon rijden?
zegt niet zo heel veel, als het een paar vlokjes zijn is er niets aan de handquote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
op http://buienradar.nl/ zie ik allerlei sneeuwbuien vrolijk komende nacht over het land trekken
Hier sneeuwt het flink. Net het pad schoongeveegd, maar daar zie je niets meer van.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef starla het volgende:
[..]
zegt niet zo heel veel, als het een paar vlokjes zijn is er niets aan de hand
Hier onweert hetquote:Op zondag 20 december 2009 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
op http://buienradar.nl/ zie ik allerlei sneeuwbuien vrolijk komende nacht over het land trekken
Nee, zelfs ALS dat zo is, dan blijft die 15 cm van de afgelopen dagen gewoon tuusen de wissels gekoekt zitten en gaan er geen treinen rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef starla het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 23:35 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik moet morgen wel naar Leiden kunnen potverdorie!
Hier in Utrecht sneeuwt het alweer ruim 1,5 uur.quote:Op zondag 20 december 2009 23:34 schreef starla het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier idd als een mallequote:Op zondag 20 december 2009 23:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Hier in Utrecht sneeuwt het alweer ruim 1,5 uur.
Ik doe met je meequote:Op zondag 20 december 2009 23:33 schreef Fastmatti het volgende:
Succes morgen. Als jullie staan te verkleumen op de bushalte zal ik me nog even een keertje omdraaien in bed.
Weet je dat wel zekerquote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
in me eigen bed dan![]()
Als je voor 0800 in een trein zit maak je een kans. Hoop ikquote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef Karammel het volgende:
Hmm....
Morgen moet ik toch echt om 11.45 op Amsterdam Zuid staan. Dat moet toch echt gebeuren met de trein vanuit Amersfoort. Ben benieuwd hoe ik dat aan ga pakken morgen. Fijn... tentamens.
En dat heb ik het nog niet eens gehad over de bus waarmee ik op het station moet komen.
Dat kan nietquote:Op zondag 20 december 2009 23:39 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik ook
Maar ik ga maar vrij nemen denk
Ow hier geen onweer gelukkig, onweer in de winter schijnt wel gevaarlijker te zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 23:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier idd als een malleMet onweer erbij ook. Vet
Oh?quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ow hier geen onweer gelukkig, onweer in de winter schijnt wel gevaarlijker te zijn.
Ik heb een tentamenquote:Op zondag 20 december 2009 23:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet heb geen dagen meer over.
Niet zeiken en op kot gaan!quote:Op zondag 20 december 2009 23:45 schreef Karammel het volgende:
Morgen moet ik toch echt om 11.45 op Amsterdam Zuid staan. Dat moet toch echt gebeuren met de trein vanuit Amersfoort. Ben benieuwd hoe ik dat aan ga pakken morgen. Fijn... tentamens.
Tentamens waar maar een paar mensen aanwezig zijn geeft je enorme veel voordeel. Vaak zijn de surveillanten best behulpzaamquote:
Oh dan kan ik ze misschien benoemen tot artikel-in-het-wetboek-opzoekersquote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tentamens waar maar een paar mensen aanwezig zijn geeft je enorme veel voordeel. Vaak zijn de surveillanten best behulpzaam
Gratis koffie sowiesoquote:Op zondag 20 december 2009 23:56 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Oh dan kan ik ze misschien benoemen tot artikel-in-het-wetboek-opzoekersDat zou schelen ja
Dat zou wel erg luxe zijn. Ik vind de surveillanten er meestal heel streng en onaardig uitzien.quote:
Bij ons komen de surveillanten van het 60+ uitzendbureauquote:Op maandag 21 december 2009 00:04 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dat zou wel erg luxe zijn. Ik vind de surveillanten er meestal heel streng en onaardig uitzien.
Ik vrees dat ik het tentamen toch echt zelf zal moeten maken.quote:Op zondag 20 december 2009 23:55 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Tentamens waar maar een paar mensen aanwezig zijn geeft je enorme veel voordeel. Vaak zijn de surveillanten best behulpzaam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |