Deed ze stiekem in de gang...quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh maar dat had ik niet gezien
Je mag daar toch heul niet roken
ze deed t toch...quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
quote:
Ze zijn leukquote:
Oh nee, ff denken.quote:Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef tha_dark het volgende:
Welk nummer is dat onder het stukje van dat ze naar Bern rijden?
Als Zwitsers Duits gaan praten, is er idd echt geen woord meer van te bestaan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze zijn leuk![]()
Alleen waarom praten ze niet gewoon Duits? Waarschijnlijk omdat het nog slechter duits is dan Oostenrijkers spreken en er geen reet meer van te verstaan is
Voor de slet van Giel wordt natuurlijk een uitzondering gemaakt...quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Klonk niet verkeerd.quote:
Minimaal 2x op camera, de eerste keer ging de camera mee met Gerard die die kant op liep, de tweede keer ging de camera snel weg.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:01 schreef Piles het volgende:
Net bij m'n opa:
Pa: Ik zoek het zout
Opa: Ja, het is koud
[ afbeelding ]
Vraag ik mij ook afquote:Op zondag 20 december 2009 12:59 schreef tha_dark het volgende:
Welk nummer is dat onder het stukje van dat ze naar Bern rijden?
quote:
quote:
Wat een hoer. Hoop dat ze haar noooooit meer uitnodigenquote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Voor de slet van Giel wordt natuurlijk een uitzondering gemaakt...
Ik heb in Oostenrijk gewerkt en dat was al behoorlijk lastigquote:Op zondag 20 december 2009 13:00 schreef Remzz het volgende:
[..]
Als Zwitsers Duits gaan praten, is er idd echt geen woord meer van te bestaan.
De eerste keer dat ik dit zie, dus jaquote:Op zondag 20 december 2009 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Zitten jullie nu allemaal ineens de headlines te bekijken
Doe ik volgend uur wel ff danquote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit zie, dus ja
Ik hoef dat niet te zienquote:Op zondag 20 december 2009 13:02 schreef Etcetera het volgende:
Zitten jullie nu allemaal ineens de headlines te bekijken
Dit stuk was gisteravond om 20u op NED3 te zienquote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef Piles het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik dit zie, dus ja
Liever niet , wil graag goed kunnen slapenquote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef franklop het volgende:
'Patricia paay doet hier ook wel eens poseren'
Waar? In het natuurhistorisch museum bij de afdeling walvissen?quote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef franklop het volgende:
'Patricia paay doet hier ook wel eens poseren'
Iddquote:Op zondag 20 december 2009 13:05 schreef Ambrosius het volgende:
Heel erg los OF heel wild, wat is het verschil slimme mevrouw?
Jij ook !quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef Pixie. het volgende:
Nou ik ga ervandoor ga ff andere dingen doen
Fijne middag allemaal
quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef Pixie. het volgende:
Fijne middag allemaal
quote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef Pixie. het volgende:
Fijne middag allemaal
Dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef djkoelkast het volgende:
Trijntje![]()
Denk dat het een stuk gezelliger zou zijn geweest dan met Don't
Hij raakt ingeburgerdquote:
Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
Je ziet ook dat Gerard er van geniet he, ik mis dat bij de anderen wel een beetje
quote:
Goeie rootsquote:
Ik mis het los gaan echt van vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook. Rabbering en Veenstra zijn wel gasten die ook goed los kunnen gaan. Mooi om de cam beelden te zien.
De chemie is er niet en daarom heb ik goede hoop voor vanavond, Gerard en Youp hebben absoluut chemie, dat hebben we 2 jaar geleden gezien.quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het los gaan echt van vorig jaar
Wodka!quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem je een jägermeister mee
Youp is slaapgastquote:
Youp en Gerardquote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De chemie is er niet en daarom heb ik goede hoop voor vanavond, Gerard en Youp hebben absoluut chemie, dat hebben we 2 jaar geleden gezien.
Dit jaar trouwens geen trouwerij in het huis he?
giel en gerard zijn een aantal jaren bevriend... ik vind dat de chemie er wel is, met annemiek komt dat wel ooit ? deze weekquote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De chemie is er niet en daarom heb ik goede hoop voor vanavond, Gerard en Youp hebben absoluut chemie, dat hebben we 2 jaar geleden gezien.
Dit jaar trouwens geen trouwerij in het huis he?
Dat zou mooie tv zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nee dit jaar doen we echtscheidingen.
Ik ook wel, maar het is wel even extra genieten tijdens de momenten van netquote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het los gaan echt van vorig jaar
quote:1. Thomas Acda komt alleen op dag één
2. Do slaapt mee op dag twee
3. Youp van 't Hek zingt Flappie op dag drie
4. Roel van Velzen blijft tukken op dag vier
5. Hans Klok tovert zijn slaapzak tevoorschijn op dag vijf
6. Angela Groothuizen gaat de uitdaging aan op dag zes
James Morr is on the radioquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij is James Morris on the radio
Zij:quote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou mooie tv zijn
Schat, ik heb een verrassing voor je
Minder dan voorgaande jaren danquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
giel en gerard zijn een aantal jaren bevriend... ik vind dat de chemie er wel is, met annemiek komt dat wel ooit ? deze week
![]()
het is en blijft verslavend
schat ik doneer 10000 euro voor de pot van serious requestquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou mooie tv zijn
Schat, ik heb een verrassing voor je
Angela wordt hopelijk leuk, ik vind dat een leuk mens.quote:
Angela houd ook wel van een feestje bouwen, leuke dame !quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela wordt hopelijk leuk, ik vind dat een leuk mens.
Je kunt niet 2 jaar Ilse doen, dat gaat niet werken.
Echt wel. Ilse is topquote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela wordt hopelijk leuk, ik vind dat een leuk mens.
Je kunt niet 2 jaar Ilse doen, dat gaat niet werken.
het is geen UIT HET RAAM.quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Gooien ze geen tegeltjes meer stuk?
Ze gaat vorig jaar niet overtreffen dus zal het tegenvallenquote:
Absoluut. Vrij hard toch, terwijl het net weer even droog wasquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef Marissaatje het volgende:
Wow hier (regio H'sum) sneeuwt het echt heel hard nu!
Ik geloof ook dat het 1 graad zou zijn vandag, maar daarna wel weer vriezenquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef marcodej het volgende:
Het is helegaar niet koud buiten, dikke dooi dan ook hier...
Hier (Zeeland) regen, hagel en sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Vrij hard toch, terwijl het net weer even droog was
Dat geld was toch van één persoon? En dan bellen ze een andere die liefst 15 euro heeft gegeven?quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Air - All i need, goede request 125 euro
En waar is 'hier'? Hier (A'dam) sneeuwt het nog heel erg behoorlijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef marcodej het volgende:
Het is helegaar niet koud buiten, dikke dooi dan ook hier...
misschien wil die ander niet gebeld wordenquote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat geld was toch van één persoon? En dan bellen ze een andere die liefst 15 euro heeft gegeven?
Hier blijft het maar sneeuwen, maar het zou hier dan ook -3 zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard "the lion" Ekdom
Hier dooit het overigens ook.
Hier aan de kust, Katwijk. Vanochtend sneeuwde het nog HARD, lag dan ook een mooi pak sneeuw. Maar dat smelt nu redelijk snel weg tot pap.quote:Op zondag 20 december 2009 13:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
En waar is 'hier'? Hier (A'dam) sneeuwt het nog heel erg behoorlijk
Tot 22.30 vanavondquote:Op zondag 20 december 2009 13:26 schreef -Hans- het volgende:
Domien in de studio
M.u.v. 1, maar wel bijzonder jammer natuurlijk..quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
De hele line-up voor de surprise truck heeft inmiddels wel afgezegd
quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef Cee het volgende:
De kerststal must be missing an ezel!
Nee, Bart A zou er nu zitten maar die komt zijn dorpje niet uitquote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel een heul erg lange zit
Wow, heel erg tof !quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
http://360fotos.nl/glazenhuis09.html
Nicequote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Die hards! stonden er gisteravond ookquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef StarGazer het volgende:
Ah dames van The Knickerbockers zijn ook vertegenwoordigd zie ik
Dat wordt overnachten voor Domienquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, Bart A zou er nu zitten maar die komt zijn dorpje niet uitMaar ik denk ook niet dat Domien uit de studio weg zal kunnen
Zeker niet, want in Hilversum e.o. begint het steeds harder te sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, Bart A zou er nu zitten maar die komt zijn dorpje niet uitMaar ik denk ook niet dat Domien uit de studio weg zal kunnen
veeeeeetquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Vet!quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:kleinevis Sorry Gerard, Annemieke en Giel. http://twitpic.com/uc272
15 minutes ago from Echofon
Zondequote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier aan de kust, Katwijk. Vanochtend sneeuwde het nog HARD, lag dan ook een mooi pak sneeuw. Maar dat smelt nu redelijk snel weg tot pap.
waarom doe je het niet zelfquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand een nummer namens mij vragen? Als één van de DJ's zelfs voorstelt mij terug te bellen, vind ik het een extra plus.
Dat commentaar erbijquote:
Nu al blut ?quote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand een nummer namens mij vragen? Als één van de DJ's zelfs voorstelt mij terug te bellen, vind ik het een extra plus.
Wat heeft dat met bellen te maken , dan zien ze je toch niet .quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het zelf doen. Maar ik zie er momenteel als een wrak uit...
Er liggen daar ook van die irritante kopjes die spekglad worden bij dit weer. Super gevaarlijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een blubber rond het glazenhuis, leuk die pekel maar levert zo'n zooi op.
[john bakker mode]quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef TheArt het volgende:
John is een heldEn dan alleen al voor die vreselijk slechte moppen tijdens Stenders Eetvermaak
ik doe m nie heulemaal snappen... maar goedquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het zelf doen. Maar ik zie er momenteel als een wrak uit...
Ekdom is de held van het glazen huis.quote:Op zondag 20 december 2009 13:36 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard plays the camera.
Doet de rest ook niet echt
quote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[john bakker mode]
[/john bakker mode]
quote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ekdom is de held van het glazen huis.
Wat een kut mopquote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[john bakker mode]
Ligt een vrouw op de poli gynaecologie op een speciale stoel,
in de welbekende houding voor inwendig onderzoek.
Er komt een man binnen in een witte jas,
knikt vriendelijk naar de vrouw,
kijkt aandachtig tussen haar benen, zegt haar gedag en gaat weer.
Daarna komt weer een man met witte jas binnen,
Lacht vriendelijk naar haar, controleert haar spreidstand en gaat weer.
Als een derde man met witte jas binnenkomt en haar nauwkeurig bekijkt,
roept de vrouw uit: 'Zeg, wanneer word ik nou eindelijk eens geholpen?'
Waarop de man zegt: 'geen idee, wij zijn hier de gang aan het schilderen..'
[/john bakker mode]
Absoluut!quote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
Luchtdrums te voorschijn haalt.
Zonder hem zou het helemaal drama geweest zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ekdom is de held van het glazen huis.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
[john bakker mode]
Ligt een vrouw op de poli gynaecologie op een speciale stoel,
in de welbekende houding voor inwendig onderzoek.
Er komt een man binnen in een witte jas,
knikt vriendelijk naar de vrouw,
kijkt aandachtig tussen haar benen, zegt haar gedag en gaat weer.
Daarna komt weer een man met witte jas binnen,
Lacht vriendelijk naar haar, controleert haar spreidstand en gaat weer.
Als een derde man met witte jas binnenkomt en haar nauwkeurig bekijkt,
roept de vrouw uit: 'Zeg, wanneer word ik nou eindelijk eens geholpen?'
Waarop de man zegt: 'geen idee, wij zijn hier de gang aan het schilderen..'
[/john bakker mode]
Duidelijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die keer met Ekdom, Veenstra & Stenders in Den Haag (dacht ik) blijft voor mij ook de beste
voor mij ookquote:Op zondag 20 december 2009 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die keer met Ekdom, Veenstra & Stenders in Den Haag (dacht ik) blijft voor mij ook de beste
Ik wou net posten dat ik die uggs van Giel zo leuk vind. Past wel bij hem!quote:Op zondag 20 december 2009 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Zeker, behalve die uggs van Giel dan
.
Ik denk dat stenders kerst 2010 niet gaat halen bij 3FMquote:Op zondag 20 december 2009 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 20 december 2009 13:39 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ja, zou jammer zijn als hij weg gaat bij 3FM en naar Radio 2 gaatquote:Op zondag 20 december 2009 13:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik denk dat stenders kerst 2010 niet gaat halen bij 3FM
maar ik teken er voor.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:42 schreef JaneDoe het volgende:
hahaha, die vent buiten![]()
we hebben een ekdom in t publiek
Alles voor het geldquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef StarGazer het volgende:
De SP komt langs, nee daar word je blij van
Mut is er vandoor gegaan, heeft 3500 euro opgenomen. Hoe de fuck komt een tut van 14 aan zoveel geldquote:
Ja dat vind ik ook vaag?quote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef iBenny het volgende:
waarom wordt dit dan wel meteen gedraaid?![]()
![]()
Misschien gewoon uit de slaapkamer gejat?quote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mut is er vandoor gegaan, heeft 3500 euro opgenomen. Hoe de fuck komt een tut van 14 aan zoveel geld
Geert Wilders dan, die zou het liefste het huis sluitenquote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef StarGazer het volgende:
De SP komt langs, nee daar word je blij van
Is zij weer een hele week op het nieuwsquote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mut is er vandoor gegaan, heeft 3500 euro opgenomen. Hoe de fuck komt een tut van 14 aan zoveel geld
Tweede kamer. Duhhhhquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef -Hans- het volgende:
John LennonWat een WERELD REQUEST !!!!!!!!!!!!!!!
Ik zou lekker door zeilen naar de bahama's en daar vermist zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:44 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dan bedoel ik niet de deur dicht doenquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Geert Wilders dan, die zou het liefste het huis sluiten
en hopelijk meteen omgeslagen undsoquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
alsnog er vandoor met dr zeilboot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |