quote:kleinevis Sorry Gerard, Annemieke en Giel. http://twitpic.com/uc272
15 minutes ago from Echofon
Zondequote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hier aan de kust, Katwijk. Vanochtend sneeuwde het nog HARD, lag dan ook een mooi pak sneeuw. Maar dat smelt nu redelijk snel weg tot pap.
waarom doe je het niet zelfquote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand een nummer namens mij vragen? Als één van de DJ's zelfs voorstelt mij terug te bellen, vind ik het een extra plus.
Dat commentaar erbijquote:
Nu al blut ?quote:Op zondag 20 december 2009 13:33 schreef Ofyles2 het volgende:
Kan iemand een nummer namens mij vragen? Als één van de DJ's zelfs voorstelt mij terug te bellen, vind ik het een extra plus.
Wat heeft dat met bellen te maken , dan zien ze je toch niet .quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan ik het zelf doen. Maar ik zie er momenteel als een wrak uit...
Er liggen daar ook van die irritante kopjes die spekglad worden bij dit weer. Super gevaarlijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een blubber rond het glazenhuis, leuk die pekel maar levert zo'n zooi op.
[john bakker mode]quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef TheArt het volgende:
John is een heldEn dan alleen al voor die vreselijk slechte moppen tijdens Stenders Eetvermaak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |