Ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef djkoelkast het volgende:
Je ziet ook dat Gerard er van geniet he, ik mis dat bij de anderen wel een beetje
quote:
Goeie rootsquote:
Ik mis het los gaan echt van vorig jaarquote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook. Rabbering en Veenstra zijn wel gasten die ook goed los kunnen gaan. Mooi om de cam beelden te zien.
De chemie is er niet en daarom heb ik goede hoop voor vanavond, Gerard en Youp hebben absoluut chemie, dat hebben we 2 jaar geleden gezien.quote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het los gaan echt van vorig jaar
Wodka!quote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem je een jägermeister mee
Youp is slaapgastquote:
Youp en Gerardquote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De chemie is er niet en daarom heb ik goede hoop voor vanavond, Gerard en Youp hebben absoluut chemie, dat hebben we 2 jaar geleden gezien.
Dit jaar trouwens geen trouwerij in het huis he?
giel en gerard zijn een aantal jaren bevriend... ik vind dat de chemie er wel is, met annemiek komt dat wel ooit ? deze weekquote:Op zondag 20 december 2009 13:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De chemie is er niet en daarom heb ik goede hoop voor vanavond, Gerard en Youp hebben absoluut chemie, dat hebben we 2 jaar geleden gezien.
Dit jaar trouwens geen trouwerij in het huis he?
Dat zou mooie tv zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nee dit jaar doen we echtscheidingen.
Ik ook wel, maar het is wel even extra genieten tijdens de momenten van netquote:Op zondag 20 december 2009 13:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik mis het los gaan echt van vorig jaar
quote:1. Thomas Acda komt alleen op dag één
2. Do slaapt mee op dag twee
3. Youp van 't Hek zingt Flappie op dag drie
4. Roel van Velzen blijft tukken op dag vier
5. Hans Klok tovert zijn slaapzak tevoorschijn op dag vijf
6. Angela Groothuizen gaat de uitdaging aan op dag zes
James Morr is on the radioquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij is James Morris on the radio
Zij:quote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou mooie tv zijn
Schat, ik heb een verrassing voor je
Minder dan voorgaande jaren danquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef miieejj het volgende:
[..]
giel en gerard zijn een aantal jaren bevriend... ik vind dat de chemie er wel is, met annemiek komt dat wel ooit ? deze week
![]()
het is en blijft verslavend
schat ik doneer 10000 euro voor de pot van serious requestquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat zou mooie tv zijn
Schat, ik heb een verrassing voor je
Angela wordt hopelijk leuk, ik vind dat een leuk mens.quote:
Angela houd ook wel van een feestje bouwen, leuke dame !quote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela wordt hopelijk leuk, ik vind dat een leuk mens.
Je kunt niet 2 jaar Ilse doen, dat gaat niet werken.
Echt wel. Ilse is topquote:Op zondag 20 december 2009 13:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Angela wordt hopelijk leuk, ik vind dat een leuk mens.
Je kunt niet 2 jaar Ilse doen, dat gaat niet werken.
het is geen UIT HET RAAM.quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef Dichterbijer het volgende:
Gooien ze geen tegeltjes meer stuk?
Ze gaat vorig jaar niet overtreffen dus zal het tegenvallenquote:
Absoluut. Vrij hard toch, terwijl het net weer even droog wasquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef Marissaatje het volgende:
Wow hier (regio H'sum) sneeuwt het echt heel hard nu!
Ik geloof ook dat het 1 graad zou zijn vandag, maar daarna wel weer vriezenquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef marcodej het volgende:
Het is helegaar niet koud buiten, dikke dooi dan ook hier...
Hier (Zeeland) regen, hagel en sneeuwquote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Absoluut. Vrij hard toch, terwijl het net weer even droog was
Dat geld was toch van één persoon? En dan bellen ze een andere die liefst 15 euro heeft gegeven?quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
Air - All i need, goede request 125 euro
En waar is 'hier'? Hier (A'dam) sneeuwt het nog heel erg behoorlijkquote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef marcodej het volgende:
Het is helegaar niet koud buiten, dikke dooi dan ook hier...
misschien wil die ander niet gebeld wordenquote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat geld was toch van één persoon? En dan bellen ze een andere die liefst 15 euro heeft gegeven?
Hier blijft het maar sneeuwen, maar het zou hier dan ook -3 zijnquote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef djkoelkast het volgende:
Gerard "the lion" Ekdom
Hier dooit het overigens ook.
Hier aan de kust, Katwijk. Vanochtend sneeuwde het nog HARD, lag dan ook een mooi pak sneeuw. Maar dat smelt nu redelijk snel weg tot pap.quote:Op zondag 20 december 2009 13:24 schreef MutZ het volgende:
[..]
En waar is 'hier'? Hier (A'dam) sneeuwt het nog heel erg behoorlijk
Tot 22.30 vanavondquote:Op zondag 20 december 2009 13:26 schreef -Hans- het volgende:
Domien in de studio
M.u.v. 1, maar wel bijzonder jammer natuurlijk..quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
De hele line-up voor de surprise truck heeft inmiddels wel afgezegd
quote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef Cee het volgende:
De kerststal must be missing an ezel!
Nee, Bart A zou er nu zitten maar die komt zijn dorpje niet uitquote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn, dat is wel een heul erg lange zit
Wow, heel erg tof !quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
http://360fotos.nl/glazenhuis09.html
Nicequote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Die hards! stonden er gisteravond ookquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef StarGazer het volgende:
Ah dames van The Knickerbockers zijn ook vertegenwoordigd zie ik
Dat wordt overnachten voor Domienquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, Bart A zou er nu zitten maar die komt zijn dorpje niet uitMaar ik denk ook niet dat Domien uit de studio weg zal kunnen
Zeker niet, want in Hilversum e.o. begint het steeds harder te sneeuwenquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, Bart A zou er nu zitten maar die komt zijn dorpje niet uitMaar ik denk ook niet dat Domien uit de studio weg zal kunnen
veeeeeetquote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
Vet!quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Dichterbijer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |