bekijkhits op youtubequote:Op zondag 20 december 2009 13:03 schreef BasEnAad het volgende:
Hits?
Staat ie in de top40 dan tegenwoordig?
ik heb hem allang gestar mc martin is een kneusquote:Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef Equites het volgende:
Kom geen fittie starten, MC Martin is mijn mattie.
Geef je adres dan komen Martin en zijn click even langs. Hij is een man van weinig woorden, maar zijn daden zijn groots.quote:Op zondag 20 december 2009 13:08 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik heb hem allang gestar mc martin is een kneus
Inderdaad, ik snap ook niet waarom mensen zo op MC Martin haten. Allemaal jaloerse drakenshirtnerdjes die denken tof te zijn door een nieuw talent af te krakenquote:Op zondag 20 december 2009 13:10 schreef Jahr00n het volgende:
Heerlijke muziek, beter dan die metal iig.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:11 schreef Barendsz het volgende:
015 daar kom ik vandaan, uiterneuzen uiterneuzen
ja en jij bent zeker de grootstequote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap ook niet waarom mensen zo op MC Martin haten. Allemaal jaloerse drakenshirtnerdjes die denken tof te zijn door een nieuw talent af te kraken
doubletstraat kom maar langsquote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Equites het volgende:
[..]
Geef je adres dan komen Martin en zijn click even langs. Hij is een man van weinig woorden, maar zijn daden zijn groots.
Welk raam.quote:
Typisch een MC Martin hater, altijd stoer op het internet. MC Martin heeft straks een dik platencontract terwijl jij hier nog zit te huilen op het wereldwijde web, hoe voelt dat nou?quote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ja en jij bent zeker de grootste
ken je lyrics homie.quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef PierreTT het volgende:
Wat een baasHet leven is kut want ik zit in de een put
ik hoop het voor hem,maar ik dnek het nietquote:Op zondag 20 december 2009 13:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Typisch een MC Martin hater, altijd stoer op het internet. MC Martin heeft straks een dik platencontract terwijl jij hier nog zit te huilen op het wereldwijde web, hoe voelt dat nou?
quote:
Dan ben je toch echt de enige, drakenshirtheld.quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik hoop het voor hem,maar ik dnek het niet
Gast MC martin is op dit moment de aller grootste, maarja dat willen de haters niet zien natuurlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef lovethisx het volgende:
[..]
ik hoop het voor hem,maar ik dnek het niet
quote:Op zondag 20 december 2009 13:26 schreef MervinMinky het volgende:
Ik heb paar maanden geleden al een topic over MC Martin geopend
En die was ik net aan het opzoeken:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |