SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Het verhaal gaat over een man wiens dochterje en vrouw door 2 junks worden afgeslacht maar de hoofddader er met een relatief lichte straf afkomt door een falende rechter. 10 jaar later keert de man terug om op gruwelijke wijze het hele gerechtelijke systeem te laten boeten voor de misstap. Sterke rol van Gerard Butler.
Raar dat je er zo weinig van hoort. Meer mensen hem al gezien?
[ Bericht 10% gewijzigd door Ritmo op 20-12-2009 12:58:33 ]-
Oeps.quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef baNEEL het volgende:
Gerard Butler, Jamie Foxx. Niet James Butler.
Vergeet de Death Wish films met Bronson niet.quote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ja, sprak me ontzettend aan en deed me vaag denken aan films als Fracture, Instinct, Death Sentence en toch ook wel, Saw. Laatste tien minuten van de film gingen veel te snel en hoewel leuke plotwending, vond ik het niet passen bij het briljante karakter van Butler. Of ik was gewoon teleurgesteld. Toch wel verrassende film!
Idd dat einde is jammer.quote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef kortsluiting87 het volgende:
Ja, sprak me ontzettend aan en deed me vaag denken aan films als Fracture, Instinct, Death Sentence en toch ook wel, Saw. Laatste tien minuten van de film gingen veel te snel en hoewel leuke plotwending, vond ik het niet passen bij het briljante karakter van Butler. Of ik was gewoon teleurgesteld. Toch wel verrassende film!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:36 schreef Daskaar het volgende:
[..]
goede reaktie!
dit topic gaat nog ergens heen zo!
Nee.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Ritmo het volgende:
Wat ik niet helemaal snapte was wat er nou achter die moord op z'n vrouw en dochter zat? Ze waren zwaar onder invloed van drugs, maar zat er verder nog iets achter ofzo?
quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef baNEEL het volgende:
Gerard Butler, Jamie Foxx. Niet James Butler.
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef PBateman1978 het volgende:
1 van de betere films van dit jaar, maar het einde was wel een beetje teleurstellend.
Valt bij deze film wel mee. Tot zo'n vijf minuten voor het einde is het een aardige film. De wrap up is een beetje te moralistisch, maar goed, dat heb je bij Hollywoodfilms.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
Als ik de trailer kijk heb ik het idee de hele film al gezien te hebben.
Vreemd, want de film is wel degelijk spannend, tot aan de ontknoping.quote:Op vrijdag 25 december 2009 02:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik miste het spannings gevoel.
Ja dat vond ik ook. aardige film inderdaad. op de helft krijgt kwam een leuke wending.. maar toch iets te veel uit het niets.quote:Op vrijdag 25 december 2009 01:49 schreef HiZ het volgende:
[..]
Valt bij deze film wel mee. Tot zo'n vijf minuten voor het einde is het een aardige film. De wrap up is een beetje te moralistisch, maar goed, dat heb je bij Hollywoodfilms.
Ik vond em wel te onrealistisch worden na de helft. begon wel interessant. hoe pwnt ie ze?quote:Op maandag 21 december 2009 12:30 schreef lelouch het volgende:
Erg vermakelijk! The good guy becomes the bad guy.
Had alleen van mij wel wat langer gemogen. Vond het nu jammer dat ze hem gevonden hadden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
Nee dacht het niet. gewoon pure toeval. en pure toeval dat het slachtoffer..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef Ritmo het volgende:
Wat ik niet helemaal snapte was wat er nou achter die moord op z'n vrouw en dochter zat? Ze waren zwaar onder invloed van drugs, maar zat er verder nog iets achter ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
"And you probably take it in the ass"quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zeer goede film, had ik hm in de bios gezien net nadat tie uitkwam.
Schrok me helemaal verrot toen de rechter dood ging
Huh?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is dan helemaal niemand die zich beledigd voelt door het verschrikkelijk implausibele verhaallijn?
Gast die 10 jaar besteed aan het bouwen van een ondergrondse tunnel naar een isoleercel in een zwaarbewaakte gevangenis. En heeft hij alles zelf gepland? Heeft hij alle bommen zelf daar in de auto's geplaatst?
Het is een belachelijke premises die de intelligentie van de kijker zeer in twijfel stelt.
Inderdaad, dat is het soort publiek dat lovend is over het plot.quote:
Dan kan je beter stoppen met films kijken, zo kan je elke film doodredeneren...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:45 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is het soort publiek dat lovend is over het plot.
Complete bagger is nog een understatement voor deze film.
Idd, films gaan over nu eenmaal vaak over "extra-ordinary" verhalen, want de meeste "normale" verhalen zijn niet bepaald boeiend, zeker niet om te verfilmen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:53 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Dan kan je beter stoppen met films kijken, zo kan je elke film doodredeneren...
Helemaal eens. Wat een baggerfilm. Na de goede verhalen hier had ik er wel wat van verwacht, maar dit sloeg echt nergens op. Wat halfgare kritiek op het rechtssysteem, wat implausibele moorden die je van mijlen ver ziet aankomen, en dan die ontknoping, waar Jamie Foxx denkt: ach wat, laat ik maar even een half gevangenisblok opblazenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:38 schreef Asskicker14 het volgende:
Er is dan helemaal niemand die zich beledigd voelt door het verschrikkelijk implausibele verhaallijn?
Gast die 10 jaar besteed aan het bouwen van een ondergrondse tunnel naar een isoleercel in een zwaarbewaakte gevangenis. En heeft hij alles zelf gepland? Heeft hij alle bommen zelf daar in de auto's geplaatst?
Het is een belachelijke premises die de intelligentie van de kijker zeer in twijfel stelt.
Opzouten jongen, Gerard Bulter is de koning.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:04 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Helemaal eens. Wat een baggerfilm. Na de goede verhalen hier had ik er wel wat van verwacht, maar dit sloeg echt nergens op. Wat halfgare kritiek op het rechtssysteem, wat implausibele moorden die je van mijlen ver ziet aankomen, en dan die ontknoping, waar Jamie Foxx denkt: ach wat, laat ik maar even een half gevangenisblok opblazen
En dit bleek achteraf ook gewoon waar te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 22:57 schreef TC03 het volgende:
Als ik de trailer kijk heb ik het idee de hele film al gezien te hebben.
Hij heeft wel gelijk. Ik noemde precies dat ook al. Maar iedereen leest eroverheen. Het is maar Schenkstroop geblaat.quote:
Ik bekijk eerlijk gezegd bijna nooit trailers voor films. Ik kijk vaak naar scores op movie-sites, en lees vaak het plot. Als dat aanstaat moet je gewoon gaan kijken. Trailers verzieken imho hele films. Zeker bij comedy's, waar de leukste grappen in de trailer geplakt worden waardoor de film extreem tegenvalt.quote:Op zondag 31 januari 2010 03:26 schreef TC03 het volgende:
[..]
En dit bleek achteraf ook gewoon waar te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |