En verder deze topic, TS bezoekt FOK nog wel maar laat dit topic voor wat het is. Misschien een slotje tot TS aangeeft het product op FOK weer te willen verkopen? [TK/TR] Iphone 3GS 16 GB zwartquote:Op vrijdag 8 januari 2010 05:43 schreef SolidasRock het volgende:
Ik heb het hele kleine vermoeden dat de topictitel beter kan. [TK]2 X360 Games
Die ene TT kan zo blijvenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
En verder deze topic, TS bezoekt FOK nog wel maar laat dit topic voor wat het is. Misschien een slotje tot TS aangeeft het product op FOK weer te willen verkopen? [TK/TR] Iphone 3GS 16 GB zwart
Primaquote:Op zaterdag 9 januari 2010 03:38 schreef maess het volgende:
Kan deze op slot?
[Gez] Sony HDR-FX1000
Ik heb me vergist in het typenummer en maak graag even een nieuw en uitgebreider topic aan.
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:32 schreef ChickenSpikey het volgende:
Is dicht: [TK] Glazen audio- / t.v.-meubel
Donequote:Op zondag 10 januari 2010 00:28 schreef Lonker het volgende:
[GRATIS][Winnaars][XBOX360 GAMES]#2
Iedereen heeft zich gemeld dus hij kan dicht...mits Nanking hem met een kusje afsluit![]()
Zo'n oud topic hoef je in principe niet meer te meldenquote:Op zondag 10 januari 2010 13:40 schreef Rutger1983 het volgende:
[GEZ] Core 2 Duo e8600 of Core 2 Quad Q6600 processor
mag dicht, is inmiddels niet meer nodig
Dan kun je wel in herhaling vallen, maar het is niet verboden, illigaal of strafbaar. Ik mag van Apple mijn iPhone jailbreaken als ik dat wil.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:07 schreef NanKing het volgende:
Het is inbreuk maken op de software van Apple. Bovendien is het in V&A helemaal niet toegestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |