Omgeving Goudaquote:Op maandag 28 december 2009 14:08 schreef duffet1 het volgende:
Waar op te halen?
op tweakers.net is de goedkoopste 3GS ¤ 659,-quote:Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Chinless het volgende:
Terwijl hij voor 575 nieuw te halen is zonder sim lock
Nee dank je. Toch bedankt voor je interessequote:Op maandag 28 december 2009 14:54 schreef duffet1 het volgende:
heel toevallig interesse in een nieuw SEIKO horloge + bijbetaling van mijn kant? Waarschijnlijk niet, maar niet geschoten...
Gok deze? http://www.youtube.com/results?search_query=michelle+phanquote:Op maandag 28 december 2009 18:46 schreef Joran-Joran het volgende:
Hoeveel voor die chick in je usericon? Who's she?
Of deze natuurlijk:quote:Op maandag 28 december 2009 18:54 schreef blup het volgende:
[..]
Gok deze? http://www.youtube.com/results?search_query=michelle+phan
TS, dit is toch wat je zoekt? Hij wilt een 32GS maar die is veel meer waard dan een N900, mail hem eens, wie weet worden jullie het eens?quote:Op maandag 28 december 2009 15:40 schreef JDy het volgende:
http://link.marktplaats.nl/307690223
Op marktplaats staat veel van dit soort shit,
had al contact met hem gehad maar die vond dat zijn toestel 700 euro waard was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
TS, dit is toch wat je zoekt? Hij wilt een 32GS maar die is veel meer waard dan een N900, mail hem eens, wie weet worden jullie het eens?
Waar?quote:Op maandag 28 december 2009 14:03 schreef Chinless het volgende:
Terwijl hij voor 575 nieuw te halen is zonder sim lock
tjaa idd..quote:Op woensdag 30 december 2009 14:28 schreef SolidasRock het volgende:
Advertentie bestaat ook niet meer, ik gok erop dat hij niet heeft gekregen wat hij wilde. Of hij moet een ontzettende mazzelaar zijn.
Succes met je verkoop.
[..]
Waar?
Dat is onzin. Juist omdat er GEEN koppelverkoop is in Belgiė is, is hij daar zo duur. ZONDER abonnement. Ik heb de mijne uit Belgie, voor dat geld, en officieel zonder simlock.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef renedis het volgende:
[..]
tjaa idd..
zeggen wel meer mensen dat hij voor 575 nieuw is te krijgen..
maar je zit met een koppel-verkoop.
Van wikipedia:
Er is sprake van koppelverkoop, wanneer de leverancier de verkoop van een bepaald product afhankelijk stelt van de koop van een ander product. Het eerste product wordt het „koppelende” product genoemd, en het tweede het „gekoppelde” product.
of te wel, je moet er verplicht een abbo bij nemen en net als in Nederland moet je je dan legitimeren.
Jij kan niet met je NL legitimatie een Belgisch abonement afsluiten.
In nederland gelden hele andere regels voor mobiele telefoon dan in andere landen. Bij ons is meestal de telefoon verwerkt in het maandbedrag van het abonement.
In andere landen doe je dat dus apart.
voor 575 kan je hem in Belgie kopen, MET koppelverkoop dus
In belgie is koppelverkoop verboden dacht ik?quote:Op woensdag 30 december 2009 15:08 schreef renedis het volgende:
[..]
voor 575 kan je hem in Belgie kopen, MET koppelverkoop dus
ik ben over 3 min klaar met werken.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:20 schreef duffet1 het volgende:
Is een ingewikkeld verhaal. Wellicht is het verstandig om geowon naar de NL verkoopprijs te kijken en die discussie verder te sluiten. Inderdaad: de Iphone is in Belgiė verkrijgbaar voor ¤ 575. Mensen kunnen toch een bod doen? Heb ik ook gedaan, alleen was het helaas niet genoeg voor TS.
TS: is de X1 al op de post?
heb het anders geprobeert om hem aan te schaffen en ik moest toch echt een abbo van mobistar er bij nemenquote:Op woensdag 30 december 2009 15:20 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In belgie is koppelverkoop verboden dacht ik?
Dat is onzin. iPhones worden hier standaard verkocht zonder simlock en zonder abonnement. Enige probleem is/was dat de iPhone 3Gs vlak na de release nogal schaars was, dus dat je op een wachtlijst geplaatst werd. Nu is dat niet meer het geval geloof ik. Je loopt de mobistar-winkel in (of de mediamarkt of Fnac), koopt een toestel en gebruikt hem met welke simkaart dan ook. Ik heb mijn T-Mobile simkaart probleemloos in een Mobistar iPhone zitten.quote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef renedis het volgende:
[..]
heb het anders geprobeert om hem aan te schaffen en ik moest toch echt een abbo van mobistar er bij nemen
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:28 schreef renedis het volgende:
[..]
heb het anders geprobeert om hem aan te schaffen en ik moest toch echt een abbo van mobistar er bij nemen
Gewoon via Ebay.co.ukquote:
Link naar Powerseller? Mag via PM?quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:48 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Gewoon via Ebay.co.uk
Heb 1 į 2 dagen alle goedkope 'buy now' aanbiedingen zitten scannen, binnen no time had ik er een voor 400 pond via een power seller!
Dat dus;)quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef LeNick het volgende:
[..]
Link naar Powerseller? Mag via PM?
btw. wat was je kwijt in Euro's?
quote:Op donderdag 7 januari 2010 18:31 schreef -Menn0- het volgende:
Nog steeds alleen voor de Nokia ruilen?
Ik wilde 450 bieden, en ik reken er ook niet op dat ik hem krijg, TS reageert niet en vraagt te hoge vraagprijs en ik word vast wel overboden maar 450 is voor mij de maximum voor een iPhone 16GB 3GS. Bij deze mijn bod dan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:29 schreef duffet1 het volgende:
even ter info, ik heb uit een ander topic een X1 van Rene overgenomen. Prima deal, eerlijke en netto verkoper. Snelle reacties op mail.
Ik heb op deze Iphone 425 euro geboden (bij totstandkoming van andere deal), maar dat bod is afgeslagen. Wilde het wel nog even melden voor de volledigheid en om mensen die 250euro () bieden uit de droom te helpen.
enkel alleen voor de nokia N900 of cashquote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:59 schreef -Menn0- het volgende:
Heb serieuze interesse maar TS reageert niet
[..]
Admiraal anaal is helemaal geen Admin (zou toch wat zijn, admin admiraal anaalquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:43 schreef renedis het volgende:
heb van een lieve admin gehoord dat hier nog gereageerd werd
was dit topic even vergeten.
@ Solidasrock, de telefoon staat ook op andere websites te koop dus vandaar geen reactie.
ik stuur je even een PM.
streelt mijn egoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:29 schreef duffet1 het volgende:
even ter info, ik heb uit een ander topic een X1 van Rene overgenomen. Prima deal, eerlijke en netto verkoper. Snelle reacties op mail.
Ik heb op deze Iphone 425 euro geboden (bij totstandkoming van andere deal), maar dat bod is afgeslagen. Wilde het wel nog even melden voor de volledigheid en om mensen die 250euro () bieden uit de droom te helpen.
Ok jammerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:48 schreef renedis het volgende:
[..]
enkel alleen voor de nokia N900 of cash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |