quote:
Dat heb jij goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef BYM het volgende:
[..]
Mijn 75 euro staat vast. Jouw 80 dus nog niet begrijp ik hieruit ....
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kan hij simlockvrij zijn zonder jailbreak? Deze iPhone is hier nooit te koop geweest, en de landen waar hij wel te koop was, werd hij met simlock verkocht. Om de simlock te verwijderen MOET je dus jailbreaken... What's up with that?
Ik heb wel echt interesse overigens
de eerste generatie iphones is nog hardware matig simlock te krijgen, dit geld echter voor de versies die hierna komen niet. deze kunnen alleen dmv software geunlockt worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kan hij simlockvrij zijn zonder jailbreak? Deze iPhone is hier nooit te koop geweest, en de landen waar hij wel te koop was, werd hij met simlock verkocht. Om de simlock te verwijderen MOET je dus jailbreaken... What's up with that?
Hardwarematige unlock is illegaler dan jailbreaken.De vraag blijft dus hetzelfde: hoe is deze simlockvrij gemaakt?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef kneusje28 het volgende:
de eerste generatie iphones is nog hardware matig simlock te krijgen, dit geld echter voor de versies die hierna komen niet. deze kunnen alleen dmv software geunlockt worden.
Onzin, iPhone is alleen softwarematig te unlocken. Gaat gewoon via een computer met een programma, komt geen (extra) stukje hardware aan te pas om in de iPhone te zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hardwarematige unlock is illegaler dan jailbreaken.De vraag blijft dus hetzelfde: hoe is deze simlockvrij gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |