quote:
Dat heb jij goed.quote:Op zondag 10 januari 2010 12:59 schreef BYM het volgende:
[..]
Mijn 75 euro staat vast. Jouw 80 dus nog niet begrijp ik hieruit ....
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kan hij simlockvrij zijn zonder jailbreak? Deze iPhone is hier nooit te koop geweest, en de landen waar hij wel te koop was, werd hij met simlock verkocht. Om de simlock te verwijderen MOET je dus jailbreaken... What's up with that?
Ik heb wel echt interesse overigens
de eerste generatie iphones is nog hardware matig simlock te krijgen, dit geld echter voor de versies die hierna komen niet. deze kunnen alleen dmv software geunlockt worden.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
Hoe kan hij simlockvrij zijn zonder jailbreak? Deze iPhone is hier nooit te koop geweest, en de landen waar hij wel te koop was, werd hij met simlock verkocht. Om de simlock te verwijderen MOET je dus jailbreaken... What's up with that?
Hardwarematige unlock is illegaler dan jailbreaken.De vraag blijft dus hetzelfde: hoe is deze simlockvrij gemaakt?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:08 schreef kneusje28 het volgende:
de eerste generatie iphones is nog hardware matig simlock te krijgen, dit geld echter voor de versies die hierna komen niet. deze kunnen alleen dmv software geunlockt worden.
Onzin, iPhone is alleen softwarematig te unlocken. Gaat gewoon via een computer met een programma, komt geen (extra) stukje hardware aan te pas om in de iPhone te zettenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hardwarematige unlock is illegaler dan jailbreaken.De vraag blijft dus hetzelfde: hoe is deze simlockvrij gemaakt?
illegaler? illegaal is illegaal. een vrouw kan ook niet zwangerder zijn dan een normale zwangere vrouw, ze is nou eenmaal zwanger of ze is het nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Hardwarematige unlock is illegaler dan jailbreaken.De vraag blijft dus hetzelfde: hoe is deze simlockvrij gemaakt?
zoals ik eerrst ookal zei, dit geld alleen voor de eerste generatie iphone. bewijs; http://www.hackthatphone.com/1x/how_to_hardware_unlock_mac.htmlquote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef Folkwin het volgende:
[..]
Onzin, iPhone is alleen softwarematig te unlocken. Gaat gewoon via een computer met een programma, komt geen (extra) stukje hardware aan te pas om in de iPhone te zetten
De vraag of Jailbreak daadwerkelijk illegaal is of niet, is iets waar de meningen over verdeeld zijn. Officiëel is het niet illegaal, maar op Fok! mag het niet, dus hier is het wel illegaal. Hardwarematig unlocken is echter altijd illegaal, dus wel degelijk meer uniform illegaal dan unlocken via jailbreak. Zo duidelijk genoeg, smartass?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef kneusje28 het volgende:
[..]
illegaler? illegaal is illegaal. een vrouw kan ook niet zwangerder zijn dan een normale zwangere vrouw, ze is nou eenmaal zwanger of ze is het niet
Via jailbreak ja,I know, en dat wordt op Fok! niet gedoogd, vandaar mijn vraag.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef Folkwin het volgende:Onzin, iPhone is alleen softwarematig te unlocken. Gaat gewoon via een computer met een programma, komt geen (extra) stukje hardware aan te pas om in de iPhone te zetten
in belgie en italie werd ie zonder simlock verkocht hoor!quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
De 1G was toch US-only?quote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in belgie en italie werd ie zonder simlock verkocht hoor!
En helemaal legaal!
hij was ooit te koop in België, dus hij is simlockvrij leverbaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 13:31 schreef Splackavellie02 het volgende:
jahoorquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
De vraag of Jailbreak daadwerkelijk illegaal is of niet, is iets waar de meningen over verdeeld zijn. Officiëel is het niet illegaal, maar op Fok! mag het niet, dus hier is het wel illegaal. Hardwarematig unlocken is echter altijd illegaal, dus wel degelijk meer uniform illegaal dan unlocken via jailbreak. Zo duidelijk genoeg, smartass?
Jup, de iPhone 3G werd en wordt hier zonder simlock verkocht. De eerste generatie iPhone is hier nooit te koop geweest.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
in belgie en italie werd ie zonder simlock verkocht hoor!
En helemaal legaal!
Ik begrijp het prima, ik heb alleen nog geen antwoord op mijn vraag.quote:Op maandag 11 januari 2010 08:05 schreef kneusje28 het volgende:
[..]
jahoor, begrijp jij het inmiddels ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |