abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75891473
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef SharQueDo het volgende:
Wat een kutdag vandaag. Vanaf 0830 tot 1730 bij de weg. Op m'n fiets ja.

Het ergste vond ik niet de sneeuw maar die pauper Gamma-reclame weer. Wat maken ze die ondingen toch groot en onhandig.
Dan doe je op zo'n dag als vandaag toch iets niet goed. Of je wordt uitgebuit door je teamcoach.

Bij ons was om 13:00 alles de deur uit.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_75891669
Sneeuwfoto's op nu.nl

pi_75892072
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:41 schreef Deezertje het volgende:
Je krijgt een jaarcontract, maar die kan je elke maand opzeggen.
Dus zeg je 10 januari op, dan is uiterlijk 10 februari je laatste werkdag
Ah oke thanks, dat vormt dus geen probleem meer!
pi_75892465
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef marcodej het volgende:

[..]

Dan doe je op zo'n dag als vandaag toch iets niet goed. Of je wordt uitgebuit door je teamcoach.

Bij ons was om 13:00 alles de deur uit.
Sowieso begint het me behoorlijk op te breken, zulk relatief zwaar werk (voor mijn doen) elke dag van 0900 tot 1700. Ik zal morgen eens aan kaarten of ik niet (een tijdje) halve dagen kan werken.
pi_75893097
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ja, maar het werkt met punten die je pas na een paar jaar krijgt. Beter ga je gewoon naar je teamcoach die voor jou een standaard pakket besteld. of je kijkt of er nog wat gebruikte zou ligt.
Werk er al ruim 2 jaar he En heb alleen van die 2e hands dingen gekregen die me niet passen.
Noot noot.
pi_75893142
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:43 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Sowieso begint het me behoorlijk op te breken, zulk relatief zwaar werk (voor mijn doen) elke dag van 0900 tot 1700. Ik zal morgen eens aan kaarten of ik niet (een tijdje) halve dagen kan werken.
Wat is jouw dagindeling dan? Of alleen buiten?
Noot noot.
pi_75893642
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Wat is jouw dagindeling dan? Of alleen buiten?
Alleen buiten. Heel af en toe 's ochtends nog ff zetten als het nog niet klaar is.
pi_75893703
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:05 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Alleen buiten. Heel af en toe 's ochtends nog ff zetten als het nog niet klaar is.
Hoeveel wijken heb je dan wel niet? Ik zou dan een wijk minder eisen. Ik moet er niet aan denken, zo lang op straat!
Noot noot.
pi_75893914
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef SharQueDo het volgende:
Wat een kutdag vandaag. Vanaf 0830 tot 1730 bij de weg. Op m'n fiets ja.

Het ergste vond ik niet de sneeuw maar die pauper Gamma-reclame weer. Wat maken ze die ondingen toch groot en onhandig.
idd! met zo'n half voorkantje gaat allemaal dubbel!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 21 december 2009 @ 20:14:19 #85
273607 Linker_Onderlip
...naast Rechter Onderlip
pi_75894061
quote:

[..]

De hele dag op straat WTF Ik werk nu tijdelijk van 0545 tot... ik klaar ben (1400-1730), maar ik ben wel bezig met verschillende dingen en dat is tot op heden goed te doen. Ik moet er niet aan denken om de hele dag op straat te zijn. Begin 's ochtends met de HSM, vervolgens wat wijken voorbereiden en dan de straat op. Ik had niet durven dromen dat ik dit zou zeggen, maar de tijd vliegt en het is eigenlijk best afwisselend.

aangezien ik van maandag tot en met vrijdag werk, ben ik verder nooit thuis en heb ik al helemaal geen weekend...maar ja, het is maar voor twee maanden
Ieder kutje zingt zoals het gebekt is.
pi_75894340
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:11 schreef sbientje het volgende:

[..]

idd! met zo'n half voorkantje gaat allemaal dubbel!
Morgen Karwei als HAH met 15% korting stickers, ook allemaal met zo'n (net wat hardere) flapje....
ze zijn wel kanjers bij de Intergamma als het om de meest irritante folders gaat...
pi_75895305
Al paar keer online proberen aan te melden voor zaterdagbesteller maar krijg steeds maar foutmelding.
pi_75895640
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:19 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Morgen Karwei als HAH met 15% korting stickers, ook allemaal met zo'n (net wat hardere) flapje....
ze zijn wel kanjers bij de Intergamma als het om de meest irritante folders gaat...
Mij werd beloofd de hele week geen HAH meer, dus dan mogen ze dat lekker zelf doen.
pi_75896146
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:38 schreef Gauner het volgende:
Al paar keer online proberen aan te melden voor zaterdagbesteller maar krijg steeds maar foutmelding.
Kun je niet beter naar het dichtstbijzijnde depot gaan? Of ken je toevallig iemand die daar werkt?
Noot noot.
pi_75896401
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:54 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Kun je niet beter naar het dichtstbijzijnde depot gaan? Of ken je toevallig iemand die daar werkt?
Ja daar zat ik ook al aan te denken, kan ik morgen het beste zelf even langsgaan inderdaad. Bedoel je met depot een tnt postkantoor?

Ken helaas niemand die er werkt..

[ Bericht 4% gewijzigd door Gauner op 21-12-2009 21:04:59 ]
pi_75897310
quote:
Op maandag 21 december 2009 20:59 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ja daar zat ik ook al aan te denken, kan ik morgen het beste zelf even langsgaan inderdaad. Bedoel je met depot een tnt postkantoor?

Ken helaas niemand die er werkt..
Zo'n sorteercentra bedoel ik, waar de post gesorteerd wordt
Noot noot.
pi_75898526
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:13 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Zo'n sorteercentra bedoel ik, waar de post gesorteerd wordt
Ah oke, heb je misschien een linkje oid waar die overal in Nederland liggen?
pi_75900495
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:32 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ah oke, heb je misschien een linkje oid waar die overal in Nederland liggen?
- http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/
- TNT Post bij u in de buurt
- TNT Post Business Point
Noot noot.
pi_75901746
TokenW, ben je nou ziekgemeld dan??

Ik ga morgen echt niet lopen, wat ze ook zeggen...........maar denk ook niet dat het hoeft.
pi_75902056
Ik heb morgen een halve wijk en 2 blaren op de achterkant/zijkant van me linkervoet.. en nog spierpijn aan een been ook van vandaag, 5 uur door de sneeuw lopen
pi_75902687
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:25 schreef Troeta het volgende:
TokenW, ben je nou ziekgemeld dan??

Ik ga morgen echt niet lopen, wat ze ook zeggen...........maar denk ook niet dat het hoeft.
Vraag het me af. Zit zelf op Utrecht Herculesplein en daar is niet bezorgd vandaag, maar de weeromstandigheden worden alleen maar kutter als deze sneeuw vannacht in ijzel veranderd. En de post moet toch een keer gelopen worden.

Maar goed, twee lagen kleding, winterjas, Dr. Martens en een sportbroekje onder m'n broek en het moet wel goedkomen. Alleen die handen hè. .
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_75903050
ik vond het vandaag niet echt heel koud eigenlijk. Op weg naar mijn wijk had ik wel sjaal+handschoenen+muts, maar de handschoenen heb ik bij het bestellen uitgedaan natuurlijk,d at is echt geen doen, en van de muts had ik ook al snel genoeg..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 21 december 2009 @ 22:51:39 #98
92756 es70
Nee! Nu! Even! Niet!
pi_75903167
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er niet gelopen werd (vanaf mei 2004).
Vrijheid kun je niet eisen of afdwingen, maar op basis van vertrouwen kun je heel vrij zijn.
"The trouble with people is not that they don't know but that they know so much that ain't so."
  maandag 21 december 2009 @ 22:58:58 #99
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_75903518
Is het ook mogelijk om 2 banen binnen TNT te combineren? Dat je parttime als chauffeur en postbode werkt om zo een volle werkweek te halen?
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
pi_75903644
Morgen ga ik samen met mijn vriend met de auto op pad.. Ik ga echt niet met de fiets.
Ik zet die tassen dan wel achterin en mijn vriend gaat dan ergens in de straat geparkeerd staan zodat ik kan lopen. Of zou dat niet mogen?
pi_75903734
Ik ga al een paar keer per week met de auto
pi_75903741
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:01 schreef Sapphira het volgende:
Morgen ga ik samen met mijn vriend met de auto op pad.. Ik ga echt niet met de fiets.
Ik zet die tassen dan wel achterin en mijn vriend gaat dan ergens in de straat geparkeerd staan zodat ik kan lopen. Of zou dat niet mogen?
heb je zelf geen rijbewijs?
pi_75903862
Nope. Helaas niet..

Maar in principe helpt mijn vriend niet mee, maar rijd gewoon.. Het is wel voordeliger voor TNT. Kost hun minder geld aangezien ik dan sneller ben met dit weer.
pi_75904132
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:05 schreef Sapphira het volgende:
Nope. Helaas niet..

Maar in principe helpt mijn vriend niet mee, maar rijd gewoon.. Het is wel voordeliger voor TNT. Kost hun minder geld aangezien ik dan sneller ben met dit weer.
Mag wel hoor
Noot noot.
pi_75904310
quote:

[..]

Van 09:00 tot 17:00 alleen maar lopen is echt veel teveel, ARBO-technisch niet helemaal verantwoord. Moet er niet aan denken. Maar ik neem aan dat het alleen deze tijd is. Als je dit altijd hebt, dan wordt je gewoon misbruikt.
pi_75904643
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:14 schreef marcodej het volgende:

[..]

Van 09:00 tot 17:00 alleen maar lopen is echt veel teveel, ARBO-technisch niet helemaal verantwoord. Moet er niet aan denken. Maar ik neem aan dat het alleen deze tijd is. Als je dit altijd hebt, dan wordt je gewoon misbruikt.
Ik dacht dat dat ook niet mocht hoor, zo veel lopen! Ook al is het KNJperiode.
Noot noot.
  maandag 21 december 2009 @ 23:27:24 #107
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_75904938
quote:

[..]

Ik vind het juist heerlijk, dan wel van 10:00 tot 17:00 over het algemeen maar toch.
Muziekje op, snoep in de zak en een fles drinken in het fietsmandje en mij horen ze niet meer, ik hun ook niet met die muziek op trouwens.

Met dit weer wordt je er niet echt vrolijk van natuurlijk, maar je kunt niet alles hebben.
pi_75906675
quote:

[..]

Ik heb wel eens van 11:00 tot 18:00 gelopen en dat was niet eens tijdens kerst. Op de vrijdag heb ik namelijk geen vaste dienst, dus krijg ik wijken die nog openliggen. Ik heb de volgende dag ook maar aangegeven dat twee grote wijken met 3 hah iets te veel van het goede is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_75906691
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Ik vind het juist heerlijk, dan wel van 10:00 tot 17:00 over het algemeen maar toch.
Muziekje op, snoep in de zak en een fles drinken in het fietsmandje en mij horen ze niet meer, ik hun ook niet met die muziek op trouwens.

Met dit weer wordt je er niet echt vrolijk van natuurlijk, maar je kunt niet alles hebben.
Mijn grootste zaterdagwijk is een wijk van dik 2 uur lopen met hele grote rondjes en alleen maar lange tuinen in en uit lopen. Dan heb ik het al snel gehad en ben ik blij dat ik mn tweede wijk in een half uur kan fixen en naar huis kan.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik heb wel eens van 11:00 tot 18:00 gelopen en dat was niet eens tijdens kerst. Op de vrijdag heb ik namelijk geen vaste dienst, dus krijg ik wijken die nog openliggen. Ik heb de volgende dag ook maar aangegeven dat twee grote wijken met 3 hah iets te veel van het goede is.
Heb ik vooral in mijn begintijd gehad. Dan geven ze je alles wat nog open ligt onder het mom van "het zijn maar twee kleine wijkjes, goed te doen". Zijn het twee ingewikkelde, grote wijken: loop je gewoon in het donker nog te stumperen...:')
Tot ik een keer mn mond opendeed, dat ik het niet helemaal tof vond, en daarna altijd beschaafde diensten gehad.
  dinsdag 22 december 2009 @ 00:06:43 #110
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_75906832
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef marcodej het volgende:

[..]

Mijn grootste zaterdagwijk is een wijk van dik 2 uur lopen met hele grote rondjes en alleen maar lange tuinen in en uit lopen. Dan heb ik het al snel gehad en ben ik blij dat ik mn tweede wijk in een half uur kan fixen en naar huis kan.
Mijn vaste ochtendwijk is op normale dagen (dus zonder HAH, nouja dat zijn eerder bijzondere dagen) voor 3 uur en 20 minuten ingeschaald exclusief de reistijd van 40 minuten bij elkaar.
Ben wel blij dat ze de overige tassen EINDELIJK in een depot hebben staan in de buurt, voorheen moest ik óf wachten op de wagen die vanuit onze locatie kwam óf terug rijden.
Dan heb ik normaliter nog een wijk van 2 tot 2,5 uur erna.

En dat met m'n 9 uren contract.
pi_75907059
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:03 schreef marcodej het volgende:Heb ik vooral in mijn begintijd gehad. Dan geven ze je alles wat nog open ligt onder het mom van "het zijn maar twee kleine wijkjes, goed te doen". Zijn het twee ingewikkelde, grote wijken: loop je gewoon in het donker nog te stumperen...:')
Tot ik een keer mn mond opendeed, dat ik het niet helemaal tof vond, en daarna altijd beschaafde diensten gehad.
Ik denk dat ze vooral hadden verkeken in de hoeveelheid post en hah. Zo heeft die eerste wijk bijna nooit zakjes, maar die dag stonden er 4 op mij te wachten. Daarnaast waren die zakje eerst ook nog verkeerd bezorgd, waardoor ik halverwege maar aan mijn tweede wijk moest beginnen die ook meer post dan normaal had. Gelukkig was het maar eenmalig.
pi_75907118
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:06 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Mijn vaste ochtendwijk is op normale dagen (dus zonder HAH, nouja dat zijn eerder bijzondere dagen) voor 3 uur en 20 minuten ingeschaald exclusief de reistijd van 40 minuten bij elkaar.
Ben wel blij dat ze de overige tassen EINDELIJK in een depot hebben staan in de buurt, voorheen moest ik óf wachten op de wagen die vanuit onze locatie kwam óf terug rijden.
Dan heb ik normaliter nog een wijk van 2 tot 2,5 uur erna.

En dat met m'n 9 uren contract.
Dat klinkt best heftig.
pi_75907415
Bij ons geven ze iedereen die begint best pittige wijken geloof ik. Misschien om te kijken of die het wel aankan? Geen idee...
Noot noot.
pi_75907581
Ik merk hier wel dat jongens in hun begintijd veel grotere en moeilijkere wijken krijgen dan meisjes.

Wat ik vanuit mijn opzicht totaal geen punt vind
pi_75907761
Goh ben nog super blij dat ik daar niet meer werk als postbezorgster.. . Als ik met zulke zware tassen door sneeuw moet fietsen, zeker met de nu drukke maand, word ik behoorlijk chagrijnig van!! tnt!

Voor de postbezorg(st)ers heel veel succes! Warme kleren aantrekken!
pi_75907826
Nu voel ik me eigenlijk een aansteller dat ik morgen met de auto mijn 2 wijkjes ga doen.
pi_75907857
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:27 schreef summer29 het volgende:
Goh ben nog super blij dat ik daar niet meer werk als postbezorgster.. . Als ik met zulke zware tassen door sneeuw moet fietsen, zeker met de nu drukke maand, word ik behoorlijk chagrijnig van!! tnt!

Voor de postbezorg(st)ers heel veel succes! Warme kleren aantrekken!
Ik vind het anders heel tof werk hoor. Alleen op dit soort dagen is het minder, maar dat valt echt in het niet bij de dagen waarop het lopen heel fijn is.
pi_75907885
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:28 schreef Sapphira het volgende:
Nu voel ik me eigenlijk een aansteller dat ik morgen met de auto mijn 2 wijkjes ga doen.
Ik hoef morgen niet te werken, dát is pas erg!

dinsdag 22 december 2009 @ 00:30:58 #119
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_75907901
Ik krijg ook constant gezeik van collega's dat ik me niet warm genoeg kleed met dit weer.
"Gaat dat wel op die schoenen?", "Moet je geen jas aan?!", "Ben je graag verkouden?"

Loop nou eenmaal nooit met een (TNT) jas aan, dan maar een extra trui eronder aan en dan gaat het ook prima.
Die denken ook echt dat ik gewoon alleen een spijkerbroek aan heb geloof ik.
Mij gaven ze de eerste weken trouwens twee wijken, bij elkaar nog geen 2 uurtjes lopen.

Ik hoef morgen ook niet te werken, erg dat ik het vind.
pi_75907967
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:30 schreef Lastpost het volgende:
Ik krijg ook constant gezeik van collega's dat ik me niet warm genoeg kleed met dit weer.
"Gaat dat wel op die schoenen?", "Moet je geen jas aan?!", "Ben je graag verkouden?"

Loop nou eenmaal nooit met een (TNT) jas aan, dan maar een extra trui eronder aan en dan gaat het ook prima.
Die denken ook echt dat ik gewoon alleen een spijkerbroek aan heb geloof ik.
Mij gaven ze de eerste weken trouwens twee wijken, bij elkaar nog geen 2 uurtjes lopen.

Ik hoef morgen ook niet te werken, erg dat ik het vind.
Heb je het niet koud dan?

pi_75908182
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:23 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik merk hier wel dat jongens in hun begintijd veel grotere en moeilijkere wijken krijgen dan meisjes.

Wat ik vanuit mijn opzicht totaal geen punt vind
Oh hier niet
Noot noot.
pi_75908291
trek anders thermo broek onder spijkerbroek, dat helpt wel. En dikke sokken, 3/4 sokken of thermo sokken en sportsokken erover heen....
pi_75908403
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:38 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Oh hier niet
Oh ik wel vorige jaar.... Moest 3 wijken doen, elkaar helpen.... Op zich leuk en gezellig met elkaar lopen maar vind door de kou lopen echt zwaar, vooral als je dikke bundel hebt en grote wijk. Dan is op geef moment echt niet leuk meer!
pi_75908584
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:45 schreef summer29 het volgende:

[..]

Oh ik wel vorige jaar.... Moest 3 wijken doen, elkaar helpen.... Op zich leuk en gezellig met elkaar lopen maar vind door de kou lopen echt zwaar, vooral als je dikke bundel hebt en grote wijk. Dan is op geef moment echt niet leuk meer!
Ik vind alleen de verkleumde handen oprecht kut, en het fietsen. Kou zelf boeit me niet, net zoals regen, maar twee vingers letterlijk tegen een sigaret aan moeten drukken, omdat ze dat uit zichzelf niet meer kunnen, is mij te gortig. En die winterhandschoenen werken ook niet echt helemaal met bezorgen..
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_75908734
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:50 schreef Nosh het volgende:

[..]

Ik vind alleen de verkleumde handen oprecht kut, en het fietsen. Kou zelf boeit me niet, net zoals regen, maar twee vingers letterlijk tegen een sigaret aan moeten drukken, omdat ze dat uit zichzelf niet meer kunnen, is mij te gortig. En die winterhandschoenen werken ook niet echt helemaal met bezorgen..
Neem dan een beker warme chocolademelk ipv een sigaret
pi_75908938
Zorgt TNT dan voor?
pi_75908998
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef summer29 het volgende:
Zorgt TNT dan voor?
Hier krijg je in de KNJ periode gratis warme dranken en soep en oliebollen en en en
pi_75909079
Zo zo, volgens mij hier in Alphen a/d Rijn niet!!
pi_75909131
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef summer29 het volgende:
Zo zo, volgens mij hier in Alphen a/d Rijn niet!!
Ha, paupertnt daar dan
pi_75909242
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ha, paupertnt daar dan
En in welke plaats werk je dan?
pi_75909320
Leuk dagje was het vandaag. Voor het weekend had het ook al veel gesneeuwd maar dit keer lagen de wegen echt helemaal vol met dat witte spul. Aangezien dit de eerste keer was dat ik in zo`n dik pak sneeuw heb gereden deed ik uiteraard extra voorzichtig. Op een drukke weg moet ik altijd even keren over een stoepje waar vandaag een paar cm sneeuw op lag maar dat leek me wel haalbaar. Het ene wiel was er goed en wel over toen ik toch echt merkte dat het busje alle kanten op wilde draaien behalve de goede, even extra gas geven hielp ook niks want de auto kwam geen milimeter vooruit en ik voelde hem echt wegglijden. Toen raakte ik wel lichtelijk in paniek want ik dacht al dat ik vast stond op die drukke weg. Gelukkig reed het busje nog wel achteruit en met een extra dot gas kwam ik dan toch het stoepje over.

De allereerste keer dat ik in opleiding was vertelde een collega me dat je nooit op mensen in moet gaan die aan je hoofd zeuren of je moet ze gewoon gelijk geven. Vandaag stond ik naast het busje om even snel de zijdeur dicht te gooien toen er van een paar meter afstand al een wijf op de fiets aan kwam gereden die "hallo meneer!" riep om aan te geven dat ik in de weg stond. Goed, ik druk me zelf vervolgens even tegen de auto aan om haar de ruimte te geven waarop ze zuchtend en steunend langs me heen komt. Toen kon ik het toch niet laten om even na te roepen dat ze niet zo moest zeiken, misschien niet echt een opmerking waarvan je zegt dat het echt niet door de beugel kan, maar normaal ben ik echt heel aardig tegen de mensen en negeer ik ze gewoon als er iets is dat hun niet bevalt ofzo. Daarnaast had ze makkelijk om me heen kunnen draaien of even de fiets aan der hand kunnen nemen, ze moest eens weten hoe vaak ik bijvoorbeeld extra lang voor een verkeerslicht moet wachten omdat een fietser zonodig nog even door het rode licht heen gaat.
Tok.
pi_75909363
Zag ik zomaar vandaag de golden retriever van een bewoner zijn post verscheuren na het door de bus gegooit te hebben
RIP Gamma folder en kerstkaartjes
pi_75909392
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:09 schreef summer29 het volgende:

[..]

En in welke plaats werk je dan?
In het Westland, in een dorpje aan de kust. Meer ga ik hier op fok niet zeggen
pi_75909473
Nu maak je me nieuwsgierig.

Wij krijgen helemaal geen warme chocomelk en andere zooi.
pi_75909491
Dat is toch niet eerlijk!!
pi_75909496
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef Sapphira het volgende:
Nu maak je me nieuwsgierig.

Wij krijgen helemaal geen warme chocomelk en andere zooi.
Ja die warme chocomelk komt uit een automaat he Maar normaal moet je daarvoor betalen en nu niet.
pi_75909531
automaat bij depot?!
pi_75909558
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:21 schreef summer29 het volgende:
automaat bij depot?!
Je gaat me niet vertellen dat ze in een stad als Alphen ad Rijn geen automaten hebben op het depot.
pi_75909660
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Neem dan een beker warme chocolademelk ipv een sigaret
Op straat?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_75909662
Eerlijk waar, hier hebben ze echt geen automaat op het depot! Schandalig he?!
pi_75909681
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef Nosh het volgende:

[..]

Op straat?
waar anders?
pi_75909708
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef Nosh het volgende:

[..]

Op straat?
Misschien dat er lieve mensen zijn die je een beker aanbieden
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef summer29 het volgende:
Eerlijk waar, hier hebben ze echt geen automaat op het depot! Schandalig he?!
Best wel ja
pi_75909761
Onder depot versta ik garagebox.

--

Ik zit trouwens te denken om ergens anders te solliciteren, maar ik vind dat zo rot aangezien ik pas net dat kledingpakket enzo gekregen heb. Misschien dat ik 1 dagje bij TNT kan werken i.p.v 4 ofzo..
Het verdient gewoon zo slecht dat ik beter wat anders/extra kan zoeken.
pi_75909822
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:29 schreef Sapphira het volgende:
Onder depot versta ik garagebox.
Onder depot versta ik de plek waar de sorteerkasten staan, de kantine is, waar alles zit zegmaar

Onder garagebox versta ik garagebox.
pi_75909924
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Onder depot versta ik de plek waar de sorteerkasten staan, de kantine is, waar alles zit zegmaar

Onder garagebox versta ik garagebox.
dus jij hebt echt luxe depot!
pi_75910006
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:33 schreef summer29 het volgende:

[..]

dus jij hebt echt luxe depot!
Volgens mij hebben we hier een definitieverschil
Maar ik ga slapen, jullie houden me wakker
pi_75913061
Zo maar weer eens aan de bak, moet lukken, maar om in de wijk te komen nu met alle sneeuw... hoop dat daar beter geveegd is dan hier...anders wordt het net zo'n rampdag als gisteren, waar ik nog steeds pijn aan me benen van heb...
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:33 #148
52191 DABAMaster