abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75908938
Zorgt TNT dan voor?
pi_75908998
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:00 schreef summer29 het volgende:
Zorgt TNT dan voor?
Hier krijg je in de KNJ periode gratis warme dranken en soep en oliebollen en en en
pi_75909079
Zo zo, volgens mij hier in Alphen a/d Rijn niet!!
pi_75909131
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:04 schreef summer29 het volgende:
Zo zo, volgens mij hier in Alphen a/d Rijn niet!!
Ha, paupertnt daar dan
pi_75909242
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Ha, paupertnt daar dan
En in welke plaats werk je dan?
pi_75909320
Leuk dagje was het vandaag. Voor het weekend had het ook al veel gesneeuwd maar dit keer lagen de wegen echt helemaal vol met dat witte spul. Aangezien dit de eerste keer was dat ik in zo`n dik pak sneeuw heb gereden deed ik uiteraard extra voorzichtig. Op een drukke weg moet ik altijd even keren over een stoepje waar vandaag een paar cm sneeuw op lag maar dat leek me wel haalbaar. Het ene wiel was er goed en wel over toen ik toch echt merkte dat het busje alle kanten op wilde draaien behalve de goede, even extra gas geven hielp ook niks want de auto kwam geen milimeter vooruit en ik voelde hem echt wegglijden. Toen raakte ik wel lichtelijk in paniek want ik dacht al dat ik vast stond op die drukke weg. Gelukkig reed het busje nog wel achteruit en met een extra dot gas kwam ik dan toch het stoepje over.

De allereerste keer dat ik in opleiding was vertelde een collega me dat je nooit op mensen in moet gaan die aan je hoofd zeuren of je moet ze gewoon gelijk geven. Vandaag stond ik naast het busje om even snel de zijdeur dicht te gooien toen er van een paar meter afstand al een wijf op de fiets aan kwam gereden die "hallo meneer!" riep om aan te geven dat ik in de weg stond. Goed, ik druk me zelf vervolgens even tegen de auto aan om haar de ruimte te geven waarop ze zuchtend en steunend langs me heen komt. Toen kon ik het toch niet laten om even na te roepen dat ze niet zo moest zeiken, misschien niet echt een opmerking waarvan je zegt dat het echt niet door de beugel kan, maar normaal ben ik echt heel aardig tegen de mensen en negeer ik ze gewoon als er iets is dat hun niet bevalt ofzo. Daarnaast had ze makkelijk om me heen kunnen draaien of even de fiets aan der hand kunnen nemen, ze moest eens weten hoe vaak ik bijvoorbeeld extra lang voor een verkeerslicht moet wachten omdat een fietser zonodig nog even door het rode licht heen gaat.
Tok.
pi_75909363
Zag ik zomaar vandaag de golden retriever van een bewoner zijn post verscheuren na het door de bus gegooit te hebben
RIP Gamma folder en kerstkaartjes
pi_75909392
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:09 schreef summer29 het volgende:

[..]

En in welke plaats werk je dan?
In het Westland, in een dorpje aan de kust. Meer ga ik hier op fok niet zeggen
pi_75909473
Nu maak je me nieuwsgierig.

Wij krijgen helemaal geen warme chocomelk en andere zooi.
pi_75909491
Dat is toch niet eerlijk!!
pi_75909496
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:18 schreef Sapphira het volgende:
Nu maak je me nieuwsgierig.

Wij krijgen helemaal geen warme chocomelk en andere zooi.
Ja die warme chocomelk komt uit een automaat he Maar normaal moet je daarvoor betalen en nu niet.
pi_75909531
automaat bij depot?!
pi_75909558
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:21 schreef summer29 het volgende:
automaat bij depot?!
Je gaat me niet vertellen dat ze in een stad als Alphen ad Rijn geen automaten hebben op het depot.
pi_75909660
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:54 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Neem dan een beker warme chocolademelk ipv een sigaret
Op straat?
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_75909662
Eerlijk waar, hier hebben ze echt geen automaat op het depot! Schandalig he?!
pi_75909681
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef Nosh het volgende:

[..]

Op straat?
waar anders?
pi_75909708
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef Nosh het volgende:

[..]

Op straat?
Misschien dat er lieve mensen zijn die je een beker aanbieden
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:26 schreef summer29 het volgende:
Eerlijk waar, hier hebben ze echt geen automaat op het depot! Schandalig he?!
Best wel ja
pi_75909761
Onder depot versta ik garagebox.

--

Ik zit trouwens te denken om ergens anders te solliciteren, maar ik vind dat zo rot aangezien ik pas net dat kledingpakket enzo gekregen heb. Misschien dat ik 1 dagje bij TNT kan werken i.p.v 4 ofzo..
Het verdient gewoon zo slecht dat ik beter wat anders/extra kan zoeken.
pi_75909822
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:29 schreef Sapphira het volgende:
Onder depot versta ik garagebox.
Onder depot versta ik de plek waar de sorteerkasten staan, de kantine is, waar alles zit zegmaar

Onder garagebox versta ik garagebox.
pi_75909924
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:30 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Onder depot versta ik de plek waar de sorteerkasten staan, de kantine is, waar alles zit zegmaar

Onder garagebox versta ik garagebox.
dus jij hebt echt luxe depot!
pi_75910006
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 01:33 schreef summer29 het volgende:

[..]

dus jij hebt echt luxe depot!
Volgens mij hebben we hier een definitieverschil
Maar ik ga slapen, jullie houden me wakker
pi_75913061
Zo maar weer eens aan de bak, moet lukken, maar om in de wijk te komen nu met alle sneeuw... hoop dat daar beter geveegd is dan hier...anders wordt het net zo'n rampdag als gisteren, waar ik nog steeds pijn aan me benen van heb...
  dinsdag 22 december 2009 @ 08:54:33 #148
52191 DABAMaster