Waar heb je dat vandaan? Nu hopelijk Twente er ook nog uit, anders wordt het wel heel moeilijk met zon halve selectie.quote:
TT803quote:Op zondag 20 december 2009 10:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan? Nu hopelijk Twente er ook nog uit, anders wordt het wel heel moeilijk met zon halve selectie.
Oke, thnxquote:
quote:ALLE DUELS AFGELAST Van onze Telesportredactie
AMSTERDAM - De KNVB heeft alle duels uit de eredivisie voor zondag afgelast. Dit is vooral gedaan met het oog op de veiligheid van het publiek. Toegangswegen tot het stadion zijn moeilijk tot niet begaanbaar. Ook de situatie op de tribunes wordt als onveilig gezien.
Sowieso serious respect voor al die mensen die buiten staan daarquote:Op zondag 20 december 2009 10:58 schreef alors het volgende:
aaah die vrouw bij de brievenbus, respect hoor... ik moet er niet aan denken brrrrr
quote:Siberische toestanden in Nederland! Niet normaal man! Ben blij dat het advies is dat ik thuis moet blijven vandaag
Laat ze op Eredivisie Live dan de SR stream ff doorprikkenquote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef borisz het volgende:
Alle eredivisieduels zijn eruit gegooid. Dat wordt een middagje SR dus.
Ja, respect dat die naar buiten durvenquote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Die kleine ventjes voor het huis staan er nog steeds
Mooi, dan is het gelukkig niet te warmquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef iBenny het volgende:
Mensen paniek....
We gaan eraan door de sneeuw![]()
![]()
![]()
En we halen geld op voor muggennettenquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef iBenny het volgende:
Mensen paniek....
We gaan eraan door de sneeuw![]()
![]()
![]()
Ik woon 5 hoog maar ben net even door het raam naar buiten gelopen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef marcodej het volgende:
De voetstappen die ik vanochtend gemaakt had om mn fiets binnen te zetten, zijn alweer dichtgesneeuwd.
Daar viel ik precies in toen ik net was ingetuned... mooi gedaan jaquote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Cee het volgende:
Net even dat stukje teruggekeken van kwart over 9, dat telefoongesprek + de plaat van dat meisje wiens vader vorig jaar is overleden. Damn.Erg mooi opgepakt, van Giel.
Waar kan ik dat het snelste terug vinden? Ben wel nieuwsgierig nu,..quote:Op zondag 20 december 2009 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar viel ik precies in toen ik net was ingetuned... mooi gedaan ja
quote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En we halen geld op voor muggennetten
Weet niet waar Cee het heeft gevonden... ik heb het live gehoordquote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar kan ik dat het snelste terug vinden? Ben wel nieuwsgierig nu,..
Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb het ook gemist..quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij is John Lenn on the radio
Ik neem alles wat ik mis op om te checken of m'n liedje al is gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet niet waar Cee het heeft gevonden... ik heb het live gehoord
Die uithaaltjes zijn doorspekt van emotie...quote:Op zondag 20 december 2009 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Vedder weer met z'n debiele uithaaltjes.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die uithaaltjes zijn doorspekt van emotie...
Ik vind ze vooral overdreven.quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die uithaaltjes zijn doorspekt van emotie...
quote:Op zondag 20 december 2009 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Vedder weer met z'n debiele uithaaltjes.
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_audionieuws/339439 en dan een stukje naar beneden scrollen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Roel is een beetje tegen alles wat populair is... + Miss Montrealquote:Op zondag 20 december 2009 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eddie is een held.. Hij zingt nog ingetogen ook, dus ik snap je niet.
Overdreven?? Als iemand niet overdreven uithaalt is het Eddie wel.. Kunnen de Do's op deze wereld nog wat van leren met hun lege emotieloze geblaatquote:
Thanx! Site om in de gaten te houden, had hem nog niet gevondenquote:Op zondag 20 december 2009 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_audionieuws/339439 en dan een stukje naar beneden scrollen.
Wbt dat laatste heeft ie natuurlijk groot gelijkquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel is een beetje tegen alles wat populair is... + Miss Montreal
heb het net ook even geluisterd... heavy hoor... pfffquote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Cee het volgende:
Net even dat stukje teruggekeken van kwart over 9, dat telefoongesprek + de plaat van dat meisje wiens vader vorig jaar is overleden. Damn.Erg mooi opgepakt, van Giel.
Nu even wat luchtigers.
Een Bros?
Ik kwam m ook toevallig tegen tijdens het bijlezen. En nu zit ik te janken hier.quote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx! Site om in de gaten te houden, had hem nog niet gevonden
Als er een band is die altijd zijn eigen ding is blijven doen is het Pearl Jam, dus slechte redenquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel is een beetje tegen alles wat populair is... + Miss Montreal
Pfff.. nou.. Vind dat Giel het idd zeer mooi oppakt.. Lotgenoten, mooi zeg..quote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kwam m ook toevallig tegen tijdens het bijlezen. En nu zit ik te janken hier.
Yupquote:Op zondag 20 december 2009 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wbt dat laatste heeft ie natuurlijk groot gelijk![]()
Je bent niet de enige als ik de stream zo ziequote:
Ekdomquote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige als ik de stream zo zie
Lijkt mij ookquote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef TAV74 het volgende:
hele eredivisie is eruit gegooid. Verstandig lijkt me
Vannacht is 2 keer Koud hè gevallenquote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef iBenny het volgende:
Paar uur extra SR? het is blijkbaar nu pas Saturday Night
quote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef -Hans- het volgende:
Moggel.
Geen bussen richting de Grote Marktzo te zien is er weer aardig wat sneeuw gevallen
.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
Ik zou Domien niet echt graag horen zingen
Hoor de meeste djs liever niet zingen eigenlijkquote:Op zondag 20 december 2009 11:33 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]![]()
Ik zou Domien niet echt graag horen zingen
quote:Op zondag 20 december 2009 11:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vannacht is 2 keer Koud hè gevallen
Ik ga zo nog even, moet iets uit de (bedrijfs)auto halen. Wish me luck . . .quote:Op zondag 20 december 2009 11:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
net even naar buiten geweest, het is niet leuk buiten. brrrrrrrrrrrrrr
Het is niet verantwoord meer, er rijdt ook geen openbaar vervoer meer van en naar groningen (rest van nederland ook niet trouwens)quote:Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat ik vandaag maar even niet naar de Grote Markt ga... volgende week maar een nieuwe poging. 't is ook niet heel druk voor het GM en dat is begrijpelijk
Las het net ook op de RTV Noord site (die is weer overbelast), maar wel jammer eigenlijk dat het zo extreem slecht is..quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet verantwoord meer, er rijdt ook geen openbaar vervoer meer van en naar groningen (rest van nederland ook niet trouwens)
Hier is het ook best wit, maar moet er straks toch doorheenquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het net ook op de RTV Noord site (die weer overbelast), maar wel jammer eigenlijk dat het zo extreem slecht is..
Mooi nummerquote:
Eigenlijk zou ik nu ook een radioprogramma moeten schuiven bij de lokalo.. Heb vanmorgen maar afgebeld (en dat doe ik niet gauw..)quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet verantwoord meer, er rijdt ook geen openbaar vervoer meer van en naar groningen (rest van nederland ook niet trouwens)
Zelfs vanochtend heeft ze geen klap uitgevoerdquote:20-12-2009 08:56 Do heeft het huis verlaten.
20-12-2009 07:48 Do is wakker.
Lijkt mij wel, want het nummer op zich is gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Cee het volgende:
Maar het liedje wordt namens iemand anders gedraaid. Moet ie dan toch als 'gedraaid' gemarkeerd worden op de fansite?
Nou, succes dan maar! Winter op de radio en het begint weer te sneeuwen. Dat is vast geen toevalquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hier is het ook best wit, maar moet er straks toch doorheen
Kan ook zijn dat er wel iets is gebeurd, maar dat niemand dat heeft vermeld in het logboek. Ik hoorde bijv. iets over een VeilingTV.quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Niks gemist denk. De leukste nachtradio heb je dan ook met Gerard![]()
[..]
Zelfs vanochtend heeft ze geen klap uitgevoerd
'kay dan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, want het nummer op zich is gedraaid.
Yup, vind ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Lijkt mij wel, want het nummer op zich is gedraaid.
Heb een uurtje Annemieke gehoord, maar ben toen maar gaan slapen.. Vond het niet zo heel boeiendquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze was geen leuke gast helaasquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dacht ik bij de eerste tonen alquote:
Youp, dacht ikquote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze was geen leuke gast helaas
wie gaat er vanavond in ?
Ik heb 'm iig gisteren aangevraagdquote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dacht ik bij de eerste tonen al
Jouw request?
Maar klopt het dat ze nou had gerookt in het GH?quote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ze was geen leuke gast helaas
wie gaat er vanavond in ?
quote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar klopt het dat ze nou had gerookt in het GH?
Iddquote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef Cee het volgende:
"Voor jouuuuu. In de sneeeuwww. Met een bontjas. Oh nee dat mag niet."
en ene Harold kennelijk ookquote:Op zondag 20 december 2009 11:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb 'm iig gisteren aangevraagd
Ze versterken elkaar heel erg en dat is het magische deel ervan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:45 schreef TheVulture het volgende:
Veenstra had gewoon in dat huis gemoeten..de magie met Gerard is magistraal
Doe dan die nieuwe!quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
net van twitter : waarom vraagt niemand hey marlous van zanger rinus aan?
die zal vast wel aangevraagd zijn hoorquote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
net van twitter : waarom vraagt niemand hey marlous van zanger rinus aan?
Tuurlijk, welkomquote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Apostrof het volgende:
Mag deze lurker vanaf nu ook meedoen?
Zeker. Welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Apostrof het volgende:
Tuurlijk, gezellig!quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Apostrof het volgende:
Noem 't dan brunch, dat klinkt nog wat minder extreem.quote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is inmiddels al meer lunch![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is inmiddels al meer lunch![]()
het gaat sneeuwen met kerstquote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
M'n vader zegt net dat de sneeuw niet blijft liggen tot Kerst. Heeft hij gelijk?
Tuurlijk waarom niet , maakt het toch gezelliger.quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Apostrof het volgende:
ik hoop t welquote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
M'n vader zegt net dat de sneeuw niet blijft liggen tot Kerst. Heeft hij gelijk?
't Mag vanavond wel ff stoppen. Ik moet morgen naar Rotterdam toe, en zoals het er nu naar uitziet gaat dat nog wat worden.quote:
De verwachting is dat de komende dagen de temperatuur flink omhoog gaat, dus de kans dat het blijft liggen is idd klein...quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef 3FMaster het volgende:
Daar zal het ook wel warmer zijn, denk ik zo.quote:Op zondag 20 december 2009 11:53 schreef iBenny het volgende:
Het is drukker bij het roeien dan bij het huis
Alleen in het westen he, de verwachting in de rest van het land is een witte kerst en dat de kou aan houdquote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De verwachting is dat de komende dagen de temperatuur flink omhoog gaat, dus de kans dat het blijft liggen is idd klein...
Met zn wapperende borsthaarquote:Op zondag 20 december 2009 11:56 schreef Marissaatje het volgende:
Gerard kan ook heel sexy kijken:
[ afbeelding ]
jij krijgt bezoek van migyur?quote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef TheVulture het volgende:
Mijn visite heeft nog niet afgebeld
Frans heeft ook al zo'n lekker vlot kapselquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Apostrof het volgende:
Wat een lekker vlot kapsel heeft die vrouw.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef tralalalars het volgende:
wie was dr slaapgast dan afgelopen nacht? ... k heb niemand gezien
Dat is Kristelquote:Op zondag 20 december 2009 12:01 schreef Apostrof het volgende:
Wat een lekker vlot kapsel heeft die vrouw.
Lopp je daar zo achter?quote:
Netjes tochquote:Op zondag 20 december 2009 12:05 schreef Dichterbijer het volgende:
ze zijn eens op tijd afgelopen met die headlines
Jammer dat ze op de tv stream zo lang duren, gelukkig was timur kort van stof.quote:Op zondag 20 december 2009 12:05 schreef Dichterbijer het volgende:ze zijn eens op tijd afgelopen met die headlines
Meer dan 'het sneeuwt' komt er niet uitquote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat ze op de tv stream zo lang duren, gelukkig was timur kort van stof.
Hij kan er moeilijk mama appelsap of flirtje doenquote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Meer dan 'het sneeuwt' komt er niet uit
Koopzondag, denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef JaneDoe het volgende:
waar komt al dat volk op eens vandaan?
Er zal wel weer eens een verdwaalde trein zijn aangekomen op station Groningen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef JaneDoe het volgende:
waar komt al dat volk op eens vandaan?
Dankjewel! Je mist altijd wel wat als je gaat slapen rond deze tijd.quote:Op zondag 20 december 2009 12:08 schreef djkoelkast het volgende:
Van vannacht tussen 2:30-3:00 uur:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Komen er zo nog een paar
Het lijkt langzaam weer te gaan rijden, de wissels zijn ontdooit en vrijgemaakt, tijd voor voor verwarmde rails.quote:Op zondag 20 december 2009 12:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er zal wel weer eens een verdwaalde trein zijn aangekomen op station Groningen.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had 62 euro aan kleingeld en gezien Do al sliep was er niemand die hem even hielp met het geld door de bus doen dmv een bordje ofzo, dus hij heeft daar een hele tijd gestaan![]()
[ afbeelding ]
Die gast jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had 62 euro aan kleingeld en gezien Do al sliep was er niemand die hem even hielp met het geld door de bus doen dmv een bordje ofzo, dus hij heeft daar een hele tijd gestaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:12 schreef djkoelkast het volgende:
Die gast in zijn shirt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |