Daar ben ik ook wel benieuwd naar, ik heb het ook gemist..quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar kan ik dat het snelste terug vinden? Ben wel nieuwsgierig nu,..
quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij is John Lenn on the radio
Ik neem alles wat ik mis op om te checken of m'n liedje al is gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 11:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Weet niet waar Cee het heeft gevonden... ik heb het live gehoord
Die uithaaltjes zijn doorspekt van emotie...quote:Op zondag 20 december 2009 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Vedder weer met z'n debiele uithaaltjes.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die uithaaltjes zijn doorspekt van emotie...
Ik vind ze vooral overdreven.quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die uithaaltjes zijn doorspekt van emotie...
quote:Op zondag 20 december 2009 11:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb je die Vedder weer met z'n debiele uithaaltjes.
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_audionieuws/339439 en dan een stukje naar beneden scrollen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar kan ik dat het snelste terug vinden? Ben wel nieuwsgierig nu,..
Roel is een beetje tegen alles wat populair is... + Miss Montrealquote:Op zondag 20 december 2009 11:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Eddie is een held.. Hij zingt nog ingetogen ook, dus ik snap je niet.
Overdreven?? Als iemand niet overdreven uithaalt is het Eddie wel.. Kunnen de Do's op deze wereld nog wat van leren met hun lege emotieloze geblaatquote:
Thanx! Site om in de gaten te houden, had hem nog niet gevondenquote:Op zondag 20 december 2009 11:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
http://seriousrequest.3fm.nl/page/09_audionieuws/339439 en dan een stukje naar beneden scrollen.
Wbt dat laatste heeft ie natuurlijk groot gelijkquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel is een beetje tegen alles wat populair is... + Miss Montreal
heb het net ook even geluisterd... heavy hoor... pfffquote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Cee het volgende:
Net even dat stukje teruggekeken van kwart over 9, dat telefoongesprek + de plaat van dat meisje wiens vader vorig jaar is overleden. Damn.Erg mooi opgepakt, van Giel.
Nu even wat luchtigers.
Een Bros?
Ik kwam m ook toevallig tegen tijdens het bijlezen. En nu zit ik te janken hier.quote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Thanx! Site om in de gaten te houden, had hem nog niet gevonden
Als er een band is die altijd zijn eigen ding is blijven doen is het Pearl Jam, dus slechte redenquote:Op zondag 20 december 2009 11:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Roel is een beetje tegen alles wat populair is... + Miss Montreal
Pfff.. nou.. Vind dat Giel het idd zeer mooi oppakt.. Lotgenoten, mooi zeg..quote:Op zondag 20 december 2009 11:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik kwam m ook toevallig tegen tijdens het bijlezen. En nu zit ik te janken hier.
Yupquote:Op zondag 20 december 2009 11:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wbt dat laatste heeft ie natuurlijk groot gelijk![]()
Je bent niet de enige als ik de stream zo ziequote:
Ekdomquote:Op zondag 20 december 2009 11:28 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Je bent niet de enige als ik de stream zo zie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |