Laat ze op Eredivisie Live dan de SR stream ff doorprikkenquote:Op zondag 20 december 2009 11:07 schreef borisz het volgende:
Alle eredivisieduels zijn eruit gegooid. Dat wordt een middagje SR dus.
Ja, respect dat die naar buiten durvenquote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Die kleine ventjes voor het huis staan er nog steeds
Mooi, dan is het gelukkig niet te warmquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef iBenny het volgende:
Mensen paniek....
We gaan eraan door de sneeuw![]()
![]()
![]()
En we halen geld op voor muggennettenquote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef iBenny het volgende:
Mensen paniek....
We gaan eraan door de sneeuw![]()
![]()
![]()
Ik woon 5 hoog maar ben net even door het raam naar buiten gelopen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:09 schreef marcodej het volgende:
De voetstappen die ik vanochtend gemaakt had om mn fiets binnen te zetten, zijn alweer dichtgesneeuwd.
Daar viel ik precies in toen ik net was ingetuned... mooi gedaan jaquote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Cee het volgende:
Net even dat stukje teruggekeken van kwart over 9, dat telefoongesprek + de plaat van dat meisje wiens vader vorig jaar is overleden. Damn.Erg mooi opgepakt, van Giel.
Waar kan ik dat het snelste terug vinden? Ben wel nieuwsgierig nu,..quote:Op zondag 20 december 2009 11:13 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar viel ik precies in toen ik net was ingetuned... mooi gedaan ja
quote:Op zondag 20 december 2009 11:12 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
En we halen geld op voor muggennetten
Weet niet waar Cee het heeft gevonden... ik heb het live gehoordquote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Waar kan ik dat het snelste terug vinden? Ben wel nieuwsgierig nu,..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |