Het is niet verantwoord meer, er rijdt ook geen openbaar vervoer meer van en naar groningen (rest van nederland ook niet trouwens)quote:Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef -Hans- het volgende:
Denk dat ik vandaag maar even niet naar de Grote Markt ga... volgende week maar een nieuwe poging. 't is ook niet heel druk voor het GM en dat is begrijpelijk
Las het net ook op de RTV Noord site (die is weer overbelast), maar wel jammer eigenlijk dat het zo extreem slecht is..quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet verantwoord meer, er rijdt ook geen openbaar vervoer meer van en naar groningen (rest van nederland ook niet trouwens)
Hier is het ook best wit, maar moet er straks toch doorheenquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het net ook op de RTV Noord site (die weer overbelast), maar wel jammer eigenlijk dat het zo extreem slecht is..
Mooi nummerquote:
Eigenlijk zou ik nu ook een radioprogramma moeten schuiven bij de lokalo.. Heb vanmorgen maar afgebeld (en dat doe ik niet gauw..)quote:Op zondag 20 december 2009 11:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is niet verantwoord meer, er rijdt ook geen openbaar vervoer meer van en naar groningen (rest van nederland ook niet trouwens)
Zelfs vanochtend heeft ze geen klap uitgevoerdquote:20-12-2009 08:56 Do heeft het huis verlaten.
20-12-2009 07:48 Do is wakker.
Lijkt mij wel, want het nummer op zich is gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Cee het volgende:
Maar het liedje wordt namens iemand anders gedraaid. Moet ie dan toch als 'gedraaid' gemarkeerd worden op de fansite?
Nou, succes dan maar! Winter op de radio en het begint weer te sneeuwen. Dat is vast geen toevalquote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hier is het ook best wit, maar moet er straks toch doorheen
Kan ook zijn dat er wel iets is gebeurd, maar dat niemand dat heeft vermeld in het logboek. Ik hoorde bijv. iets over een VeilingTV.quote:Op zondag 20 december 2009 11:40 schreef djkoelkast het volgende:
Niks gemist denk. De leukste nachtradio heb je dan ook met Gerard![]()
[..]
Zelfs vanochtend heeft ze geen klap uitgevoerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |