UI's:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
Om in de wall of fame te komen moet je minstens 15 delen actief meegepost hebben! (Hoeft niet aansluitend te zijn)Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten.quote:-_Guitarist_- = David -> jarig op 21 april
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Drizzt_DoUrden = Justin -> jarig op 10 december
Fems = Femke
haaKon = Machiel -> Jarig op 8 november
Jjstyle333 = Joost -> Jarig op 21 Januari
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea -> jarig op 9 mei
Luiheid = Gerben
MarkoAlmelo = Marko -> Jarig op 6 januari
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
naLuh = Frank
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Redbaron = Bas -> Jarig op 26 juli
ReMcOrE = Remco -> jarig op 10 mei
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San -> Jarig op 8 februari
skippy22 = Richard
STTSJT = Steven -> Jarig op 11 december
TheGirlNextDoor = Nathalie -> jarig op 5 juli
Neequote:Op zondag 20 december 2009 02:49 schreef Redbaron het volgende:
kuj wa nadenken op dit tijdstip @saturday night
Zou ook n og kunnenquote:
jewa, maar of dr iets zinnigs uitkomt ....quote:Op zondag 20 december 2009 02:49 schreef Redbaron het volgende:
kuj wa nadenken op dit tijdstip @saturday night
Kom maar op met die gegevens, doe ik het wel voor je.quote:Op zondag 20 december 2009 02:52 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zou ook n og kunnen
ga me morgen maar eens tussen de lijst in de op zetten. Zag dat ik he t nog niet gedaan had
ma ben nu te moe om na te denken (zoals jij)
Post je gegevens maar ff, plaats ik jou er ook even bij.quote:Op zondag 20 december 2009 02:52 schreef Redbaron het volgende:
hey gitaarspeler, dit is mijn 15e ToF dus hoor ik niet ook in de OP??
Dus i kan nog nadenken /zin om dat nu uit te voeren?quote:Op zondag 20 december 2009 02:52 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Kom maar op met die gegevens, doe ik het wel voor je.
Moet jij wetenquote:Op zondag 20 december 2009 02:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Dus i kan nog nadenken /zin om dat nu uit te voeren?
Gast, 11 dec? Da's 1 dag na mijn verjaardagquote:Op zondag 20 december 2009 02:55 schreef STTSJT het volgende:
STTSJT Steven 11december jarig
en als t goed is, is dit de link naar mn plaatje
http://forum.fok.nl/usericons/278622/fook.jpg
Alvast bedankt
Heb t al neer gezet :pquote:Op zondag 20 december 2009 02:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Of geef ze ff door via msn, dan zet ik ze er wel in
Hahaha toevalligquote:Op zondag 20 december 2009 02:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gast, 11 dec? Da's 1 dag na mijn verjaardag
Ik zou bijna trots op je zijn ware het niet dat mijn avatarding er niet staat?quote:
Ooh verrek, 1 momentquote:Op zondag 20 december 2009 03:02 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Ik zou bijna trots op je zijn ware het niet dat mijn avatarding er niet staat?
quote:Op zondag 20 december 2009 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meteen de kapotte links even gerepareerd
Dacht ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 03:10 schreef STTSJT het volgende:
[..]
![]()
![]()
Je hebt je porsie goede daden weer gehad voor vandaag
Neenee, ik sta nog op aardequote:Op zondag 20 december 2009 03:12 schreef Redbaron het volgende:
nu niet naast je schoenen gaan lopen he!![]()
na zoveel eertoekenning
Weetje dan nog wel wat de aarde is? (niet dat je een of andere planeet uit roept tot aardequote:
Jaja, hier kan ik gewoon ademen enzoquote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Weetje dan nog wel wat de aarde is? (niet dat je een of andere planeet uit roept tot aarde)
quote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Jaja, hier kan ik gewoon ademen enzo
o?quote:
Zo niet, Leuk je gekent te hebben. je was een aardige kearlquote:Op zondag 20 december 2009 03:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tenminste, volgens mij adem ik nog
Whehe, thanksquote:Op zondag 20 december 2009 03:16 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zo niet, Leuk je gekent te hebben. je was een aardige kearl
Meer bier, dan lees je het straks 3 keerquote:Op zondag 20 december 2009 03:17 schreef Redbaron het volgende:
er komen nog berichten uit deventur dus t zal wel![]()
Ik lees dubbel btw
Nog ff en je valt er overquote:Op zondag 20 december 2009 03:17 schreef Redbaron het volgende:
er komen nog berichten uit deventur dus t zal wel![]()
Ik lees dubbel btw
Ja ja :pquote:Op zondag 20 december 2009 03:19 schreef Redbaron het volgende:
heb er nog maar 1![]()
Dacht dat ik genoeg had.
achjah kan aaltied nog aant appelsap
quote:Op zondag 20 december 2009 03:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2 Bier maakt me een alcoholist?
Whehehehequote:Op zondag 20 december 2009 03:21 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Ja ja :p
Alleen noem je het niet zo, je noemt het dan apfelkorn
quote:
Goed voor de postcount en topicreeksquote:Op zondag 20 december 2009 03:23 schreef STTSJT het volgende:
maar jongens, kunne we er neit beter msn erbij pakken?
Want dit gaat wel heel erg richting slow chat
i can't see the problemquote:Op zondag 20 december 2009 03:23 schreef STTSJT het volgende:
maar jongens, kunne we er neit beter msn erbij pakken?
Want dit gaat wel heel erg richting slow chat
Als jij t zeg en voor de rest nog geen H(m)o(n)d ingrijptquote:Op zondag 20 december 2009 03:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Goed voor de postcount en topicreeks
Niks, als je het verschil tussen die 2 niet kan zien weet ik al wel wat voor'n appelsap je drinktquote:
De mod van STA slaapt tochquote:Op zondag 20 december 2009 03:24 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Als jij t zeg en voor de rest nog geen H(m)o(n)d ingrijpt
Mexicaan, jij mag morgen niet naar de surprise truck toequote:Op zondag 20 december 2009 03:32 schreef Redbaron het volgende:
de wereld draait, is dat goed of is t een verschijnsel van de mexicaan?
Hoezo?quote:
Zo ietsquote:Op zondag 20 december 2009 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat willen ze doen... je bannen omdat je onzin uitkraamt om half 4?
Wij doen t om half 4, zij overdag.quote:Op zondag 20 december 2009 03:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Hoezo?
Wat willen ze doen... je bannen omdat je onzin uitkraamt om half 4?
Whehehequote:Op zondag 20 december 2009 03:35 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Zo iets
Ze weten altijd wel een reden te vinden (net zoals als de politie die graag een bon uit wil schrijven)
* STTSJT doet snel mond kapje op
nee, verstand op nul zetten. Kom op zeg tis niet de tijd om na te denkenquote:
Alles kan kapotquote:Op zondag 20 december 2009 03:39 schreef Redbaron het volgende:
ik proef appel![]()
er zit kinderslot op de fles
heb maar 1 ding te zeggen noooobquote:
Wat ik maar wil?quote:Op zondag 20 december 2009 03:44 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Wat kan je er allemaal op spelen dan?
Niet? valt me weer tegenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 03:49 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Niet? valt me weer tegen
Dacht dat je wel een M&M figuur voor 50 cent was
okequote:
Tsja, ieder z'n smaak gelukkigquote:Op zondag 20 december 2009 03:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
oke, tis niet helemaal mijn smaakt alhoewel sommige nummers wel mooi zijn
Klopt, anders was de wereld ook maar zo saai :pquote:Op zondag 20 december 2009 03:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ieder z'n smaak gelukkig
Okeequote:Op zondag 20 december 2009 03:55 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, anders was de wereld ook maar zo saai :p
Maar wens je een goede nacht toe en red ook
![]()
![]()
Want ik ga plat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat kunt spelen heur ik t waDoet maar wat..
trustenquote:Op zondag 20 december 2009 03:55 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, anders was de wereld ook maar zo saai :p
Maar wens je een goede nacht toe en red ook
![]()
![]()
Want ik ga plat![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 03:57 schreef Redbaron het volgende:'t Is moeilijk, maar zeker niet onmogelijk. Één stukje wat constant herhaald wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat kunt spelen heur ik t wa
Brutal. Fucking. Metal.
Metallica moet eens bij Iron Maiden gaan vragen hoe ze échte solo's moeten bedenkenquote:Op zondag 20 december 2009 04:00 schreef Redbaron het volgende:
heb nog wel paar solo's van mtallica.
zijn iets moeilijker
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 20 december 2009 04:03 schreef Redbaron het volgende:
nog niet
Maiden is niet echt mijn ding...
Reise Reise was kut, Rosenrot is nog erger.quote:Op zondag 20 december 2009 04:06 schreef Redbaron het volgende:
kwam in aanraking met metal dmv rammstein![]()
tot ik reise reise hoorde
Ach, downloaden is altijd een mogelijkheid?quote:Op zondag 20 december 2009 04:09 schreef Redbaron het volgende:
ik heb nog niet echt de neiging die plaat te kopen ivm eventuele teleurstelling...Sehnsucht was
CD's, altijd een goeie zaakquote:Op zondag 20 december 2009 04:10 schreef Redbaron het volgende:
Ik niet![]()
Hoop snel cd van liftid t krijge, hij is besteld
Heb niet echt goede plekken voor dl's.quote:Op zondag 20 december 2009 04:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, downloaden is altijd een mogelijkheid?
Sehnsucht ownt ook big time.
Ik ken nog wel wat leuke plekkenquote:Op zondag 20 december 2009 04:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb niet echt goede plekken voor dl's.
Ooit suprnova gehad. die was super!!
tell mequote:Op zondag 20 december 2009 04:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat leuke plekken
Meende idd te hebben gehoord dat deze niet meer werktequote:Op zondag 20 december 2009 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Officieel doet 'ie het niet meer
Meer zeg ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 04:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meende idd te hebben gehoord dat deze niet meer werkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ja, ik ook. Maar omdat ik er een tijdje wat centjes mee verdiende, heb ik bepaalde sites leren kennenquote:Op zondag 20 december 2009 04:22 schreef Redbaron het volgende:
kijk meestal films zonder tekst, tenzij onverstaanbaar
TwentSe leuquote:Op zondag 20 december 2009 04:24 schreef bambino het volgende:
Kijk dit is nu een mooi topic
"Want twente leu, bint leuke leu"
hehe het is misschien twentSe op zijn goed nederlands, maar ik doelde meer op het liedje Anton - Oostblokquote:
Morgûhquote:
hmm, al eens tegen je ouders gezegd?quote:Op zondag 20 december 2009 11:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goeiemorgen.
Waaaaaaaaarom moet mijn moeder altijd systematisch om 11 uur op zondagochtend gaan strijken?
Dat is naast mijn kamer, en het is zoooo fucking gehorig.
En dan nog mijn broertje, die daarvoor of daarna loopt te schreeuwen door het hele huis.
Ik kan NOOOIT uitslapen op zondagochtend, godverdomme!
Al wel eens gezegt ja. Maar dan krijg ik het antwoord "Maar wij leven al wel voor 10 uur."quote:Op zondag 20 december 2009 11:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, al eens tegen je ouders gezegd?
anders moet je gewoon 's nachts gaan douchen oid zodat hun gestoord worden
*kras krasquote:Op zondag 20 december 2009 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Al wel eens gezegt ja. Maar dan krijg ik het antwoord "Maar wij leven al wel voor 10 uur."
Ja, godverdomme, schijt!
Ik ga weer proberen te slapen. Ajow.
Ik rij zo naar Gerard!quote:Op zondag 20 december 2009 12:24 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb echt zin om door de sneeuw te banjeren!
Oldenzaal -> Denekekamp -> Beuningen -> De Lutte -> Oldenzaal!
Die route ga ik afleggen!
quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef Robinhoo het volgende:
Gvd ik heb niet in het jubileumtopic gepost
En ik ben gisteren opgepakt in Oldenzaal, heerlijk.
Gelukkig wel.quote:Op zondag 20 december 2009 12:44 schreef Daywalk3r het volgende:
Goeiemiddaaag..
Wat'n bult sneeuw onnie!
Tis hier nu eemn uitgesneeuwd.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 20 december 2009 13:19 schreef Robinhoo het volgende:
Gvd ik heb niet in het jubileumtopic gepost
En ik ben gisteren opgepakt in Oldenzaal, heerlijk.
Openbaar dronkenschap en mishandeling. Belachelijk.quote:
Idd belachelijk dat jij je daar schuldig aan maakt.quote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap en mishandeling. Belachelijk.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Idd belachelijk dat jij je daar schuldig aan maakt.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
En dat gedrag al op 16/17 jarige leeftijdquote:Op zondag 20 december 2009 13:25 schreef Robinhoo het volgende:
Jullie zouden bij de politie moeten gaan werken, stelletje NSB'ers.
Vertel me nou eens even welk gedrag? Je weet blijkbaar wat er is gebeurd.quote:Op zondag 20 december 2009 13:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
En dat gedrag al op 16/17 jarige leeftijd
quote:Op zondag 20 december 2009 13:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Vertel me nou eens even welk gedrag? Je weet blijkbaar wat er is gebeurd.
Atlijd in Nederland direct vanuit de politie kant kijken. Belachelijk.
quote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Dat is de aanklacht ja.quote:
Rustig maar.quote:Op zondag 20 december 2009 13:35 schreef Robinhoo het volgende:
Op de hoogte ben je dan weer niet, sukkel.
Doeiquote:Op zondag 20 december 2009 13:38 schreef Robinhoo het volgende:
Gewoon zo belachelijk dat jullie ergens over gaan oordelen als je niet weet wat er is gebeurd.
Ben het echt alweer zat hier.
als je hier over grappen gaat maken ben je eerder ziek in je kop.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
als je hier over grappen gaat maken ben je eerder ziek in je kop.
Idiootquote:Op zondag 20 december 2009 13:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het was begin van de middag even gestopt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het sneeuwt hier al sinds gisteravond 12 uur ofzo
Op sommige plekken veel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
hoeveel sneeuw ligt d'r bij jullie?
Moet ik ff een liniaal pakken.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is veel? 20cm?
Mja, zal best kunnen dat dat hier ook zo is, ik sliep toenquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was begin van de middag even gestopt.In A'lo dan he.
Achter thuis 2-3 cm hierquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik ff een liniaal pakken.Ik kan dat heel moeilijk inschatten.
Doe maarquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik ff een liniaal pakken.Ik kan dat heel moeilijk inschatten.
jij zit in deventer?quote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En het gaat ook nog steeds harder sneeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder de spoiler een grote foto.Brutal. Fucking. Metal.
Ik droomde dat allemaal mensen me dood wouden schieten omdat ik iets had gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in het Amerikaanse leger zat en dat ik moest vechten in Vietnam
WTFquote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik droomde dat allemaal mensen me dood wouden schieten omdat ik iets had gedaan.
en toen stapte ik in een soort auto en die werd steeds sterker als ik over dingen van andere auto's heen reed. Ineens allemaal wapens enzo erop. Werd ineens een soort computerspel
Kon me droom deels sturen. Supergrappig.
Ga door.quote:Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]Boehoehoe "ze steken me de gek aan " boehoehoe
Dat had ik ook toen ik wakker werdquote:
kijk maar op buienradarquote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Weet alleen niet welke kant de wolken opdrijven
Openbaar dronkenschap kom op zeg, als we hiervoor iedereen gaan aanhouden dan heeft de politie ook een keer een drukke avond.quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of je wilt zeggen dat je niks gedaan hebt?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap kom op zeg, als we hiervoor iedereen gaan aanhouden dan heeft de politie ook een keer een drukke avond.
Dat klinkt trouwens heel erg als de Maraudertank van de GLA uit C&C Generals, die kregen ook upgrades als je ze over de restanten van kapotgeschoten tanks van de tegenstanders heen liet rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik droomde dat allemaal mensen me dood wouden schieten omdat ik iets had gedaan.
en toen stapte ik in een soort auto en die werd steeds sterker als ik over dingen van andere auto's heen reed. Ineens allemaal wapens enzo erop. Werd ineens een soort computerspel
Kon me droom deels sturen. Supergrappig.
Best welquote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens heel erg als de Maraudertank van de GLA uit C&C Generals, die kregen ook upgrades als je ze over de restanten van kapotgeschoten tanks van de tegenstanders heen liet rijden
Een dertien in dozijn ruzietje.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mishandeling zoals je al aangaf?
Ja, Ja, Nee.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben je meegenomen naar 't bureau? Heb je een verklaring af moeten leggen? Ben je daadwerkelijk gearresteerd?
Wat is er over een half jaar?quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tot over een half jaarWe komen je wel een keer opzoeken hier in Almelo
quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kan niet in zeven boten tegelijk lopen natuurlijk.
Hij doelt op de bak jongen, de bakquote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er over een half jaar?En wat moet ik Almelo doen?
Ik zat al in de autoquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, FC Twente kampioen eerste seizoenshelft
Competitievervalsingquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, FC Twente kampioen eerste seizoenshelft
Standaard tijd voor geweldsdelicten ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh en waarom over een half jaar dan?
Ik ben minderjarig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Standaard tijd voor geweldsdelicten ofzo
Ach, we hadden wel bij Utreg gewonnenquote:
Nee, dat hadden jullie nietquote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, we hadden wel bij Utreg gewonnen
Oja, want anders gaat ie slaan!quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs, doe eens rustig tegen Robin
Kijk, dat Ajax daar faalt...quote:
Goeie comeback.quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, want anders gaat ie slaan!
Ajax mag van mij overal falenquote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, dat Ajax daar faalt...
quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uitlokking is een strafuitsluitingsfactorquote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mij ookquote:Op zondag 20 december 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax mag van mij overal falen
quote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iedereen mag van mij falenbehalve Heracles dan
Lok ik iets uit dan? Ik bevestig alleen wat Justin zegtquote:Op zondag 20 december 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uitlokking is een strafuitsluitingsfactor
quote:
Ja, dit kan worden gezien als uitlokkingquote:Op zondag 20 december 2009 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lok ik iets uit dan? Ik bevestig alleen wat Justin zegt
Ja je lokt uit, door zo verdomde sexy te zijn en dan vervolgens iets met een meisje te hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lok ik iets uit dan? Ik bevestig alleen wat Justin zegt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |