quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Openbaar dronkenschap kom op zeg, als we hiervoor iedereen gaan aanhouden dan heeft de politie ook een keer een drukke avond.
Dat klinkt trouwens heel erg als de Maraudertank van de GLA uit C&C Generals, die kregen ook upgrades als je ze over de restanten van kapotgeschoten tanks van de tegenstanders heen liet rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik droomde dat allemaal mensen me dood wouden schieten omdat ik iets had gedaan.
en toen stapte ik in een soort auto en die werd steeds sterker als ik over dingen van andere auto's heen reed. Ineens allemaal wapens enzo erop. Werd ineens een soort computerspel
Kon me droom deels sturen. Supergrappig.
Best welquote:Op zondag 20 december 2009 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat klinkt trouwens heel erg als de Maraudertank van de GLA uit C&C Generals, die kregen ook upgrades als je ze over de restanten van kapotgeschoten tanks van de tegenstanders heen liet rijden
Een dertien in dozijn ruzietje.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Mishandeling zoals je al aangaf?
Ja, Ja, Nee.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben je meegenomen naar 't bureau? Heb je een verklaring af moeten leggen? Ben je daadwerkelijk gearresteerd?
Wat is er over een half jaar?quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tot over een half jaarWe komen je wel een keer opzoeken hier in Almelo
quote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze kan niet in zeven boten tegelijk lopen natuurlijk.
Hij doelt op de bak jongen, de bakquote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Wat is er over een half jaar?En wat moet ik Almelo doen?
Ik zat al in de autoquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, FC Twente kampioen eerste seizoenshelft
Competitievervalsingquote:Op zondag 20 december 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Maargoed, FC Twente kampioen eerste seizoenshelft
Standaard tijd voor geweldsdelicten ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef Robinhoo het volgende:
Ooh en waarom over een half jaar dan?
Ik ben minderjarig.quote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Standaard tijd voor geweldsdelicten ofzo
Ach, we hadden wel bij Utreg gewonnenquote:
Nee, dat hadden jullie nietquote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, we hadden wel bij Utreg gewonnen
Oja, want anders gaat ie slaan!quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongs, doe eens rustig tegen Robin
Kijk, dat Ajax daar faalt...quote:
Goeie comeback.quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja, want anders gaat ie slaan!
Ajax mag van mij overal falenquote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kijk, dat Ajax daar faalt...
quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Uitlokking is een strafuitsluitingsfactorquote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mij ookquote:Op zondag 20 december 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ajax mag van mij overal falen
quote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iedereen mag van mij falenbehalve Heracles dan
Lok ik iets uit dan? Ik bevestig alleen wat Justin zegtquote:Op zondag 20 december 2009 14:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uitlokking is een strafuitsluitingsfactor
quote:
Ja, dit kan worden gezien als uitlokkingquote:Op zondag 20 december 2009 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lok ik iets uit dan? Ik bevestig alleen wat Justin zegt
Ja je lokt uit, door zo verdomde sexy te zijn en dan vervolgens iets met een meisje te hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lok ik iets uit dan? Ik bevestig alleen wat Justin zegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |