Op sommige plekken veel.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef rulerofdeath het volgende:
hoeveel sneeuw ligt d'r bij jullie?
Moet ik ff een liniaal pakken.quote:Op zondag 20 december 2009 14:18 schreef rulerofdeath het volgende:
wat is veel? 20cm?
Mja, zal best kunnen dat dat hier ook zo is, ik sliep toenquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het was begin van de middag even gestopt.In A'lo dan he.
Achter thuis 2-3 cm hierquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik ff een liniaal pakken.Ik kan dat heel moeilijk inschatten.
Doe maarquote:Op zondag 20 december 2009 14:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Moet ik ff een liniaal pakken.Ik kan dat heel moeilijk inschatten.
jij zit in deventer?quote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
En het gaat ook nog steeds harder sneeuwen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Onder de spoiler een grote foto.Brutal. Fucking. Metal.
Ik droomde dat allemaal mensen me dood wouden schieten omdat ik iets had gedaan.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik in het Amerikaanse leger zat en dat ik moest vechten in Vietnam
WTFquote:Op zondag 20 december 2009 14:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ik droomde dat allemaal mensen me dood wouden schieten omdat ik iets had gedaan.
en toen stapte ik in een soort auto en die werd steeds sterker als ik over dingen van andere auto's heen reed. Ineens allemaal wapens enzo erop. Werd ineens een soort computerspel
Kon me droom deels sturen. Supergrappig.
Ga door.quote:Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]Boehoehoe "ze steken me de gek aan " boehoehoe
Dat had ik ook toen ik wakker werdquote:
kijk maar op buienradarquote:Op zondag 20 december 2009 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja. Weet alleen niet welke kant de wolken opdrijven
Openbaar dronkenschap kom op zeg, als we hiervoor iedereen gaan aanhouden dan heeft de politie ook een keer een drukke avond.quote:Op zondag 20 december 2009 14:32 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Of je wilt zeggen dat je niks gedaan hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |