Wat ik maar wil?quote:Op zondag 20 december 2009 03:44 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Wat kan je er allemaal op spelen dan?
Niet? valt me weer tegenquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 03:49 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Niet? valt me weer tegen
Dacht dat je wel een M&M figuur voor 50 cent was
okequote:
Tsja, ieder z'n smaak gelukkigquote:Op zondag 20 december 2009 03:53 schreef STTSJT het volgende:
[..]
oke, tis niet helemaal mijn smaakt alhoewel sommige nummers wel mooi zijn
Klopt, anders was de wereld ook maar zo saai :pquote:Op zondag 20 december 2009 03:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Tsja, ieder z'n smaak gelukkig
Okeequote:Op zondag 20 december 2009 03:55 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, anders was de wereld ook maar zo saai :p
Maar wens je een goede nacht toe en red ook
![]()
![]()
Want ik ga plat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat kunt spelen heur ik t waDoet maar wat..
trustenquote:Op zondag 20 december 2009 03:55 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Klopt, anders was de wereld ook maar zo saai :p
Maar wens je een goede nacht toe en red ook
![]()
![]()
Want ik ga plat![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 03:57 schreef Redbaron het volgende:'t Is moeilijk, maar zeker niet onmogelijk. Één stukje wat constant herhaald wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je dat kunt spelen heur ik t wa
Brutal. Fucking. Metal.
Metallica moet eens bij Iron Maiden gaan vragen hoe ze échte solo's moeten bedenkenquote:Op zondag 20 december 2009 04:00 schreef Redbaron het volgende:
heb nog wel paar solo's van mtallica.
zijn iets moeilijker
Dat hoeft ook nietquote:Op zondag 20 december 2009 04:03 schreef Redbaron het volgende:
nog niet
Maiden is niet echt mijn ding...
Reise Reise was kut, Rosenrot is nog erger.quote:Op zondag 20 december 2009 04:06 schreef Redbaron het volgende:
kwam in aanraking met metal dmv rammstein![]()
tot ik reise reise hoorde
Ach, downloaden is altijd een mogelijkheid?quote:Op zondag 20 december 2009 04:09 schreef Redbaron het volgende:
ik heb nog niet echt de neiging die plaat te kopen ivm eventuele teleurstelling...Sehnsucht was
CD's, altijd een goeie zaakquote:Op zondag 20 december 2009 04:10 schreef Redbaron het volgende:
Ik niet![]()
Hoop snel cd van liftid t krijge, hij is besteld
Heb niet echt goede plekken voor dl's.quote:Op zondag 20 december 2009 04:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ach, downloaden is altijd een mogelijkheid?
Sehnsucht ownt ook big time.
Ik ken nog wel wat leuke plekkenquote:Op zondag 20 december 2009 04:12 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Heb niet echt goede plekken voor dl's.
Ooit suprnova gehad. die was super!!
tell mequote:Op zondag 20 december 2009 04:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik ken nog wel wat leuke plekken
Meende idd te hebben gehoord dat deze niet meer werktequote:Op zondag 20 december 2009 04:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Officieel doet 'ie het niet meer
Meer zeg ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 04:17 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Meende idd te hebben gehoord dat deze niet meer werkte
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |