Een kind op de wereld zetten is het slechtste wat je kan doen op deze wereld. Weet je wel hoeveel co2 je daarmee uitstoot?quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk wacht mijn schoonzus nog ff met bevallen (was gisteren uitgerekend).
Denk dat als het echt niet mogelijk is, je baas er best begrip voor heeft dat jij een dag niet verschijnt zodat je de komende jaren nog wel voor hem/haar kunt werken. Tenminste, mijn laatste baas zou zo wel zijn, nooit meegemaakt. Er viel noot zoveel sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 10:39 schreef Samson het volgende:
[..]
Het is in NL ook wel een beetje de omgekeerde wereld. Sommig mensen moeten gewoon naar hun werk natuurlijk. Morgen moet ik dat ook. Aan een kant moeten we de economie draaiende houden maar vervolgens wordt in diezelfde economie slecht geregeld dat de wegen voldoende begaanbaar zijn. Iedereen wil wel thuis blijven natuurlijk maar geloof me, daar wordt je werkgever niet blij van...... denk je dat iedereen voor zn lol onder slechte omstandigheden op pad gaat?
Het is anders koud genoeg hoor.quote:Op zondag 20 december 2009 10:46 schreef NoShitSherlock het volgende:
[..]
Een kind op de wereld zetten is het slechtste wat je kan doen op deze wereld. Weet je wel hoeveel co2 je daarmee uitstoot?
Het verschil tussen weer en klimaat; Groep 8 basisschool.quote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is anders koud genoeg hoor.
Inderdaad, ik zie het niet heel warm worden de komende tijd, eerst iets minder koudquote:Op zondag 20 december 2009 10:51 schreef INViCTuS het volgende:
Zoals het er gister even naar uitzag dat de kou zich gewonnen moest geven zo halverwege de week voor heel NL, zo ziet het er nu naar uit dat we nog meer sneeuw krijgen. Heel westelijk Nederland blijft gevoelig voor dooiaanvallen en temperaturen in de plus en dus meer kans op regen ipv sneeuw. Meer in het binnenland is de kans op nog meer sneeuw deze week volgens mij aardig groot en temperaturen rond het vriespunt.
Een verdere blik op de kaarten laat zien ( op dit moment ) dan de kou definitief "wint" en blijft/terugkeert in heel Nederland. Iedereen kent wel een beetje duits een onderstaand een stukje text van wetteronline.de http://www.wetteronline.de/wotexte/redaktion/trend/index.html uiteraard is dat afwachten of het doorzet maar ik vond de erg zachte variant van gister meer een uitbijter dan een blijver....
Ja, het buiengebied wat nu vanuit de Noordzee nadert is een stuk actiever. Er ligt in Nijmegen al zo'n 10 cm sneeuw en sneeuwduinen tot 40 cm. Maar er komt nog een heel flink pak bij.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hier in Nijmegen sneeuwt het nog maar heel lichtjes, maar er lijkt nog veel meer aan te komen![]()
Hopelijk wacht mijn schoonzus nog ff met bevallen (was gisteren uitgerekend).
Goh, sneeuwt het eindelijk in de randstad dat het nu in het nieuws komt?:')quote:**************winterweer **************
Negatief advies voor treinreizigers 107
Sneeuw legt verkeer goeddeels stil. 106
Waarschuwing voor gladheid..... 710,703
Heb Skyradio Christmas aan, speelt er net een langzaam zwijmelend nummer terwijl ik langs deze foto's scroll, waar je dan gewoon geen teken van leven ziet, iedereen zit binnen bij de warme kachel en zo. Leuk sfeertje welquote:Op zondag 20 december 2009 10:25 schreef bbfakir het volgende:
Amsterdam een kwartier geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd en meteen een weeralarmquote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goh, sneeuwt het eindelijk in de randstad dat het nu in het nieuws komt?:')
Het is me vaker opgevallen dat: Als er zooi sneeuw valt in het noorden, dat er dan maar weinig gebeurd, ze onderschatten MEESTAL de treksnelheid van de sneeuwzonequote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach het zal daar voor een groot deel smelten omdat in het westen de temperatuur vanmiddag ruim boven nul uit zal komen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder rond het vriespunt blijft hier in de randstad.quote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ach het zal daar voor een groot deel smelten omdat in het westen de temperatuur vanmiddag ruim boven nul uit zal komen.
Dat dus, sneeuwhoogte is de 10 cm hier gepasseerd in Spijkenisse, al hadden we ook nog flink wat van donderdag.quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder rond het vriespunt blijft hier in de randstad.
Nu nog -2 hier, en het blijft zeker sneeuwen tot 13.00.
Maar we gaan het zien.
Positief denken!quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder rond het vriespunt blijft hier in de randstad.
Nu nog -2 hier, en het blijft zeker sneeuwen tot 13.00.
Maar we gaan het zien.
Absoluut, begint weer harder te sneeuwen hierquote:
Vandaag zouden we dus dat laatste gehad hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef Arcee het volgende:
Okee, maar ik zie een witte Kerst niet als 'het is 5 graden boven 0 en er ligt nog wat sneeuw van een week geleden'.
Witte Kerst is dat je 's morgens uit het raam kijkt en dat alles wit is en dat het sneeuwt, vooral dat laatste, het sneeuwt met een witte Kerst.![]()
Even naar binnen kantelen danquote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan niet meer naar buiten kijken, mijn kantelraam zit volledig onder de sneeuw
Dan zou ik m maar niet open doenquote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan niet meer naar buiten kijken, mijn kantelraam zit volledig onder de sneeuw
Ik heb dus even hem open gedaan om naar buiten te kijken, doe ik hem dicht ligt er gelijk weer sneeuw binnenquote:
whehe, alles ligt plat. Morgen gaan er een stuk minder mensen op hun werk komen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgen is alles weer wegquote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe, alles ligt plat. Morgen gaan er een stuk minder mensen op hun werk komen.
Eigenwijze mensen als dat verdienen het om met boedelbak eerst ingeparkeerd te worden in een diepe greppel ergens tussen de weilanden.quote:Op zondag 20 december 2009 11:33 schreef Greys het volgende:
Ik kom met het autootje hier nooit de straat uit als het niet gaat dooien
Er kwam hier net een auto op de N209 langs, schuin, glijdend, met scharende boedelbak
quote:
quote:wiki: Sneeuwjacht is sneeuwval met windstoten boven windkracht 5 waardoor er vaak weinig zicht is, afhankelijk van de intensiteit van de sneeuw.
Bij een sneeuwjacht of sneeuwstorm, waarin minstens windkracht 6 wordt bereikt en het zicht minder dan 200 meter is, gaat een weeralarm uit, zo mogelijk voorafgegaan door een voorwaarschuwing. Sneeuwval of driftsneeuw bij windkracht 8 of meer wordt een sneeuwstorm genoemd, zoals de blizzards in Canada en de Verenigde Staten.
het oostenkrijgt altijdquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef JohnFoK het volgende:
sorry hoor, maar de gebieden met sneeuw zijn bijna al weer het land uit, en dan een weeralarm! het oosten zal wel weer niets krijgen. cm of 7 ligt hier
Hier komt ook nog één en ander aan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:32 schreef -Datdus- het volgende:
Het begint hier ook weer keihard te sneeuwen
nou, zo te zien komt er nog genoeg aan richting het zuidwestenquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef JohnFoK het volgende:
sorry hoor, maar de gebieden met sneeuw zijn bijna al weer het land uit, en dan een weeralarm! het oosten zal wel weer niets krijgen. cm of 7 ligt hier
Dat is zat, hier ligt nog geen 5 cmquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef JohnFoK het volgende:
Nou dat is 5 km verderop (waar ik zit) veel minder.quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Spijkenisse nog altijd zware sneeuwval, vallen centimeters per uur.
Ik wou net zeggen, voorlopig nog genoeg sneeuw bestemt voor in ieder geval het zuidwestenquote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, zo te zien komt er nog genoeg aan richting het zuidwesten
Dude woon jij naast de plus ???quote:Op zondag 20 december 2009 09:07 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Veel plezier/succes![]()
Eerste "sfeerimpressie":
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de NS de hoop al wel opgegeven.quote:
quote:Maak, indien mogelijk vandaag geen gebruik van de trein of stel uw reis uit.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Gouda sneeuwt het al sinds 05:00 en het ziet er niet naar uit dat het voorlopig stopt. De balkondeur gaat bijna niet meer open, daar ligt een sneeuwduin voor. En op de kliko's ligt zeker 15 cm.
oh nee, wat nu op deze zondag!quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
Alle Eredivisieduels zijn ook afgelast !
Bij de overgang raakt-ie een fiets.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Greys het volgende:![]()
Mijn autootje staat tot aan de bumpers in de sneeuw en er wordt hier nooit gestrooid.
Ik kom nooit weg zolang het niet gaat dooien
Hoe is het in mijn geliefde Eindhoven?quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij de overgang raakt-ie een fiets.
Zijn er nog mensen die dat volgen dan?:')quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
Net zo corrupt als de Indonesische politie, niet leuk meer dus.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat volgen dan?:')
Beetje wit (ik denk een cm of 2 a 3), er valt wat sneeuw en er ligt een hoop troep op de Kennedylaan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe is het in mijn geliefde Eindhoven?
Hee Greysiequote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn autootje staat tot aan de bumpers in de sneeuw en er wordt hier nooit gestrooid.
Ik kom nooit weg zolang het niet gaat dooien
Kennedylaan ja, 1 vlok sneeuw en hij moet eigenlijk afgesloten wordenquote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Beetje wit (ik denk een cm of 2 a 3), er valt wat sneeuw en er ligt een hoop troep op de Kennedylaan.
En volgens de radar moet de meeste sneeuw nog komen.
is het blijven hangen op 100 meterquote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef Drassss het volgende:
Flink wat sneeuw iets boven Eindhoven gevallen, ik gok 5cm en het ergste moet volgens mij nog komen..
Ik ben nu nogal nerveus, want mijn zussie is met haar autootje onderweg van Noord-Holland naar Zwollequote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee GreysieHoe is het leven?
Wij gaan ook maar nergens meer heen. Ben benieuwd of ik morgen op het werk kan komen. Misschien vanmiddag nog even de wandelboots aan als het droog wordt (?) en ff een stukje door de sneeuw stampen!
Who cares...voetbalquote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
quote:
Ik hoop voor jullie dat er nog meer sneeuw komt, want hier in Groningen hebben we inmiddels veels te veel. Niet te vergelijken met de sneeuw op jouw webcam.quote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef -CRASH- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
S
N
E
E
U
W
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ook te zien op de webcam
Nee he/quote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw weet echt niet van ophouden, dit was echt niet voorspeld
Afgelopen dagen hier in het noorden rond 14:30. Maar in Groningen hebben we ongeveer sinds maandag de 14de alleen maar ijsdagen gehad.quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Wat is afgezien van de sneeuw het moment op een winterdag dat de temperatuur weer gaat dalen, rond 1600 uur ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |