nou, zo te zien komt er nog genoeg aan richting het zuidwestenquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef JohnFoK het volgende:
sorry hoor, maar de gebieden met sneeuw zijn bijna al weer het land uit, en dan een weeralarm! het oosten zal wel weer niets krijgen. cm of 7 ligt hier
Dat is zat, hier ligt nog geen 5 cmquote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef JohnFoK het volgende:
sorry hoor, maar de gebieden met sneeuw zijn bijna al weer het land uit, en dan een weeralarm! het oosten zal wel weer niets krijgen. cm of 7 ligt hier
Nou dat is 5 km verderop (waar ik zit) veel minder.quote:Op zondag 20 december 2009 11:39 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Spijkenisse nog altijd zware sneeuwval, vallen centimeters per uur.
Ik wou net zeggen, voorlopig nog genoeg sneeuw bestemt voor in ieder geval het zuidwestenquote:Op zondag 20 december 2009 11:42 schreef kepler het volgende:
[..]
nou, zo te zien komt er nog genoeg aan richting het zuidwesten
Dude woon jij naast de plus ???quote:Op zondag 20 december 2009 09:07 schreef basst2005 het volgende:
[..]
Veel plezier/succes![]()
Eerste "sfeerimpressie":
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft de NS de hoop al wel opgegeven.quote:
quote:Maak, indien mogelijk vandaag geen gebruik van de trein of stel uw reis uit.
quote:Op zondag 20 december 2009 11:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
In Gouda sneeuwt het al sinds 05:00 en het ziet er niet naar uit dat het voorlopig stopt. De balkondeur gaat bijna niet meer open, daar ligt een sneeuwduin voor. En op de kliko's ligt zeker 15 cm.
oh nee, wat nu op deze zondag!quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
Alle Eredivisieduels zijn ook afgelast !
Bij de overgang raakt-ie een fiets.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Greys het volgende:![]()
Mijn autootje staat tot aan de bumpers in de sneeuw en er wordt hier nooit gestrooid.
Ik kom nooit weg zolang het niet gaat dooien
Hoe is het in mijn geliefde Eindhoven?quote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Bij de overgang raakt-ie een fiets.
Zijn er nog mensen die dat volgen dan?:')quote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
Net zo corrupt als de Indonesische politie, niet leuk meer dus.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die dat volgen dan?:')
Beetje wit (ik denk een cm of 2 a 3), er valt wat sneeuw en er ligt een hoop troep op de Kennedylaan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoe is het in mijn geliefde Eindhoven?
Hee Greysiequote:Op zondag 20 december 2009 11:49 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Mijn autootje staat tot aan de bumpers in de sneeuw en er wordt hier nooit gestrooid.
Ik kom nooit weg zolang het niet gaat dooien
Kennedylaan ja, 1 vlok sneeuw en hij moet eigenlijk afgesloten wordenquote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Beetje wit (ik denk een cm of 2 a 3), er valt wat sneeuw en er ligt een hoop troep op de Kennedylaan.
En volgens de radar moet de meeste sneeuw nog komen.
is het blijven hangen op 100 meterquote:Op zondag 20 december 2009 11:59 schreef Drassss het volgende:
Flink wat sneeuw iets boven Eindhoven gevallen, ik gok 5cm en het ergste moet volgens mij nog komen..
Ik ben nu nogal nerveus, want mijn zussie is met haar autootje onderweg van Noord-Holland naar Zwollequote:Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee GreysieHoe is het leven?
Wij gaan ook maar nergens meer heen. Ben benieuwd of ik morgen op het werk kan komen. Misschien vanmiddag nog even de wandelboots aan als het droog wordt (?) en ff een stukje door de sneeuw stampen!
Who cares...voetbalquote:Op zondag 20 december 2009 11:48 schreef horned_reaper het volgende:
quote:
Ik hoop voor jullie dat er nog meer sneeuw komt, want hier in Groningen hebben we inmiddels veels te veel. Niet te vergelijken met de sneeuw op jouw webcam.quote:Op zondag 20 december 2009 12:07 schreef -CRASH- het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
S
N
E
E
U
W
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ook te zien op de webcam
Nee he/quote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw weet echt niet van ophouden, dit was echt niet voorspeld
Afgelopen dagen hier in het noorden rond 14:30. Maar in Groningen hebben we ongeveer sinds maandag de 14de alleen maar ijsdagen gehad.quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef junkiexp het volgende:
Wat is afgezien van de sneeuw het moment op een winterdag dat de temperatuur weer gaat dalen, rond 1600 uur ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |