Het verschil tussen weer en klimaat; Groep 8 basisschool.quote:Op zondag 20 december 2009 10:50 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het is anders koud genoeg hoor.
Inderdaad, ik zie het niet heel warm worden de komende tijd, eerst iets minder koudquote:Op zondag 20 december 2009 10:51 schreef INViCTuS het volgende:
Zoals het er gister even naar uitzag dat de kou zich gewonnen moest geven zo halverwege de week voor heel NL, zo ziet het er nu naar uit dat we nog meer sneeuw krijgen. Heel westelijk Nederland blijft gevoelig voor dooiaanvallen en temperaturen in de plus en dus meer kans op regen ipv sneeuw. Meer in het binnenland is de kans op nog meer sneeuw deze week volgens mij aardig groot en temperaturen rond het vriespunt.
Een verdere blik op de kaarten laat zien ( op dit moment ) dan de kou definitief "wint" en blijft/terugkeert in heel Nederland. Iedereen kent wel een beetje duits een onderstaand een stukje text van wetteronline.de http://www.wetteronline.de/wotexte/redaktion/trend/index.html uiteraard is dat afwachten of het doorzet maar ik vond de erg zachte variant van gister meer een uitbijter dan een blijver....
Ja, het buiengebied wat nu vanuit de Noordzee nadert is een stuk actiever. Er ligt in Nijmegen al zo'n 10 cm sneeuw en sneeuwduinen tot 40 cm. Maar er komt nog een heel flink pak bij.quote:Op zondag 20 december 2009 10:41 schreef StateOfMind het volgende:
Hier in Nijmegen sneeuwt het nog maar heel lichtjes, maar er lijkt nog veel meer aan te komen![]()
Hopelijk wacht mijn schoonzus nog ff met bevallen (was gisteren uitgerekend).
Goh, sneeuwt het eindelijk in de randstad dat het nu in het nieuws komt?:')quote:**************winterweer **************
Negatief advies voor treinreizigers 107
Sneeuw legt verkeer goeddeels stil. 106
Waarschuwing voor gladheid..... 710,703
Heb Skyradio Christmas aan, speelt er net een langzaam zwijmelend nummer terwijl ik langs deze foto's scroll, waar je dan gewoon geen teken van leven ziet, iedereen zit binnen bij de warme kachel en zo. Leuk sfeertje welquote:Op zondag 20 december 2009 10:25 schreef bbfakir het volgende:
Amsterdam een kwartier geleden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd en meteen een weeralarmquote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Goh, sneeuwt het eindelijk in de randstad dat het nu in het nieuws komt?:')
Het is me vaker opgevallen dat: Als er zooi sneeuw valt in het noorden, dat er dan maar weinig gebeurd, ze onderschatten MEESTAL de treksnelheid van de sneeuwzonequote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ach het zal daar voor een groot deel smelten omdat in het westen de temperatuur vanmiddag ruim boven nul uit zal komen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder rond het vriespunt blijft hier in de randstad.quote:Op zondag 20 december 2009 11:04 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Ach het zal daar voor een groot deel smelten omdat in het westen de temperatuur vanmiddag ruim boven nul uit zal komen.
Dat dus, sneeuwhoogte is de 10 cm hier gepasseerd in Spijkenisse, al hadden we ook nog flink wat van donderdag.quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder rond het vriespunt blijft hier in de randstad.
Nu nog -2 hier, en het blijft zeker sneeuwen tot 13.00.
Maar we gaan het zien.
Positief denken!quote:Op zondag 20 december 2009 11:14 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik denk dat het eerder rond het vriespunt blijft hier in de randstad.
Nu nog -2 hier, en het blijft zeker sneeuwen tot 13.00.
Maar we gaan het zien.
Absoluut, begint weer harder te sneeuwen hierquote:
Vandaag zouden we dus dat laatste gehad hebben.quote:Op vrijdag 18 december 2009 14:19 schreef Arcee het volgende:
Okee, maar ik zie een witte Kerst niet als 'het is 5 graden boven 0 en er ligt nog wat sneeuw van een week geleden'.
Witte Kerst is dat je 's morgens uit het raam kijkt en dat alles wit is en dat het sneeuwt, vooral dat laatste, het sneeuwt met een witte Kerst.![]()
Even naar binnen kantelen danquote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan niet meer naar buiten kijken, mijn kantelraam zit volledig onder de sneeuw
Dan zou ik m maar niet open doenquote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik kan niet meer naar buiten kijken, mijn kantelraam zit volledig onder de sneeuw
Ik heb dus even hem open gedaan om naar buiten te kijken, doe ik hem dicht ligt er gelijk weer sneeuw binnenquote:
whehe, alles ligt plat. Morgen gaan er een stuk minder mensen op hun werk komen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Morgen is alles weer wegquote:Op zondag 20 december 2009 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe, alles ligt plat. Morgen gaan er een stuk minder mensen op hun werk komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |