Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als wij een grapje maken begin je te huilen dat we je pedofiel noemen.
Dat moet je aan haar vragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.
Ik geef even geen oordeel, maar ik snap dat echt niet.
Schat, ik volg je niet. Is er een mogelijkheid tot een korte samenvatting?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets wat volgens velen te ver ging.
Wtf, waarom ben je roze?quote:
zie stickey topic in klbquote:
Al gedoneerd, Lamon?quote:
Oh, trouwens over die notes he, ik ben erachter, als je je abo aanklikt zie je notes, zonder iets eronder, dus je moet usernotes voor 4,50 aanklikken als pimphouder, dan zie je ze pas.quote:
Ga ik niet zeggen.quote:
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Mozy het volgende:
"Goed doel met waarde"
Zijn er dan ook goede doelen zonder waarde?
Ik noem dat ook niet echt een goed doel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.
daar verschillen de meningen ongetwijfeld overquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens over die notes he, ik ben erachter, als je je abo aanklikt zie je notes, zonder iets eronder, dus je moet usernotes voor 4,50 aanklikken als pimphouder, dan zie je ze pas.
Ik heb alleen maar off-topic notes trouwens.
Dat is toch van die reclame met Katja Schuurman? Dat ze beweren dat de 64 goede doelen steunen ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.
Ik zal je niet beoordelen, het is mij om het evenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen.
Als ik nee zeg ben ik een stakker, als ik ja zeg ben ik iemand die wil pimpen over hoe goed ik ben, ik verlies dus altijd.
dus iedereen met een roze tagje wil pimpen hoe goed ie is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen.
Als ik nee zeg ben ik een stakker, als ik ja zeg ben ik iemand die wil pimpen over hoe goed ik ben, ik verlies dus altijd.
Katten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef DeLuna het volgende:
LAMON WAT HEB JIJ EEN LEUKE AVATAR!!1111!![]()
Kattenquote:
Er staat steeds "weer off-topic uiteraard", en dan 9 maal in andere bewoordingen. Ik schijn dus nogal de neiging te hebben off-topic te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar verschillen de meningen ongetwijfeld over
maargoed, het is opgelost
Nee, dat geldt met name voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus iedereen met een roze tagje wil pimpen hoe goed ie is?
ik vind het vooral een soort pr voor de actie, ik heb al meer dan 20 users gehad die vroegen waar is het voor, er is net zelfs een fb topic voor geopend, dus dat doel is iig bereikt
Wat heb jij toch tegen katten, vraag aan ChipsZak even het filmpje wat ik gepost heb, als je dan niet smelt heb je echt een hart van steen.quote:
Ik vind ze eng.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen katten, vraag aan ChipsZak even het filmpje wat ik gepost heb, als je dan niet smelt heb je echt een hart van steen.
Bullshit, ik heb niks met honden terwijl de één smelt bij het zien van een hond. Het is gewoon een kwestie van smaak ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen katten, vraag aan ChipsZak even het filmpje wat ik gepost heb, als je dan niet smelt heb je echt een hart van steen.
Hoezo? Dat ik jou als persoon niet mag betekent niet dat ik minder van kittens houd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.
Ik geef even geen oordeel, maar ik snap dat echt niet.
Borsten.quote:
Och gossie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zuks kauwe klauwe dat ik niet lekker kan gitaarspelen.
Je bent principieel tegen katten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind ze eng.Bovendien is het een principekwestie.
![]()
Zit je buiten te computeren of zo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zuks kauwe klauwe dat ik niet lekker kan gitaarspelen.
Hij is niet gewend om buiten te komen daarom heeft hij zo snel koude handen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je buiten te computeren of zo?Hier is het lekker warm, heur.
Ja. Ik denk dat ik binnenkort wat kattenvergif ga verspreiden hier in de buurt. Misschien kom ik dan wel op HvN. "Kattenhater maakt Twente onveilig."quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent principieel tegen katten?
Ik heb van mezelf soms echt steen en steenkoude handen en voeten. En dan zijn ze zo koud dat ze gewoon stijf worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je buiten te computeren of zo?Hier is het lekker warm, heur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |