Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als wij een grapje maken begin je te huilen dat we je pedofiel noemen.
Dat moet je aan haar vragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.
Ik geef even geen oordeel, maar ik snap dat echt niet.
Schat, ik volg je niet. Is er een mogelijkheid tot een korte samenvatting?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets wat volgens velen te ver ging.
Wtf, waarom ben je roze?quote:
zie stickey topic in klbquote:
Al gedoneerd, Lamon?quote:
Oh, trouwens over die notes he, ik ben erachter, als je je abo aanklikt zie je notes, zonder iets eronder, dus je moet usernotes voor 4,50 aanklikken als pimphouder, dan zie je ze pas.quote:
Ga ik niet zeggen.quote:
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Mozy het volgende:
"Goed doel met waarde"
Zijn er dan ook goede doelen zonder waarde?
Ik noem dat ook niet echt een goed doel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.
daar verschillen de meningen ongetwijfeld overquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens over die notes he, ik ben erachter, als je je abo aanklikt zie je notes, zonder iets eronder, dus je moet usernotes voor 4,50 aanklikken als pimphouder, dan zie je ze pas.
Ik heb alleen maar off-topic notes trouwens.
Dat is toch van die reclame met Katja Schuurman? Dat ze beweren dat de 64 goede doelen steunen ofzo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.
Ik zal je niet beoordelen, het is mij om het evenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen.
Als ik nee zeg ben ik een stakker, als ik ja zeg ben ik iemand die wil pimpen over hoe goed ik ben, ik verlies dus altijd.
dus iedereen met een roze tagje wil pimpen hoe goed ie is?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga ik niet zeggen.
Als ik nee zeg ben ik een stakker, als ik ja zeg ben ik iemand die wil pimpen over hoe goed ik ben, ik verlies dus altijd.
Katten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef DeLuna het volgende:
LAMON WAT HEB JIJ EEN LEUKE AVATAR!!1111!![]()
Kattenquote:
Er staat steeds "weer off-topic uiteraard", en dan 9 maal in andere bewoordingen. Ik schijn dus nogal de neiging te hebben off-topic te gaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
daar verschillen de meningen ongetwijfeld over
maargoed, het is opgelost
Nee, dat geldt met name voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dus iedereen met een roze tagje wil pimpen hoe goed ie is?
ik vind het vooral een soort pr voor de actie, ik heb al meer dan 20 users gehad die vroegen waar is het voor, er is net zelfs een fb topic voor geopend, dus dat doel is iig bereikt
Wat heb jij toch tegen katten, vraag aan ChipsZak even het filmpje wat ik gepost heb, als je dan niet smelt heb je echt een hart van steen.quote:
Ik vind ze eng.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen katten, vraag aan ChipsZak even het filmpje wat ik gepost heb, als je dan niet smelt heb je echt een hart van steen.
Bullshit, ik heb niks met honden terwijl de één smelt bij het zien van een hond. Het is gewoon een kwestie van smaak ofzo.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Wat heb jij toch tegen katten, vraag aan ChipsZak even het filmpje wat ik gepost heb, als je dan niet smelt heb je echt een hart van steen.
Hoezo? Dat ik jou als persoon niet mag betekent niet dat ik minder van kittens houd.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.
Ik geef even geen oordeel, maar ik snap dat echt niet.
Borsten.quote:
Och gossie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zuks kauwe klauwe dat ik niet lekker kan gitaarspelen.
Je bent principieel tegen katten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind ze eng.Bovendien is het een principekwestie.
![]()
Zit je buiten te computeren of zo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb zuks kauwe klauwe dat ik niet lekker kan gitaarspelen.
Hij is niet gewend om buiten te komen daarom heeft hij zo snel koude handen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je buiten te computeren of zo?Hier is het lekker warm, heur.
Ja. Ik denk dat ik binnenkort wat kattenvergif ga verspreiden hier in de buurt. Misschien kom ik dan wel op HvN. "Kattenhater maakt Twente onveilig."quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent principieel tegen katten?
Ik heb van mezelf soms echt steen en steenkoude handen en voeten. En dan zijn ze zo koud dat ze gewoon stijf worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zit je buiten te computeren of zo?Hier is het lekker warm, heur.
Je noemde me pedo, en dat was niet cool. En je hoeft me niet te mogen, maar dat is gewoon een kut-opmerking.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoezo? Dat ik jou als persoon niet mag betekent niet dat ik minder van kittens houd.
Dat is hetzelfde als vragen of Water droog is.quote:
Kinderen en dronkelappen spreken de waarheid.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je noemde me pedo, en dat was niet cool. En je hoeft me niet te mogen, maar dat is gewoon een kut-opmerking.
En je mag het filmpje best zien, vraag aan ChipsZak de link dan even, maar het was niet okee dat je dat zei, en dan mag je jong zijn, maar jonge mensen zijn niet per definitie onschuldig ofzo...
Oké dat was niet netjes, maar ik vond het gewoon heel vreemd hoor.. Maar idd je bent onschuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je noemde me pedo, en dat was niet cool. En je hoeft me niet te mogen, maar dat is gewoon een kut-opmerking.
En je mag het filmpje best zien, vraag aan ChipsZak de link dan even, maar het was niet okee dat je dat zei, en dan mag je jong zijn, maar jonge mensen zijn niet per definitie onschuldig ofzo...
Hij had bijna een hete Fok-date geregeld. Puur platonisch uiteraard. Helaas had ze weinig interesse om hem daadwerkelijk te ontmoeten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als vragen of Water droog is.
Dronkaards om precies te zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kinderen en dronkelappen spreken de waarheid.
Uiteraard niet omdat hij in de 30 is, nee, omdat ze dat gewoon niet zo snel doet, met mensen van internet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij had bijna een hete Fok-date geregeld. Puur platonisch uiteraard. Helaas had ze weinig interesse om hem daadwerkelijk te ontmoeten.
Ja, twee weken geleden, na een concert, maar ik ben nog steeds hetzelfde. Verbazend he, dat neuken niet op iedereen het effect heeft dat ie ineens volledig gelukkig is.quote:
Dat zeg ik toch ook niet? Ik vraag gewoon wat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden, na een concert, maar ik ben nog steeds hetzelfde. Verbazend he, dat neuken niet op iedereen het effect heeft dat ie ineens volledig gelukkig is.
Als een soort van dubbeldate?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Mozy het volgende:
Een ding weet ik zeker. Dat ik, chai en moonmovies rainb0ws gaan ontmoeten voordat je de kans krijg, Lamon.
Weet ik veel. Ze is regelmatig in Eindhoven, dus waarom niet. En we zouden laatst eigenlijk meeten, maar toen konden moonmovies en ik niet omdat school.quote:
Nee idd als je met 1x in de 2 weken bevredigd bent heb je een ongezond laag libido.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ja, twee weken geleden, na een concert, maar ik ben nog steeds hetzelfde. Verbazend he, dat neuken niet op iedereen het effect heeft dat ie ineens volledig gelukkig is.
Maar dat doet ze niet met mensen van internet! Daarom zei ze Lamon. ook af! Klinkt als flink wat e-leugens right there.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef Mozy het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ze is regelmatig in Eindhoven, dus waarom niet. En we zouden laatst eigenlijk meeten, maar toen konden moonmovies en ik niet omdat school.
Ik respecteer Rainb0ws beslissing gewoon hoor, ik wilde niet neuken of een jong meisje verleiden, als ooit iemand mijn PM's zou kunnen inkijken zou dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Mozy het volgende:
Een ding weet ik zeker. Dat ik, chai en moonmovies rainb0ws gaan ontmoeten voordat je de kans krijg, Lamon.
Denk je wel dat ik met haar wil neuken of haar wil verleiden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik respecteer Rainb0ws beslissing gewoon hoor, ik wilde niet neuken of een jong meisje verleiden, als ooit iemand mijn PM's zou kunnen inkijken zou dat duidelijk zijn.
Maar ik vind het geen probleem en vind het nog steeds een lieve meid, dus succes.
Hetzelfde hier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef Biels het volgende:
En nu ga ik doen alsof ik weg ben van Fok, want het is zaterdagavond en ik wil graag stoer doen. Later kinders.
Maak dat de kat wijs.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Denk je wel dat ik met haar wil neuken of haar wil verleiden?
Hihi, ik zei kat.quote:
Het is een ding, Lamon afzeiken. Maar intussen is het altijd druk op het moment dat dat gebeurt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef DeLuna het volgende:
Wat is het hier gezelligWat is er in vredesnaam aan de hand??
Hebben ze ook een reden waarom dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is een ding, Lamon afzeiken. Maar intussen is het altijd druk op het moment dat dat gebeurt.
Biels omdat hij slimmer en doortastender wil zijn.
Anderen omdat ze vinden dat ik teveel aandacht trek.
En mods omdat ze doodziek worden van het feit dat iedereen de behoefte heeft om op mij te blijven reageren en onbevangenheid verwarren met trollen..
En uiteindelijk is dit 1 van de vriendelijkere avonden overigens.
Ik ben een arrogante moraalridderige narcist die labiel is op FOK!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hebben ze ook een reden waarom dan?
Ja, nee dan mag het.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:38 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ben een arrogante moraalridderige narcist die labiel is op FOK!
Ze heeft wel d'r 2 bolletjes vast.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet Kate in die caveman?
Ze heeft je gewoon nog niet ontmoet, anders was het heel anders gelopen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:40 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ziet Kate in die caveman?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft wel d'r 2 bolletjes vast.
Dan zal ik wel m'n snor moeten laten groeien.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ze heeft je gewoon nog niet ontmoet, anders was het heel anders gelopen.
Is L.no niets voor jou, ze is biseksueel en een lekkere meid!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef Fascination het volgende:
Dan zal ik wel m'n snor moeten laten groeien.
En je agentenpak aan te doen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan zal ik wel m'n snor moeten laten groeien.
Ik val niet zo op negerinnen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Is L.no niets voor jou, ze is biseksueel en een lekkere meid!
Je bent wel kritisch hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik val niet zo op negerinnen.
Zoals die ene van de village people?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En je agentenpak aan te doen?
Ik moet zeker maar elke vrouw leuk vinden die langs komt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:50 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je bent wel kritisch hoor.
En qdod dan?
Nee, maar ik ben extreem kritisch en jij hebt het moeilijker omdat er meer hetero-vrouwen zijn dan lesbische vrouwen, dus jij zou praktisch gezien minder kritisch moeten zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals die ene van de village people?![]()
[..]
Ik moet zeker maar elke vrouw leuk vinden die langs komt.Jij valt ook niet op elke vrouw.
Zoeen die zo strak zit dat je alle lichaamscontouren ziet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zoals die ene van de village people?![]()
Ik ben toch zeker PHP niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je schreef niveau goed, dat is al heel wat tegenwoordig.
PHP is okee. Ik voel met hem mee, omdat hij net als ik ondergewaardeerd wordt, ik denk dat hij misschien dislectisch is, maar wel superslim, dus kraak hem niet zo af, ik vind het nog steeds niet okee dat Otis en Skylark, de grootste losers in deze sc hem zo genaaid hebben.quote:
Nee hij doet alsof, duh.quote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
PHP is okee. Ik voel met hem mee, omdat hij net als ik ondergewaardeerd wordt, ik denk dat hij misschien dislectisch is, maar wel superslim, dus kraak hem niet zo af, ik vind het nog steeds niet okee dat Otis en Skylark, de grootste losers in deze sc hem zo genaaid hebben.
Omdat ik al sinds jaar en dag de meest vermakelijke user op dit forum ben, en het roept teveel haat op bij de pubers.quote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee hij doet alsof, duh.
En hoezo vind jij jezelf ondergewaardeerd?![]()
Ga weg man,quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
FUCK YES, JEROEN VAN DER BOOM IN CONCERT OP RTL4![]()
WAT EEN MAN, WAT EEN MUZIEK, OVER 20 JAAR GAAN WE HET NOG OVER HEM HEBBEN
Zelfverheerlijking.quote:Op zondag 20 december 2009 00:10 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat ik al sinds jaar en dag de meest vermakelijke user op dit forum ben, en het roept teveel haat op bij de pubers.
PI????quote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
LEER. WAT. EEN. PI. IS. [ afbeelding ]
Jij bent of een kloon, of te geheimzinnig over je sekse, ik vertrouw je niet.quote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zelfverheerlijking.![]()
Maar je hebt gelijk, ik ben ook ondergewaardeerd. Ik ben de knapste en leukste van dit hele forum, iedereen wilt met mij.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
PI????![]()
![]()
![]()
Ik voel me best wel een newb.
Ik ben geen kloon. Ik had er wel een, Palingbroek. Maar die heeft remlof omgelegd.quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jij bent of een kloon, of te geheimzinnig over je sekse, ik vertrouw je niet.
Heet dat een PI? Oke. Nou, ik kijk er niet altijd naar. Sorry.quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PI ja. Dat smilie ding dat je kan selecteren als je een bericht aan het typen bent. Boven het "invulvakvoorjetekst"
Wat ben ik toch duidelijk als ik moet uitleggen.![]()
In twee woorden: je posticon.quote:Op zondag 20 december 2009 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
PI ja. Dat smilie ding dat je kan selecteren als je een bericht aan het typen bent. Boven het "invulvakvoorjetekst"
Wat ben ik toch duidelijk als ik moet uitleggen.![]()
Goezo.quote:Op zondag 20 december 2009 00:16 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heet dat een PI? Oke. Nou, ik kijk er niet altijd naar. Sorry.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Goezo.![]()
![]()
En blijven gebruiken, die dingen kunnen net die ene ondertoon aan je post geven dat anderen weten hoe 'm op te vatten.
FOK! is a bitch voor jullie. Ik kloon gelukkig niet en ben af en toe zeer inhoudelijk, en daarom nog steeds een gewaardeerd lid van deze sekte van losers.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon. Ik had er wel een, Palingbroek. Maar die heeft remlof omgelegd.![]()
Wat ik niet snap want je mag klonen als je maar niet gaat rellen, en dat deed ik niet.
fok.quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
FOK! is a bitch voor julie. Ik kloon gelukkig niet en ben af en toe zeer inhoudelijk, en daarom nog steeds een gewaardeerd lid van deze sekte van losers.
Eens, dat ze dat eens veranderenquote:Op zondag 20 december 2009 00:18 schreef Broekpaling het volgende:
Wel poep dat fokmobile dat niet heeft.
Sanne92.quote:Op zondag 20 december 2009 00:19 schreef Lamon. het volgende:
[..]
FOK! is a bitch voor jullie. Ik kloon gelukkig niet en ben af en toe zeer inhoudelijk, en daarom nog steeds een gewaardeerd lid van deze sekte van losers.
Dat was geen kloon, ik had mijn andere account opgezegd, alleen nu heb ik 2 accounts tegelijk Lamon en Lamon.. maar allebei met pimp-abbo, dus FOK! vindt dat niet zo erg.quote:Op zondag 20 december 2009 00:21 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Sanne92.
Edit: Oeps, dubbelpost.
Users met een punt achter hun naamquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was geen kloon, ik had mijn andere account opgezegd, alleen nu heb ik 2 accounts tegelijk Lamon en Lamon.. maar allebei met pimp-abbo, dus FOK! vindt dat niet zo erg.
Users.quote:Op zondag 20 december 2009 00:33 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Users met een punt achter hun naam
quote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hhahaha jij bent ook een user hahahaha!1!!1!!![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hhahaha jij bent ook een user hahahaha!1!!1!!![]()
Het niveau staat hier al dagen op 40cm, maar dat kan ermee te maken hebben dat de plomp bevroren is.quote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef Lamon. het volgende:
Niveau is weg, ik eet mijn Festini-ijsje nog even op en daarna slapen.
Festiniquote:Op zondag 20 december 2009 00:41 schreef Lamon. het volgende:
Niveau is weg, ik eet mijn Festini-ijsje nog even op en daarna slapen.
IAls ik een ijsje wil open ik mijn raam en neem ik wel een hap ijs van het dak.quote:
Omdat ik aanzien genietquote:Op zondag 20 december 2009 02:33 schreef Siniti het volgende:
welkom terug hoogstaande maar waarom sta je niet laag?
Ik sta er ook nog steeds versteld van. Ik heb eens een mooi quote over hun gehoord: "Dit is een directe belediging van de mensheid."quote:Op zondag 20 december 2009 02:54 schreef Hoogstaande het volgende:
Godverdekanker zeg, dat is wel echt het allerslechtste nummer wat ik ooit heb beluisterd en de allerslechtste clip die ik ooit gezien heb
Impressive!
quote:Op zondag 20 december 2009 02:57 schreef Hoogstaande het volgende:
Jezus Siniti, wat een ongelooflijke kankerband zeg
Ik heb werkelijk nog nooit zulke onsamenhangende kankerbagger gehoord
Ook andere nummers van hun zijn te belachelijk om gelusiterd te worden, dat mensen dit serieus leuk vinden
Dat is nog zacht uitgedrukt!quote:Op zondag 20 december 2009 02:57 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik sta er ook nog steeds versteld van. Ik heb eens een mooi quote over hun gehoord: "Dit is een directe belediging van de mensheid."
Ja behoorlijk zelfs, zo had ik niet verwacht dat mijn avond zou eindigenquote:
Neequote:Op zondag 20 december 2009 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
Wisten jullie dat boney-m meer dan 150 miljoen albums heeft verkocht![]()
![]()
Dat jij nog een "beste" nummer kan onderscheidenquote:Op zondag 20 december 2009 03:01 schreef Hoogstaande het volgende:
Hoe ze er ook uitzien
[ afbeelding ]
Van links naar rechts:
Een wigger, een wemo, een waziïgger, een waziaat
Ofzo
Trouwens is die Get Crunk nog het beste nummer van ze, die is nog ergens wel te doen, maar de rest is klinkklare kutonzin!
Ja, omdat er in dat nummer alleen maar gehomoscreamed wordt, ipv homo zang, homo autotune, homoscreams in een potje gestortquote:Op zondag 20 december 2009 03:05 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat jij nog een "beste" nummer kan onderscheiden
Nee, maar wat een leuk weetje zeg. Bedankt voor het delen van deze informatie!quote:Op zondag 20 december 2009 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Wist jij dat Norma Jean 4 verschillende studio albums heeft gemaakt?quote:Op zondag 20 december 2009 03:04 schreef NoelGallagher het volgende:
![]()
Maar die bedoel ik nietquote:Op zondag 20 december 2009 03:09 schreef Siniti het volgende:
Norma Jean dat is Marilyn Monroe!!!
Dat wist ik wel!
Ik ben slimmer. En doortastender. Punt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Het is een ding, Lamon afzeiken. Maar intussen is het altijd druk op het moment dat dat gebeurt.
Biels omdat hij slimmer en doortastender wil zijn.
Superslimquote:Op zondag 20 december 2009 00:05 schreef Lamon. het volgende:
[..]
PHP is okee. Ik voel met hem mee, omdat hij net als ik ondergewaardeerd wordt, ik denk dat hij misschien dislectisch is, maar wel superslim, dus kraak hem niet zo af, ik vind het nog steeds niet okee dat Otis en Skylark, de grootste losers in deze sc hem zo genaaid hebben.
Jezus, beetje mosterd na de maaltijd?quote:Op zondag 20 december 2009 03:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben slimmer. En doortastender. Punt.
Dude wat doe je?quote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Superslim. PHP.
. Nee. Stop met trollen.
quote:Op zondag 20 december 2009 03:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben slimmer. En doortastender. Punt.
quote:Op zondag 20 december 2009 03:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Superslim. PHP.
. Nee. Stop met trollen.
Cool, als jij nu een scherpe opmerking maakt, voorzie ik je morgennacht van een reply.quote:Op zondag 20 december 2009 08:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kwam een beetje dronken thuis en vond het nodig hier op te reageren.
Sommige mensen hebben daar juist heulemaal geen last van.quote:Op zondag 20 december 2009 09:30 schreef ynuhh het volgende:
Jeetje, waarom word ik altijd zo vroeg wakker.
Mijn vriend bijvoorbeeld, die ligt nog lekker op 1 oor.quote:Op zondag 20 december 2009 10:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben daar juist heulemaal geen last van.
Hier ook 1. Nou ja, vriendin dan.quote:Op zondag 20 december 2009 10:15 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Mijn vriend bijvoorbeeld, die ligt nog lekker op 1 oor.Straks gooi ik gewoon een handje vol met sneeuw op zijn gezicht.
Ja want nu wordt die wedstrijd inderdaad niet ingehaaldquote:Op zondag 20 december 2009 10:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ach dat scheelt weer een keertje verliezen.
Wat moet je nu gaan doen?quote:Op zondag 20 december 2009 10:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja want nu wordt die wedstrijd inderdaad niet ingehaald![]()
![]()
![]()
![]()
.
Moet je voetbal gaan zitten kijken op een woensdag of donderdag ofzo ipv gewoon chille zondagmiddag.
Sielug.quote:
quote:
Ik ben nu 2 minuten op, en brak.quote:Op zondag 20 december 2009 12:05 schreef Siniti het volgende:
ik ben gewoon al op
zijn jullie niet trots op me
Ja, echt alles he. Zelfs de trainingen (zwemmen) gaan hier niet door omdat het te gevaarlijk is om de weg op te gaan.quote:Op zondag 20 december 2009 11:54 schreef Devvie het volgende:
POEF
en toen lag alles in nederland stil
Je kunt binnen op een loopband een poging doenquote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb al ruim een week niet meer hardgelopen door dit weer. Straks heb ik geen conditie meer.
Ja die hebben we hier niet. En de sportschool die hier 't dichtstbij is, is slecht. En duur.quote:Op zondag 20 december 2009 12:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt binnen op een loopband een poging doen
quote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb al ruim een week niet meer hardgelopen door dit weer. Straks heb ik geen conditie meer.
Ik ben bezig met de start-to-run podcast, maar lig ook al even stil door het weer. Veel te veel kans op blessures op niet gestrooide paden.quote:Op zondag 20 december 2009 13:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik wou deze kerstvakantie beginnen, maar kan ik beter gaan langlaufen of zo.
Mijn moeder ging gister hardlopen en had goed opgelet bij de gladde wegen, dus dat ging nog wel. Struikelt ze op een gestrooide weg over een blok ijs.quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben bezig met de start-to-run podcast, maar lig ook al even stil door het weer. Veel te veel kans op blessures op niet gestrooide paden.
Kan niemand je brengen? Alhoewel ik nu ook niet zou rijdenquote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef gers het volgende:
GODMILJAAAAAAAAAAAAR ik moet dadelijk werken![]()
geen idee hoe ik er moet komen![]()
NS
dat dusquote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan niemand je brengen? Alhoewel ik nu ook niet zou rijden.
Alles beter dan Euroshopperquote:Op zondag 20 december 2009 14:19 schreef gers het volgende:
owja even wat klachten over mien kerstpakket![]()
waarom is alles van het huismerk van de Super de Boer![]()
IK WIL KWALITEIT VRETEN
Sexy meid je hebt een reewt lekker strak kom maar dikterbij want ik wil jou vannachtquote:Op zondag 20 december 2009 10:35 schreef Otis2.0 het volgende:
got my vans on but they look like sneakers.
Hier ook.quote:Op zondag 20 december 2009 14:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je kan nog best autorijden ( hier dan ).
Hier zijn juist alleen mensen weggegleden die in de bocht geen gas gaven.quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook.
Alleen sommige idioten hier schijnen niet te begrijpen dat je wat langzamer door de bocht moet met dit weer en ondergrond.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ook.
Alleen sommige idioten hier schijnen niet te begrijpen dat je wat langzamer door de bocht moet met dit weer en ondergrond.
Ja.quote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
!
Er zat hier net een golfje met turken vast![]()
Helemaal spinnen, gaan ze met zn allen tegen de golf duwen![]()
Had jij me trouwens toegevoegd?
Ja, maar je hebt mensen die gas los laten en mensen die daarbij ook ontkoppelen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Hier zijn juist alleen mensen weggegleden die in de bocht geen gas gaven.
Dat is hier ook al een uur gaande.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Plus een soort hagel met natte sneuw
Ja dat heb ik niet.quote:
Wut.quote:Op zondag 20 december 2009 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dr komt nu een soort van sneeuwruimer, maar het helpt niets
Ja, dr ligt nu een bult met grijze sneeuw voor.quote:
Pics.quote:Op zondag 20 december 2009 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dr ligt nu een bult met grijze sneeuw voor.
Nee, dan gaat devvie me opzoeken.quote:
Devvie is je buuf?quote:Op zondag 20 december 2009 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dan gaat devvie me opzoeken.![]()
Blij toe dat ik geen hond heb![]()
![]()
Zo ongeveerquote:
Ja, bij de tramtunnel in het centrumquote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Jullie hebben elkaar vast wel eens ontmoet.
Buurt bbq, ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef Broekpaling het volgende:
Toen met de buurt BBQ.
quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bij de tramtunnel in het centrum![]()
Althans dat denk ik...
Zelfde verhaal met ZH, toen ik in subway![]()
![]()
zat, dacht ik dat ik hem voorbij zag komen.
Haal het buurt maar weg.quote:Op zondag 20 december 2009 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buurt bbq, ik moet er niet aan denken.
krentenbol's tips hebben iig niet geholpen neequote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jij ign volgens mij Zotheid meeten en toen liet je 'm in de kou.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Jij ign volgens mij Zotheid meeten en toen liet je 'm in de kou.
hm?quote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou, eigenlijk zou hij uitgaan oid en toen zouden we meeten.
Althans, dat dacht hij
Volgens mij is dat al bijna een jaar geleden?quote:Op zondag 20 december 2009 15:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hm?![]()
en daar kom je nu opeens nu mee en niet op die helse dag dat het gebeurde
quote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Nou, eigenlijk zou hij uitgaan oid en toen zouden we meeten.
Althans, dat dacht hij
dat zou je wel willen, meer richting 0.5 jaarquote:Op zondag 20 december 2009 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al bijna een jaar geleden?![]()
"helse"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zou je wel willen, meer richting 0.5 jaarStalker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
noumoequote:
Alsof jij aan mijn standaard voldoet.quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
noumoe
en ik was nog niet eens begonnen over het ''ontmaagden Bp'' papiertje wat eronder hangt
quote:Op zondag 20 december 2009 15:45 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat zou je wel willen, meer richting 0.5 jaarOhwjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ho3 kEn je D@t noU zeggUh, Ik vIndt jU AnDers H3ele L3UkuH JOnGEtjUhquote:Op zondag 20 december 2009 15:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Alsof jij aan mijn standaard voldoet.
1ck b3n Un h3t w4idj3wEl.quote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ho3 kEn je D@t noU zeggUh, Ik vIndt jU AnDers H3ele L3UkuH JOnGEtjUh
jekentmeniet
Want? Er ligt een meter ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan ook gewoon nergens heenDe sneeuw is nu wel leuk geweest
Noel is verlamdquote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik kan ook gewoon nergens heenDe sneeuw is nu wel leuk geweest
Goh?quote:Op zondag 20 december 2009 16:06 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb nieuwe sokken.
quote:Op zondag 20 december 2009 16:12 schreef NoelGallagher het volgende:
Aaah, lekker de hele dag National Geographic channel kijken
ben jij het welquote:Op zondag 20 december 2009 16:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als er toch iets geestdodend is.
Oh, hoef ik vandaag geen ziekte te krijgen?quote:Op zondag 20 december 2009 16:11 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoiiiiiiiiiiiiiiii adelante![]()
![]()
En, wat gaan jullie eten met kerst?
Jij hoeft nooit een ziekte de krijgenquote:Op zondag 20 december 2009 16:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh, hoef ik vandaag geen ziekte te krijgen?
En eten: eerste kerstdag bij schoonouders, tweede kerstdag nog geen idee.
Oke, ik zal een vraag stellen.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 16:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, ik zal een vraag stellen.
Welke kleur?
Dat werd tijd.quote:Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef Adelante het volgende:
Morgen is het midwinter: kortste dag en daarna weer opbouwen richting zomer.
Afrika is jaloers op je.quote:Op zondag 20 december 2009 16:15 schreef Broekpaling het volgende:
Ik droog brood en water.
Op naar de 25 gradenquote:Op zondag 20 december 2009 16:17 schreef Adelante het volgende:
Morgen is het midwinter: kortste dag en daarna weer opbouwen richting zomer.
Spannendquote:
je doet me soms aan zo een bejaarde denken die zo heel geniepig haar buurt in de gaten houdtquote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dr zijn hier wat turken met een bus en startkabels bezig![]()
![]()
Wie weet is ze dat. Het blijft fok! you know..quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je doet me soms aan zo een bejaarde denken die zo heel geniepig haar buurt in de gaten houdt
Waar is die kerstgedachte? Ga die mensen helpen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dr zijn hier wat turken met een bus en startkabels bezig![]()
![]()
Ik ben ook een geniepige bejaardequote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
je doet me soms aan zo een bejaarde denken die zo heel geniepig haar buurt in de gaten houdt
Ze zijn met heel veel, ik denk niet dat ze mijn hulp nodig hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Waar is die kerstgedachte? Ga die mensen helpen.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 20 december 2009 16:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben ook een geniepige bejaarde
quote:Op zondag 20 december 2009 16:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze zijn met heel veel, ik denk niet dat ze mijn hulp nodig hebben.![]()
Ze ramden wel bijna wat geparkeerde auto's, omdat die bus slipte
Ze hebben nog niets verkeerds gedaanquote:
Je hebt ze dus in de smiezen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze hebben nog niets verkeerds gedaan
Nee, ik lig nu op de bankquote:
Dat nietquote:Op zondag 20 december 2009 16:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je hebt een huis met inkijk.
Auto.quote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe moet ik in godsnaam bij de coffeeshop komen vandaag
Jaquote:
Idd.quote:Op zondag 20 december 2009 16:48 schreef Broekpaling het volgende:
Ik moet mijn oliepeil nog controleren. Volgens mij heb ik nog maar een kwart.Niet al te bevoordelijk, zeker met dit weer.
Wij gaan lopend vanavond.quote:Op zondag 20 december 2009 16:46 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe moet ik in godsnaam bij de coffeeshop komen vandaag
Ik heb een beer van een accu. Mijne doet starten lopen.quote:Op zondag 20 december 2009 16:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Idd.
Ik zal al diverse anwb auto's (accuservice)
Ik heb 2 weken vakansiej.quote:Op zondag 20 december 2009 17:07 schreef Fascination het volgende:
Ik heb morgen een tentamen om 9 uur.Kijken of ik dat kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |