Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef Mozy het volgende:
[..]
En als wij een grapje maken begin je te huilen dat we je pedofiel noemen.
Dat moet je aan haar vragen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Je vriendin zei het letterlijk voordat Remlof het geedit had, ik wil niet lullig doen, maar leg me dan eens uit waarom ze daarna in mijn FoBoboek vraagt om een filmpje van Simba? Dat kan ik echt niet rijmen.
Ik geef even geen oordeel, maar ik snap dat echt niet.
Schat, ik volg je niet. Is er een mogelijkheid tot een korte samenvatting?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Iets wat volgens velen te ver ging.
Wtf, waarom ben je roze?quote:
zie stickey topic in klbquote:
Al gedoneerd, Lamon?quote:
Oh, trouwens over die notes he, ik ben erachter, als je je abo aanklikt zie je notes, zonder iets eronder, dus je moet usernotes voor 4,50 aanklikken als pimphouder, dan zie je ze pas.quote:
Ga ik niet zeggen.quote:
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Mozy het volgende:
"Goed doel met waarde"
Zijn er dan ook goede doelen zonder waarde?
Ik noem dat ook niet echt een goed doel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Postcode-loterij, daar wordt echt veel gekloot.
daar verschillen de meningen ongetwijfeld overquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Oh, trouwens over die notes he, ik ben erachter, als je je abo aanklikt zie je notes, zonder iets eronder, dus je moet usernotes voor 4,50 aanklikken als pimphouder, dan zie je ze pas.
Ik heb alleen maar off-topic notes trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |