1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
tegen slaan kan ik wel, tegen een leuter in m'n ster wat minderquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat Zwabber liever geslagen wordt dan nog een nacht met Kelling door te moeten brengen...
quote:
Maar dat gebeurde heul niet!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tegen slaan kan ik wel, tegen een leuter in m'n ster wat minder
shirt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
ik zie nu pas dat het het verkeerde shirt is
mja deze is ook best
oooooh is dat de dochter van Robbert? da wist ik heul niequote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Ynske het volgende:
gister was er ook al geen FlikkenMaastricht
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
oooooh is dat de dochter van Robbert? da wist ik heul nie
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
oeh! *trekt nieuw shirt aan wat binnengekomen is met de post*
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ze hebben ook bij mijn paps op t werk gefilmdquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gezien van t nieuwe seizoen, en ik heb ze nog wel zo vaak zien filmen overal
Poepsterrrrrrquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trustequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef draculettetje het volgende:
zo tijd om de laptop uit te doen
ik ga jullie allemaal een fijne avond wensen!
en luisteren hoe hard de hond van mn schoonouders eigenljk weer snurkt hihi
Nee ik kijk echt nooit L1 en TeeveeMestreechquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze hebben ook bij mijn paps op t werk gefilmd
en kijk je wel eens Tien Torens Diep op L1?
daar speelt mn paps ook in mee
Ik heb digitale TV, dus heb aaaaaaaaal die regionale zenders, kijk ze echt noooooitquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee ik kijk echt nooit L1 en TeeveeMestreech
Truste!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef draculettetje het volgende:
Welterusten Draculettetje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:41 schreef draculettetje het volgende:
zou ik ook doen als ik een programma maak wat echt niemand kijktquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb digitale TV, dus heb aaaaaaaaal die regionale zenders, kijk ze echt noooooit
Ook Rijnmond ofzo niet, ze maken volgens mij 1 uurtje TV per dag en herhalen dat de andere 23 uur
Dattie maar oppast voor de drie wijzen.quote:
Ouch, dat zijn drie leuters in zijn kerststerretje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dattie maar oppast voor de drie wijzen.
WAT IS ER MET JE FLAPPIE DANquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
Argh, ik krijg gewoon een dvd niet gebrand, heb al 2 dvd's weg kunnen pleuren
minder aansteker, meer computerquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
Wat dacht je, dat het 's nachts zomer was geworden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga denk ik de honden en mezelf nog maar eens inpakken voor een laatste ronde.
Billy had ik de vorige ronde niks aan gedaan, dat was een beetje een inschattingsfoutje
Oh dat is zo hatelijk hequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef Bamba het volgende:
Dat heb ik in het vorige topic nog verteld lieve schat...quote:
Bil is bijna 3 en nog een puppy, en Bil heeft t nooooooooooit koudquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat dacht je, dat het 's nachts zomer was geworden?![]()
Arme ouwe Bill.
Ja het is stuk, maar hoe wat waarquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat heb ik in het vorige topic nog verteld lieve schat...
Ik ben gewoon al vanaf half 8 aan het proberen om een film te gaan kijken, maar de computer wilt niet meewerkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is zo hatelijk he![]()
Oh ja, waar haal ik een goede lenscleaner vandaan voor mn cd speler?
Tips iemand?
Ringetje weg, waardoor het ding niet meer in het gaatje past.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is stuk, maar hoe wat waar
Nou, het kabeltje van de oplader past niet meer in het gaatje (quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja het is stuk, maar hoe wat waar
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ringetje weg, waardoor het ding niet meer in het gaatje past.
Tombolafan, kun jij hier wat mee?
cd winkelquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dat is zo hatelijk he![]()
Oh ja, waar haal ik een goede lenscleaner vandaan voor mn cd speler?
Tips iemand?
Ze zijn allebei gaaf! Pics or it didn't happenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
deze ging ik eigenlijk voor,
deze kreeg ik binnen
mwah, tis nog steeds een grijze lap met korte mouwen, dus ik vind et best
overigens dus een ECHTE cd winkel, dus niet de freerecordshop ofzoquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
cd winkel
geen idee eigenlijk, maak em altijd schoon door em uit elkaar te halen
quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ringetje weg, waardoor het ding niet meer in het gaatje past.
Tombolafan, kun jij hier wat mee?
Ik vind ze cool!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
deze ging ik eigenlijk voor,
deze kreeg ik binnen
mwah, tis nog steeds een grijze lap met korte mouwen, dus ik vind et best
Kom je mijn lieve kleine schattige Pioneer uit elkaar halen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
cd winkel
geen idee eigenlijk, maak em altijd schoon door em uit elkaar te halen
Ik zit me ook suf te denken of hier een "echte cd winkel" is...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
En er is hier geen echte cd winkel meer, alleen nog maar fucking free record shops en die boycot ik met heeeeeeel mijn virginhartje
iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
het word wel steeds moeilijker om iets leuks te vinden bij de large though
Istie niet stijf?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Geen bananenpudding meer voor mij vanavond
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gezegend met zo eentje in mijn kleine stadje (en ook een FRSquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me ook suf te denken of hier een "echte cd winkel" is...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Wat de boekjesschrijfster zegt!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Flashen Goodby, redden wat er te redden valt
We hadden in Maastricht zulke fijne platenzakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met zo eentje in mijn kleine stadje (en ook een FRS)
een winkel waar ze niet alleen de meest popi jopi cdtjes en top 40 compilaties hebben![]()
alhoewel hij voornamelijk klassiek in huis heeft, heeft hij ook een mooie selectie van alternatieve muziek die niet alleen maar bestaat uit 3 metallica cdtjes
En bedankt, thee over mijn toetsenbord.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Wil je ons nooit meer zo laten schrikken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef Goodbye het volgende:
Tuuuuuuurlijk krijg ik hem wel stijf![]()
Ik zit alleen nog steeds vol van het avondeten, dus de pudding wordt even verschoven naar morgen
Sorry, zal het nooooooit meer doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je ons nooit meer zo laten schrikken!
PICSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Eerst foto's van je badavonturen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
PICSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, want je wil ook niet meer met me bekkenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Man.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Das echt een ware naaistreek.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef DeZwabber het volgende:
oh en een rekje met Fransje Bauer en consorten![]()
Ik liep laatst binnen, had hij het rek met alternatieve muziek, en de megeaule muziek had omgewisseld, ik ga bij mijn vertrouwde rekje staan, kreeg bijna een hartverzakking toen ik in het gezicht van Marianne
Weber staarde
Noem jij Zwabbermans een vrouw?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Man.Je zit hier in een SC vol vrouwen, die denken heel anders.
is makkelijker dan je denkt hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je mijn lieve kleine schattige Pioneer uit elkaar halen dan?
Klinkt spannend! Blij dat je weer veilig thuis bent.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Dat was best een enerverend ritje van het noorden naar hier
Over een witte gladde snelweg, vanaf Schiphol ongeveer. Eng!![]()
Heb ik al tietenpics gemist?????
Maar ik doe dat liever niet, techniek is niet mijn beste vriendquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
is makkelijker dan je denkt hoor
moet ook nog de cdspeler van mijn moeder eens maken, de ledje van het schermpje doen het soms wel en soms niet, even de soldeerverbindingen opnieuw doen
en de mijne moet ook weer uit elkaar, er moet een nieuw 220v snoer in
Greys!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
Hoi Greys.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef Greys het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Das echt een ware naaistreek.
Hij weet zeker dondersgoed dat je m niet kan boycotten al zou je het willen
Twijfelgevalletje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Noem jij Zwabbermans een vrouw?
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt spannend! Blij dat je weer veilig thuis bent.![]()
Je zou eens een kijkje kunnen gaan nemen in FB. De weg ernaartoe is gestrooid.
met het zout uit mutsentranenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt spannend! Blij dat je weer veilig thuis bent.![]()
Je zou eens een kijkje kunnen gaan nemen in FB. De weg ernaartoe is gestrooid.
vorige feedbacktopic, eindequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks!
Waar moet ik naar zoeken dan in FB?
Oh wat leuk dat het al aangekomen isquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Greys!!!!!!!
[sc] 456 Waar Tombolafan droomt van natte japanners...
![]()
![]()
![]()
Mja, dat lange haar van Zwabber... en Mrs= missis toch? JJH is overduidelijk man, dat merk je aan alles... Loveless..... Die naam!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje.![]()
En MrS (wilde al bijna MsR typen) bakt koekjes, dus die is ook vaag.
![]()
JJ
H
daarentegen....
F&F Feedback & slowchatkneuzenhulpquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Greys het volgende:
[..]Thanks!
Waar moet ik naar zoeken dan in FB?
Eh, nee...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat leuk dat het al aangekomen is
Weet je wie het verstuurd heeft?
Zwabbermans is een échte man hoor, kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Twijfelgevalletje.![]()
En MrS (wilde al bijna MsR typen) bakt koekjes, dus die is ook vaag.
![]()
JJ
H
daarentegen....
mmmm, ik word ook vaak uitgemaakt voor halve man hoor...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Zwabbermans is een échte man hoor, kan ik je wel vertellen.![]()
Verder is het aandeel vrouw hier wel erg hoog ja.![]()
Al haal ik dat wel weer een beetje omlaag met mijn niet-zo-vrouwelijke eigenschappen.
*kuch* Maes *kuch*quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, nee...![]()
En ik ben nu niet thuis dus ik kan ook niet heel gemeen de code controleren enzo...
Maar ik vond het zooooooooooooooo lief!![]()
![]()
![]()
Oeh, ik had al wel de hint gekregen Greys of Maes!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
*kuch* Maes *kuch*
En ja, die is heel lief idd
Vanwege je uiterlijk, of je gedrag?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mmmm, ik word ook vaak uitgemaakt voor halve man hoor...
BF = boyfriendquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Nu vraag ik het toch es ff; WTF betekent BF en BFF?
Best Friendquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Whaaaaaaaat The Fuuuuuuuckquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Ow, ik dacht Best Friend... Boyfriend kan ook...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef Goodbye het volgende:
[..]
BF = boyfriend
BFF = best friend forever
waarom weet ik dit?
Wat lief van Maes!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oeh, ik had al wel de hint gekregen Greys of Maes!
En dat is echt zooooooo lief!!! Nu is ze voor altijd mijn BFF!!!!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Best Friend
en Best Friend Forever...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Best Friend
en Best Friend Forever...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef ALTER-EGO het volgende:
[..]
Vanwege je uiterlijk, of je gedrag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
I'm sorry, are you from the past?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zullen we een kliekje clubje vormen?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
We hebben een klupske opgericht met allemaal slimme mensen ja, je bent erbij, je bent erbijjjjjjjquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zullen we een kliekje clubje vormen?
wij zijn ouder en wijzer dan jij ja!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
I'm sorry, are you from the past?
Whut happened?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Goodbye het volgende:
Greys, Ll wil niet meer met ons bekken zegtie!![]()
Ik heb het net gelezen en ik vind het prima (echt!quote:Oh, en ik heb een discussie opgerakeld in de FB en misschien was dat niet zo slim. Maar toch. Als je er geen zin in hebt zou ik het morgen lezen ofzo
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kijk graag voetbal en top gear, hou van vechtspelletjes op bv de playstation, ben redelijk technisch en heb richtinggevoel
Oh, dan mag jij je ook wel scharen onder de niet-zo-vrouwelijke damensch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freestyle
en toch komen we alletwee uit de eightiesquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
wij zijn ouder en wijzer dan jij ja!
en dat vraag je aan de mensen in dit topicquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom kijken mijn katten mij soms echt strontchagerijnig aan als ik liefkozend tegen ze praat
Vanwege de sigaretjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut happened?
[..]
Ik heb het net gelezen en ik vind het prima (echt!) dat je erover begonnen bent, maar ik zie Elies er niet posten en ik denk dat het bijzonder weinig zin heeft om er op door te gaan voor mij nu nog, zo te lezen. Geloof niet dat ons gevoel daar goed overkomt, op de een of andere vreemde manier. Dus ik ga mijn leuke dag er ff niet mee verzieken om daar weer op in te gaan. Snap er nog steeds geen ruk van en baal er nog steeds flink van. Maar goed, poep gebeurt. Het zal allemaal wel.
Als je koediekoediewoesiewoelie-taal tegen ze praat, kan ik daar wel inkomen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
waarom kijken mijn katten mij soms echt strontchagerijnig aan als ik liefkozend tegen ze praat
Sorry MM maar ik moest echt hardop lachenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat vraag je aan de mensen in dit topic
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ook zoiets... ik dacht iig niet dat het positief was...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ken het van de aankondiging vanquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef Memento-Mori het volgende:
en in amerika noemen ze dat dan echt Bie Ef Ef, laatst zat ik de bus ook zo'n meisje: And now she thinks that she is my Be Ef Ef, but i don't really like her. Het klinkt zo raarDie zegt het ook altijdquote:Become Paris Hilton's New BFF...J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
We hebben een klupske opgericht met allemaal slimme mensen ja, je bent erbij, je bent erbijjjjjjj
hier hebben ze toch verstand van beestjes?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en dat vraag je aan de mensen in dit topic
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Whut happened?
[..]
Ik heb het net gelezen en ik vind het prima (echt!) dat je erover begonnen bent, maar ik zie Elies er niet posten en ik denk dat het bijzonder weinig zin heeft om er op door te gaan voor mij nu nog, zo te lezen. Geloof niet dat ons gevoel daar goed overkomt, op de een of andere vreemde manier. Dus ik ga mijn leuke dag er ff niet mee verzieken om daar weer op in te gaan. Snap er nog steeds geen ruk van en baal er nog steeds flink van. Maar goed, poep gebeurt. Het zal allemaal wel.
Hij kwam er achter dat jullie roken...quote:
Ik uit de goede helft!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en toch komen we alletwee uit de eighties
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier hebben ze toch verstand van beestjes?verder boeit het me echt niet wat je ermee wilt insinueren aangezien op 1/2 mensen na van hier niemand mij irl kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Wat ie allang wistquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kwam er achter dat jullie roken...
just kidding natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier hebben ze toch verstand van beestjes?verder boeit het me echt niet wat je ermee wilt insinueren aangezien op 1/2 mensen na van hier niemand mij irl kent
Vanaaf Sideshow Bob special!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:31 schreef DeZwabber het volgende:
they fight, they bite, they fight, they bite
fight fight fight, bite bite bite
the itchy and scratchy shooooow
Ja dag, dat wist ie al langquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kwam er achter dat jullie roken...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
het zijn er geloof ik 4 dan die me weleens irl gezien hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey bekkiequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dag, dat wist ie al lang
Hij heeft een paar weken geleden met mij en GB in Blijdorp gelopen en daar hebben we ook gerookt.
Die ouwe pieperd
Ach, waar zijn de tijden van Boudisque in Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met zo eentje in mijn kleine stadje (en ook een FRS)
een winkel waar ze niet alleen de meest popi jopi cdtjes en top 40 compilaties hebben![]()
alhoewel hij voornamelijk klassiek in huis heeft, heeft hij ook een mooie selectie van alternatieve muziek die niet alleen maar bestaat uit 3 metallica cdtjes
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het zijn er geloof ik 4 dan die me weleens irl gezien hebben
ik was van de zomer in Barcelona, daar was een straatje aan de Ramblas, waar alleen maar muziekwinkels in zatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, waar zijn de tijden van Boudisque in Amsterdam.
Een goede vriend van ons heeft daar ruim 25 jaar gewerkt. vorig jaar dicht, helaas.
Schijnt nu een kaaswinkel in te zitten. Bllllll.
en het leuke is dat ik ze allevier niet vanuit deze sc kenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*voelt zich de helft minder speciaal*
Boudisquequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, waar zijn de tijden van Boudisque in Amsterdam.
Een goede vriend van ons heeft daar ruim 25 jaar gewerkt. vorig jaar dicht, helaas.
Schijnt nu een kaaswinkel in te zitten. Bllllll.
Ja, wij ook. Ook omdat die vriend er werkte hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boudisque![]()
Daar ging ik als puber speciaal voor naar Amsterdam
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
TF mss wil jij ff een link opzoeken voor Elies, jij kan dat zo snel
In Sittard is mijn hangplekcdzaakuitmnjeugd er nog wel, Music Machine.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Ook omdat die riend er werkte hoor.
Zaterdagmiddag, eind van de dag, biertje daar, eten A'dam en dan een concertje.
Laatste trein met z'n allen naar Hilversum
Maar oh, ze hadden daar zoveel, en dat sfeertje, jammer, jammer, jammer.
Bekkie? Ik hoor zojuist dat het uit is vanwege wat rook, onze bijzondere speciale unieke driehoeksrelaaaaaaaaaaasiequote:
We zouden er tussen twaalf en één zijn en waren er om half tweequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Goodbye het volgende:
Maar hoe was je kwissmaass Greysie, gezellig? Nog op tijd gekomen?![]()
Klinkt gezellig inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie? Ik hoor zojuist dat het uit is vanwege wat rook, onze bijzondere speciale unieke driehoeksrelaaaaaaaaaaasie![]()
[..]
We zouden er tussen twaalf en één zijn en waren er om half twee
Eerst door die drumlessen van Heer G en daarna omdat hij nog moest tanken en de pin het daar niet deed en er dus een enorme rij wanhopige betalerts stonden in de pomp
Maar het was gezellig, het dobbelen om kadootjes was hilarisch en het eten bij de griek was lekkerrrrr!
Zussie bleef slapen bij mijn ouders en rijdt morgen terug naar Zwolle, maar Pietje P. zegt net op tv dat als je morgen niet echt de weg op moet dat je dan beter thuis kunt blijven ivm zeer gevaarlijk weer om te rijden. Zal blij zijn als ze weer thuis is dus!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie? Ik hoor zojuist dat het uit is vanwege wat rook, onze bijzondere speciale unieke driehoeksrelaaaaaaaaaaasie![]()
[..]
We zouden er tussen twaalf en één zijn en waren er om half twee
Eerst door die drumlessen van Heer G en daarna omdat hij nog moest tanken en de pin het daar niet deed en er dus een enorme rij wanhopige betalerts stonden in de pomp
Maar het was gezellig, het dobbelen om kadootjes was hilarisch en het eten bij de griek was lekkerrrrr!
Zussie bleef slapen bij mijn ouders en rijdt morgen terug naar Zwolle, maar Pietje P. zegt net op tv dat als je morgen niet echt de weg op moet dat je dan beter thuis kunt blijven ivm zeer gevaarlijk weer om te rijden. Zal blij zijn als ze weer thuis is dus!
Toen ik de link aan klikte liep alles vast hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet echt vinden dat ze "elkaar in de armen vallen"... wat het dichtst bij komtis dit:
SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TT
En dat is dan in mijn ogen meer een "normale reactie"...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Strega het volgende:
Zo, heer Pagan komt net uit de sneeuwstorm met de heren.
We gaan dus naar bed!
Truste
Oh een hele tas vol, mijn moeder weet nooit maat te houden en gaat in september al kadootjes inkopen. Het was zoveel dat het niet eens meer op de grote keukentafel paste op een bergquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig inderdaad![]()
![]()
Wat heb je allemaal gedobbeld?
Nou pas maar op hoor! Check het eerst even enzo, veel sneeuw en harde wind is geen toffe combi!quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik moet morgen mn zusje uit almere halen...
Truste!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Strega het volgende:
Zo, heer Pagan komt net uit de sneeuwstorm met de heren.
We gaan dus naar bed!
Truste
Misschien valt het alsnog mee morgen hoor en heeft Piet ongelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Fak, ik moet morgen ook nog op en neer naar Delft
Ik krijg m echt niet open, maar ik zei ook niet dat ze elkaar in de armen vallen, ik zei dat ze met open armen ontvangen werd, dat is toch net weer iets andersquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet echt vinden dat ze "elkaar in de armen vallen"... wat het dichtst bij komtis dit:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien valt het alsnog mee morgen hoor en heeft Piet ongelijk.
Maar hij zei net letterlijk telefonisch in HartvNed dat je beter binnen kunt blijven morgen en hooguit in de sneeuw moet gaan wandelen omdat het zeer gevaarlijk op de weg kán worden.
Dat zei ik net al tegen je toen je binnen kwamquote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik las net op Telegraaf dat Miss-Hysterische-Blik-ende-Stem uit Popstars is?
Was Charlotte beter dan gister of slechter?
ow sorry... hij opende denk ik niet omdat ie op 1 pagina stond... zo beter?quote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg m echt niet open, maar ik zei ook niet dat ze elkaar in de armen vallen, ik zei dat ze met open armen ontvangen werd, dat is toch net weer iets anders![]()
Doet dr ook niet meer toe hoor.
Ja nou doet ie t welquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow sorry... hij opende denk ik niet omdat ie op 1 pagina stond... zo beter?
(ja ik weet het, doet er niet meer toe, maar ik had m nu al weer gezocht...)
Don't bother; er is geen linkje. Ik heb Q een PM gestuurd dat ik het leuk vond dat ze er weer was. En daar is oh-oh mee in de war.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Tombola, ze zenden nu alle Sideshow Bob afleveringen van The Simpsons uit he, krijg je je Cecil ook nog straks
Ja hey bedankt hequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother; er is geen linkje. Ik heb Q een PM gestuurd dat ik het leuk vond dat ze er weer was. En daar is oh-oh mee in de war.
Hoe kan ik nu in de war zijn met een pm aan qwea die ik niet kenquote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother; er is geen linkje. Ik heb Q een PM gestuurd dat ik het leuk vond dat ze er weer was. En daar is oh-oh mee in de war.
ach, en anders ga je voor de nachtherhalingquote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
GEMIST!!!! En ik zit bij mn ouders...Die kijken dat echt niet...
zo maar even naar huis gaan...
Nou ja, maar misschien was er onderling wel het een en ander uitgesproken daarvoor? Dat het daarom redelijk normaal ging?quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu in de war zijn met een pm aan qwea die ik niet ken![]()
Ik bedoel wel die link hoor, dat ze er gewoon weer in kwam en met open armen ontvangen werd of er niks aan de hand was.
Hoeveel komen er nog?quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, en anders ga je voor de nachtherhaling
Die link van 'door ElisaB als een van de eersten'quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kan ik nu in de war zijn met een pm aan qwea die ik niet ken![]()
Ik bedoel wel die link hoor, dat ze er gewoon weer in kwam en met open armen ontvangen werd of er niks aan de hand was.
Ja hoor, maar ik had ook mijn mening wel gegeven , ik was wel nog de confrontatie aangegaan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar misschien was er onderling wel het een en ander uitgesproken daarvoor? Dat het daarom redelijk normaal ging?
(toen jij terug kwam ging het toch ook wel normaal dacht ik?)
ik geloof dat ze nog wel even doorgaanquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nog?
hoe laat is het af?
Ja jij lult hier over pm's waar ik mee in de war zou zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die link van 'door ElisaB als een van de eersten'
Lul niet man
Ik wilde op tijd naar bed vanavond.quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat ze nog wel even doorgaan
klik
quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij lult hier over pm's waar ik mee in de war zou zijn.
Ik heb het over die link die Tombola geeft.
Wie lult dr nou ?
Jezus en ik ben ook geen man, doe toch es een beetje normaal tegen me
Alleen de stukjes over mezelf.quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij leest Beestachtig Verlangen niet!
quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Opgelost, lief doenquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die link van 'door ElisaB als een van de eersten'
Lul vagina niet man vrouw
Die link die er staat heeft niets van open armen. Q was al een behoorlijke poos aan het posten en ik heb nergens iets met mijn armen gedaan. En als ik erop moest wedden, dan zou ik wedden dat je de inhoud van de PM wel kent.quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja jij lult hier over pm's waar ik mee in de war zou zijn.
Ik heb het over die link die Tombola geeft.
Wie lult dr nou ?
Niet als je om 5 voor 12 's middags in je jurk langs de kant van de weg moet staan om opgepikt te worden.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet als je om 5 voor 12 's middags in je jurk langs de kant van de weg moet staan om opgepikt te worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Morgen dus zingen? Gaaf!!! En ik hoop dat je thermisch ondergoed hebt![]()
And so the lion fell in love with the lamb
quote:
Vandaag al gezongen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:24 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Morgen dus zingen? Gaaf!!! En ik hoop dat je thermisch ondergoed hebt![]()
Bestaan er eigenlijk thermo-strings?quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag al gezongen.Kniekousen, bergschoenen, legging, spijkerbroek, thermohemd, trui en poncho liggen al klaar. Ik kan een uur eerder beginnen met me aankleden.
![]()
En dan nog kouwe klauwen en koude neus krijgen.
Maar het was/is wel gezellig.
quote:<Loveless> ohoh en Elisa moeten batsen
<Loveless> en dan voor altijd vrede hebben
Brr kan het me voorstellen!quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Vandaag al gezongen.Kniekousen, bergschoenen, legging, spijkerbroek, thermohemd, trui en poncho liggen al klaar. Ik kan een uur eerder beginnen met me aankleden.
![]()
En dan nog kouwe klauwen en koude neus krijgen.
Maar het was/is wel gezellig.
Jij hebt hele rare kronkels in je hoofd.quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Bestaan er eigenlijk thermo-strings?
Je zou denken van niet, als het dan alsnog de billen niet bedekt en louter de vallei der plezier dan biedt het nog niet veel warmte.
Maar je weet het nooit tegenwoordig
quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
en dan nu een special vanuit de IRC (ja die leeft nog)
[..]
Wie zit er onder mijn naam in de IRCquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar hij werkte hier ook!quote:Op zondag 20 december 2009 00:30 schreef Bamba het volgende:
Mijn courgette opmerking was trouwens als reactie op Tombola dr post in het fb topic
Tis maar goed dat ik daar nog nooit geweest ben en daar dus ook totaal geen boodschap aan hebquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sideshow Bob de stem van Frasier heeftquote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Tombola, ze zenden nu alle Sideshow Bob afleveringen van The Simpsons uit he, krijg je je Cecil ook nog straks
ja nee dat is geloofwaardig met een geregistreerde nickquote:Op zondag 20 december 2009 00:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wie zit er onder mijn naam in de IRC
Niles en Martin doen ook mee las ik in het "dat wist ik jaren later pas"topicquote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sideshow Bob de stem van Frasier heeft
quote:Op zondag 20 december 2009 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Sideshow Bob de stem van Frasier heeft
Nou vanavond niet hoor!quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach hier in de Randstad zal het wel loslopen, was do/vr ook zo
Oh sorry, ik was nog even met Boor aan het sloeren toen ik binnenkwam en heb dus e.e.a. gemist.quote:Op zondag 20 december 2009 00:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat zei ik net al tegen je toen je binnen kwam![]()
Meisje ten Brink was wel beter dan haar en ook beter dan gisteren.
quote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van zaterdag 19 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
04. 267 DeZwabber
05. 254 tombolafan
07. 243 oh-oh
19. 133 Cat22
35. 106 Loveless85
44. 095 nieslief
56. 082 Ingetje79
59. 081 Ynske
65. 075 Goodbye
Damn
Nou ik heb geluk, mijn vrachtje komt nu nog hierheenquote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vanavond niet hoor!
Maar ik hoop dat het morgen meevalt!
[..]
Oh sorry, ik was nog even met Boor aan het sloeren toen ik binnenkwam en heb dus e.e.a. gemist.
Maar ik vind het wel leuker dat Charlotte door is dan Mandy!
Wie doet Martin dan?quote:Op zondag 20 december 2009 00:37 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Niles en Martin doen ook mee las ik in het "dat wist ik jaren later pas"topic
Seriously?quote:Op zondag 20 december 2009 00:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
er komt niet vaak de kans voorbij dat ik dat kan doen
en zijn broer is dan ook David Hyde Pierce
Ik moet toch echt minder nachtelijke Fok sessies doen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
04. 267 DeZwabber
05. 254 tombolafan
07. 243 oh-oh
19. 133 Cat22
35. 106 Loveless85
44. 095 nieslief
56. 082 Ingetje79
59. 081 Ynske
65. 075 Goodbye
Damn
quote:Op zondag 20 december 2009 00:35 schreef oh-oh het volgende:
04. 267 DeZwabber
05. 254 tombolafan
07. 243 oh-oh
19. 133 Cat22
35. 106 Loveless85
44. 095 nieslief
56. 082 Ingetje79
59. 081 Ynske
65. 075 Goodbye
Damn
de vader van sideshow bobquote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie doet Martin dan?![]()
[..]
Seriously?
Ik geloof niet dat ik de broer van Sideshow Bob (dat is toch die met dat ontplofte kapsel?) al eens gezien heb?
Je hebt die van vrijdag zeker niet gezien hequote:
Stond tombola toen niet op 1?quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt die van vrijdag zeker niet gezien he
Wat ben je toch heerlijk eerlijkquote:Op zondag 20 december 2009 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Alleen de stukjes over mezelf.
Narcist jeweets![]()
![]()
Nou ik vond mijn bezemkast avontuurtje toch ook wel errug ehm...spannendquote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat ben je toch heerlijk eerlijk![]()
Maar goed, jouwons stukje was ook wel het beste natuurlijk
zit ook niet in veel afleveringen (2 dacht ik toch?)quote:Op zondag 20 december 2009 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie doet Martin dan?![]()
[..]
Seriously?
Ik geloof niet dat ik de broer van Sideshow Bob (dat is toch die met dat ontplofte kapsel?) al eens gezien heb?
Neuh, speciaal voor Greys nog ff de hoogste 2 FFers :quote:
Nu ik het weet hoor ik nu ook alleen nog maar Frasier in Bobquote:
Toen stond ik er wél inquote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je hebt die van vrijdag zeker niet gezien he
Omdat jij er eens een keer niet instaat zeker.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, speciaal voor Greys nog ff de hoogste 2 FFers :
Top 100 van vrijdag 18 december 2009
005. 247 oh-oh
008. 232 Greys
Ja dat snapte ik heus wel tooskequote:Op zondag 20 december 2009 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik wilde er graag eentje inlijsten waar ik niet in de top-100 voorkom, die zijn zeldzaam![]()
Het was ook gekkigheid hoor, ik vind alle sexscenes steamy!quote:Op zondag 20 december 2009 00:44 schreef Bamba het volgende:
[..]
Nou ik vond mijn bezemkast avontuurtje toch ook wel errug ehm...spannend![]()
Gaan we als het verhaal af is een poll houden, wie de heetste seksscene in het verhaal heeft gehad
OMGquote:Op zondag 20 december 2009 00:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neuh, speciaal voor Greys nog ff de hoogste 2 FFers :
Top 100 van vrijdag 18 december 2009
005. 247 oh-oh
008. 232 Greys
Apart?quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook gekkigheid hoor, ik vind alle sexscenes steamy!
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het een extra![]()
![]()
![]()
- gehalte heeft als je er zelf zogenaamd in voorkomt. En dan ook nog met iemand die je in het echt kent, dat maakt het best apart
[..]
OMG![]()
Ja die wilde ik je niet onthouden hoorquote:
haha idd! Ik kreeg ook wel even rode oren toen ik het stukje las en dan ken ik Zwabber niet in het echt. Mocht ie de 9e ook langskomen dan word ik volgens mij al rood als ik 'm aankijkquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was ook gekkigheid hoor, ik vind alle sexscenes steamy!
Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat het een extra![]()
![]()
![]()
- gehalte heeft als je er zelf zogenaamd in voorkomt. En dan ook nog met iemand die je in het echt kent, dat maakt het best apart
[..]
OMG![]()
Bloot-op-een-kleedje apart ?quote:Op zondag 20 december 2009 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apart?
APART???!!
Vind je onze intieme belevenissen 'apart'?
Ja, die zijn er. Dan zit dit aan de achterkant: extra dik en gevoerdquote:Op zondag 20 december 2009 00:28 schreef Loveless85 het volgende:
Bestaan er eigenlijk thermo-strings?
Ouchquote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die zijn er. Dan zit dit aan de achterkant: extra dik en gevoerd
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk. 'Gestoord' is een beter woord.quote:Op zondag 20 december 2009 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apart?
APART???!!
quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Subtle kan toch goed smileys maken? Kan hij er geen 1 met een courgette maken, dan kunnen we die erin gooien als het tever gaatquote:
Je snapt wel wat ik bedoel, Bekkiequote:Op zondag 20 december 2009 00:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Apart?
APART???!!
Bloot op een kleedje?quote:
We nermen gewoon de FB over. SC2.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, Bekkie
Als er nou maar geen akelige ongemakkelijke stiltes gaan vallen de 8e9e!![]()
Oh en mijn dromen over Senes d'r champignons worden gewoon in de uitverkoop gegooid in de FB
bwehehehe!quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef Bamba het volgende:
[..]
Subtle kan toch goed smileys maken? Kan hij er geen 1 met een courgette maken, dan kunnen we die erin gooien als het tever gaat
Nein, Non doelt op Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Bloot op een kleedje?
Tha wild thing tegen een pleemuur in Blijdorp bedoel je!
Jij gaat helemaal nergens tussenquote:Op zondag 20 december 2009 00:57 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben er van tussen
Heeft iemand de draad gezien?quote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nein, Non doelt op Do.
Annekoos was weer op tv net
quote:Op zondag 20 december 2009 01:01 schreef tombolafan het volgende:
omdat ik degene ben die al die dingen verzint!
Ik zit eerst nog een uurtje of wat met the object of my literaire sexcapade in de autoquote:Op zondag 20 december 2009 01:01 schreef tombolafan het volgende:
Zo, verhuist naar eigen huis en simpsons aan!![]()
En ik ben blij als iedereen elkaar niet aan durft te kijken de 9e, dan valt het niet zo op dat ik met rooie wangen loop omdat ik degene ben die al die dingen verzint!
Welterustenquote:
Eerder was de bloot-foto van Do uit de playboy gepost, en die is nogal apart... vandaar het bloot-op-een-kleedje-apartquote:Op zondag 20 december 2009 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft iemand de draad gezien?
Ik ben hem kwijt
ik deel je traumaquote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef Cat22 het volgende:
Nakende meiden op skippyballen op Comedy Central.![]()
![]()
![]()
![]()
Moest ik even kwijt.![]()
zooooquote:
Een boze senesta is geen pretjequote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
zoooo
bang de fb uitgejaagd te worden?
ik heb senesta nog nooit boos gezien!quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een boze senesta is geen pretje
En zo ben je meteen in het meettopic beland.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een boze senesta is geen pretje
Leg mij meteen even uit waarom het eng is als hij sure zegt???quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zo ben je meteen in het meettopic beland.
Ik dacht dat dat niet mogelijk was he! totdat ik ging SC in de F&F FBquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb senesta nog nooit boos gezien!
tofquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En zo ben je meteen in het meettopic beland.
wow, goed man!!! Ik moest 5 minuten lopen en ik was het al zat...koude neus!!!quote:Op zondag 20 december 2009 01:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh jeetje, tis nu wel echt heeeeeeel erg koud buiten![]()
Maar we hebben de frisseluchtwandelquota van 2 uur toch weer gehaald, ondanks de kou, in de afgelopen 14 uur of zo nog wel
Heb jij het verslag van mijn UK avontuur niet gelezen?quote:Op zondag 20 december 2009 01:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Leg mij meteen even uit waarom het eng is als hij sure zegt???
linkje ?quote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij het verslag van mijn UK avontuur niet gelezen?
'Are you sure?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |