quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ringetje weg, waardoor het ding niet meer in het gaatje past.
Tombolafan, kun jij hier wat mee?
Ik vind ze cool!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
deze ging ik eigenlijk voor,
deze kreeg ik binnen
mwah, tis nog steeds een grijze lap met korte mouwen, dus ik vind et best
Kom je mijn lieve kleine schattige Pioneer uit elkaar halen dan?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
cd winkel
geen idee eigenlijk, maak em altijd schoon door em uit elkaar te halen
Ik zit me ook suf te denken of hier een "echte cd winkel" is...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef oh-oh het volgende:
En er is hier geen echte cd winkel meer, alleen nog maar fucking free record shops en die boycot ik met heeeeeeel mijn virginhartje
iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh![]()
het word wel steeds moeilijker om iets leuks te vinden bij de large though
Istie niet stijf?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Geen bananenpudding meer voor mij vanavond
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben gezegend met zo eentje in mijn kleine stadje (en ook een FRSquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit me ook suf te denken of hier een "echte cd winkel" is...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Goodbye het volgende:
Wat de boekjesschrijfster zegt!quote:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Flashen Goodby, redden wat er te redden valt
We hadden in Maastricht zulke fijne platenzakenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met zo eentje in mijn kleine stadje (en ook een FRS)
een winkel waar ze niet alleen de meest popi jopi cdtjes en top 40 compilaties hebben![]()
alhoewel hij voornamelijk klassiek in huis heeft, heeft hij ook een mooie selectie van alternatieve muziek die niet alleen maar bestaat uit 3 metallica cdtjes
En bedankt, thee over mijn toetsenbord.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Ingetje79 het volgende:
Flashen Goodby, redden wat er te redden valt
Wil je ons nooit meer zo laten schrikken!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef Goodbye het volgende:
Tuuuuuuurlijk krijg ik hem wel stijf![]()
Ik zit alleen nog steeds vol van het avondeten, dus de pudding wordt even verschoven naar morgen
Sorry, zal het nooooooit meer doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je ons nooit meer zo laten schrikken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |