Ach, waar zijn de tijden van Boudisque in Amsterdam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben gezegend met zo eentje in mijn kleine stadje (en ook een FRS)
een winkel waar ze niet alleen de meest popi jopi cdtjes en top 40 compilaties hebben![]()
alhoewel hij voornamelijk klassiek in huis heeft, heeft hij ook een mooie selectie van alternatieve muziek die niet alleen maar bestaat uit 3 metallica cdtjes
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het zijn er geloof ik 4 dan die me weleens irl gezien hebben
ik was van de zomer in Barcelona, daar was een straatje aan de Ramblas, waar alleen maar muziekwinkels in zatenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, waar zijn de tijden van Boudisque in Amsterdam.
Een goede vriend van ons heeft daar ruim 25 jaar gewerkt. vorig jaar dicht, helaas.
Schijnt nu een kaaswinkel in te zitten. Bllllll.
en het leuke is dat ik ze allevier niet vanuit deze sc kenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*voelt zich de helft minder speciaal*
Boudisquequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ach, waar zijn de tijden van Boudisque in Amsterdam.
Een goede vriend van ons heeft daar ruim 25 jaar gewerkt. vorig jaar dicht, helaas.
Schijnt nu een kaaswinkel in te zitten. Bllllll.
Ja, wij ook. Ook omdat die vriend er werkte hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Boudisque![]()
Daar ging ik als puber speciaal voor naar Amsterdam
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:35 schreef oh-oh het volgende:
TF mss wil jij ff een link opzoeken voor Elies, jij kan dat zo snel
In Sittard is mijn hangplekcdzaakuitmnjeugd er nog wel, Music Machine.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:55 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, wij ook. Ook omdat die riend er werkte hoor.
Zaterdagmiddag, eind van de dag, biertje daar, eten A'dam en dan een concertje.
Laatste trein met z'n allen naar Hilversum
Maar oh, ze hadden daar zoveel, en dat sfeertje, jammer, jammer, jammer.
Bekkie? Ik hoor zojuist dat het uit is vanwege wat rook, onze bijzondere speciale unieke driehoeksrelaaaaaaaaaaasiequote:
We zouden er tussen twaalf en één zijn en waren er om half tweequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:37 schreef Goodbye het volgende:
Maar hoe was je kwissmaass Greysie, gezellig? Nog op tijd gekomen?![]()
Klinkt gezellig inderdaadquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie? Ik hoor zojuist dat het uit is vanwege wat rook, onze bijzondere speciale unieke driehoeksrelaaaaaaaaaaasie![]()
[..]
We zouden er tussen twaalf en één zijn en waren er om half twee
Eerst door die drumlessen van Heer G en daarna omdat hij nog moest tanken en de pin het daar niet deed en er dus een enorme rij wanhopige betalerts stonden in de pomp
Maar het was gezellig, het dobbelen om kadootjes was hilarisch en het eten bij de griek was lekkerrrrr!
Zussie bleef slapen bij mijn ouders en rijdt morgen terug naar Zwolle, maar Pietje P. zegt net op tv dat als je morgen niet echt de weg op moet dat je dan beter thuis kunt blijven ivm zeer gevaarlijk weer om te rijden. Zal blij zijn als ze weer thuis is dus!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekkie? Ik hoor zojuist dat het uit is vanwege wat rook, onze bijzondere speciale unieke driehoeksrelaaaaaaaaaaasie![]()
[..]
We zouden er tussen twaalf en één zijn en waren er om half twee
Eerst door die drumlessen van Heer G en daarna omdat hij nog moest tanken en de pin het daar niet deed en er dus een enorme rij wanhopige betalerts stonden in de pomp
Maar het was gezellig, het dobbelen om kadootjes was hilarisch en het eten bij de griek was lekkerrrrr!
Zussie bleef slapen bij mijn ouders en rijdt morgen terug naar Zwolle, maar Pietje P. zegt net op tv dat als je morgen niet echt de weg op moet dat je dan beter thuis kunt blijven ivm zeer gevaarlijk weer om te rijden. Zal blij zijn als ze weer thuis is dus!
Toen ik de link aan klikte liep alles vast hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet echt vinden dat ze "elkaar in de armen vallen"... wat het dichtst bij komtis dit:
SC 430 At work dus geen tijd voor spannende TT
En dat is dan in mijn ogen meer een "normale reactie"...
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Strega het volgende:
Zo, heer Pagan komt net uit de sneeuwstorm met de heren.
We gaan dus naar bed!
Truste
Oh een hele tas vol, mijn moeder weet nooit maat te houden en gaat in september al kadootjes inkopen. Het was zoveel dat het niet eens meer op de grote keukentafel paste op een bergquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Klinkt gezellig inderdaad![]()
![]()
Wat heb je allemaal gedobbeld?
Nou pas maar op hoor! Check het eerst even enzo, veel sneeuw en harde wind is geen toffe combi!quote:Op zondag 20 december 2009 00:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik moet morgen mn zusje uit almere halen...
Truste!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:58 schreef Strega het volgende:
Zo, heer Pagan komt net uit de sneeuwstorm met de heren.
We gaan dus naar bed!
Truste
Misschien valt het alsnog mee morgen hoor en heeft Piet ongelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Fak, ik moet morgen ook nog op en neer naar Delft
Ik krijg m echt niet open, maar ik zei ook niet dat ze elkaar in de armen vallen, ik zei dat ze met open armen ontvangen werd, dat is toch net weer iets andersquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Ik kan niet echt vinden dat ze "elkaar in de armen vallen"... wat het dichtst bij komtis dit:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien valt het alsnog mee morgen hoor en heeft Piet ongelijk.
Maar hij zei net letterlijk telefonisch in HartvNed dat je beter binnen kunt blijven morgen en hooguit in de sneeuw moet gaan wandelen omdat het zeer gevaarlijk op de weg kán worden.
Dat zei ik net al tegen je toen je binnen kwamquote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, ik las net op Telegraaf dat Miss-Hysterische-Blik-ende-Stem uit Popstars is?
Was Charlotte beter dan gister of slechter?
ow sorry... hij opende denk ik niet omdat ie op 1 pagina stond... zo beter?quote:Op zondag 20 december 2009 00:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik krijg m echt niet open, maar ik zei ook niet dat ze elkaar in de armen vallen, ik zei dat ze met open armen ontvangen werd, dat is toch net weer iets anders![]()
Doet dr ook niet meer toe hoor.
Ja nou doet ie t welquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ow sorry... hij opende denk ik niet omdat ie op 1 pagina stond... zo beter?
(ja ik weet het, doet er niet meer toe, maar ik had m nu al weer gezocht...)
Don't bother; er is geen linkje. Ik heb Q een PM gestuurd dat ik het leuk vond dat ze er weer was. En daar is oh-oh mee in de war.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:56 schreef tombolafan het volgende:
![]()
quote:Op zondag 20 december 2009 00:11 schreef DeZwabber het volgende:
Tombola, ze zenden nu alle Sideshow Bob afleveringen van The Simpsons uit he, krijg je je Cecil ook nog straks
Ja hey bedankt hequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother; er is geen linkje. Ik heb Q een PM gestuurd dat ik het leuk vond dat ze er weer was. En daar is oh-oh mee in de war.
Hoe kan ik nu in de war zijn met een pm aan qwea die ik niet kenquote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Don't bother; er is geen linkje. Ik heb Q een PM gestuurd dat ik het leuk vond dat ze er weer was. En daar is oh-oh mee in de war.
ach, en anders ga je voor de nachtherhalingquote:Op zondag 20 december 2009 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
GEMIST!!!! En ik zit bij mn ouders...Die kijken dat echt niet...
zo maar even naar huis gaan...
Nou ja, maar misschien was er onderling wel het een en ander uitgesproken daarvoor? Dat het daarom redelijk normaal ging?quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoe kan ik nu in de war zijn met een pm aan qwea die ik niet ken![]()
Ik bedoel wel die link hoor, dat ze er gewoon weer in kwam en met open armen ontvangen werd of er niks aan de hand was.
Hoeveel komen er nog?quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ach, en anders ga je voor de nachtherhaling
Die link van 'door ElisaB als een van de eersten'quote:Op zondag 20 december 2009 00:13 schreef oh-oh het volgende:
Hoe kan ik nu in de war zijn met een pm aan qwea die ik niet ken![]()
Ik bedoel wel die link hoor, dat ze er gewoon weer in kwam en met open armen ontvangen werd of er niks aan de hand was.
Ja hoor, maar ik had ook mijn mening wel gegeven , ik was wel nog de confrontatie aangegaan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, maar misschien was er onderling wel het een en ander uitgesproken daarvoor? Dat het daarom redelijk normaal ging?
(toen jij terug kwam ging het toch ook wel normaal dacht ik?)
ik geloof dat ze nog wel even doorgaanquote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoeveel komen er nog?
hoe laat is het af?
Ja jij lult hier over pm's waar ik mee in de war zou zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die link van 'door ElisaB als een van de eersten'
Lul niet man
Ik wilde op tijd naar bed vanavond.quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik geloof dat ze nog wel even doorgaan
klik
quote:Op zondag 20 december 2009 00:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja jij lult hier over pm's waar ik mee in de war zou zijn.
Ik heb het over die link die Tombola geeft.
Wie lult dr nou ?
Jezus en ik ben ook geen man, doe toch es een beetje normaal tegen me
Alleen de stukjes over mezelf.quote:Op zondag 20 december 2009 00:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
jij leest Beestachtig Verlangen niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |