Nou dan zal ik em maar even beantwoorden ik wel. Ik ben gek op lindebloesemthee.quote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Min-e het volgende:
Ok, meer mensen die ervaringen hebben met vreemde kruiden?
Yep ik heb een keer de zaad van hawaiaanse pioen roos gegetenquote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Min-e het volgende:
Ok, meer mensen die ervaringen hebben met vreemde kruiden?
Wat gebeurde er? Vertel ons alles.quote:Op zondag 20 december 2009 01:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Yep ik heb een keer de zaad van hawaiaanse pioen roos gegeten
Je bent toch geen vegetarier hequote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou dan zal ik em maar even beantwoorden ik wel. Ik ben gek op lindebloesemthee.
Ooit gekocht op smartshop, als een natuurlijke vorm van LSD, ik dacht dat het veel milder was maar forget it ik was twee dagen aan het trippenquote:
Ik denk dat ik nu weet wat voor type je bentquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, als vlees teveel naar vlees smaakt hoef ik het niet.
Wat is trippen? Bedoel ga je wazige dingen zien?quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ooit gekocht op smartshop, als een natuurlijke vorm van LSD, ik dacht dat het veel milder was maar forget it ik was twee dagen aan het trippen![]()
Als je bezig met mij in een hokje te stoppen vind ik het knap dat je die überhaupt hebt gevonden.quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu weet wat voor type je bent
Het is bijna niet uit te leggen, maar het was een hele intieme en angstaanjagende ervaring, ik zag bv de tijd achteruit gaan, of ik heb denk ik dan gevoeld hoe het is om te sterven. ZIk heb veel van me zelf geleerd, bijna mystiek te noemen maar heel heftig en niet geschikt voor de meestenquote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat is trippen? Bedoel ga je wazige dingen zien?
Juist GEEN hokje, maar iemand die juist heel erg van vrijheid houdt zonder lastig te willen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je bezig met mij in een hokje te stoppen vind ik het knap dat je die überhaupt hebt gevonden.
Oh klinkt oncontroleerbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 01:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Het is bijna niet uit te leggen, maar het was een hele intieme en angstaanjagende ervaring, ik zag bv de tijd achteruit gaan, of ik heb denk ik dan gevoeld hoe het is om te sterven. ZIk heb veel van me zelf geleerd, bijna mystiek te noemen maar heel heftig en niet geschikt voor de meesten
Misschien andersom, ben niet graag gebonden ofzo. Ik moet eens niet zo schijterig zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Juist GEEN hokje, maar iemand die juist heel erg van vrijheid houdt zonder lastig te willen zijn
Wat bedoel je met schijterig?quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Misschien andersom, ben niet graag gebonden ofzo. Ik moet eens niet zo schijterig zijn.
quote:
Ja, op de frontpage. Ik heb even een paar reacties geplaatst. Wat een cahil mensen zeg.quote:Op zondag 20 december 2009 07:39 schreef zarGon het volgende:
Nieuwsberichten op welke site? De frontpage?
Discussie met zulke mensen is zinloos, trouwens.
Ik plaats altijd van de mega stukken op de frontpage, maar dan negeren ze me gewoon en zie je ze onder andere nieuwsberichten weer hetzelfde schrijven.quote:Op zondag 20 december 2009 07:45 schreef zarGon het volgende:
Mijn god. Wat een moeite. De FP is dat allemaal niet waard, joh. Op het forum is er nog enigszins intelligentie aanwezig, maar de FP...
Goed, dat merk je ook wel na een tijdje. Ik vind het schattig.
Ja, ze staan namelijk niet open voor andere ideeën. Wat ze willen is hun ongezouten mening spuien. Dat mag best hoor, maar meerendeels weet (te) weinig af van het onderwerp.quote:Op zondag 20 december 2009 07:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik plaats altijd van de mega stukken op de frontpage, maar dan negeren ze me gewoon en zie je ze onder andere nieuwsberichten weer hetzelfde schrijven.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 07:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ze staan namelijk niet open voor andere ideeën. Wat ze willen is hun ongezouten mening spuien. Dat mag best hoor, maar meerendeels weet (te) weinig af van het onderwerp.
Allemaal tevergeefse moeite. Zelfs baggeren is ONZ is nuttiger.
Ik was vroeg naar bed.quote:Op zondag 20 december 2009 08:11 schreef IHVK het volgende:
wel veel sneeuwval. en ik moet nu naaq buiten. waarom zijn jullie zo vroeg.
Goedemorgen Ratelslangetje.quote:Op zondag 20 december 2009 08:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen zarGon, Bortecinem en de rest
Prijs jezelf gelukkigquote:Op zondag 20 december 2009 08:11 schreef IHVK het volgende:
wel veel sneeuwval. en ik moet nu naaq buiten. waarom zijn jullie zo vroeg.
Dat je daar uberhaupt durft te komen, volgens mij zitten daar voornamelijk totale randdebielenquote:Op zondag 20 december 2009 07:22 schreef Bortecinem het volgende:
Die reacties onder de nieuwsberichten zitten weer vol met onzin. Blonde Turken zijn Grieken, wat een volkomen achterhaald gedachtengoed is dat zeg.
quote:Op zondag 20 december 2009 07:22 schreef Bortecinem het volgende:
Blonde Turken zijn Grieken
Ik kan het gewoon niet laten.quote:Op zondag 20 december 2009 09:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt durft te komen, volgens mij zitten daar voornamelijk totale randdebielen.
Is ook niet. Er zullen vast wel veel geassimileerde Grieken onder de Turken zijn, maar om nou te zeggen dat alles wat een Europees uiterlijk heeft gelijk Grieks is is echt belachelijk.quote:
En bedankt.quote:Op zondag 20 december 2009 09:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaupt durft te komen, volgens mij zitten daar voornamelijk totale randdebielen.
Gelukkig zei ik voornamelijk en gaf ik toe dat er uitzonderingen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 09:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
En bedankt.Ik post daar ook.
Haha oke.quote:Op zondag 20 december 2009 09:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Gelukkig zei ik voornamelijk en gaf ik toe dat er uitzonderingen zijn.
Ik heb het ook op staan. De EO.quote:Op zondag 20 december 2009 09:15 schreef Slayage het volgende:
1 sneeuwstorm, 1 mok thee en veel kerstliedjes op ned 1
zo was ik in een vorig leven hier op forum, maar het is totaal nutteloosquote:Op zondag 20 december 2009 07:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik plaats altijd van de mega stukken op de frontpage, maar dan negeren ze me gewoon en zie je ze onder andere nieuwsberichten weer hetzelfde schrijven.
Ik kan al die bullshit hier op fok gewoon niet meer aan. Al die onwetendheid.quote:Op zondag 20 december 2009 09:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je vindt het gewoon leuk om te ruziën en de Turkse eer te verdedigen!
Huehehe.quote:Op zondag 20 december 2009 09:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
zo was ik in een vorig leven hier op forum, maar het is totaal nutteloos
Bullshit met bullshit bestrijden werkt nietquote:Op zondag 20 december 2009 09:19 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik kan al die bullshit hier op fok gewoon niet meer aan. Al die onwetendheid.![]()
Voortaan ga ik zeggen dat alle Grieken van oorsprong Turks zijn. Tenslotte leven er genoeg geassimileerde Turkse volken in Griekenland zoals de Christelijke Gagauz Turken en de Karakatsani Grieken.
Maar dit is geen bullshit. En het moest Sarakatsani zijn, niet Karakatsani.quote:Op zondag 20 december 2009 09:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bullshit met bullshit bestrijden werkt niet.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik heb het ook op staan. De EO.
Werkt perfect bij mij.quote:Op zondag 20 december 2009 09:29 schreef Bortecinem het volgende:
Doet facebook bij jullie ook zo sloom?
nope vlotjes zoals gebruikelijkquote:Op zondag 20 december 2009 09:29 schreef Bortecinem het volgende:
Doet facebook bij jullie ook zo sloom?
Bedankt voor de tip, ik zal hem even downloaden.quote:Op zondag 20 december 2009 09:32 schreef Slayage het volgende:
beste film van de dag tevens gouden palm winnaar http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=13999
Hyves verdient geen hoofdletter, als je dat bedoeldequote:
Ik gebruik IE.quote:Op zondag 20 december 2009 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet je eens al je cookies/cache/history leeghalen? En mischien heb je gewoon een slome internetprovider.
En als je Internet Explorer gebruikt is het gewoon je eigen schuld.
http://www.flickr.com/photos/tsutsui_igor/2376453557/.quote:Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Caramel Creme frap is lekkerder.
Neeeheee, niet die.quote:Op zondag 20 december 2009 09:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/tsutsui_igor/2376453557/.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
Bij mij doet facebook het altijd superrrr sloom. Echt het openen van een pagina duurt minstens 2 minuten. Dus dan licht het aan mijn pc/internet, maar waarom alleen bij facebook.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
En als je Internet Explorer gebruikt is het gewoon je eigen schuld.
facebook is praktischer en veel breder, moer je zeker checken, sinds ik op facebook doe ik bijna niets meer met hyvesquote:Op zondag 20 december 2009 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geen idee, Ik heb geen facebook. Oh dat heb ik wel maar gebruik het nooit. Ik doe hyven.
dit ziet er wel uber uit, ben nooit een starbucks binnen geweestquote:
Ik dacht dat veramerikanisering haram was? Nepturk. Pop-tarts zuigen trouwens echt keihard, daar is gewoon helemaal niks lekkers aan. Voor de calorieën kun je beter gewoon een paar zakken schips/drop/snickers naar binnen werken.quote:Op zondag 20 december 2009 10:12 schreef zarGon het volgende:
Je zei frap... Nu heb ik zin in een Pop-Tart.
Download eens vlug Firefox of Opera.quote:
Ik heb net nog een Pop-Tart op.quote:Op zondag 20 december 2009 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat veramerikanisering haram was? Nepturk. Pop-tarts zuigen trouwens echt keihard, daar is gewoon helemaal niks lekkers aan. Voor de calorieën kun je beter gewoon een paar zakken schips/drop/snickers naar binnen werken.
goede tips!quote:Op zondag 20 december 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download eens vlug Firefox of Opera.
En Ccleaner en laat ccleaner dan even je hele pc schoonmaken.
Dan is een kwart van mijn familie Griek, ne yapacagiz simdiquote:Op zondag 20 december 2009 07:22 schreef Bortecinem het volgende:
Die reacties onder de nieuwsberichten zitten weer vol met onzin. Blonde Turken zijn Grieken, wat een volkomen achterhaald gedachtengoed is dat zeg.
Als je koffie fan bent moet je het zeker een keertje proberen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit ziet er wel uber uit, ben nooit een starbucks binnen geweest
Als je koffie-fan bent ben je júíst beter af bij een kleine koffietent dan bij Starbucksquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef Garso het volgende:
[..]
Als je koffie fan bent moet je het zeker een keertje proberen.
Ik was altijd anti SB en weigerde altijd SB binnen te wandelen, vooral vanwege al die Look-me-at-Starbucks-Hyves/Facebook-Foto's, alsof het gvd een ongezien drankje is
Ik ben denk ik meer een hartige eter, dan een zoete. Je doet je pop tarts toch wel in de broodrooster, hèquote:Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik heb net nog een Pop-Tart op.
Hot Fudge Sunday Pop-Tart. Ze zijn wel mierrrrrrrrzoet. En een Pop-Tart bevat 200 calo's, dat is nog altijd minder dan 1 snickers.
[ afbeelding ]
Smaken verschillen nou eenmaal. Heel veel kleine koffietenten gebruiken meestal goedkope koffiebonen. De Mockamore heeft ook lekkere koffie.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je koffie-fan bent ben je júíst beter af bij een kleine koffietent dan bij Starbucks. Als je een fan van mierzoete troep bent, dán is Starbucks wat voor jou.
we hebben volgens mij geen SB in den haagquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef Garso het volgende:
[..]
Als je koffie fan bent moet je het zeker een keertje proberen.
Ik was altijd anti SB en weigerde altijd SB binnen te wandelen, vooral vanwege al die Look-me-at-Starbucks-Hyves/Facebook-Foto's, alsof het gvd een ongezien drankje is
het duurt meestal een paar maanden eer ik weer eens iemand kan invitenquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Gratau het volgende:
slayage hoe zit met die private torrentsite?
quote:Server too busy
The action you requested could not be completed because the server is too busy.
Please try again in a few minutes
Hmm, ik dacht dat Demonoid offline was gehaald? Of was dat maar tijdelijk?quote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het duurt meestal een paar maanden eer ik weer eens iemand kan inviten![]()
ik heb ook een demonoid account die ik nooit gebruik, maar nu lees ik dat die nu offline is/was ofzo,maar ik kan er nu iig niet opkomen
[..]
Deze man spreekt de waarheid. Hetzelfde met McDonalds en consorten, zeg nou eerlijk: is het nou écht lekker en smakelijk eten? Of is het gewoon een makkelijke/snelle hap.quote:Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef mezzy het volgende:
StarBucks opgehypteAmericanwannabe troep..
geen idee man, kom er eigenlijk nooit, meest recente artikel dat ik heb gelezen was van november, waarin werd vermeld dat ze tijdelijk offline waren door hardware problemen ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Slayage het volgende:
[..]
het duurt meestal een paar maanden eer ik weer eens iemand kan inviten![]()
ik heb ook een demonoid account die ik nooit gebruik, maar nu lees ik dat die nu offline is/was ofzo,maar ik kan er nu iig niet opkomen
[..]
dat uiteraardquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid. Hetzelfde met McDonalds en consorten, zeg nou eerlijk: is het nou écht lekker en smakelijk eten? Of is het gewoon een makkelijke/snelle hap.
Als je het tegen mij had (ik ga er vanuit dat je niet in monologen praat), ik ben ook niet echt meer up to date wat betreft dit soort dingenquote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen idee man, kom er eigenlijk nooit, meest recente artikel dat ik heb gelezen was van november, waarin werd vermeld dat ze tijdelijk offline waren door hardware problemen ofzo
als McDonalds een Tsjechisch bedrijf of een Sudanees bedrijf was had iedereen er schijt aan..quote:Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze man spreekt de waarheid. Hetzelfde met McDonalds en consorten, zeg nou eerlijk: is het nou écht lekker en smakelijk eten? Of is het gewoon een makkelijke/snelle hap.
las dat ze naar canada waren verhuistquote:Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je het tegen mij had (ik ga er vanuit dat je niet in monologen praat), ik ben ook niet echt meer up to date wat betreft dit soort dingen. Ik dacht dat ze vorig jaar of het jaar daarvoor met veel bombarie uit de lucht werden gehaald door een of ander copyright bedrijf, maar dat zal wel verleden tijd zijn.
Veel mensen zien 'Amerikaanse' dingen nog steeds als een soort van statussymbool. Mooi voorbeeld van hier in Egypte: ik woon in een wijk met voornamelijk mensen uit de upper class van Egypte en ze hebben hier bijna allemaal een zwembad in de tuin, mooie maatpakken aan en een Mercedes voor de deur. Ik heb ze alleen nog nóóit gebruik van hun zwembaden zien makenquote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef mezzy het volgende:
[..]
als McDonalds een Tsjechisch bedrijf of een Sudanees bedrijf was had iedereen er schijt aan..
zelfde hype heb je met Ben&Jerrys, die IJS is gewoon troep, met allerlei grote stukken dingen erin.. maar mensen willen zogenaamd Amerikanen naâpen.. ik ken meerdere ijs die vele malen beter is... Haagen Dazs is al 1000x beter als die amerikaanse oppervlakkige ijs..
Canadaquote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef Slayage het volgende:
[..]
las dat ze naar canada waren verhuist
wat doe jij daar in Egypte?quote:Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Veel mensen zien 'Amerikaanse' dingen nog steeds als een soort van statussymbool. Mooi voorbeeld van hier in Egypte: ik woon in een wijk met voornamelijk mensen uit de upper class van Egypte en ze hebben hier bijna allemaal een zwembad in de tuin, mooie maatpakken aan en een Mercedes voor de deur. Ik heb ze alleen nog nóóit gebruik van hun zwembaden zien maken. Maar ja, het gaat om de show, net zoals die breezahs die foto's van zichzelf met zo'n stoere starbucks mok op hyves gooien.
nice...quote:Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Familie bezoeken en vakantie vieren.
De tweede.quote:Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef zarGon het volgende:
Welke staat leuker?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sneeuw..
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En houd eens op over sneeuw, je weet niet hoe jaloers ik ben
.
Jij kan ze tenminste opnieuw beleven. Ik? Ho maar.quote:Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
Maar mên, jeugdherinneringen gek. Bibberende handjes, pijn aan je klauwen, kacheltje, moeder aan je kop die zeurt dat je moet omkleden.
Boh boh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |