Hyves verdient geen hoofdletter, als je dat bedoeldequote:
Ik gebruik IE.quote:Op zondag 20 december 2009 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
Mischien moet je eens al je cookies/cache/history leeghalen? En mischien heb je gewoon een slome internetprovider.
En als je Internet Explorer gebruikt is het gewoon je eigen schuld.
http://www.flickr.com/photos/tsutsui_igor/2376453557/.quote:Op zondag 20 december 2009 09:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Caramel Creme frap is lekkerder.
Neeeheee, niet die.quote:Op zondag 20 december 2009 09:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/tsutsui_igor/2376453557/.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:44 schreef Bortecinem het volgende:
Bij mij doet facebook het altijd superrrr sloom. Echt het openen van een pagina duurt minstens 2 minuten. Dus dan licht het aan mijn pc/internet, maar waarom alleen bij facebook.
quote:Op zondag 20 december 2009 09:47 schreef wikwakka2 het volgende:
En als je Internet Explorer gebruikt is het gewoon je eigen schuld.
facebook is praktischer en veel breder, moer je zeker checken, sinds ik op facebook doe ik bijna niets meer met hyvesquote:Op zondag 20 december 2009 09:48 schreef Ratelslangetje het volgende:
Geen idee, Ik heb geen facebook. Oh dat heb ik wel maar gebruik het nooit. Ik doe hyven.
dit ziet er wel uber uit, ben nooit een starbucks binnen geweestquote:
Ik dacht dat veramerikanisering haram was? Nepturk. Pop-tarts zuigen trouwens echt keihard, daar is gewoon helemaal niks lekkers aan. Voor de calorieën kun je beter gewoon een paar zakken schips/drop/snickers naar binnen werken.quote:Op zondag 20 december 2009 10:12 schreef zarGon het volgende:
Je zei frap... Nu heb ik zin in een Pop-Tart.
Download eens vlug Firefox of Opera.quote:
Ik heb net nog een Pop-Tart op.quote:Op zondag 20 december 2009 10:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat veramerikanisering haram was? Nepturk. Pop-tarts zuigen trouwens echt keihard, daar is gewoon helemaal niks lekkers aan. Voor de calorieën kun je beter gewoon een paar zakken schips/drop/snickers naar binnen werken.
goede tips!quote:Op zondag 20 december 2009 10:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Download eens vlug Firefox of Opera.
En Ccleaner en laat ccleaner dan even je hele pc schoonmaken.
Dan is een kwart van mijn familie Griek, ne yapacagiz simdiquote:Op zondag 20 december 2009 07:22 schreef Bortecinem het volgende:
Die reacties onder de nieuwsberichten zitten weer vol met onzin. Blonde Turken zijn Grieken, wat een volkomen achterhaald gedachtengoed is dat zeg.
Als je koffie fan bent moet je het zeker een keertje proberen.quote:Op zondag 20 december 2009 10:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit ziet er wel uber uit, ben nooit een starbucks binnen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |