Nou dan zal ik em maar even beantwoorden ik wel. Ik ben gek op lindebloesemthee.quote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Min-e het volgende:
Ok, meer mensen die ervaringen hebben met vreemde kruiden?
Yep ik heb een keer de zaad van hawaiaanse pioen roos gegetenquote:Op zondag 20 december 2009 00:58 schreef Min-e het volgende:
Ok, meer mensen die ervaringen hebben met vreemde kruiden?
Wat gebeurde er? Vertel ons alles.quote:Op zondag 20 december 2009 01:07 schreef siddha het volgende:
[..]
Yep ik heb een keer de zaad van hawaiaanse pioen roos gegeten
Je bent toch geen vegetarier hequote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nou dan zal ik em maar even beantwoorden ik wel. Ik ben gek op lindebloesemthee.
Ooit gekocht op smartshop, als een natuurlijke vorm van LSD, ik dacht dat het veel milder was maar forget it ik was twee dagen aan het trippenquote:
Ik denk dat ik nu weet wat voor type je bentquote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Scheelt niet veel, als vlees teveel naar vlees smaakt hoef ik het niet.
Wat is trippen? Bedoel ga je wazige dingen zien?quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ooit gekocht op smartshop, als een natuurlijke vorm van LSD, ik dacht dat het veel milder was maar forget it ik was twee dagen aan het trippen![]()
Als je bezig met mij in een hokje te stoppen vind ik het knap dat je die überhaupt hebt gevonden.quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu weet wat voor type je bent
Het is bijna niet uit te leggen, maar het was een hele intieme en angstaanjagende ervaring, ik zag bv de tijd achteruit gaan, of ik heb denk ik dan gevoeld hoe het is om te sterven. ZIk heb veel van me zelf geleerd, bijna mystiek te noemen maar heel heftig en niet geschikt voor de meestenquote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wat is trippen? Bedoel ga je wazige dingen zien?
Juist GEEN hokje, maar iemand die juist heel erg van vrijheid houdt zonder lastig te willen zijnquote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als je bezig met mij in een hokje te stoppen vind ik het knap dat je die überhaupt hebt gevonden.
Oh klinkt oncontroleerbaar.quote:Op zondag 20 december 2009 01:21 schreef siddha het volgende:
[..]
Het is bijna niet uit te leggen, maar het was een hele intieme en angstaanjagende ervaring, ik zag bv de tijd achteruit gaan, of ik heb denk ik dan gevoeld hoe het is om te sterven. ZIk heb veel van me zelf geleerd, bijna mystiek te noemen maar heel heftig en niet geschikt voor de meesten
Misschien andersom, ben niet graag gebonden ofzo. Ik moet eens niet zo schijterig zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 01:22 schreef siddha het volgende:
[..]
Juist GEEN hokje, maar iemand die juist heel erg van vrijheid houdt zonder lastig te willen zijn
Wat bedoel je met schijterig?quote:Op zondag 20 december 2009 01:28 schreef Min-e het volgende:
[..]
Misschien andersom, ben niet graag gebonden ofzo. Ik moet eens niet zo schijterig zijn.
quote:
Ja, op de frontpage. Ik heb even een paar reacties geplaatst. Wat een cahil mensen zeg.quote:Op zondag 20 december 2009 07:39 schreef zarGon het volgende:
Nieuwsberichten op welke site? De frontpage?
Discussie met zulke mensen is zinloos, trouwens.
Ik plaats altijd van de mega stukken op de frontpage, maar dan negeren ze me gewoon en zie je ze onder andere nieuwsberichten weer hetzelfde schrijven.quote:Op zondag 20 december 2009 07:45 schreef zarGon het volgende:
Mijn god. Wat een moeite. De FP is dat allemaal niet waard, joh. Op het forum is er nog enigszins intelligentie aanwezig, maar de FP...
Goed, dat merk je ook wel na een tijdje. Ik vind het schattig.
Ja, ze staan namelijk niet open voor andere ideeën. Wat ze willen is hun ongezouten mening spuien. Dat mag best hoor, maar meerendeels weet (te) weinig af van het onderwerp.quote:Op zondag 20 december 2009 07:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik plaats altijd van de mega stukken op de frontpage, maar dan negeren ze me gewoon en zie je ze onder andere nieuwsberichten weer hetzelfde schrijven.
Je hebt gelijk.quote:Op zondag 20 december 2009 07:59 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ze staan namelijk niet open voor andere ideeën. Wat ze willen is hun ongezouten mening spuien. Dat mag best hoor, maar meerendeels weet (te) weinig af van het onderwerp.
Allemaal tevergeefse moeite. Zelfs baggeren is ONZ is nuttiger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |