abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 december 2009 @ 12:19:32 #176
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_75831571
slayage hoe zit met die private torrentsite?
mundus vult decipi
pi_75832786
quote:
Op zondag 20 december 2009 10:55 schreef Slayage het volgende:

[..]

goede tips!
Jammer dat ze genegeerd worden .
Cool story, Hansel.
pi_75832859
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef Garso het volgende:

[..]

Als je koffie fan bent moet je het zeker een keertje proberen.
Ik was altijd anti SB en weigerde altijd SB binnen te wandelen, vooral vanwege al die Look-me-at-Starbucks-Hyves/Facebook-Foto's, alsof het gvd een ongezien drankje is
Als je koffie-fan bent ben je júíst beter af bij een kleine koffietent dan bij Starbucks . Als je een fan van mierzoete troep bent, dán is Starbucks wat voor jou.
quote:
Op zondag 20 december 2009 10:22 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik heb net nog een Pop-Tart op.

Hot Fudge Sunday Pop-Tart. Ze zijn wel mierrrrrrrrzoet. En een Pop-Tart bevat 200 calo's, dat is nog altijd minder dan 1 snickers.

[ afbeelding ]
Ik ben denk ik meer een hartige eter, dan een zoete. Je doet je pop tarts toch wel in de broodrooster, hè ?

[ Bericht 35% gewijzigd door wikwakka2 op 20-12-2009 13:08:12 ]
Cool story, Hansel.
pi_75834152
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je koffie-fan bent ben je júíst beter af bij een kleine koffietent dan bij Starbucks . Als je een fan van mierzoete troep bent, dán is Starbucks wat voor jou.
Smaken verschillen nou eenmaal. Heel veel kleine koffietenten gebruiken meestal goedkope koffiebonen. De Mockamore heeft ook lekkere koffie.
saint or sinner
pi_75834668
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef Garso het volgende:

[..]

Als je koffie fan bent moet je het zeker een keertje proberen.
Ik was altijd anti SB en weigerde altijd SB binnen te wandelen, vooral vanwege al die Look-me-at-Starbucks-Hyves/Facebook-Foto's, alsof het gvd een ongezien drankje is
we hebben volgens mij geen SB in den haag
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75834929
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Gratau het volgende:
slayage hoe zit met die private torrentsite?
het duurt meestal een paar maanden eer ik weer eens iemand kan inviten

ik heb ook een demonoid account die ik nooit gebruik, maar nu lees ik dat die nu offline is/was ofzo,maar ik kan er nu iig niet opkomen
quote:
Server too busy

The action you requested could not be completed because the server is too busy.

Please try again in a few minutes
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_75835023
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb ook een demonoid account die ik nooit gebruik, maar nu lees ik dat die nu offline is/was ofzo,maar ik kan er nu iig niet opkomen
[..]
Hmm, ik dacht dat Demonoid offline was gehaald? Of was dat maar tijdelijk?
Cool story, Hansel.
pi_75835121
StarBucks opgehypteAmericanwannabe troep..
pi_75835278
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:49 schreef mezzy het volgende:
StarBucks opgehypteAmericanwannabe troep..
Deze man spreekt de waarheid. Hetzelfde met McDonalds en consorten, zeg nou eerlijk: is het nou écht lekker en smakelijk eten? Of is het gewoon een makkelijke/snelle hap.
Cool story, Hansel.
pi_75835310
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:45 schreef Slayage het volgende:

[..]

[..]

geen idee man, kom er eigenlijk nooit, meest recente artikel dat ik heb gelezen was van november, waarin werd vermeld dat ze tijdelijk offline waren door hardware problemen ofzo
-Rabia Al-Basri
pi_75835351
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Deze man spreekt de waarheid. Hetzelfde met McDonalds en consorten, zeg nou eerlijk: is het nou écht lekker en smakelijk eten? Of is het gewoon een makkelijke/snelle hap.
dat uiteraard
-Rabia Al-Basri
pi_75835474
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef Slayage het volgende:

[..]

geen idee man, kom er eigenlijk nooit, meest recente artikel dat ik heb gelezen was van november, waarin werd vermeld dat ze tijdelijk offline waren door hardware problemen ofzo
Als je het tegen mij had (ik ga er vanuit dat je niet in monologen praat), ik ben ook niet echt meer up to date wat betreft dit soort dingen . Ik dacht dat ze vorig jaar of het jaar daarvoor met veel bombarie uit de lucht werden gehaald door een of ander copyright bedrijf, maar dat zal wel verleden tijd zijn.
Cool story, Hansel.
pi_75835509
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

als McDonalds een Tsjechisch bedrijf of een Sudanees bedrijf was had iedereen er schijt aan..
zelfde hype heb je met Ben&Jerrys, die IJS is gewoon troep, met allerlei grote stukken dingen erin.. goedkope productie ijs, waar helemaal geen aandacht aan is besteed.. behalve dat ze van die rare combinatie smaken bedenken, wat een kind van 2 ook kan doen... maar al die Americanwannabes vinden alles geweldig/amazing/wonderful ..mensen willen zogenaamd Amerikanen naâpen qua lifestyle.. ik ken meerdere ijs die vele malen beter is... Haagen Dazs is al 1000x beter als die amerikaanse oppervlakkige ijs..
pi_75835622
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:57 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Als je het tegen mij had (ik ga er vanuit dat je niet in monologen praat), ik ben ook niet echt meer up to date wat betreft dit soort dingen . Ik dacht dat ze vorig jaar of het jaar daarvoor met veel bombarie uit de lucht werden gehaald door een of ander copyright bedrijf, maar dat zal wel verleden tijd zijn.
las dat ze naar canada waren verhuist
-Rabia Al-Basri
pi_75835745
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef mezzy het volgende:

[..]

als McDonalds een Tsjechisch bedrijf of een Sudanees bedrijf was had iedereen er schijt aan..
zelfde hype heb je met Ben&Jerrys, die IJS is gewoon troep, met allerlei grote stukken dingen erin.. maar mensen willen zogenaamd Amerikanen naâpen.. ik ken meerdere ijs die vele malen beter is... Haagen Dazs is al 1000x beter als die amerikaanse oppervlakkige ijs..
Veel mensen zien 'Amerikaanse' dingen nog steeds als een soort van statussymbool. Mooi voorbeeld van hier in Egypte: ik woon in een wijk met voornamelijk mensen uit de upper class van Egypte en ze hebben hier bijna allemaal een zwembad in de tuin, mooie maatpakken aan en een Mercedes voor de deur. Ik heb ze alleen nog nóóit gebruik van hun zwembaden zien maken . Maar ja, het gaat om de show, net zoals die breezahs die foto's van zichzelf met zo'n stoere starbucks mok op hyves gooien.
Cool story, Hansel.
pi_75835766
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef Slayage het volgende:

[..]

las dat ze naar canada waren verhuist
Canada .
Cool story, Hansel.
pi_75836000
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:03 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Veel mensen zien 'Amerikaanse' dingen nog steeds als een soort van statussymbool. Mooi voorbeeld van hier in Egypte: ik woon in een wijk met voornamelijk mensen uit de upper class van Egypte en ze hebben hier bijna allemaal een zwembad in de tuin, mooie maatpakken aan en een Mercedes voor de deur. Ik heb ze alleen nog nóóit gebruik van hun zwembaden zien maken . Maar ja, het gaat om de show, net zoals die breezahs die foto's van zichzelf met zo'n stoere starbucks mok op hyves gooien.
wat doe jij daar in Egypte?
pi_75836096
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:09 schreef mezzy het volgende:

[..]

wat doe jij daar in Egypte?
Familie bezoeken en vakantie vieren .
Cool story, Hansel.
pi_75837587
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:11 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

Familie bezoeken en vakantie vieren .
nice...
pi_75839160
Welke staat leuker?

Sneeuw. .
pi_75839725
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:24 schreef zarGon het volgende:
Welke staat leuker?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Sneeuw. .
De tweede.

En houd eens op over sneeuw , je weet niet hoe jaloers ik ben .
Cool story, Hansel.
pi_75839888
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef wikwakka2 het volgende:

[..]

En houd eens op over sneeuw , je weet niet hoe jaloers ik ben .
HAHAHAHAHAHAHAHA.

[ Bericht 93% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2009 15:44:11 ]
pi_75840085
Maar mên, jeugdherinneringen gek. Bibberende handjes, pijn aan je klauwen, kacheltje, moeder aan je kop die zeurt dat je moet omkleden.

Boh boh.
pi_75840518
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=120921191.

Lezen. Kek verhaal.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2009 15:58:16 ]
pi_75840530
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:47 schreef zarGon het volgende:
Maar mên, jeugdherinneringen gek. Bibberende handjes, pijn aan je klauwen, kacheltje, moeder aan je kop die zeurt dat je moet omkleden.

Boh boh.
Jij kan ze tenminste opnieuw beleven. Ik? Ho maar.
Cool story, Hansel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')