quote:Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tuurlijk, zo leuke jongeman als jou wie wil dat nu niet.
En om het ontopic te maken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zijn dus dingen waarbij ik altijd zoiets heb van:
Als ik zo'n leuke jongeman ben, waarom is er nog geen vrouw die dat gezien heeft?
Waarom gelijk zo'n reactie? Probeer het gewoon. Wie weet is het wel wat? Nooit geschoten is altijd mis.quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En om het ontopic te maken:
Als ik zo'n leuke jongeman ben, waarom is er nog geen vrouw die dat gezien heeft?
Er zullen echt wel vrouwen zijn geweest die het gezien hebbenquote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Aan dat zelfbeeld ook nog werken.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Er zullen echt wel vrouwen zijn geweest die het gezien hebbenVraag is denk ik eerder hoe jij jouw zelfbeeld kunt verbeteren zodat jij hun kunt zien en hun interesse kan accepteren
Ik ben bevriend met een jongen van 27 die nog geen enkele date heeft gehad. En hij is echt heel leuk, maar hij werkt bijna altijd 50+ uur p/week, hij heeft een druk sociaal leven en danst op wedstrijdniveau. Universitair geschoold, ziet er leuk uit, lief, vriendelijk en behulpzaam. Tofste vriend die ik me kan wensen.quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Of het ligt aan de mannen die het maar eng vinden dat vrouwen niet meer de brave ja-knikkende huisvrouwtjes zijn die klaar staan met de sloffen als een man thuis komt??quote:Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Dat huidige maatschappelijke veranderingen zoals emancipatie verandering in deze situatie hebben gebracht en er nog geen goede andere oplossing voor voorhanden is zegt ook iets over het organisatorisch talent vd vrouw, OF over de snelheid waarmee dingen gegaan zijn en het niet aankunnen van deze snelheid. Dus tsja... dan maar weer terug naar het aanrecht hoor, dat kan ook, als 't weer niet goed is. Stelletje zeikerds... de ketting hangt er nog
*mompelt iets met olie op vuur gooien*![]()
![]()
![]()
Nee nee nee. Dat is helemaal niet het geval natuurlijk anders zou die ketting nooit los zijn gemaakt. Kijk, dat is weer zoiets... wel creatief: maar op een verkeerde manierquote:Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Of het ligt aan de mannen die het maar eng vinden dat vrouwen niet meer de brave ja-knikkende huisvrouwtjes zijn die klaar staan met de sloffen als een man thuis komt??
Dat vrouwen proberen te schipperen tussen hun eigen emancipatie en het niet teveel kwetsen van de tere mannelijke ego's die al die snelle veranderingen niet zo goed kunnen handelen?
Om het vuurtje dan nog maar wat hoger op te stoken![]()
![]()
Ik denk dat het voor hem zou helpen als ze er over zouden praten en zij zou aangeven dat het voor haar geen afknapper is.quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef mahlah het volgende:
Ok ik denk dat dit niks meer gaat worden.
emiliana is duidelijk iemand die meer actie van een man verwacht. Deze man gaat dat niet geven totdat hij zich iets zekerder voelt. En dat gaat pas gebeuren nadat hij gezoend heeft.
Vicieuze cirkel. Geen van beiden durft een grote stap te nemen.. dan houdt het op.
wat word ik jouw posts beu, RZ.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor hem zou helpen als ze er over zouden praten en zij zou aangeven dat het voor haar geen afknapper is.
Maar ja, gezien haar posts moet ze dan liegen.
Ik denk dat RealZeus dat bedoelde als je date nog verder met je had gewild maar jij niet. Nu wil hij jou dus niet meer, maar voel jij je nog steeds afgewezen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef emiliana het volgende:
[..]
wel, in ieder geval, hij heeft gisteren nog gemaild, en hij heeft gezegd dat de klik die nodig was voor "meer", bij hem niet aanwezig was. En nu ga jij zeker zeggen dat ik TOCH nog met hem moet praten, want dat het allemaal te maken heeft met zijn onzekerheid.
Volgens mij is hij gewoon tot het besef gekomen dat hij me niet wil, ik ga dus ook geen contact meer zoeken.
game over.
Geloof je het zelf? Groentje heeft eindelijk gezoend en is nu niet meer onzeker!quote:Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef mahlah het volgende:
emiliana is duidelijk iemand die meer actie van een man verwacht. Deze man gaat dat niet geven totdat hij zich iets zekerder voelt. En dat gaat pas gebeuren nadat hij gezoend heeft.
Ja ik geloof het wel. En inderdaad met sex zou hetzelfde probleem kunnen optreden. Deze man heeft gewoon een daadkrachtige vrouw nodig voor zijn eerste keer... de volgende keer zal die sneller durven. Maar dat is emiliana niet.. die zit hier op het Forum te verkondigen dat ze zelf loopt te twijfelen. Tja zo komt er natuurlijk niks van.quote:Op maandag 21 december 2009 10:59 schreef Moja het volgende:
[..]
Geloof je het zelf? Groentje heeft eindelijk gezoend en is nu niet meer onzeker!Dat zou pas het begin zijn, kan je nagaan als ze uiteindelijk sex zouden gaan hebben.
Ehm, groentje is zelfs degene die zich terugtrekt heurquote:Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ja ik geloof het wel. En inderdaad met sex zou hetzelfde probleem kunnen optreden. Deze man heeft gewoon een daadkrachtige vrouw nodig voor zijn eerste keer... de volgende keer zal die sneller durven. Maar dat is emiliana niet.. die zit hier op het Forum te verkondigen dat ze zelf loopt te twijfelen. Tja zo komt er natuurlijk niks van.
Dit dus.quote:Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Moja het volgende:
[..]
Ehm, groentje is zelfs degene die zich terugtrekt heurHij heeft zelfs laten weten aan TS dat er volgens hem geen klik tussen hun was, nadat TS hem heeft gemailt. Wat had ze dan moeten doen, er boven op springen?
De TS zal toch echt moeite moeten doen om hem te overtuigen dat hij ongelijk heeft.quote:Op maandag 21 december 2009 11:20 schreef pipilangkousje het volgende:
Waarschijnlijk ligt daar het antwoord waarom hij dus nog nooit gekust/in relatie is geweest.
Heeft een droombeeld waar niemand aan kan voldoen.
In tranen uitbarsten na een zoen geeft in mijn ogen nogal duidelijk blijk van diepgewortelde onzekerheid, en het is vrij aannemelijk dat die onzekerheid een dominante factor is in elke beslissing die hij neemt, zoals ook de beslissing dat hij je niet “wil”.quote:Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef emiliana het volgende:
wel, in ieder geval, hij heeft gisteren nog gemaild, en hij heeft gezegd dat de klik die nodig was voor "meer", bij hem niet aanwezig was. En nu ga jij zeker zeggen dat ik TOCH nog met hem moet praten, want dat het allemaal te maken heeft met zijn onzekerheid.
Volgens mij is hij gewoon tot het besef gekomen dat hij me niet wil, ik ga dus ook geen contact meer zoeken.
game over.
Homo's zijn wel vaker wat later met die dingen.quote:Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef kahlie het volgende:
Ik ben bevriend met een jongen van 27 die nog geen enkele date heeft gehad. [...]en danst op wedstrijdniveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |