abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75850431
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:11 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Tuurlijk, zo leuke jongeman als jou wie wil dat nu niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En om het ontopic te maken:

Dat zijn dus dingen waarbij ik altijd zoiets heb van:

Als ik zo'n leuke jongeman ben, waarom is er nog geen vrouw die dat gezien heeft?
pi_75850609
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Als ik zo'n leuke jongeman ben, waarom is er nog geen vrouw die dat gezien heeft?
Waarom gelijk zo'n reactie? Probeer het gewoon. Wie weet is het wel wat? Nooit geschoten is altijd mis.

Geen idee, misschien zijn de dames gewoon slecht ziet of blind.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75851333
quote:

[..]

Er zullen echt wel vrouwen zijn geweest die het gezien hebben Vraag is denk ik eerder hoe jij jouw zelfbeeld kunt verbeteren zodat jij hun kunt zien en hun interesse kan accepteren
pi_75851664
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Er zullen echt wel vrouwen zijn geweest die het gezien hebben Vraag is denk ik eerder hoe jij jouw zelfbeeld kunt verbeteren zodat jij hun kunt zien en hun interesse kan accepteren
Aan dat zelfbeeld ook nog werken.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75854231
tvp..
weekendje weg en t gaat razendsnel.. eerst maar ff bijlezen
pi_75854800
Zo ben nog halverwege 3e deel Maar moet spontaan denken aan een zinnetje wat op school altijd werd geroepen
een man met tien vrouwen is stoer
een vrouw met tien mannen is een hoer
pi_75855120
En dat is natuurlijk ook waar. Óók vanuit evolutionair oogpunt gezien: jullie hebben 1 eitje per maand en kunnen maar 1x per jaar zwanger worden en moeten voor het kroost zorgen. Daar staat onze bescherming tegenover en dat jullie de hele dag thuis bij het kroost kunnen blijven om ervoor te zorgen, iets wat vrouwen erg graag lijken te willen. Wij mannen hebben miljoenen zaadjes, elke paar uur weer. Dat alleen al zegt genoeg natuurlijk Dat huidige maatschappelijke veranderingen zoals emancipatie verandering in deze situatie hebben gebracht en er nog geen goede andere oplossing voor voorhanden is zegt ook iets over het organisatorisch talent vd vrouw, OF over de snelheid waarmee dingen gegaan zijn en het niet aankunnen van deze snelheid. Dus tsja... dan maar weer terug naar het aanrecht hoor, dat kan ook, als 't weer niet goed is. Stelletje zeikerds... de ketting hangt er nog

*mompelt iets met olie op vuur gooien*

“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75855302
quote:

[..]

Ik ben bevriend met een jongen van 27 die nog geen enkele date heeft gehad. En hij is echt heel leuk, maar hij werkt bijna altijd 50+ uur p/week, hij heeft een druk sociaal leven en danst op wedstrijdniveau. Universitair geschoold, ziet er leuk uit, lief, vriendelijk en behulpzaam. Tofste vriend die ik me kan wensen. Ik neem aan dat als hij eindelijk iemand vindt waar hij mee klikt, dat zij verder kijkt dan naar zijn verleden, maar naar wie hij is. Zal d'r vast wel fantastisch bevallen.

Er zijn heel veel redenen waarom je nog nooit een klik heb gehad met iemand... en die hoeft niet altijd te zijn dat je niet leuk bent, er niet goed uit ziet, of wat je dan ook in je hoofd hebt gehaald!
pi_75855928
Ok bijgelezen, niet bewust, meer gescant. Ben doodop..
Maare waarom geen enkele vrouw dan die leuke man heeft ontdekt, geen idee..
Nogmaals, de gene die dat wel doet mag in haar handjes knijpen dat een dergelijk leuke vent nog niet eerder is ontdekt, daar ben ik van overtuigd!
pi_75856115
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:44 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Dat huidige maatschappelijke veranderingen zoals emancipatie verandering in deze situatie hebben gebracht en er nog geen goede andere oplossing voor voorhanden is zegt ook iets over het organisatorisch talent vd vrouw, OF over de snelheid waarmee dingen gegaan zijn en het niet aankunnen van deze snelheid. Dus tsja... dan maar weer terug naar het aanrecht hoor, dat kan ook, als 't weer niet goed is. Stelletje zeikerds... de ketting hangt er nog

*mompelt iets met olie op vuur gooien*

Of het ligt aan de mannen die het maar eng vinden dat vrouwen niet meer de brave ja-knikkende huisvrouwtjes zijn die klaar staan met de sloffen als een man thuis komt??
Dat vrouwen proberen te schipperen tussen hun eigen emancipatie en het niet teveel kwetsen van de tere mannelijke ego's die al die snelle veranderingen niet zo goed kunnen handelen?

Om het vuurtje dan nog maar wat hoger op te stoken
pi_75857283
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:01 schreef kieskleurig het volgende:

[..]

Of het ligt aan de mannen die het maar eng vinden dat vrouwen niet meer de brave ja-knikkende huisvrouwtjes zijn die klaar staan met de sloffen als een man thuis komt??
Dat vrouwen proberen te schipperen tussen hun eigen emancipatie en het niet teveel kwetsen van de tere mannelijke ego's die al die snelle veranderingen niet zo goed kunnen handelen?

Om het vuurtje dan nog maar wat hoger op te stoken
Nee nee nee. Dat is helemaal niet het geval natuurlijk anders zou die ketting nooit los zijn gemaakt. Kijk, dat is weer zoiets... wel creatief: maar op een verkeerde manier
Jullie willen verandering en krijgen dat, maar de zooi die er achter blijft moeten wij, zoals altijd, maar weer oplossen en/of opvangen. En kijk, daarom is het in de zakelijke wereld nog steeds zo dat de man daar de boventoon voert. Hoe hard de extremistische feministenclubjes ook met hun voetjes op de vloer staan te trappelen. Net kleine kinderen.
*brandweermannen kunnen wel tegen een vuurtje*

Hey maar alle gekheid op een stokje: hell, wat mij betreft is het juist perfect zo, ik ben helemaal pro-kids en pro-dual-ouderschap. Als in: jij 50% werken, en ik ook. En allebei 50% van onze tijd aan het huis en de kids en elkaar besteden. Super. Maar ja, schijnaar moet het gezinsleven opgeofferd worden aan allerlei luxe en uiterlijk vertoon, wat tegenwoordig als "normaal" wordt gezien en waar vele mannen en vrouwen maar wat graag achteraan hobbelen in de hoop de buurman/buurvrouw/vriend/vriendin/kennis/familie de loef af te steken, maar wel allerlei spanningen in de hand werken en een slechte (lees: niet) opvoeding verzorgen. Want paps en mams zijn altijd aan het werk en de kids zitten in de opvang. Ik weet nog hoe die kids vroeger heetten: sleutelkinderen. Schrijnend. Er komt zoveel meer bij kids kijken... En als je wilt testen: neem een hond en verzorg die zoals het hoort, en beter. Als je dat niet aankan: geen kids nemen. Die vereisen wat meer aandacht etc. Als je beiden nou geen kids hebt of wilt, dan is het wat anders natuurlijk. We are collectively fucking up as a society.

[ Bericht 2% gewijzigd door Aarskaboutertje op 20-12-2009 22:39:37 ]
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75858033
Ok ik denk dat dit niks meer gaat worden.

emiliana is duidelijk iemand die meer actie van een man verwacht. Deze man gaat dat niet geven totdat hij zich iets zekerder voelt. En dat gaat pas gebeuren nadat hij gezoend heeft.

Vicieuze cirkel. Geen van beiden durft een grote stap te nemen.. dan houdt het op.
De waarheid ligt altijd in het midden - mahlah
pi_75858234
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef mahlah het volgende:
Ok ik denk dat dit niks meer gaat worden.

emiliana is duidelijk iemand die meer actie van een man verwacht. Deze man gaat dat niet geven totdat hij zich iets zekerder voelt. En dat gaat pas gebeuren nadat hij gezoend heeft.

Vicieuze cirkel. Geen van beiden durft een grote stap te nemen.. dan houdt het op.
Ik denk dat het voor hem zou helpen als ze er over zouden praten en zij zou aangeven dat het voor haar geen afknapper is.

Maar ja, gezien haar posts moet ze dan liegen.
pi_75868645
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik denk dat het voor hem zou helpen als ze er over zouden praten en zij zou aangeven dat het voor haar geen afknapper is.

Maar ja, gezien haar posts moet ze dan liegen.
wat word ik jouw posts beu, RZ.

Ik heb dit topic trouwens nooit geopend om mij een "ruggesteun" te bieden om deze man te dumpen. Eigenlijk hoopte ik stilletjes dat iedereen hier zou zeggen dat het toch niet zo'n probeem was, maar dat was niet het geval .

Jij mag aannames maken aan de lopende band over van alles en nog wat ( over mijn eigen gevoelens en gedachten, over het feit dat het hele gedrag van de man was te wijten aan onzekerheid, enz...), maar ik ben blijkbaar een slecht mens als ik vooroordelen over iets heb.

wel, in ieder geval, hij heeft gisteren nog gemaild, en hij heeft gezegd dat de klik die nodig was voor "meer", bij hem niet aanwezig was. En nu ga jij zeker zeggen dat ik TOCH nog met hem moet praten, want dat het allemaal te maken heeft met zijn onzekerheid.

Volgens mij is hij gewoon tot het besef gekomen dat hij me niet wil, ik ga dus ook geen contact meer zoeken.

game over.
pi_75870110
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef emiliana het volgende:

[..]
wel, in ieder geval, hij heeft gisteren nog gemaild, en hij heeft gezegd dat de klik die nodig was voor "meer", bij hem niet aanwezig was. En nu ga jij zeker zeggen dat ik TOCH nog met hem moet praten, want dat het allemaal te maken heeft met zijn onzekerheid.

Volgens mij is hij gewoon tot het besef gekomen dat hij me niet wil, ik ga dus ook geen contact meer zoeken.

game over.
Ik denk dat RealZeus dat bedoelde als je date nog verder met je had gewild maar jij niet. Nu wil hij jou dus niet meer, maar voel jij je nog steeds afgewezen dan?
pi_75870849
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:34 schreef mahlah het volgende:

Geloof je het zelf? Groentje heeft eindelijk gezoend en is nu niet meer onzeker! Dat zou pas het begin zijn, kan je nagaan als ze uiteindelijk sex zouden gaan hebben.
  maandag 21 december 2009 @ 11:04:56 #167
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75871035
zo, wat slowchat verwijderd en zou nog meer kunnen verwijderen, let daar ff op
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75871473
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:59 schreef Moja het volgende:

[..]

Geloof je het zelf? Groentje heeft eindelijk gezoend en is nu niet meer onzeker! Dat zou pas het begin zijn, kan je nagaan als ze uiteindelijk sex zouden gaan hebben.
Ja ik geloof het wel. En inderdaad met sex zou hetzelfde probleem kunnen optreden. Deze man heeft gewoon een daadkrachtige vrouw nodig voor zijn eerste keer... de volgende keer zal die sneller durven. Maar dat is emiliana niet.. die zit hier op het Forum te verkondigen dat ze zelf loopt te twijfelen. Tja zo komt er natuurlijk niks van.
pi_75871652
Waarschijnlijk ligt daar het antwoord waarom hij dus nog nooit gekust/in relatie is geweest.
Heeft een droombeeld waar niemand aan kan voldoen.
pi_75872031
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:15 schreef mahlah het volgende:

[..]

Ja ik geloof het wel. En inderdaad met sex zou hetzelfde probleem kunnen optreden. Deze man heeft gewoon een daadkrachtige vrouw nodig voor zijn eerste keer... de volgende keer zal die sneller durven. Maar dat is emiliana niet.. die zit hier op het Forum te verkondigen dat ze zelf loopt te twijfelen. Tja zo komt er natuurlijk niks van.
Ehm, groentje is zelfs degene die zich terugtrekt heur Hij heeft zelfs laten weten aan TS dat er volgens hem geen klik tussen hun was, nadat TS hem heeft gemailt. Wat had ze dan moeten doen, er boven op springen?
pi_75872355
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:30 schreef Moja het volgende:

[..]

Ehm, groentje is zelfs degene die zich terugtrekt heur Hij heeft zelfs laten weten aan TS dat er volgens hem geen klik tussen hun was, nadat TS hem heeft gemailt. Wat had ze dan moeten doen, er boven op springen?
Dit dus.
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:20 schreef pipilangkousje het volgende:
Waarschijnlijk ligt daar het antwoord waarom hij dus nog nooit gekust/in relatie is geweest.
Heeft een droombeeld waar niemand aan kan voldoen.
De TS zal toch echt moeite moeten doen om hem te overtuigen dat hij ongelijk heeft.
En na alle druk die mensen in dit topic op haar hebben gelegd, zal ze daar echt geen zin meer in hebben.
pi_75873050
Even nog een toevoeging, een droombeeld hoe dat soort dingen horen te gaan.

Denk dat hij in haar eerst z'n droomvrouw zag(meerdere date's) en toen het moment van kussen kwam dat hij dan dus onzeker werd, dan valt z'n droombeeld aan diggels.

En daar kan T.S helemaal niks aan doen/veranderen ligt in de persoon zelf die er dus nog steeds niet achter is dat er een werkelijkheid bestaat.
Die in z'n situatie van nog nooit iets meegemaakt op dat gebied dus in de droom blijft voortleven.
pi_75876607
tvp
pi_75877038
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:47 schreef emiliana het volgende:

game over.
In tranen uitbarsten na een zoen geeft in mijn ogen nogal duidelijk blijk van diepgewortelde onzekerheid, en het is vrij aannemelijk dat die onzekerheid een dominante factor is in elke beslissing die hij neemt, zoals ook de beslissing dat hij je niet “wil”.
Maar het is inderdaad een grote misvatting dat het iets is wat jij wel even zou kunnen of moeten doorbreken, en sommige mensen kunnen nogal doordraven met hun adviezen en in hun kritiek, het lijkt wel vanaf een uitgangspunt dat elke dergelijke situatie een potentieel oplosbare wiskundesom is.

Nou ja ik vind het jammer voor je in ieder geval, aangezien je hem verder qua alles een leuke man leek te vinden. Maar je kunt denk ik wel vrede hebben met het feit dat het er gewoon niet in zat.
pi_75877176
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:48 schreef kahlie het volgende:
Ik ben bevriend met een jongen van 27 die nog geen enkele date heeft gehad. [...]en danst op wedstrijdniveau.
Homo's zijn wel vaker wat later met die dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')