Beetje late reactie klik net dit topic pas aan.Gisteren ging het later even goed maar vanavond bar en boos.Vind het echt jammer hoor hoop dus ook echt dat het klopt wat dotje zegt, dat ze met andere streams gaan werken.Elke live stream ben ik er tot nu toe bij geweest van bb 1 af dus hoop ook deze weer met veel plezier te kunnen gaan volgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb ik ook bamby, ik kijk niet eens meer. Volg het alleen via dit topic.
Ja ik ook Bambi , volg alle reallife hoe het ook was, 6 keer BB, 20 maanden DGK....quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef bamby het volgende:
[..]
Beetje late reactie klik net dit topic pas aan.Gisteren ging het later even goed maar vanavond bar en boos.Vind het echt jammer hoor hoop dus ook echt dat het klopt wat dotje zegt, dat ze met andere streams gaan werken.Elke live stream ben ik er tot nu toe bij geweest van bb 1 af dus hoop ook deze weer met veel plezier te kunnen gaan volgen
Hoop het wel maanvisquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
morgen komen er iig nieuwe streams, zorg dat je ze capped want ik moet morgen gewoon werken
Heb hier het e.e.a. opgeschreven, als dat werkt zet ik het hier wel neer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef bamby het volgende:
Nou tuinfluiter dan zullen we maar duimen dan,dat het inderdaad goed komt
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik ook Bambi , volg alle reallife hoe het ook was, 6 keer BB, 20 maanden DGK....
Hoop echt dat de nieuwe streams minder traag laden en dat we veel leuke beelden krijgen.
Verwacht best veel van huis Binneveld te Huissen.
Ik weet er niks van hoe dat gaat, trouwens nog ff feli met je kleurtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?
Thanks Chanelquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet er niks van hoe dat gaat, trouwens nog ff feli met je kleurtje
Weet ook niet hoe het allemaal gaat worden lavenderr.Hoop dat het weer zoiets zal zijn dat je de streams en chat naast elkaar kan zetten.Of gewoon zoals met de bunker de cos er naastquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe het allemaal gaat worden lavenderr.Hoop dat het weer zoiets zal zijn dat je de streams en chat naast elkaar kan zetten.Of gewoon zoals met de bunker de cos er naast
Fijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zoals ik heb begrepen zijn er morgen nieuwe streams, ik heb het e.e.a. genoteerd, zodra ik weet welke zal ik dat hier neerzetten.
b.v.d chanel 5 hou ik het hier in de gatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zoals ik heb begrepen zijn er morgen nieuwe streams, ik heb het e.e.a. genoteerd, zodra ik weet welke zal ik dat hier neerzetten.
Bedan kt Bambyquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef bamby het volgende:
Oeps zie nu je kleurtje pas lavenderr gefeliciteerd
31 december gaat het echt beginnen, morgen alvast via media player en er komt een chat bij,quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
Ik doe even meequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Even dansje erbij om het als nog te vieren![]()
![]()
Dat zou fijn zijn, een linkje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
21 december gaat het echt beginnen, morgen alvast via media player en er komt een chat bij,
zie de quote van Snetje in mijn post van 19:55 .
Er zal in dit topic denk ik wel een linkje komen.
Gezelig maar zit ondertussen mijn programma te missen disc travel & living.little people.Stream loopt nu wel ineens goed voor zolang het nog duurd geloof dat johan naar bed wilquote:
Heb hem op bureau blad gezet voor het geval thank,squote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
Heb hier e.e.a. van de chat genoteerd en pin me er niet op vast.
www.onlinetvkijken.nl
johanvlemmix.tv
Hou er rekening mee dat het via Mediaplayer gaat.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zou fijn zijn, een linkje.
Morgen dus al. Leuk!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
31 december gaat het echt beginnen,
ik schreef in mijn andere post 21 december, 21 moet een 31 december zijn.
nou ja we zullen het wel weer zien.
.
Met een bijbehorende up to date website?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:36 schreef Maanvis het volgende:
Nou, het is 'the morning after' het zuippartijtje van Peter en Alsido. Zijn de mensen van de nieuwe sponsor er al, en is de stream al live?
Nee, maar zo enerverend was het ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
Zuippartij?
Zijn daar streamverslagen van?
Hoe tekenendquote:Op woensdag 23 december 2009 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Wel jammer dat de SR actie dan al is afgelopen
Verkeerde zender, men luistert nu nog naar 3FM.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan is bij de radio.
http://twitpic.com/us2zt
http://twitpic.com/us4mv
neeeheen. Vandaag zou de nieuwe stream al online komen en gingen ze er mee testen, en zou bekend worden wie de sponsor van de nieuwe stream wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
De deadline was toch 1jan? Dan zit je wel een beetje vroeg klaar.
Ja, als alles meezit.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neeeheen. Vandaag zou de nieuwe stream al online komen en gingen ze er mee testen, en zou bekend worden wie de sponsor van de nieuwe stream wordt.
Om te praten over SV?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan is bij de radio.
http://twitpic.com/us2zt
http://twitpic.com/us4mv
Murw gebeukt?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, als alles meezit.
En aangezien het hier Johan Vlemmix betreft zit dat in ieder geval al tegen.
Heb jij de lottogetallen voor volgende week?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Neuh, maar het wordt zo langzamerhand allemaal wel wat voorspelbaar.
Vraag me dat over 2 weken nog maar eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Heb jij de lottogetallen voor volgende week?
Jij ook murw gebeukt?quote:
No care, just curiosity.quote:
Curiosity killed the catquote:
Het is Johan, dus crap. Net zoals het nieuws, het is crap.quote:
Zo destructief. Ik hou het op cultured.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Curiosity killed the cat
Ik heb geen idee, niet geluisterd.
Ligt aan je levensstandaard.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:15 schreef Noek het volgende:
[..]
Het is Johan, dus crap. Net zoals het nieuws, het is crap.
Al komt die 24/7 op de radio. Willen mensen dat echt weten?
Ja, ontzettend.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ligt aan je levensstandaard.
En Murw gebeukt of niet? Het was en is een simpele vraag.
Oh, het was echt killed in mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo destructief. Ik hou het op cultured.
Alhoewel ...
Het is eigenlijk ook killed, maar dat heb ik verbasterd tot cultured (zie sig, sinds jaar ende dag) . Vind ik vaak trouwens ook meer waar.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
Oh, het was echt killed in mijn hoofd.Geen idee waar ik heb gehoord trouwens, kwam zomaar in me op.
![]()
Sorry
Hoe laat? Pinnen we 'm er op vastquote:Op woensdag 23 december 2009 16:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan meldt dat de nieuwe stream wel degelijk vandaag in (test)gebruik wordt genomen, trouwens.
Denk dat je er van uit kunt gaat dat dat vanavond laat is dan.
Geen idee, dat soort dingen vraag ik allang niet meer.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Hoe laat? Pinnen we 'm er op vast.
Misschien beter als we onze verwachtingen bijstellen en voor morgen gaan?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen vraag ik allang niet meer.
Misschienquote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien beter als we onze verwachtingen bijstellen en voor morgen gaan?
Mooi, pinnen we jou er op vast dan!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
MisschienMaar ik denk dat het wel doorgaat.
![]()
Sorry, ik had ff niet gezien welk hoedje je op had.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Iemand vastpinnen op een mening/vermoeden dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |