Beetje late reactie klik net dit topic pas aan.Gisteren ging het later even goed maar vanavond bar en boos.Vind het echt jammer hoor hoop dus ook echt dat het klopt wat dotje zegt, dat ze met andere streams gaan werken.Elke live stream ben ik er tot nu toe bij geweest van bb 1 af dus hoop ook deze weer met veel plezier te kunnen gaan volgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb ik ook bamby, ik kijk niet eens meer. Volg het alleen via dit topic.
Ja ik ook Bambi , volg alle reallife hoe het ook was, 6 keer BB, 20 maanden DGK....quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef bamby het volgende:
[..]
Beetje late reactie klik net dit topic pas aan.Gisteren ging het later even goed maar vanavond bar en boos.Vind het echt jammer hoor hoop dus ook echt dat het klopt wat dotje zegt, dat ze met andere streams gaan werken.Elke live stream ben ik er tot nu toe bij geweest van bb 1 af dus hoop ook deze weer met veel plezier te kunnen gaan volgen
Hoop het wel maanvisquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
morgen komen er iig nieuwe streams, zorg dat je ze capped want ik moet morgen gewoon werken
Heb hier het e.e.a. opgeschreven, als dat werkt zet ik het hier wel neer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef bamby het volgende:
Nou tuinfluiter dan zullen we maar duimen dan,dat het inderdaad goed komt
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik ook Bambi , volg alle reallife hoe het ook was, 6 keer BB, 20 maanden DGK....
Hoop echt dat de nieuwe streams minder traag laden en dat we veel leuke beelden krijgen.
Verwacht best veel van huis Binneveld te Huissen.
Ik weet er niks van hoe dat gaat, trouwens nog ff feli met je kleurtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?
Thanks Chanelquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet er niks van hoe dat gaat, trouwens nog ff feli met je kleurtje
Weet ook niet hoe het allemaal gaat worden lavenderr.Hoop dat het weer zoiets zal zijn dat je de streams en chat naast elkaar kan zetten.Of gewoon zoals met de bunker de cos er naastquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?
Dat hoop ik ook zo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe het allemaal gaat worden lavenderr.Hoop dat het weer zoiets zal zijn dat je de streams en chat naast elkaar kan zetten.Of gewoon zoals met de bunker de cos er naast
Fijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zoals ik heb begrepen zijn er morgen nieuwe streams, ik heb het e.e.a. genoteerd, zodra ik weet welke zal ik dat hier neerzetten.
b.v.d chanel 5 hou ik het hier in de gatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zoals ik heb begrepen zijn er morgen nieuwe streams, ik heb het e.e.a. genoteerd, zodra ik weet welke zal ik dat hier neerzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |