Maar nu is er ook al stream met geluid tochquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet zeuren! Over ruim een week is SV - en daarmee de COS - een goed geoliede machine.
Daar ga je al de mist in ... elk woord dat interessant is ... Wie A zegt, stokt bij B ben ik bang.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
Maar nu is er ook al stream met geluid toch. We hebben streamverslagenschrijvers nodig by the way, mensen die dus elk woord wat interssant is opschrijven. mensen die cappen en er een belegen zinnetje bij schrijven hebben we al genoeg.
Gisteren werd er bijvoorbeeld gezegd dat we onstream konden gaan graven naar lijken bij het spookhuis in huussen, dat is door niemand opgeschreven in de COS.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ga je al de mist in ... elk woord dat interessant is ... Wie A zegt, stokt bij B ben ik bang.
Nou je weet dat ik een updater en verslagschrijver was. Maar over wat interessant is valt te twisten. Bij een echte rls is heel veel interessant omdat het onderdeel is van de ontwikkeling in de groep. Maar bij losse programma's waarvan nu al vrijwel vaststaat dat die niet in mijn interessesfeer zullen liggen vraag ik me af hoe lang ik het vol zou houden en welk doel het zou dienenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Maar nu is er ook al stream met geluid toch. We hebben streamverslagenschrijvers nodig by the way, mensen die dus elk woord wat interssant is opschrijven. mensen die cappen en er een belegen zinnetje bij schrijven hebben we al genoeg.
En zo hoort het ook.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef Maanvis het volgende:
Gisteren werd er bijvoorbeeld gezegd dat we onstream konden gaan graven naar lijken bij het spookhuis in huussen, dat is door niemand opgeschreven in de COS..
Live grafdelven. Klinkt al wat interessanter nietwaar?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo hoort het ook.
On stream graven.
Ik schaarde het onder 'laat die gekke Johan maar praten', en bovendien ben ik geen streamverslagenschrijver.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Gisteren werd er bijvoorbeeld gezegd dat we onstream konden gaan graven naar lijken bij het spookhuis in huussen, dat is door niemand opgeschreven in de COS..
Het verbaast me inderdaad dat hier niet is gepost wat er allemaal gezegd isquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:12 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Jaap?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
en er is een dikke sponsor gevonden voor de streams.
En dat mis ik nou allemaal dankzij julliequote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het verbaast me inderdaad dat hier niet is gepost wat er allemaal gezegd is![]()
Ik ben maar eventjes gaan kijken, maar toen was er al een leuk gesprek met Jaap (hij is nog steeds maar 12 kg afgevallen) en heeft Johan eea verteld over enkele plannen.
Sing & Shower gaat door, er komt een veiling van allerlei collector's items vanuit de Bunker, en er is een dikke sponsor gevonden voor de streams. Er komen 4 hoge kwaliteit streams, waarschijnlijk 2 uit Huissen en 2 uit Eindhoven.
Ook werden er allerlei leuke feitjes verteld, bijvoorbeeld de geschiedenis achter allerlei munten die Johan in het verleden heeft laten slaan, zoals de Bart de Graaff-munt en de gulden van een kilo.
eh ja, je verwacht toch niet dat er alleen geld inpompt om een paar streamers blij te maken. de bedoeling is dat t een winstgevend project moet worden neem ik aanquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:30 schreef Disana het volgende:
Een sponsor voor Johans streams? Heeft hij dat nodig dan?
Mandy, dat meisje dat op Johan's kosten naar NY zou gaan. Maar thuisbleef.quote:
Oh dat meisje, ik ben erg vergeetachtig van aardquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mandy, dat meisje dat op Johan's kosten naar NY zou gaan. Maar thuisbleef.
Nee, haar vriend accepteerde de reis niet, wilde wat beters. Daarom zijn ze niet gegaan. Giel heeft Johan geheel onterecht en on air voor leugenaar uitgemaakt, maar Peter blijft Giel geloven, naar het schijnt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Oh dat meisje, ik ben erg vergeetachtig van aard.
Maar die is toch gegaan?
Wat was de voorgestelde reis dan en wat wilde hij in plaats daarvan?quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee, haar vriend accepteerde de reis niet, wilde wat beters. Daarom zijn ze niet gegaan. Giel heeft Johan geheel onterecht en on air voor leugenaar uitgemaakt, maar Peter blijft Giel geloven, naar het schijnt.
Zegt Johan ...quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, haar vriend accepteerde de reis niet, wilde wat beters. Daarom zijn ze niet gegaan. Giel heeft Johan geheel onterecht en on air voor leugenaar uitgemaakt, maar Peter blijft Giel geloven, naar het schijnt.
En ze zou rond de wereld gaan zeilen.quote:
Er zit wel een soort logica in zijn werkzaamheden. Eerst is er sprake van een overstroming van 40 cm en zien we vervolgens Alsido alle kabels boven het plafond vervangen. Nu is de verwarmingsketel stuk en zien we Alsido aan het werk bij de radiatoren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido speelt vandaag voor verwarmingsmonteur
Ik zie echt een super carebear voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het verbaast me inderdaad dat hier niet is gepost wat er allemaal gezegd is![]()
Ik ben maar eventjes gaan kijken, maar toen was er al een leuk gesprek met Jaap (hij is nog steeds maar 12 kg afgevallen) en heeft Johan eea verteld over enkele plannen.
Sing & Shower gaat door, er komt een veiling van allerlei collector's items vanuit de Bunker, en er is een dikke sponsor gevonden voor de streams. Er komen 4 hoge kwaliteit streams, waarschijnlijk 2 uit Huissen en 2 uit Eindhoven.
Ook werden er allerlei leuke feitjes verteld, bijvoorbeeld de geschiedenis achter allerlei munten die Johan in het verleden heeft laten slaan, zoals de Bart de Graaff-munt en de gulden van een kilo.
Echt hè! Zulks een boeiende weetjes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Dementor het volgende:
Ik zie echt een super carebear voorbij komen.
Ik denk dat ze even moet beseffen dat Johan geen ster is en al die boeiende weetjes ook bij de opa van Giel Beelen vandaan kunnen komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè! Zulks een boeiende weetjes!
Wa lulde? Een kilozware gulden!
Het is dan ook echt non-informatie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blij dat er weer voer is om minachtend over te doen?
Het gaat toch ook nergens over, die non-info?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blij dat er weer voer is om minachtend over te doen?
Hoe meer duidelijkheid hoe minder ruimte voor speculaas.quote:
Je had gister Koken met Peter moeten zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat toch ook nergens over, die non-info?
Pff ik koop de DVD wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had gister Koken met Peter moeten zien
Want?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had gister Koken met Peter moeten zien
Er is NIETS om tegen aan te schoppen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja dat bedoel ik, je hoeft er ook niet op in te gaan![]()
Maar het schopt zo lekker he
Wat doe je hier danquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is NIETS om tegen aan te schoppen.
Een uren durend programma waarin topkok Peter een maaltijd bereidde van kipfilet, aardappelen en sla. Met hele handige tips voor het snijden van komkommers en zo. Wist jij bijvoorbeeld dat een gekookt eitje heel lekker is bij de sla?quote:
Ik ben undercover.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lachen.
Maar er valt nu ook geen D-artiest te promoten, dus wat doe jij hier?
Daarna was het 'peter laat wat youtube filmpje van zichzelf zien' tijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een uren durend programma waarin topkok Peter een maaltijd bereidde van kipfilet, aardappelen en sla. Met hele handige tips voor het snijden van komkommers en zo. Wist jij bijvoorbeeld dat een gekookt eitje heel lekker is bij de sla?
In de volgende aflevering gaat hij de kijkers waarschijnlijk uitleggen hoe het opwarmen van een blik soep in zijn werk gaat.
Een gekookt eitje lekker bij sla? Wat een culinaire openbaring! Wie weet gaat hij straks de grenzen verder opzoeken en gooit ie nog een eitje door de spinazie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een uren durend programma waarin topkok Peter een maaltijd bereidde van kipfilet, aardappelen en sla. Met hele handige tips voor het snijden van komkommers en zo. Wist jij bijvoorbeeld dat een gekookt eitje heel lekker is bij de sla?
In de volgende aflevering gaat hij de kijkers waarschijnlijk uitleggen hoe het opwarmen van een blik soep in zijn werk gaat.
Zeg heb jij niet nog wat tijd over om voor wat uitgehongerde kerels live te koken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gekookt eitje lekker bij sla? Wat een culinaire openbaring! Wie weet gaat hij straks de grenzen verder opzoeken en gooit ie nog een eitje door de spinazie!
Ik wacht wel op het opgewarmde lijk ipv die soep.
Jammer dat Dottekop er niet was toen IK er uitgemieterd werd..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarna was het 'peter laat wat youtube filmpje van zichzelf zien' tijd.
Toen ik er wat van zei in de chat, dat we de filmpjes al kenden en geen zin hadden in deze 'eigengeilerij' begon de beheerder van de chat te dreigen dat ie me wel ff uit de chat zou kicken. Gelukkig wist mijn heldin Dotteke dit te voorkomen.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:43 schreef SeSeSeS het volgende:
Jammer dat Dottekop er niet was toen IK er uitgemieterd werd..
Die is nog iets soepeler met oordelen dan wat daar gisteren zat...quote:
Nee, ik bedoelde: "Waarom ben je uit die chat gegooid?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef SeSeSeS het volgende:
Die is nog iets soepeler met oordelen dan wat daar gisteren zat...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik wou dat ik het wist, meer dan een beetje dollen was het niet! Ik weet zeker dat er ergens een reactie verkeerd beoordeeld is door die drukte op dat moment..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: "Waarom ben je uit die chat gegooid?"
Even terug in deze COS staat een cappost van Peterr met daarbij jouw reactie waardoor je eruit bent gegooidquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist, meer dan een beetje dollen was het niet! Ik weet zeker dat er ergens een reactie verkeerd beoordeeld is door die drukte op dat moment..
Heb van jou niets hinderlijks gelezen en vond dat een modje zeer nadrukkelijk aanwezig was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik wou dat ik het wist, meer dan een beetje dollen was het niet! Ik weet zeker dat er ergens een reactie verkeerd beoordeeld is door die drukte op dat moment..
Zag ik, en daar klopt geen zak van, een dergelijke reactie zou ik nooit neerzetten richting hulpverleners of richting Johans project!! Die cap zegt me ook al geen moer, komt ook zéker niet van mij....quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Even terug in deze COS staat een cappost van Peterr met daarbij jouw reactie waardoor je eruit bent gegooid
Juist, wat ik dus al duizend keer heb gezegd, die klote chat moet daar weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Het verbaast je dat hier niets is gepost wat er allemaal gezegd is?
Wat jouw man Ian_Nick al eerder schreef : daar wordt gechat , deze COS is leeg .
Hier gaat het om?quote:Er wordt iemand de chatbox afgekickt na de opmerking "Laat die lafbekken daar maar lekker oprotten.. watjes... ".
De boodschap die hem door Johan en Peter wordt meegegeven is, dat hij beter weg kan gaan als hij het niet leuk vindt
Als het straks echt LOS gaat,. bouwen we hier ons eigen feestje wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, wat ik dus al duizend keer heb gezegd, die klote chat moet daar weg.
Maakt de hele COS overbodig. En IK ga niet in die chat zitten met al die Lowlivers dus jullie
missen ook nog 's alle pret.
Ha.
Tsja, ik zei al dat die chatbox druk en chaotisch was, dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier gaat het om?
Dat wordt nog leuk straks, als de programmering echt van de grond komt.
Oncontroleerbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja, ik zei al dat die chatbox druk en chaotisch was, dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oncontroleerbaar.![]()
Maar goed zolang we er om kunnen lachen.
Ik zal begin januari eens kijken of het wat is, helaas kan ik op 1 januari even niet kijken.
Maar als het goed is zijn ze dan op volle kracht aan het uitzenden.
Zo, dáár hebben ze vast niet van terug!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, voordeel aan de chat is dat COS-josti's misschien daar blijven ipv hier de hele zooi komen verzieken.
Sodeflikker op, verlegen nicht die je d'r bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, dáár hebben ze vast niet van terug!![]()
[ afbeelding ]
oh! niet zo handig dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mediaplayer? Handig als je, zoals ik, een Mac hebt
Het kan vast ook in quicktimequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mediaplayer? Handig als je, zoals ik, een Mac hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |