Maar er is hier nog steeds geen flikker veranderd zie ik, de Mods hebben de knoet er goed onder. alles braaf...quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef Wijnneus het volgende:
Ligt vast aan de sneeuw. Denken ze dat het al kerst is
Heej Dottkop, nou nog ff die VlemNix-streams op één lijn en dan is het helemaal een dikke bult in de broek..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:57 schreef Dottey het volgende:P. je op = top
![]()
welkom seseses![]()
banvrij
hahahaha.. ja word je der warm vanquote:Op zondag 20 december 2009 00:09 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Heej Dottkop, nou nog ff die VlemNix-streams op één lijn en dan is het helemaal een dikke bult in de broek..
Dan moet Marrije straks gewaarschuwd worden, want ze heeft meerdere keren (een stuk of 10 keer) in verschillende topics aangegeven dat ze het er een beetje moeilijk mee heeft dat er muziek is, ipv het praten van de mensen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef bbfakir het volgende:
Zo te zien krijgen we binnenkort geluid. Alsido is XLR snoertjes aan het maken.
Tsja, blijf ik me toch steeds afvragen wie dan éérst die camera daar neergezet heeft...quote:
Een vrijwilliger.quote:Op zondag 20 december 2009 17:40 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja, blijf ik me toch steeds afvragen wie dan éérst die camera daar neergezet heeft...
Dat heeft die vrijwilliger prima gedaan dan, LEM gelijk dead center in the picture.. grappig ook hoe die astronaut met zijn conversatie met Pieeep Aarde PieeeP ook PieeeP gelijk PieeeP antwoord PieeeP krijgt...quote:
Yeah right!quote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef sunny16947 het volgende:
Weten ze hier al dat SV oudejaarsnacht om 0:00 uur begint? 4 streams, ook op locatie. O.a. het spookhuis. Ik ben reuze benieuwd.
Toch is het wel zo de bedoelingquote:
Enorme treurnis als je om die tijd op je computer naar zoiets gaat kijken.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch is het wel zo de bedoeling
Inderdaad, er zijn verheffender activiteiten denkbaar dan.quote:Op zondag 20 december 2009 19:45 schreef Dementor het volgende:
[..]
Enorme treurnis als je om die tijd op je computer naar zoiets gaat kijken.
Als het volk wat dat soort activiteiten ontplooit dan binnen blijft om te streamen hebben ze mijn zegen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn verheffender activiteiten denkbaar dan.![]()
[ afbeelding ]
Is al bekend wát er dan op oudjaarsnacht te zien is? En is het ook te horen dan, op de nieuwe streams?
Ik heb het vermoeden dat het een openingsfeest betreft, gezien de gelegenheid.quote:Op zondag 20 december 2009 19:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Inderdaad, er zijn verheffender activiteiten denkbaar dan.![]()
[ afbeelding ]
Is al bekend wát er dan op oudjaarsnacht te zien is? En is het ook te horen dan, op de nieuwe streams?
Wordt er nog wel ruchtbaarheid aan gegeven of blijft dit openingsfeest uit de media?quote:Op zondag 20 december 2009 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb het vermoeden dat het een openingsfeest betreft, gezien de gelegenheid.![]()
Maar dat is slechts een vermoeden, weet niet of er verder plannen zijn.
Hier nog niet anders geweest als happeren ondanks een andere link.Pc kan het niet aan liggen is zo goed als nieuwquote:Op maandag 21 december 2009 20:33 schreef Peter6000 het volgende:
We mogen nu vragen gaan stellen aan Peter, en de camaraman loopt op en neer naar de pc om de vragen door te geven.
Mijn stream hapert trouwens niet.
Ik denk je internetverbinding.quote:Op maandag 21 december 2009 20:41 schreef bamby het volgende:
[..]
Hier nog niet anders geweest als happeren ondanks een andere link.Pc kan het niet aan liggen is zo goed als nieuw![]()
Ik heb upc en nooit geen probleem gehad met welke rls stream ooit niet bij bb en ook niet met de kooi en de bunker.Nu voor het eerst bij die ustream welquote:
En sinds kort daar ook een sneller pakket bij genomen dus snap er niets vanquote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef bamby het volgende:
[..]
Ik heb upc en nooit geen probleem gehad met welke rls stream ooit niet bij bb en ook niet met de kooi en de bunker.Nu voor het eerst bij die ustream wel
Tss.. wat een brutaaltje zeg.. was die wel in de juiste context geplaatst?quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:50 schreef Peter6000 het volgende:
Er wordt iemand de chatbox afgekickt na de opmerking "Laat die lafbekken daar maar lekker oprotten.. watjes... ".
De boodschap die hem door Johan en Peter wordt meegegeven is, dat hij beter weg kan gaan als hij het niet leuk vindt.
[ afbeelding ]
Alsido doet een V-tje, in de bijtende kou.
Want de verwarming doet het nog steeds niet
Hij had SR op, en zijn opmerking ging over de malariamuggen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:06 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tss.. wat een brutaaltje zeg.. was die wel in de juiste context geplaatst?
Niet zeuren! Over ruim een week is SV - en daarmee de COS - een goed geoliede machine.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef Maanvis het volgende:
Al één dag géén COS. Is er nog wel een S nu?
Heb ik ook bamby, ik kijk niet eens meer. Volg het alleen via dit topic.quote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef bamby het volgende:
Ik heb upc en nooit geen probleem gehad met welke rls stream ooit niet bij bb en ook niet met de kooi en de bunker.Nu voor het eerst bij die ustream wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |