Er zit wel een soort logica in zijn werkzaamheden. Eerst is er sprake van een overstroming van 40 cm en zien we vervolgens Alsido alle kabels boven het plafond vervangen. Nu is de verwarmingsketel stuk en zien we Alsido aan het werk bij de radiatoren.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:11 schreef Peter6000 het volgende:
[ afbeelding ]
Alsido speelt vandaag voor verwarmingsmonteur
Ik zie echt een super carebear voorbij komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het verbaast me inderdaad dat hier niet is gepost wat er allemaal gezegd is![]()
Ik ben maar eventjes gaan kijken, maar toen was er al een leuk gesprek met Jaap (hij is nog steeds maar 12 kg afgevallen) en heeft Johan eea verteld over enkele plannen.
Sing & Shower gaat door, er komt een veiling van allerlei collector's items vanuit de Bunker, en er is een dikke sponsor gevonden voor de streams. Er komen 4 hoge kwaliteit streams, waarschijnlijk 2 uit Huissen en 2 uit Eindhoven.
Ook werden er allerlei leuke feitjes verteld, bijvoorbeeld de geschiedenis achter allerlei munten die Johan in het verleden heeft laten slaan, zoals de Bart de Graaff-munt en de gulden van een kilo.
Echt hè! Zulks een boeiende weetjes!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:11 schreef Dementor het volgende:
Ik zie echt een super carebear voorbij komen.
Ik denk dat ze even moet beseffen dat Johan geen ster is en al die boeiende weetjes ook bij de opa van Giel Beelen vandaan kunnen komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Echt hè! Zulks een boeiende weetjes!
Wa lulde? Een kilozware gulden!
Het is dan ook echt non-informatie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blij dat er weer voer is om minachtend over te doen?
Het gaat toch ook nergens over, die non-info?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:15 schreef MeraViglioSa het volgende:
Blij dat er weer voer is om minachtend over te doen?
Hoe meer duidelijkheid hoe minder ruimte voor speculaas.quote:
Je had gister Koken met Peter moeten zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het gaat toch ook nergens over, die non-info?
Pff ik koop de DVD wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had gister Koken met Peter moeten zien
Want?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Je had gister Koken met Peter moeten zien
Er is NIETS om tegen aan te schoppen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ja dat bedoel ik, je hoeft er ook niet op in te gaan![]()
Maar het schopt zo lekker he
Wat doe je hier danquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Er is NIETS om tegen aan te schoppen.
Een uren durend programma waarin topkok Peter een maaltijd bereidde van kipfilet, aardappelen en sla. Met hele handige tips voor het snijden van komkommers en zo. Wist jij bijvoorbeeld dat een gekookt eitje heel lekker is bij de sla?quote:
Ik ben undercover.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:22 schreef Dementor het volgende:
[..]
Lachen.
Maar er valt nu ook geen D-artiest te promoten, dus wat doe jij hier?
Daarna was het 'peter laat wat youtube filmpje van zichzelf zien' tijdquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een uren durend programma waarin topkok Peter een maaltijd bereidde van kipfilet, aardappelen en sla. Met hele handige tips voor het snijden van komkommers en zo. Wist jij bijvoorbeeld dat een gekookt eitje heel lekker is bij de sla?
In de volgende aflevering gaat hij de kijkers waarschijnlijk uitleggen hoe het opwarmen van een blik soep in zijn werk gaat.
Een gekookt eitje lekker bij sla? Wat een culinaire openbaring! Wie weet gaat hij straks de grenzen verder opzoeken en gooit ie nog een eitje door de spinazie!quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Een uren durend programma waarin topkok Peter een maaltijd bereidde van kipfilet, aardappelen en sla. Met hele handige tips voor het snijden van komkommers en zo. Wist jij bijvoorbeeld dat een gekookt eitje heel lekker is bij de sla?
In de volgende aflevering gaat hij de kijkers waarschijnlijk uitleggen hoe het opwarmen van een blik soep in zijn werk gaat.
Zeg heb jij niet nog wat tijd over om voor wat uitgehongerde kerels live te koken?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een gekookt eitje lekker bij sla? Wat een culinaire openbaring! Wie weet gaat hij straks de grenzen verder opzoeken en gooit ie nog een eitje door de spinazie!
Ik wacht wel op het opgewarmde lijk ipv die soep.
Jammer dat Dottekop er niet was toen IK er uitgemieterd werd..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Daarna was het 'peter laat wat youtube filmpje van zichzelf zien' tijd.
Toen ik er wat van zei in de chat, dat we de filmpjes al kenden en geen zin hadden in deze 'eigengeilerij' begon de beheerder van de chat te dreigen dat ie me wel ff uit de chat zou kicken. Gelukkig wist mijn heldin Dotteke dit te voorkomen.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:43 schreef SeSeSeS het volgende:
Jammer dat Dottekop er niet was toen IK er uitgemieterd werd..
Die is nog iets soepeler met oordelen dan wat daar gisteren zat...quote:
Nee, ik bedoelde: "Waarom ben je uit die chat gegooid?"quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:52 schreef SeSeSeS het volgende:
Die is nog iets soepeler met oordelen dan wat daar gisteren zat...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:22 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het verbaast me inderdaad dat hier niet is gepost wat er allemaal gezegd is![]()
Ik ben maar eventjes gaan kijken, maar toen was er al een leuk gesprek met Jaap (hij is nog steeds maar 12 kg afgevallen) en heeft Johan eea verteld over enkele plannen.
Sing & Shower gaat door, er komt een veiling van allerlei collector's items vanuit de Bunker, en er is een dikke sponsor gevonden voor de streams. Er komen 4 hoge kwaliteit streams, waarschijnlijk 2 uit Huissen en 2 uit Eindhoven.
Ook werden er allerlei leuke feitjes verteld, bijvoorbeeld de geschiedenis achter allerlei munten die Johan in het verleden heeft laten slaan, zoals de Bart de Graaff-munt en de gulden van een kilo.
Ik wou dat ik het wist, meer dan een beetje dollen was het niet! Ik weet zeker dat er ergens een reactie verkeerd beoordeeld is door die drukte op dat moment..quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde: "Waarom ben je uit die chat gegooid?"
Even terug in deze COS staat een cappost van Peterr met daarbij jouw reactie waardoor je eruit bent gegooidquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Ik wou dat ik het wist, meer dan een beetje dollen was het niet! Ik weet zeker dat er ergens een reactie verkeerd beoordeeld is door die drukte op dat moment..
Heb van jou niets hinderlijks gelezen en vond dat een modje zeer nadrukkelijk aanwezig was.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:01 schreef SeSeSeS het volgende:
Ik wou dat ik het wist, meer dan een beetje dollen was het niet! Ik weet zeker dat er ergens een reactie verkeerd beoordeeld is door die drukte op dat moment..
Zag ik, en daar klopt geen zak van, een dergelijke reactie zou ik nooit neerzetten richting hulpverleners of richting Johans project!! Die cap zegt me ook al geen moer, komt ook zéker niet van mij....quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Even terug in deze COS staat een cappost van Peterr met daarbij jouw reactie waardoor je eruit bent gegooid
Juist, wat ik dus al duizend keer heb gezegd, die klote chat moet daar weg.quote:Op dinsdag 22 december 2009 16:56 schreef tuinfluiter het volgende:
Het verbaast je dat hier niets is gepost wat er allemaal gezegd is?
Wat jouw man Ian_Nick al eerder schreef : daar wordt gechat , deze COS is leeg .
Hier gaat het om?quote:Er wordt iemand de chatbox afgekickt na de opmerking "Laat die lafbekken daar maar lekker oprotten.. watjes... ".
De boodschap die hem door Johan en Peter wordt meegegeven is, dat hij beter weg kan gaan als hij het niet leuk vindt
Als het straks echt LOS gaat,. bouwen we hier ons eigen feestje wel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Juist, wat ik dus al duizend keer heb gezegd, die klote chat moet daar weg.
Maakt de hele COS overbodig. En IK ga niet in die chat zitten met al die Lowlivers dus jullie
missen ook nog 's alle pret.
Ha.
Tsja, ik zei al dat die chatbox druk en chaotisch was, dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden...quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier gaat het om?
Dat wordt nog leuk straks, als de programmering echt van de grond komt.
Oncontroleerbaar.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:21 schreef SeSeSeS het volgende:
[..]
Tsja, ik zei al dat die chatbox druk en chaotisch was, dat zal waarschijnlijk alleen maar erger worden...
quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:24 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oncontroleerbaar.![]()
Maar goed zolang we er om kunnen lachen.
Ik zal begin januari eens kijken of het wat is, helaas kan ik op 1 januari even niet kijken.
Maar als het goed is zijn ze dan op volle kracht aan het uitzenden.
Zo, dáár hebben ze vast niet van terug!quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Goed, voordeel aan de chat is dat COS-josti's misschien daar blijven ipv hier de hele zooi komen verzieken.
Sodeflikker op, verlegen nicht die je d'r bentquote:Op dinsdag 22 december 2009 18:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Zo, dáár hebben ze vast niet van terug!![]()
[ afbeelding ]
oh! niet zo handig dusquote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mediaplayer? Handig als je, zoals ik, een Mac hebt
Het kan vast ook in quicktimequote:Op dinsdag 22 december 2009 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mediaplayer? Handig als je, zoals ik, een Mac hebt
Beetje late reactie klik net dit topic pas aan.Gisteren ging het later even goed maar vanavond bar en boos.Vind het echt jammer hoor hoop dus ook echt dat het klopt wat dotje zegt, dat ze met andere streams gaan werken.Elke live stream ben ik er tot nu toe bij geweest van bb 1 af dus hoop ook deze weer met veel plezier te kunnen gaan volgenquote:Op dinsdag 22 december 2009 15:08 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb ik ook bamby, ik kijk niet eens meer. Volg het alleen via dit topic.
Ja ik ook Bambi , volg alle reallife hoe het ook was, 6 keer BB, 20 maanden DGK....quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:08 schreef bamby het volgende:
[..]
Beetje late reactie klik net dit topic pas aan.Gisteren ging het later even goed maar vanavond bar en boos.Vind het echt jammer hoor hoop dus ook echt dat het klopt wat dotje zegt, dat ze met andere streams gaan werken.Elke live stream ben ik er tot nu toe bij geweest van bb 1 af dus hoop ook deze weer met veel plezier te kunnen gaan volgen
Hoop het wel maanvisquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:14 schreef Maanvis het volgende:
morgen komen er iig nieuwe streams, zorg dat je ze capped want ik moet morgen gewoon werken
Heb hier het e.e.a. opgeschreven, als dat werkt zet ik het hier wel neer.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:22 schreef bamby het volgende:
Nou tuinfluiter dan zullen we maar duimen dan,dat het inderdaad goed komt
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ja ik ook Bambi , volg alle reallife hoe het ook was, 6 keer BB, 20 maanden DGK....
Hoop echt dat de nieuwe streams minder traag laden en dat we veel leuke beelden krijgen.
Verwacht best veel van huis Binneveld te Huissen.
Ik weet er niks van hoe dat gaat, trouwens nog ff feli met je kleurtjequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Komen die streams hier, of hoe gaat dat per 1 januari?
Thanks Chanelquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet er niks van hoe dat gaat, trouwens nog ff feli met je kleurtje
Weet ook niet hoe het allemaal gaat worden lavenderr.Hoop dat het weer zoiets zal zijn dat je de streams en chat naast elkaar kan zetten.Of gewoon zoals met de bunker de cos er naastquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook zo!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef bamby het volgende:
[..]
Weet ook niet hoe het allemaal gaat worden lavenderr.Hoop dat het weer zoiets zal zijn dat je de streams en chat naast elkaar kan zetten.Of gewoon zoals met de bunker de cos er naast
Fijn!quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zoals ik heb begrepen zijn er morgen nieuwe streams, ik heb het e.e.a. genoteerd, zodra ik weet welke zal ik dat hier neerzetten.
b.v.d chanel 5 hou ik het hier in de gatenquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Zoals ik heb begrepen zijn er morgen nieuwe streams, ik heb het e.e.a. genoteerd, zodra ik weet welke zal ik dat hier neerzetten.
Bedan kt Bambyquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:39 schreef bamby het volgende:
Oeps zie nu je kleurtje pas lavenderr gefeliciteerd
31 december gaat het echt beginnen, morgen alvast via media player en er komt een chat bij,quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:28 schreef Lavenderr het volgende:
Ik doe even meequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:46 schreef bamby het volgende:
[..]
Even dansje erbij om het als nog te vieren![]()
![]()
Dat zou fijn zijn, een linkje.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
21 december gaat het echt beginnen, morgen alvast via media player en er komt een chat bij,
zie de quote van Snetje in mijn post van 19:55 .
Er zal in dit topic denk ik wel een linkje komen.
Gezelig maar zit ondertussen mijn programma te missen disc travel & living.little people.Stream loopt nu wel ineens goed voor zolang het nog duurd geloof dat johan naar bed wilquote:
Heb hem op bureau blad gezet voor het geval thank,squote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef Chanel5 het volgende:
Heb hier e.e.a. van de chat genoteerd en pin me er niet op vast.
www.onlinetvkijken.nl
johanvlemmix.tv
Hou er rekening mee dat het via Mediaplayer gaat.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:49 schreef Lavenderr het volgende:
Dat zou fijn zijn, een linkje.
Morgen dus al. Leuk!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:44 schreef tuinfluiter het volgende:
31 december gaat het echt beginnen,
ik schreef in mijn andere post 21 december, 21 moet een 31 december zijn.
nou ja we zullen het wel weer zien.
.
Met een bijbehorende up to date website?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:36 schreef Maanvis het volgende:
Nou, het is 'the morning after' het zuippartijtje van Peter en Alsido. Zijn de mensen van de nieuwe sponsor er al, en is de stream al live?
Nee, maar zo enerverend was het ook weer nietquote:Op woensdag 23 december 2009 09:49 schreef Copycat het volgende:
Zuippartij?
Zijn daar streamverslagen van?
Hoe tekenendquote:Op woensdag 23 december 2009 09:57 schreef Maanvis het volgende:
Wel jammer dat de SR actie dan al is afgelopen
Verkeerde zender, men luistert nu nog naar 3FM.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan is bij de radio.
http://twitpic.com/us2zt
http://twitpic.com/us4mv
neeeheen. Vandaag zou de nieuwe stream al online komen en gingen ze er mee testen, en zou bekend worden wie de sponsor van de nieuwe stream wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
De deadline was toch 1jan? Dan zit je wel een beetje vroeg klaar.
Ja, als alles meezit.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
neeeheen. Vandaag zou de nieuwe stream al online komen en gingen ze er mee testen, en zou bekend worden wie de sponsor van de nieuwe stream wordt.
Om te praten over SV?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
Johan is bij de radio.
http://twitpic.com/us2zt
http://twitpic.com/us4mv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |