Sssjtquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
En in de R&P topics maken over dat 30 bent, alleen sex met hoeren hebt gehad en nooit buiten komt._!
*proestquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgende keer je pinpas pakken, haar diep in de ogen kijken en dan zeggen:"Zal ik 'em eens flink door je gleuf raggen?'
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:39 schreef fs180 het volgende:
Ze snapte het juist heel goed.
"Zal ik jou ff in je la graaien? Hoef je het zelf niet meer te doen."quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgende keer je pinpas pakken, haar diep in de ogen kijken en dan zeggen:"Zal ik 'em eens flink door je gleuf raggen?'
Er stonden wel ong. 4 mensen in de rij, maarja, mij kan het niet schelen wat ze denken, niemand kent mequote:
Ascendary 1-0 D.D.W.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
En in de R&P topics maken over dat 30 bent, alleen sex met hoeren hebt gehad en nooit buiten komt._!
TS loopt naar kassa en kijkt naar de grond en later naar zijn portomonnee bij het geld geven moet hij toch even het kassameisje aankijken. TS loopt daarna snel wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie post even hoe het écht gegaan is?
Sorry? TS is helemaal loopt niet bij het geven naar de grond aan het kassameisjequote:Op zaterdag 19 december 2009 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
TS loopt naar kassa en kijkt naar de grond en later naar zijn portomonnee bij het geld geven moet hij toch even het kassameisje aankijken. TS loopt daarna snel weg![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zit met een probleem; ik leid een eentonig bestaan.
Verjaardagen heb ik (bijna) nooit gevierd, ook feestdagen vier ik nooit. Ik heb ook nooit een vriendin/relatie gehad, ik heb dus ook nooit sex gehad (waar er sprake was van wederzijdse verlangen tot) (en inmiddels 30 jaar). Op vakantie ga ik ook niet, vrienden heb ik ook niet (ik heb wel wat collega's weer ik goed mee kan opschieten).
Maar wel nu lezen, zoals je met je rode wangetjes daar met trillende vingertjes stond, heb het wel met je te doen hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er stonden wel ong. 4 mensen in de rij, maarja, mij kan het niet schelen wat ze denken, niemand kent me
Hoor ik goede verhalen over!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:05 schreef Stofje het volgende:
Baliendijk, Breda zeker? Leuk meisje ja.
Waar haal jij die verhalen vandaan? Hookers.nl?quote:
Is er eigenlijk een review site voor kassameisjes?quote:
Het valt me op dat er heel veel Fok!kers op hookers.nl zitten (kijken), wel hoeren(lopers) afzeiken maar wel zichzelf aftrekken op de verhalen op hookers.nlquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar haal jij die verhalen vandaan? Hookers.nl?
Naar de hoeren gaan proberen goed te praten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er heel veel Fok!kers op hookers.nl zitten (kijken), wel hoeren(lopers) afzeiken maar wel zichzelf aftrekken op de verhalen op hookers.nl_!
Nee, fappen over een kassameisje wat je afgewezen heeftquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er heel veel Fok!kers op hookers.nl zitten (kijken), wel hoeren(lopers) afzeiken maar wel zichzelf aftrekken op de verhalen op hookers.nl_!
Dat kan alleen in de busquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:23 schreef Apebeer het volgende:
Real story:
TS loopt naar de cassiëre, en zegt: "hey, zit je wel vaker aan deze kassa? Ik heb je volgens mij nog nooit gezien"
Vervolgens zegt de cassiëre: "Wat gaat jou dat aan creap?!"
TS haalt zijn piemeltje uit zijn broek en zwaffelt haar 3 keer en de cassiëre begint te huilen.
TS loopt weg zonder af te rekenen en laat alle mensen, inclusief de cassiëre(met 3 rode striemen in haar gezicht) in shock achter
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat kan alleen in de bus
Mm ik weet niet dacht eigenlijk gewoon dat dat zo was..quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik denk dat het overal toepasbaar is.
Ik heb het vanochtend in de trein geprobeerd, werkte perfect
Maar je weet toch niet hoe TS eruit ziet?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef ynuhh het volgende:
Raar dat zij haar telefoon nummer niet gaf. Ik had het wel geweten bij zo'n vraag.
Ey er klopt iets niet, je nummer staat niet in deze postquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef ynuhh het volgende:
Raar dat zij haar telefoon nummer niet gaf. Ik had het wel geweten bij zo'n vraag.
En je weet het hé? 3 keer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Mm ik weet niet dacht eigenlijk gewoon dat dat zo was..
maar moet zo toch nog even avondeten kopen dan ga ik et ook maar even proberen denk ik
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ey er klopt iets niet, je nummer staat niet in deze post
Oh sorry, ik zal de post even aanpassen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ey er klopt iets niet, je nummer staat niet in deze post
Ik zal het onthouden maar ik weet niet als ik eenmaal opgestart ben vind ik et zo lastig om er weer mee te stoppenquote:
Ik wacht, ik wachtquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:33 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Oh sorry, ik zal de post even aanpassen.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:18 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Naar de hoeren gaan proberen goed te praten._!!!!
Is nu dus ongeveer 9%quote:
Dat komt even mooi uit! Ik heb nog een plekje voor een PM van jou overgelatenquote:
Waarom van 14%->9% en niet 14%->19%?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:37 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Is nu dus ongeveer 9%
Maar kan zijn dat er meer mensen vanaf gestapt zijn
Dit kan geen toeval zijnquote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dit kan geen toeval zijn![]()
![]()
Ik zie een potentiele match out of heaven
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Waarom van 14%->9% en niet 14%->19%?
1 top de 5 mensen gaan gewoon naar een hoer soms
Weet je dat wel heel zeker?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik niet.Ik ben tevreden met mijn vriendje.
Ik had et over jou man nou gooi je je eigen glazen inquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:44 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Weet je dat wel heel zeker?
Ik zou er nog even over na denken hoor, Buffalo-Soldier is een hele goede minnaar heb ik gehoord
Kassameisjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:45 schreef Suisse het volgende:
Eeuwige gegeil op kassameisjes.![]()
Kassameisjes!
Niemand vroeg jou wat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:30 schreef ynuhh het volgende:
Nee, bekenden, hoor bijna elke maand wel iets over kassameisje en breda. Zou bijna eens gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar haal jij die verhalen vandaan? Hookers.nl?
Ik hoef haar nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik had et over jou man nou gooi je je eigen glazen in
Tevreden is toch niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:41 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ik niet.Ik ben tevreden met mijn vriendje.
Dit dus. Niet altijd de slimste maarja, wel leuk.quote:
Conclusie: Amerikanen en Britten waren pakweg 60 jaar geleden veel eerlijker.quote:
Zolang ze niet achter de ramen hoeft te staan van hem en niet wordt geslagen is ze tevreden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Tevreden is toch niet goed genoeg..
nee sukkel, jij snapte haar antwoord nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef D.D.W. het volgende:
Ik moest vanmiddag naar de Jumbo voor wat boodschappen, daar was ik niet zo blij mee want het is koud.
Toen ik in eenmaal in de Jumbo bij de kassa stond zat er een best aantrekkelijke blondine achter de kassa, ik schat haar een jaar of 18-19.
Eenmaal afgerekend kreeg ik het bonnetje.
Ik: "Hee..., dit klopt niet!
Kassameisje: "Wat is er?"
Ik: "Jouw telefoonnummer staat er niet op"
Kassameisje: "Waarom zou dat moeten dan?"
Ik zei niks meer en ging gauw weg.
Klacht: Kassameisje is een dom blondje, ze snapt mijn hint niet.
Haar reactie duidt er juist op dat zij jouw "hint" maar al te goed snapte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:37 schreef D.D.W. het volgende:
Ik moest vanmiddag naar de Jumbo voor wat boodschappen, daar was ik niet zo blij mee want het is koud.
Toen ik in eenmaal in de Jumbo bij de kassa stond zat er een best aantrekkelijke blondine achter de kassa, ik schat haar een jaar of 18-19.
Eenmaal afgerekend kreeg ik het bonnetje.
Ik: "Hee..., dit klopt niet!
Kassameisje: "Wat is er?"
Ik: "Jouw telefoonnummer staat er niet op"
Kassameisje: "Waarom zou dat moeten dan?"
Ik zei niks meer en ging gauw weg.
Klacht: Kassameisje is een dom blondje, ze snapt mijn hint niet.
Daar moest je de OP voor quoten?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:15 schreef Diabox het volgende:
[..]
Haar reactie duidt er juist op dat zij jouw "hint" maar al te goed snapte.
dat idd, veel waarschijnlijker.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef julian6 het volgende:
of je bent gewoon lelijk
quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
interactie tussen kassameisje en klant die na jou kwam:
klant:![]()
kassameisje![]()
klant: wat was dat genant zeg![]()
kassameisje: inderdaad![]()
klant: nu we toch zo goed klikken, wat is je nummer?![]()
kassameisje: *geeft 06*![]()
in andere woorden; je hebt de opening voor de volgende kerel wel erg makkelijk gemaakt
quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef DJ_Ryow het volgende:
interactie tussen kassameisje en klant die na jou kwam:
klant:![]()
kassameisje![]()
klant: wat was dat genant zeg![]()
kassameisje: inderdaad![]()
klant: nu we toch zo goed klikken, wat is je nummer?![]()
kassameisje: *geeft 06*![]()
in andere woorden; je hebt de opening voor de volgende kerel wel erg makkelijk gemaakt
Breda-topicsquote:Op zondag 20 december 2009 01:43 schreef Geranium_Opa het volgende:
Als het bij Jumbo breda aan de haagweg was kan je zo oversteken naar de hoerekiet
ik vind die cijfers van 67% van Amerikanen in 1948 en 25% van de Britten in 1949 echt extreem hoog.quote:Op zaterdag 19 december 2009 17:18 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Conclusie: Amerikanen en Britten waren pakweg 60 jaar geleden veel eerlijker.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:45 schreef Suisse het volgende:
Eeuwige gegeil op kassameisjes.![]()
Kassameisjes!
En als je in een winkel werkt: kopie maken van pinbonnetje en dan een euro naar haar overmaken met je 06 als reden erbijquote:Op zondag 20 december 2009 14:54 schreef tennisracket het volgende:
Ik pak het bij de Jumbo altijd anders aan.
Als je pint, moet je het bonnetje ondertekenen. Schrijf daar maar eens je 06 opLeuk praatje erbij.
Werkt vaak
Vroeger was seks voor het huwelijk not done he...quote:Op zondag 20 december 2009 15:30 schreef Demophon het volgende:
[..]
ik vind die cijfers van 67% van Amerikanen in 1948 en 25% van de Britten in 1949 echt extreem hoog.
Vooral als je beseft dat na de oorlog de ratio mannen/vrouwen lager was door soldaten die gesneuveld waren.
Vreemd...
En vroeger waren de hoeren nog lekker.quote:Op donderdag 24 december 2009 23:20 schreef noregret het volgende:
[..]
Vroeger was seks voor het huwelijk not done he...
En daarbij hadden die soldaten ook weleens zin, en gingen dan langs de hoeren.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
en4cer is het kassameisjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |