En dan halverwege het geld 'laten vallen'.quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
met veel kleingeld betalen zodat zij moet tellen en dan lekker flirten
Als ze mij een prettig weekend wenst zeg ik tegen haar "Jij ook, maak er wat van". Goeie?quote:Op maandag 26 april 2010 23:18 schreef cherrycoke het volgende:
met veel kleingeld betalen zodat zij moet tellen en dan lekker flirten
we hebben een kennerquote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef LimboFan het volgende:
[..]
En dan halverwege het geld 'laten vallen'.
nee nee dat is je aansluiting om met haar te babbelen zo van wat ga jij dit weekend doenquote:Op maandag 26 april 2010 23:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ze mij een prettig weekend wenst zeg ik tegen haar "Jij ook, maak er wat van". Goeie?
En dan rapen jullie dat samen op, en dan leg jij jou hand op haar hand... en dan.....quote:
Haha goeie, keertje proberen.quote:Op maandag 26 april 2010 23:21 schreef cherrycoke het volgende:
nee nee dat is je aansluiting om met haar te babbelen zo van wat ga jij dit weekend doen![]()
als ze dan niks terug zegt en volgende klant helpt is ze niet geïnteresseerd![]()
als ze op haar boven lip gaat kauwen vind ze je geil
onderlip trouwensquote:
*meldtquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
en wie van de fokkers heeft al eens een kassiere mee uit gevraagd?
Geen enkele? FOK!kers bestellen boodschappen online of komen hooguit één keer per week in de supermarkt.quote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef GizartFRL het volgende:
en wie van de fokkers heeft al eens een kassiere mee uit gevraagd?
je moet durven en niet wegvallen zoalsquote:Op maandag 26 april 2010 23:22 schreef Socios het volgende:
[..]
Geen enkele? FOK!kers bestellen boodschappen online of komen hooguit één keer per week in de supermarkt.
Maak anders een keer een filmpje voor ons als instructie???quote:Op maandag 26 april 2010 23:24 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
je moet durven en niet wegvallen zoals
duhh ehh ehh
zeker van je zijn sterk in je schoenen staan weet wat je wil
Ja, inderdaad. Zou handig zijn.quote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Maak anders een keer een filmpje voor ons als instructie???
jonguuhquote:Op maandag 26 april 2010 23:27 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Maak anders een keer een filmpje voor ons als instructie???
Idem,quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |