Sssjtquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
En in de R&P topics maken over dat 30 bent, alleen sex met hoeren hebt gehad en nooit buiten komt._!
*proestquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgende keer je pinpas pakken, haar diep in de ogen kijken en dan zeggen:"Zal ik 'em eens flink door je gleuf raggen?'
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:39 schreef fs180 het volgende:
Ze snapte het juist heel goed.
"Zal ik jou ff in je la graaien? Hoef je het zelf niet meer te doen."quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:40 schreef Ferry_76 het volgende:
Volgende keer je pinpas pakken, haar diep in de ogen kijken en dan zeggen:"Zal ik 'em eens flink door je gleuf raggen?'
Er stonden wel ong. 4 mensen in de rij, maarja, mij kan het niet schelen wat ze denken, niemand kent mequote:
Ascendary 1-0 D.D.W.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:38 schreef Ascendancy het volgende:
En in de R&P topics maken over dat 30 bent, alleen sex met hoeren hebt gehad en nooit buiten komt._!
TS loopt naar kassa en kijkt naar de grond en later naar zijn portomonnee bij het geld geven moet hij toch even het kassameisje aankijken. TS loopt daarna snel wegquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:52 schreef SuperwormJim het volgende:
Wie post even hoe het écht gegaan is?
Sorry? TS is helemaal loopt niet bij het geven naar de grond aan het kassameisjequote:Op zaterdag 19 december 2009 15:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
TS loopt naar kassa en kijkt naar de grond en later naar zijn portomonnee bij het geld geven moet hij toch even het kassameisje aankijken. TS loopt daarna snel weg![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:06 schreef D.D.W. het volgende:
Ik zit met een probleem; ik leid een eentonig bestaan.
Verjaardagen heb ik (bijna) nooit gevierd, ook feestdagen vier ik nooit. Ik heb ook nooit een vriendin/relatie gehad, ik heb dus ook nooit sex gehad (waar er sprake was van wederzijdse verlangen tot) (en inmiddels 30 jaar). Op vakantie ga ik ook niet, vrienden heb ik ook niet (ik heb wel wat collega's weer ik goed mee kan opschieten).
Maar wel nu lezen, zoals je met je rode wangetjes daar met trillende vingertjes stond, heb het wel met je te doen hoor.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:51 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Er stonden wel ong. 4 mensen in de rij, maarja, mij kan het niet schelen wat ze denken, niemand kent me
Hoor ik goede verhalen over!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:05 schreef Stofje het volgende:
Baliendijk, Breda zeker? Leuk meisje ja.
Waar haal jij die verhalen vandaan? Hookers.nl?quote:
Is er eigenlijk een review site voor kassameisjes?quote:
Het valt me op dat er heel veel Fok!kers op hookers.nl zitten (kijken), wel hoeren(lopers) afzeiken maar wel zichzelf aftrekken op de verhalen op hookers.nlquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:09 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Waar haal jij die verhalen vandaan? Hookers.nl?
Naar de hoeren gaan proberen goed te praten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er heel veel Fok!kers op hookers.nl zitten (kijken), wel hoeren(lopers) afzeiken maar wel zichzelf aftrekken op de verhalen op hookers.nl_!
Nee, fappen over een kassameisje wat je afgewezen heeftquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:11 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Het valt me op dat er heel veel Fok!kers op hookers.nl zitten (kijken), wel hoeren(lopers) afzeiken maar wel zichzelf aftrekken op de verhalen op hookers.nl_!
Dat kan alleen in de busquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:23 schreef Apebeer het volgende:
Real story:
TS loopt naar de cassiėre, en zegt: "hey, zit je wel vaker aan deze kassa? Ik heb je volgens mij nog nooit gezien"
Vervolgens zegt de cassiėre: "Wat gaat jou dat aan creap?!"
TS haalt zijn piemeltje uit zijn broek en zwaffelt haar 3 keer en de cassiėre begint te huilen.
TS loopt weg zonder af te rekenen en laat alle mensen, inclusief de cassiėre(met 3 rode striemen in haar gezicht) in shock achter
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:28 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dat kan alleen in de bus
Mm ik weet niet dacht eigenlijk gewoon dat dat zo was..quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:29 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
Ik denk dat het overal toepasbaar is.
Ik heb het vanochtend in de trein geprobeerd, werkte perfect
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |