quote:
Goed nieuws. Het is een nieuw huis, had ik begrepen?quote:Op woensdag 23 december 2009 19:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
De keuken begint er eindelijk op te lijken. Moet nog steeds 2 muren schilderen en de plinten leggen. Maar dan is het eindelijk klaar..
De shagrookster het hof maken, uiteraard.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoef maar 1 dag sociaal te doen. Jij nog verplichtingen?
Ik heb de hele keuken eruit gehaald. Daarbij is ook 1 wand gesneuveld. Die is nu vervangen. Huis zelf is uit 1953 en in 2004 helemaal casco opgeknapt.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Goed nieuws. Het is een nieuw huis, had ik begrepen?
Ja en ja, de combinatie is niet zo goed. Klussen aan je huis en 4 dagen per week in een hotel zitten voor een project waar je makkelijk 80uur per week aan kan besteden gaat niet samen.quote:Op woensdag 23 december 2009 19:33 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Weet niet waar ik zoveel mazzel aan verdiend heb.
En jij, met je keuze voor bedrijfsleven en een eigen huis?
Niet heel spannend hoor, wel veel werk. Vooral niet te vaak verhuizen. Hiervoor huurde ik een bovenwoning midden in t centrum.quote:
QFTquote:
En de honing verzacht erg goed.quote:
West-Friesland begint boven het grootste gedeelte van Alkmaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:42 schreef du_ke het volgende:
Ach het blijft dat rare West-Friese volk.
Dan nog ligt het ernstig buiten elke route die ik over het algemeen neemquote:Op woensdag 23 december 2009 20:51 schreef JoaC het volgende:
[..]
West-Friesland begint boven het grootste gedeelte van Alkmaar.
Is dit de fameuze hands-on mentaliteit?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:18 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet heel spannend hoor, wel veel werk. Vooral niet te vaak verhuizen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |