Maar de meeste Thoriumcentrales zijn gestopt of researchcentrales. Ik dacht dat ik wel gelezen had dat er hernieuwde interesse was, maar dat dat nog zo’n 10-20 jaar onderzoek nodig had.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Thorium_fuel_cycle
Wordt tijd dat we eens naar Thorium kerncentrales gaan kijken, schoon, efficíent en er is heel erg veel thorium
Da's off-topic, hou het in een ander topic aub.quote:Op zondag 20 december 2009 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Thorium_fuel_cycle
Wordt tijd dat we eens naar Thorium kerncentrales gaan kijken, schoon, efficíent en er is heel erg veel thorium
In India lopen ze en wordt er erg veel research naar gedaan, mede omdat india enorme hoeveelheden thorium heeft.quote:Op zondag 20 december 2009 11:11 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar de meeste Thoriumcentrales zijn gestopt of researchcentrales. Ik dacht dat ik wel gelezen had dat er hernieuwde interesse was, maar dat dat nog zo’n 10-20 jaar onderzoek nodig had.
Ok. Hoe gaan Bolivia, Venezuela, Cuba en Tuvalu om met geld?quote:Op zondag 20 december 2009 10:55 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Echter:
[..]
'k Zie het cliché Afrika er niet tussen staan, jij?
Hoe ga jij om met geldquote:Op zondag 20 december 2009 11:23 schreef Black_Tulip het volgende:
Ok. Hoe gaan Bolivia, Colombia, Cuba en Tuvalu om met geld?
'k Vind het ietwat frappant wanneer Fok-users vanaf hun bureaustoel even voorwaarden gaan noemen waaronder 'wij' ze zullen helpen om niet als eiland in de zee te verdwijnen. "We decide who lives and who dies..."quote:Op zondag 20 december 2009 11:26 schreef Black_Tulip het volgende:
Slecht. En hoe is mijn persoonlijke situatie hier relevant?
Waarom?quote:
Ik denk als we een stel ondernemers (dus ook fok-users) naar kopenhagen hadden gestuurd, er een heel mooi plan had gelegen waar de believers en de non-believers mee hadden kunnen leven en wat niemand meer geld had gekost dan er nu word uitgegeven.quote:Op zondag 20 december 2009 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het ietwat frappant wanneer Fok-users vanaf hun bureaustoel even voorwaarden gaan noemen waaronder 'wij' ze zullen helpen om niet als eiland in de zee te verdwijnen. "We decide who lives and who dies..."
Wat bazel jij nou weer? Sneeuw en temperatuur onder vriespunt zijn echt niet zo zeldzaam Texas. http://web2.airmail.net/danb1/climate.htmquote:Op zaterdag 19 december 2009 16:37 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zelfs in Texas is er voor het eerst sinds een paar decennia sneeuw gevallen.
Welke voorwaarden heb ik gesteld dan? Verder was het juist mijn voorstel om ze te helpen te voorkomen dat ze in zee gaan verdwijnen. De Malediven zijn al bezig met plannen verzinnen, maar die hebben geld om nieuw grondgebied te kopen als dat nodig is.quote:Op zondag 20 december 2009 11:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
'k Vind het ietwat frappant wanneer Fok-users vanaf hun bureaustoel even voorwaarden gaan noemen waaronder 'wij' ze zullen helpen om niet als eiland in de zee te verdwijnen. "We decide who lives and who dies..."
Ik geloof dat ze juist wél om geld gevraagd hadden. Als ze dat gaan krijgen, is het belangrijk dat het besteed wordt aan het doeleinde (dijkenbouw of migratie) en niet aan iets anders.quote:Overigens gaan er bij dit akkoord geen zakken met geld naar bijvoorbeeld Tuvalu. 't Is niet alsof dáár moet worden geïnvesteerd om CO2-uitstoot te verminderen.
Het is dus niet relevant hoe Tuvalu met geld omgaat.
Nou het is daar de hele week al tussen de -10 en de -20 C, maar dat zal ook wel niet waar zijnquote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef m1155 het volgende:
Het is onzin om met "het weer" van een bepaalde dag veranderingen aan te tonen. Daarvoor is de natuur te complex en een klimaat cyclus te lang.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij als de aarde opwarmt of afkoelt kan je daar helemaal niks aan doen. CO2 is niet zo significant voor de opwarming (geloof ik). Ik dnek dat the "money-changers" een natuurlijk verschijnsel gebruiken om geld te verplaatsen. Volgens mij is het rijke westen nu een dikke samenwerkeingsverband aangegaan met als doel de kolonisatie van Afrika. Kijk maar eens op een wereldkaart hoe groot dat continent wel niet is. En volgens mij is Afrika van top tot teen vruchtbaar. Dat van de Sahara weet ik niet precies maar er is genoeg plaats om heel de VS, Europa en meer te huisvesten.
Noord-Afrika was de graanschuur van de Romeinen.quote:Op zondag 20 december 2009 22:17 schreef Schenkstroop het volgende:
Volgens mij als de aarde opwarmt of afkoelt kan je daar helemaal niks aan doen. CO2 is niet zo significant voor de opwarming (geloof ik). Ik dnek dat the "money-changers" een natuurlijk verschijnsel gebruiken om geld te verplaatsen. Volgens mij is het rijke westen nu een dikke samenwerkeingsverband aangegaan met als doel de kolonisatie van Afrika. Kijk maar eens op een wereldkaart hoe groot dat continent wel niet is. En volgens mij is Afrika van top tot teen vruchtbaar. Dat van de Sahara weet ik niet precies maar er is genoeg plaats om heel de VS, Europa en meer te huisvesten.
Had ook de graanschuur van de EU kunnen zijn maar de EU straft iedere import uit Afrika af met importheffingen en dumpt het eigen graan, poedermelk en kippevlees gratis daar.quote:Op zondag 20 december 2009 22:27 schreef Iblis het volgende:
[..]
Noord-Afrika was de graanschuur van de Romeinen.
Het is waar hoorquote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef Deprater het volgende:
[..]
Nou het is daar de hele week al tussen de -10 en de -20 C, maar dat zal ook wel niet waar zijn
Als dat gebeurd krijg jij een taart van me en ga ik naakt naar Kopenhagen wandelenquote:Op maandag 21 december 2009 19:55 schreef m1155 het volgende:
[..]
Het is waar hoorMaar als het 8 augustus 2010 40 graden Celsius word in Nederland is het geen rede om te gaan roepen dat het warmer word op aarde.
* slaat topic op en zet appointment in telefoon op 8-8-2010quote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef Deprater het volgende:
[..]
Als dat gebeurd krijg jij een taart van me en ga ik naakt naar Kopenhagen wandelen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |