Nee ik ben geschoktquote:
Jaquote:
Ga lekker ergens anders spelen danquote:
naproxen, lyrica, ipramol (andere naam zelfde werking), en nux vomica omdat ik kots missleijk wordt van die cocktailquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die kans is groot ja.
Waarvoor heb je eigenlijk medicijnen?
Want?quote:
Ik heb al TR gedaanquote:
Zoiets vraag je toch niet aan een net meisje zoals ikquote:
Voor bijna alle Sc'ers behalve stoep want die vindt het een kuttaal.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef Huppelmuts het volgende:
MIJN GOD WAT EEN LIEVE TT
voor wie is die?
Zie je dat ik nergens zou zijn zonder jouquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al TR gedaan![]()
Kijk er staat al ONZ SC voor
Juist welquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets vraag je toch niet aan een net meisje zoals ik
En de reden dat je al die medicijnen hebt?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
naproxen, lyrica, ipramol (andere naam zelfde werking), en nux vomica omdat ik kots missleijk wordt van die cocktail
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En de reden dat je al die medicijnen hebt?
Gadsie zeg, je bent bijna een wandelende apotheek
En poef weg is dat speciale gevoelquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:55 schreef ajf het volgende:
[..]
Voor bijna alle Sc'ers behalve stoep want die vindt het een kuttaal.
Dan heb jij best veel pijnquote:
Querida, eres la mejor que me ha pasado en mi vidaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En poef weg is dat speciale gevoel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
Hmm moet ik dat als een compliment opvattenquote:
op het moment wel jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heb jij best veel pijn![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Querida, eres la mejor que me ha pasado en mi vida
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft handig die 3 jaar Spaans op de middelbare schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2011 13" i5 ...
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef ajf het volgende:
[..]
Querida, eres la mejor que me ha pasado en mi vida
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga weer even naar mn vertaalsiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Claroquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm moet ik dat als een compliment opvatten
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~![]()
Zo moeilijk is het nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef AskMe het volgende:
[..]
Blijft handig die 3 jaar Spaans op de middelbare school
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
No pasa nadaquote:
Ajf slijmbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga weer even naar mn vertaalsite
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
als je grammaticaal correcte zinnen, brieven etc moet maken en ook verleden tjd etc moet gebruiken dan komt er wel wat bij kijkenquote:
2011 13" i5 ...![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Doe datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem al vertaald hoor lieverdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Ajf slijmbal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zeg nog eens watSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef ajf het volgende:
[..]
Doe datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Mooi zo.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb hem al vertaald hoor lieverd
Nog iets zeggen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:04 schreef ajf het volgende:
[..]
Ik zeg nog eens wat
Fluister me nog eens wat toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Het moet wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
De onregelmatige werkwoorden tegenwoordige en verledentijd en de vervoegingenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:03 schreef AskMe het volgende:
[..]
als je grammaticaal correcte zinnen, brieven etc moet maken en ook verleden tjd etc moet gebruiken dan komt er wel wat bij kijken
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fluister me nog eens wat toe
Okee dit kan ik niet weigeren natuurlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat ja, lastigquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef ajf het volgende:
[..]
De onregelmatige werkwoorden tegenwoordige en verledentijd en de vervoegingen
2011 13" i5 ...![]()
burpThere's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
Te amo mas con cada dia que pasquote:
Nou komt het hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:10 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dit kan ik niet weigeren natuurlijk
* Huppelmuts gaat er goed voor zittenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Salud!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
*sjugt*quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
U zei?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Siempre estas en mi mente y en mi corazonquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou komt het hoor
* Huppelmuts gaat er goed voor zitten
Mooie TT hequote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik post nooit in dit topic, maar de TT viel me op, niet echt ONZ, meer R&P.
[b]AirwiN schreef [/b]
Zag je dat het rijmde?quote:
hoiquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef Karina het volgende:
Ik post nooit in dit topic, maar de TT viel me op, niet echt ONZ, meer R&P.There's a virus in my system
BURPquote:There's a virus in my system
volgens de vertaalsite ben ik altijd op je hoofdquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Siempre estas en mi mente y en mi corazon![]()
* Huppelmuts ziet dat heel even voor dr
[b]AirwiN schreef [/b]
De vertaling bedoel je? want neequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
en hartquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
volgens de vertaalsite ben ik altijd op je hoofd![]()
Dan hoor je pardon te zeggenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Olaquote:
Puedo dormir, estoy cansado
moe wist ik even niet meer, moest ik even opzoeken, zit te drinken![]()
Ja maar op zijn hoofd zitten kon ik me visueel voorstellenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ola
moe wist ik even niet meer, moest ik even opzoeken, zit te drinken![]()
maar nu nog niet
voortaan fokken met vertaalsite erbij dusIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
burpburpburpquote:There's a virus in my system
Er moet een streepje op de o. Dus corazón.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
volgens de vertaalsite ben ik altijd op je hoofd![]()
Muy bienquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Ola
moe wist ik even niet meer, moest ik even opzoeken, zit te drinken
![]()
Mijn zoon zou nu heel boos op jou worden als je hier zou zitten (en hij nog wakker zou zijn)quote:
Op zaterdag kan je idd beter zo vroeg mogelijk naar de winkel gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:18 schreef Karina het volgende:
Ik neem nog 1 wijntje, dan naar bed, want ik wil morgen vroeg op om boodschappen te doen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook goedquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Karina het volgende:
Hoofd is cabeza (er komt opeens allemaal Spaans naar boven).
de vertaling volgens die site: Je bent altijd op mijn geest en mijn hart.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef ajf het volgende:
[..]
Er moet een streepje op de o. Dus corazón.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
wat heb ik daarmee te maken ?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon zou nu heel boos op jou worden als je hier zou zitten (en hij nog wakker zou zijn)![]()
[..]
Op zaterdag kan je idd beter zo vroeg mogelijk naar de winkel gaan._!
Nee niet de vertalingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De vertaling bedoel je? want nee
Stelletje prutsers daaroquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
de vertaling volgens die site: Je bent altijd op mijn geest en mijn hart.
![]()
Je bent altijd in mijn gedachten en in mijn hart.Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Helemaal niks ik deel het gewoon even meequote:de zin zelf dus, ja nu zie ik hetquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat snapte ik wel hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef ajf het volgende:
[..]
Stelletje prutsers daaro![]()
Je bent altijd in mijn gedachten en in mijn hart.
[b]AirwiN schreef [/b]
ooh okquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Helemaal niks ik deel het gewoon even mee
[..]
de zin zelf dus, ja nu zie ik het
Ik heb nog helemaal geen zin om te slapenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
tipquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb nog helemaal geen zin om te slapen
ga niet slapen
Je moet geen dingen doen die je niet wilt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Was het ook niet van plan alleen zit er naast me op de bank 1 te zeuren dat ie naar bed wil en blijkbaar moet ik meequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga lekker welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Que descanses!
tis vrijdag en pas half twaalfquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Was het ook niet van plan alleen zit er naast me op de bank 1 te zeuren dat ie naar bed wil en blijkbaar moet ik mee_!
Slaap lekker lief!quote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij hebt geen kinderen hequote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
er zijn zat mensen met kinderen die niet zo vroeg het bed in gaan hoorquote:
quote:
Ja dat weet ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
er zijn zat mensen met kinderen die niet zo vroeg het bed in gaan hoor
Maar ik moet eigenlijk wel naar bed, was er om kwart over 6 al uit en morgen ook weer een lange en drukke dag.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
zo vroeg wakker worden is nergens voor nodig , druk doen ook niet, helemaal niet op een zaterdagquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
Maar ik moet eigenlijk wel naar bed, was er om kwart over 6 al uit en morgen ook weer een lange en drukke dag.
Ja maar ik was wakker en kon kiezen nog 3 kwartier proberen te slapen met als gevolg dat ik 5 tellen voor de wekker in diepe coma donder of uit bed gaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
zo vroeg wakker worden is nergens voor nodig , druk doen ook niet, helemaal niet op een zaterdag
Ik ga morgen naar Zwolle ik ben bang dat dat druk zat gaat worden.
[b]AirwiN schreef [/b]
Als het goed is niet hoorquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat is een uitkeringtrekker die probeert grappig te zijn met een hele foute lemmingquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:41 schreef justmattie het volgende:
Onzin SC Je ne peux pas vivre sans toi
[b]AirwiN schreef [/b]
JM ik ben er morgen niet als de postbode komt en ik hoop zondag zo lang mogelijk (zo niet de hele dag) in bed te liggen dus maandag hoor je wel of ik je kaart al hebIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
HM is goed, dan zien we maandag weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
JM ik ben er morgen niet als de postbode komt en ik hoop zondag zo lang mogelijk (zo niet de hele dag) in bed te liggen dus maandag hoor je wel of ik je kaart al heb
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
Geen idee wat de modjes ermee willen. Voorlopig is het nog geen stormlooptopicquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
HM is goed, dan zien we maandag weer
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga met mn vriendin het bed bestormen
Trusten
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk![]()
bestormen nog welquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:45 schreef justmattie het volgende:
Ik ga met mn vriendin het bed bestormen
Trusten
Neuk ze JM
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"![]()
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:17 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend!
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Jij ook en Suikertaartje ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:17 schreef timmmmm het volgende:
Goedemorgen op deze mooie zaterdagochtend!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Hoi!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:31 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij ook en Suikertaartje ook
![]()
Heb je al zin in vandaag? En wat ben je vroeg wakker!ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Niet echt. Moet eerst koffie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef timmmmm het volgende:
Hebben we er zin in vandaag?!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Veel te vroeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi!![]()
Heb je al zin in vandaag? En wat ben je vroeg wakker!Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Aaah..koffie!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet echt. Moet eerst koffie.
![]()
Jij komt vanmiddag toch ook?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:![]()
ik ben alleen wel half bevroren...
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
Oooh maar ik ga niet naar de meeting.
what happened?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Als ik geld op de bank heb wel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah..koffie!![]()
Jij komt vanmiddag toch ook?Anders niet.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Hmm...laten we dan hopen van wel!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:35 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Als ik geld op de bank heb wel.Anders niet.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Het is er niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmm...laten we dan hopen van wel!Helaas. Dan zie ik jullie hopelijk bij de kartmeet.Dan ben ik er namelijk wel.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Daar heb ik er al 2 van weg, dus ik ben al vrolijk vandaag!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:32 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Niet echt. Moet eerst koffie.
Laffe huichelaar![]()
Maar misschien komt het nog? Jajaja?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:38 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Het is er niet.Helaas. Dan zie ik jullie hopelijk bij de kartmeet.Dan ben ik er namelijk wel.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik zou er niet op rekenen!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maar misschien komt het nog? Jajaja?
Laffe huichelaar![]()
je kunt niet weten waar dat geld vandaan komt he...quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mijn geld wordt anders nooit op zaterdag gestort. Dus meer een realist.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
TREV!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
is het leuk beneden met Erwin?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
STquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
TREV!!!![]()
![]()
![]()
![]()
is het leuk beneden met Erwin?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zekers maar het zou nog leuker zijn als jij ook naar beneden komt![]()
![]()
Hihihi!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:47 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
hamkaascroissantje![]()
![]()
lekker geslapen?
nee..ik bevroor..en dat ging niet meer over...![]()
jij?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Waar mijn voeten zaten zitten nu ijsklompjes..dus ik kan nog niet 2 trappen afquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
ST![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zekers maar het zou nog leuker zijn als jij ook naar beneden komt
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik kon maar niet in slaap komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihihi!
nee..ik bevroor..en dat ging niet meer over...![]()
jij?
heeft toch zeker 2 uur geduurd, zo niet langer...![]()
maar daarna wel goed geslapen hoor![]()
![]()
Zal ik je anders dragen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waar mijn voeten zaten zitten nu ijsklompjes..dus ik kan nog niet 2 trappen af![]()
zohee, dan hadden we ook nog gezellig samen kunnen hangen, want ik sliep ook niet zo snel...quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:50 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ik kon maar niet in slaap komen
heeft toch zeker 2 uur geduurd, zo niet langer...![]()
maar daarna wel goed geslapen hoor
volgende keer even smsen, okee?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik slaap vanavond gewoon bij jouquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zohee, dan hadden we ook nog gezellig samen kunnen hangen, want ik sliep ook niet zo snel...
volgende keer even smsen, okee?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
ik slaap vanavond gewoon bij jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ik durf nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik doe het zo hoor, is geen probleem
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het schijnt dat ik een beetje (een heel piepkleinbeetje maar) snurkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik heb vannacht anders niks gemerktquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
het schijnt dat ik een beetje (een heel piepkleinbeetje maar) snurk![]()
![]()
ooooh..maar je bent WEL lekker warm!quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
het schijnt dat ik een beetje (een heel piepkleinbeetje maar) snurk
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
trev maakte meer lawaai vannacht, dat weet ik zekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:55 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
het schijnt dat ik een beetje (een heel piepkleinbeetje maar) snurk![]()
![]()
![]()
Dat welquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooooh..maar je bent WEL lekker warm!![]()
![]()
Dan is er niks aan de handquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vannacht anders niks gemerkt![]()
![]()
wat deed hij dan, zich omgooien?quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev maakte meer lawaai vannacht, dat weet ik zeker![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
je omdraaien maakt op een luchbedje nogal wat lawaaiquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wat deed hij dan, zich omgooien?![]()
![]()
![]()
hele bossenquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien komt het ook doordat ik vast slaap en zelf ook een beetje snurk![]()
![]()
![]()
duhquote:Op zaterdag 19 december 2009 07:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer maar ik heb het zelf nog nooit gehoord![]()
![]()
![]()
Neeeeeequote:Op zaterdag 19 december 2009 07:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Ratel![]()
![]()
kom je ook nog vandaag?Mijn bank is gemeen. Er staat geen geld op.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Weet wat nog erger is? Praten in je slaap en dan uitgehoord worden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 07:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat zeggen er wel meer maar ik heb het zelf nog nooit gehoordVoor zover het verstaanbaar is.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
en ze zeggen dat ik dat dus soms ook doequote:Op zaterdag 19 december 2009 08:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Weet wat nog erger is? Praten in je slaap en dan uitgehoord worden.Voor zover het verstaanbaar is.
![]()
![]()
Wat heb jij een gemene bankquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NeeeeeeMijn bank is gemeen. Er staat geen geld op.
![]()
![]()
Maar ik kom wel op die andere meet. Die is in Emmen neem ik aan?quote:Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Yup die is in emmenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:11 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Maar ik kom wel op die andere meet. Die is in Emmen neem ik aan?![]()
ah bahquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:05 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
NeeeeeeMijn bank is gemeen. Er staat geen geld op.
![]()
![]()
Dat doe je ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
en ze zeggen dat ik dat dus soms ook doe![]()
![]()
quote:![]()
gaan wij zo even zonder Trev praten?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
gaan wij zo even zonder Trev praten?![]()
![]()
Waaromquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
gaan wij zo even zonder Trev praten?wat heb ik nou weer misdaan?
![]()
Dat wat je zei was onverstaanbaar hoor, maak je geen zorgenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waaromwat heb ik nou weer misdaan?
![]()
![]()
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat wat je zei was onverstaanbaar hoor, maak je geen zorgen![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat wat je zei was onverstaanbaar hoor, maak je geen zorgen
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Jaaaaaaaaaa! Vannacht...quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
volgende keer ondervragen we 'm in zijn slaap, bij sommige mensen werkt dat
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Eigenlijk weten we dat allang he...we zitten niet voor niets hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo wou je graag weten wat ik allemaal voor onzin zeg?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Das waarquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eigenlijk weten we dat allang he...we zitten niet voor niets hier![]()
![]()
we voeren je vanavond gewoon dronken, wedden dat je slaaptquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi niet dat ik vannacht ga slapen![]()
![]()
Maar dan komt er niks uit wat je kan verstaanquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:22 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
we voeren je vanavond gewoon dronken, wedden dat je slaapt![]()
![]()
daar zit wat in jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan komt er niks uit wat je kan verstaan![]()
![]()
Ik vind dat wel de moeite waard om zelf achter te komenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan komt er niks uit wat je kan verstaan
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
psssst...dat is tactiek, trap er niet in!quote:ils qui sont décédés
ne sont pas partis
toch wel?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vind dat wel de moeite waard om zelf achter te komen![]()
![]()
oh jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
psssst...dat is tactiek, trap er niet in!![]()
![]()
![]()
Zullen we Marijke wakker gaan maken met de plantenspuit?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Mij lust wel een ontbijtjequote:Op zaterdag 19 december 2009 08:26 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we Marijke wakker gaan maken met de plantenspuit?![]()
![]()
Of met klapperende tandenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:26 schreef suikertaartje het volgende:
Zullen we Marijke wakker gaan maken met de plantenspuit?
Anyhow, ze gaat ons niet lief vinden dan![]()
![]()
ben bang van nietquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of met klapperende tanden
Anyhow, ze gaat ons niet lief vinden dan![]()
![]()
Of zullen we gewoon zelf gaan kijken hoe de oven werkt?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Of met klapperende tanden
Anyhow, ze gaat ons niet lief vinden dan
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Is ook een idee jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of zullen we gewoon zelf gaan kijken hoe de oven werkt?![]()
![]()
en vooral als je denkt dat we nog een zware dag voor de boeg hebbenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:38 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Rustig aan, we moeten onszelf natuurlijk niet te moe maken op de vroege ochtend![]()
![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze heeft gelijk hoor
mannen ...
[b]AirwiN schreef [/b]
Heb je H-man al ingeladen?quote:
En hoi!![]()
![]()
![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je tussen ons in zit![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
NIE BANG NIE BANGquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepelquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou je vandaag goed in de gaten
[b]AirwiN schreef [/b]
He shit je weet het nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepel![]()
![]()
en jij een blauwe reetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepel![]()
![]()
![]()
Ik weet zelfs nog waaromquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Komt bart ook danquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oudquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nee dat hebben jullie er van gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oud![]()
![]()
Interpretatie ftwquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat hebben jullie er van gemaakt![]()
* Huppelmuts doet alvast tepelknijpoefeningen
[b]AirwiN schreef [/b]
ajf IS toch ook oud?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oud
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
* Trevland baalt nu een beetje waarom die zijn judo band thuis heeft laten liggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Interpretatie ftw![]()
* Huppelmuts doet alvast tepelknijpoefeningen![]()
En ik ga ook tepelbijtenquote:![]()
![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Not impressedquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland baalt nu een beetje waarom die zijn judo band thuis heeft laten liggen
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik denk dat huppel niet bij mij gaat bijtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev mag wel oppassen vanmiddag![]()
![]()
Marijke heeft handboeien gehad met sinterklaas hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan had ik tenminste wat om je mee vast te binden of zo
[b]AirwiN schreef [/b]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan had ik tenminste wat om je mee vast te binden of zo
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?![]()
![]()
Dus ze was er wel blij mee
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Marijke heeft handboeien gehad met sinterklaas hoorik heb ze gezienquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
pssssst...zag je gister die handboeien in Marijkes slaapkamer?![]()
![]()
ze hangen voor het grijpenquote:![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Gelukkig kan je die makkelijk open doen en zijn die sleuteltjes universeel.
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel meeIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ze heeft ook nog andere hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel mee
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan was een stuk touw toch beter geweestquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik neem mn eigen sleuteltjes wel mee![]()
![]()
Goed dat ik dat weetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ze heeft ook nog andere hoor![]()
![]()
Dit keer zal huppelman mij toch wel beschermen![]()
En trev de volgende meet is op mijn terrein he
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ben al aan het sparen voor een harnasquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit keer zal huppelman mij toch wel beschermen![]()
En trev de volgende meet is op mijn terrein he![]()
![]()
Zouden die handschoenen van jou ook extra grip hebben op Huppels kont?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben al aan het sparen voor een harnas
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat zekerquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zouden die handschoenen van jou ook extra grip hebben op Huppels kont?![]()
![]()
Blijf eens allemaal van mijn kont af![]()
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk wegIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Broodjesquote:![]()
![]()
[b]AirwiN schreef [/b]
Dus weer hoog tijd voor wat nieuwequote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk weg![]()
![]()
Ik blijf er wel af hoor, ik hou meer van andere onderdelenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
De blauwe plekken van bart zijn eindelijk weg
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus weer hoog tijd voor wat nieuwe
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik blijf er wel af hoor, ik hou meer van andere onderdelenGa je terugbijten
[b]AirwiN schreef [/b]
Neem je donutkussen maar vast mee huppelquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten als je aan mijn tepels zit![]()
![]()
Winkel was dicht dus je moet echt tot de kerst wachtenquote:
Mijn kont is geen publiek bezit ofzo hoor, jullie denken daar maar mee te kunnen doen wat jullie willenquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan weet je wat je kan verwachten als je aan mijn tepels zit
Die had ik dus echt nodig he in de trein terug naar huisquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:18 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Neem je donutkussen maar vast mee huppel
[b]AirwiN schreef [/b]
Mijn tepels wel wou je zeggen, en wie de bal kaastquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn kont is geen publiek bezit ofzo hoor, jullie denken daar maar mee te kunnen doen wat jullie willen![]()
![]()
Ik ben heeeeeeeeeeel geduldig hoorquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Jij noemde mij oudquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn tepels wel wou je zeggen, en wie de bal kaast
[b]AirwiN schreef [/b]
Hebben jullie het nou nog steeds over tepels en ballen?Jongens, dat moet ik allemaal missen!
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik ga huppelman maar even wakker maken want we moeten over 2 uur al weg![]()
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komenIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Bij de kart meet kan en mag jij ook meegenieten hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:23 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hebben jullie het nou nog steeds over tepels en ballen?Jongens, dat moet ik allemaal missen!
[b]AirwiN schreef [/b]
Doe tot in je zwolle bent niet wat je laten kanquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komen![]()
![]()
Dan moet je denk ik wel blijven tot maandagquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan hem natuurlijk ook laten liggen en zonder hem naar zwolle komen
ne sont pas partis
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe tot in je zwolle bent niet wat je laten kan
quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan moet je denk ik wel blijven tot maandag
Nee waarschijnlijk gaat hij morgen al naar Den HelderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou en?quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
![]()
[..]
Nee waarschijnlijk gaat hij morgen al naar Den Helder
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Lievvvquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bij de kart meet kan en mag jij ook meegenieten hoor
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel![]()
Ik ga twister meenemen
[b]AirwiN schreef [/b]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijnquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Verkeerd gedacht dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijnVan het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Jij wil ook heus wel twisteren met ST, marijke en mijquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nudistentwisterquote:Op zaterdag 19 december 2009 09:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nooit gedacht dat twister een topickiller zou zijn
F.K.A. SuperwormJim![]()
Dat zit er vandaag alleen niet in. En DW mag ook best meedoen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij wil ook heus wel twisteren met ST, marijke en mij
Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Als je mee wilt doen moet je zorgen dat je naar Zwolle komtquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
ZEKERS!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 09:59 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dat zit er vandaag alleen niet in. En DW mag ook best meedoen.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Maar dat moet maar een andere keer denk ikquote:
Van het concert des levens krijgt niemand een program.![]()
Hoezoquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:00 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Maar dat moet maar een andere keer denk ikIf God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
vol?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: