quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat zeg je ook alleen maar omdat je tussen ons in zit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
NIE BANG NIE BANGquote:
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepelquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik hou je vandaag goed in de gaten
He shit je weet het nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepel
en jij een blauwe reetquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe dat maar voor je het weet heb je een blauwe tepel
Ik weet zelfs nog waaromquote:
Komt bart ook danquote:
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oudquote:
Nee dat hebben jullie er van gemaaktquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oud
Interpretatie ftwquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee dat hebben jullie er van gemaakt
ajf IS toch ook oud?quote:Op zaterdag 19 december 2009 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest dat doen van Ajf want want want jij noemde mij en die goddelijke man oud
* Trevland baalt nu een beetje waarom die zijn judo band thuis heeft laten liggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Interpretatie ftw![]()
* Huppelmuts doet alvast tepelknijpoefeningen
En ik ga ook tepelbijtenquote:
Not impressedquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
* Trevland baalt nu een beetje waarom die zijn judo band thuis heeft laten liggen
Ik denk dat huppel niet bij mij gaat bijtenquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
trev mag wel oppassen vanmiddag
Marijke heeft handboeien gehad met sinterklaas hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 08:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
dan had ik tenminste wat om je mee vast te binden of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |