Deze bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, het volgende bash de ietwat dikke vrouwen topic.
Voor de rest ben je een sneu trolletje die niks nieuws kan verzinnen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Writersright het volgende:
Ik heb niks tegen dikke vrouwen maar de term volslank is belachelijk. Niks slank, alleen vol!
haha jij hebt een dikke vriendin!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, het volgende bash de ietwat dikke vrouwen topic.
Voor de rest ben je een sneu trolletje die niks nieuws kan verzinnen.
Welkom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dit topic trekt alle dikkertjes van Fok aan!
En Feeders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dit topic trekt alle dikkertjes van Fok aan!
nee die hebben zich gewoon goed (af)gekleed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef RAVW het volgende:
volslank hoeft niet dik te zijn ...
Hier een voorbeeld van twee volslanke dames
[ afbeelding ]
Die rechter heeft geen fatsoenlijke BH aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef RAVW het volgende:
[ afbeelding ]
ook dat .. maar zijn zeker niet moddervet zo als sommige mensen denken aan het woord: volslankquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee die hebben zich gewoon goed (af)gekleed.
Lekker pittig, lekker modaal, lekker buitenwijk, lekker gek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef RAVW het volgende:
[ afbeelding ]
Fulltime huismoeder, 'maar dat is net zo zwaar al werken hoor!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lekker pittig, lekker modaal, lekker buitenwijk, lekker gek.
Uit die middelste foto zijn ze allemaal te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ze allemaal niet rakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
zou ik wel wat vreemd vinden .. als ze dat zouden zeggen ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef sunxxx het volgende:
Zie soms dames van 120 kilo,met maatje 62,die zichzelf volslank noemen.
Hou deze 2 bovenstaande dames maar op mollig,niks mis mee,zo ben ik ook,samen met de meeste vrouwen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Alle-niet-slanke-vrouwen
Lelijke-slanke-vrouwen
volslankquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Evelien het volgende:
Ben je volslank als je een normaal postuur hebt met ietwat een buikje, of ben je volslank als je bmi hoger is dan 25? Wat is de officiële definitie? Da's mij niet helemaal duidelijk
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik noemde mijn vriendin altijd volslank, omdat ik dacht dat dat superslank betekende. En dat een half jaar lang, da's pas kut!
Ah, een bmi aanhangster.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Evelien het volgende:
Hmmm nee, ik ben toch echt wel slanker dan dat. Die lijken me wel een bmi te hebben van meer dan 25, hoor. Hoewel de middelste iets minder vol is dan de andere twee, bij haar twijfel ik.
Weet ik, maar het is wel het meest tastbare wat ik heb om te kijken of een gewicht gezond is of nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
BMI is geen exacte wetenschap.
En zelfs al zou het dat wel zijn, dan is het menselijk lichaam niet exact.
zo'n foto heb ik ook ja, van mij met een kleine vriendin. Haha! We hadden de zelfontspanner aangezet en de camera iets te laag neergezetquote:
En zelfs dat al nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Evelien het volgende:
Weet ik, maar het is wel het meest tastbare wat ik heb om te kijken of een gewicht gezond is of niet.
Hmm okee, da's vervelend. Wist ik niet. Blijft in de spiegel kijken dan toch de meest betrouwbare manier?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:53 schreef Fha het volgende:
[..]
En zelfs dat al niet
BMI houdt geen rekening met verschillende rassen. Volgens BMI zou ik ondergewicht hebben, er word geen enkele rekening mee gehouden dat ik niet de bouw heb van een westerling en dus gewoon een stuk tengerder ben en dus een lagere BMI heb, terwijl ik echt geen ondergewicht heb
Zo lang je niet een zwaar vertekend beeld van je lichaam hebt wel denk ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Evelien het volgende:
[..]
Hmm okee, da's vervelend. Wist ik niet. Blijft in de spiegel kijken dan toch de meest betrouwbare manier?
Gelukkig is mijn huidige vriend iets langer dan ikquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Wat eng, een vrouw die precies even lang als mij is![]()
![]()
![]()
![]()
intimiderend
Damnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef Evelien het volgende:
[..]
Gelukkig is mijn huidige vriend iets langer dan ik. Een ex van 1.70 is het ook niet helemaal
. Nu voel ik me tenminste een meisje
JIj doet me denken aan een maatje van me, 194, die een keer een meisje tegen kwam die langer was dan hijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:57 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Wat eng, een vrouw die precies even lang als mij is![]()
![]()
![]()
![]()
intimiderend
Ja, ik zat toevallig vandaag nog een brochure te lezen over anti-groeihormonen. Ik heb gehoord dat je daar onvruchtbaar van kunt worden, maar dat vond ik in die brochure niet terug. Toch iets om rekening mee te houden als je 't je kinderen toedient.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Damn![]()
Als jullie kinderen krijgen worden die gigantisch. Een vrouw van 1.90 plus een man van boven de 1.90 = kinderen van plus 2 meter 10 (lengte van vrouw weegt zwaarder mee).
Ik heb het wel vaker gezien, vooral in Amsterdam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Dartanion het volgende:
[..]
JIj doet me denken aan een maatje van me, 194, die een keer een meisje tegen kwam die langer was dan hij![]()
Dat was geen porum
wtf, onder de 160 semidwergenquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef RAVW het volgende:
brrr vrouwen boven de 1,65m nee echt niet voor mij
Ik ben denk ik vergeten te melden dat hij trachtte.. "the tree of love" te beklimmen..quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Ik heb het wel vaker gezien, vooral in Amsterdam.
Dan schrik ik er wel even van, niet iets alledaags
Komop, geef toe! Jij hebt er ook wel eens over gefantaseerd zo een klein meisje met 1 hand over je klabanus te schuiven. Soort van masturberen, maar dan andersquote:
Jij valt alleen op dwergen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:07 schreef RAVW het volgende:
brrr vrouwen boven de 1,65m nee echt niet voor mij
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:09 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Ik ben denk ik vergeten te melden dat hij trachtte.. "the tree of love" te beklimmen..
Dit is toch helemaal niet lelijk?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik zie dat idd liever dan die dunne modelletjesquote:
Nee, ik heb een Russische Schoonheid.quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Evelien het volgende:
Whaha die banner! Maatjemeer-match.nl, chatten en daten met volslanke mensenZien jullie 'm ook?
ja die zien wij ook. Google-ads, reclame op maat! (hahahaha snap je hem??????)quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:13 schreef Evelien het volgende:
Whaha die banner! Maatjemeer-match.nl, chatten en daten met volslanke mensenZien jullie 'm ook?
Ja... Dat snap ik heel goed. Daarom vond ik het juist grappig. Ik wist nog niet dat die site bestond. Snap je hem?quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:16 schreef Dartanion het volgende:
[..]
ja die zien wij ook. Google-ads, reclame op maat! (hahahaha snap je hem??????)
Nee leg hem uitquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:19 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja... Dat snap ik heel goed. Daarom vond ik het juist grappig. Ik wist nog niet dat die site bestond. Snap je hem?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 23:21 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee leg hem uitAlsjeblieft, ik hang aan je lippen. Letterlijk!
Waar dat FOK!ken als niet goed voor isquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:23 schreef Evelien het volgende:
[..]
Goed moment om de Vaseline even te pakken. Is niet goed voor je lippen he, die kou. Bedankt dat je me eraan herinnert
nee hoor juist niet maar ben zelf maar 1,76quote:
dwergquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:48 schreef RAVW het volgende:
[..]
nee hoor juist niet maar ben zelf maar 1,76
Wat jij zegt is onmogelijk!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
zou ik wel wat vreemd vinden .. als ze dat zouden zeggen ...
want 120 kilo zit rond maat 48 / 52 maat voor de gemiddelde dame.
Dus 120 kilo zijn en maat 62 hebben is onmogelijk ..
Bonustaak?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Dartanion het volgende:
[..]
1,76 is anders een prima lengte![]()
Bonustaak!
Nee echt bonus, die zit ergens op ongeveer 1,70 bij jou?quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:09 schreef Evelien het volgende:
[..]
Bonustaak?Ik denk dat je bonestaak bedoelt! En ja, dat ben ik, and proud of it!!
Hahahaha, ja, zo ongeveer welquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:12 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Nee echt bonus, die zit ergens op ongeveer 1,70 bij jou?
Was ook niet van plan dat te doenquote:Op zaterdag 19 december 2009 00:17 schreef Dartanion het volgende:
* zijn slechts ruwe schattingen.. Heb er nooit een meetlat tegenaan gehouden
Geef toe, dit typte je met de rolmaat al in je handen.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:18 schreef Evelien het volgende:
[..]
Was ook niet van plan dat te doen
1,75 is beter natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:06 schreef Dartanion het volgende:
[..]
1,76 is anders een prima lengte![]()
Bonustaak!
Hoe kun je dat nou zeggen zonder dat je de lengte weet? Daarnaast is iedereen anders gebouwd, dat kun je onmogelijk zo inschatten.quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:37 schreef RAVW het volgende:
[..]
zou ik wel wat vreemd vinden .. als ze dat zouden zeggen ...
want 120 kilo zit rond maat 48 / 52 maat voor de gemiddelde dame.
Dus 120 kilo zijn en maat 62 hebben is onmogelijk ..
Bodyfat %. Een stuk betrouwbaarder dan BMI.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Evelien het volgende:
[..]
Weet ik, maar het is wel het meest tastbare wat ik heb om te kijken of een gewicht gezond is of niet. Of weet jij een betere? En dat bedoel ik niet uitdagend, ik wil echt weten of je een betere manier weet
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik noemde mijn vriendin altijd volslank, omdat ik dacht dat dat superslank betekende. En dat een half jaar lang, da's pas kut!
Iedereen maar denken dat je een dikke vriendin hebtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Hojdhopper het volgende:
En toch voel je je aangetrokken anders reageer je niet elke keer in z'n draadje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:12 schreef RickoKun het volgende:
Vies topic;
"Volslanke" mensen zijn dik en ik vind ze niet aantrekkelijk.
Nee hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:02 schreef Muzz_ het volgende:
[..]
Damn![]()
Als jullie kinderen krijgen worden die gigantisch. Een vrouw van 1.90 plus een man van boven de 1.90 = kinderen van plus 2 meter 10 (lengte van vrouw weegt zwaarder mee).
Dan zou ik 179,5 moeten zijn..... dan loop ik nogal achter!quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor
Target Height= ((lengte vader + lengte moeder)/2)+4,5.
Zo is de term officieel bedoeld, maar wordt deze veelal niet gebruikt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:04 schreef snakelady het volgende:
Ik zie volslank altijd tussen slank en mollig in, boven mollig is gewoon dik.
eensquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Uit die middelste foto zijn ze allemaal te doen
En dat zeg je als mede-vrouw? Lekker aardig ben jijquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:54 schreef noregret het volgende:
Vrouwen van 1.90? YOU HIDEOUS BEAST!
God damnit jij bent groot.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef Evelien het volgende:
[..]
En dat zeg je als mede-vrouw? Lekker aardig ben jij
vrouwen zijn vaak heel gemeen tegen andere vrouwen, waarom begrijp ik nog steeds niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:44 schreef Evelien het volgende:
[..]
En dat zeg je als mede-vrouw? Lekker aardig ben jij
Valt ook wel weer mee. Maar ja, ik ben 't gewend. Zal ik je aan het schrikken maken met mijn schoenmaat?quote:
Ik ben kleiner dan mijn moeder en vader.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee hoor
Target Height= ((lengte vader + lengte moeder)/2)+4,5.
Ik vind het niet schrikken hoor, ik heb weleens een kamer gehuurd bij een vrouw die tegen de twee meter was. En ja, die had ook een bijpassende schoenmaat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:48 schreef Evelien het volgende:
[..]
Valt ook wel weer mee. Maar ja, ik ben 't gewend. Zal ik je aan het schrikken maken met mijn schoenmaat?
Oeh, benieuwd of ik haar kan verslaan. Ik bied maat 45.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:50 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het niet schrikken hoor, ik heb weleens een kamer gehuurd bij een vrouw die tegen de twee meter was. En ja, die had ook een bijpassende schoenmaat.
Ik heb geen idee wat haar schoenmaat was eigenlijk, het viel me alleen heel erg op als ik mijn schoenen ernaast zette. Net of er een kabouter en een reus in één huis woonden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:51 schreef Evelien het volgende:
[..]
Oeh, benieuwd of ik haar kan verslaan. Ik bied maat 45.
Bij mij valt het gelukkig ook alleen op als je je voeten naast de mijne zet. Ze vallen niet op onder mijn lange benen omdat ik gelukkig prima in verhouding benquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat haar schoenmaat was eigenlijk, het viel me alleen heel erg op als ik mijn schoenen ernaast zette. Net of er een kabouter en een reus in één huis woonden.
Het zou inderdaad pas vreemd zijn als je een hele kleine schoenmaat hebt, of die maat bij een korte lengte.quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:53 schreef Evelien het volgende:
[..]
Bij mij valt het gelukkig ook alleen op als je je voeten naast de mijne zet. Ze vallen niet op onder mijn lange benen omdat ik gelukkig prima in verhouding ben
me mams heeft pas kleine poten.. maat 36 ofzo soms als ze geen schoenen aan heeft en broekspijpen heeft die onder wat wijder uitlopen lijkt het net alsof ze geen voeten heeftquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het zou inderdaad pas vreemd zijn als je een hele kleine schoenmaat hebt, of die maat bij een korte lengte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |