Deze bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, het volgende bash de ietwat dikke vrouwen topic.
Voor de rest ben je een sneu trolletje die niks nieuws kan verzinnen.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:46 schreef Writersright het volgende:
Ik heb niks tegen dikke vrouwen maar de term volslank is belachelijk. Niks slank, alleen vol!
haha jij hebt een dikke vriendin!quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
Ah, het volgende bash de ietwat dikke vrouwen topic.
Voor de rest ben je een sneu trolletje die niks nieuws kan verzinnen.
Welkom.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dit topic trekt alle dikkertjes van Fok aan!
En Feeders.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Dit topic trekt alle dikkertjes van Fok aan!
nee die hebben zich gewoon goed (af)gekleed.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef RAVW het volgende:
volslank hoeft niet dik te zijn ...
Hier een voorbeeld van twee volslanke dames
[ afbeelding ]
Die rechter heeft geen fatsoenlijke BH aan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef RAVW het volgende:
[ afbeelding ]
ook dat .. maar zijn zeker niet moddervet zo als sommige mensen denken aan het woord: volslankquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
nee die hebben zich gewoon goed (af)gekleed.
Lekker pittig, lekker modaal, lekker buitenwijk, lekker gek.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:58 schreef RAVW het volgende:
[ afbeelding ]
Fulltime huismoeder, 'maar dat is net zo zwaar al werken hoor!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:01 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Lekker pittig, lekker modaal, lekker buitenwijk, lekker gek.
Uit die middelste foto zijn ze allemaal te doenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou ze allemaal niet rakenquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:02 schreef Netsplitter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
zou ik wel wat vreemd vinden .. als ze dat zouden zeggen ...quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:15 schreef sunxxx het volgende:
Zie soms dames van 120 kilo,met maatje 62,die zichzelf volslank noemen.
Hou deze 2 bovenstaande dames maar op mollig,niks mis mee,zo ben ik ook,samen met de meeste vrouwen.
quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Alle-niet-slanke-vrouwen
Lelijke-slanke-vrouwen
volslankquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:21 schreef Evelien het volgende:
Ben je volslank als je een normaal postuur hebt met ietwat een buikje, of ben je volslank als je bmi hoger is dan 25? Wat is de officiële definitie? Da's mij niet helemaal duidelijk
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Hojdhopper het volgende:
Ik noemde mijn vriendin altijd volslank, omdat ik dacht dat dat superslank betekende. En dat een half jaar lang, da's pas kut!
Ah, een bmi aanhangster.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Evelien het volgende:
Hmmm nee, ik ben toch echt wel slanker dan dat. Die lijken me wel een bmi te hebben van meer dan 25, hoor. Hoewel de middelste iets minder vol is dan de andere twee, bij haar twijfel ik.
Weet ik, maar het is wel het meest tastbare wat ik heb om te kijken of een gewicht gezond is of nietquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Daffodil31LE het volgende:
BMI is geen exacte wetenschap.
En zelfs al zou het dat wel zijn, dan is het menselijk lichaam niet exact.
zo'n foto heb ik ook ja, van mij met een kleine vriendin. Haha! We hadden de zelfontspanner aangezet en de camera iets te laag neergezetquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |