Nou als ik eerlijk ben weet ik niet of ik wel kan slapen vannacht nuquote:
JAquote:
Mijn hemel zeg!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:49 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nou als ik eerlijk ben weet ik niet of ik wel kan slapen vannacht nuZometeen krijg ik nachtmerries
Stfu!quote:
Oke komt ie danquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Stfu!
Dit is mega interessant.
Laat meer van je horen TS!
Jij eet de plastic verpakking gewoon op?quote:
Ik neem aan dat mijn onderbewuste deze vraag al voelde aankomen gezien mijn post hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke komt ie dan
**UPDATE ***
Ondertussen heb ik verscheidene papiertjes waaronder die van een pak zaanse kermis, een zak nibbits chips, een plastic bakje + plastic omhulsel waar voorheen kerstkransjes inzaten + die mag natuurlijk nooit ontbreken, een leeg pak scholiertjesVerder heb ik de ijsjes papiertjes ook allemaal weer teruggelegd waar ze horen, in de vuilnisbak dus
Het lijkt erop dat de rust weer is teruggekeerd in mijn pittoreske oase van rust die andere mensen mijn kamer noemen
[..]
Jij eet de plastic verpakking gewoon op?
Ik ben heul niet dikquote:
Ik herken geen enkele product.quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Oke komt ie dan
**UPDATE ***
Ondertussen heb ik verscheidene papiertjes waaronder die van een pak zaanse kermis, een zak nibbits chips, een plastic bakje + plastic omhulsel waar voorheen kerstkransjes inzaten + die mag natuurlijk nooit ontbreken, een leeg pak scholiertjesVerder heb ik de ijsjes papiertjes ook allemaal weer teruggelegd waar ze horen, in de vuilnisbak dus
Het lijkt erop dat de rust weer is teruggekeerd in mijn pittoreske oase van rust die andere mensen mijn kamer noemen
[..]
Jij eet de plastic verpakking gewoon op?
En waarin gooi jij het weg?quote:
JE WEET TOCH WEL WAT NIBBITS ZIJN!!?!?!?!??!?!quote:
De prullenbak, waarin anders?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En waarin gooi jij het weg?
Na googlen herkende ik het weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:01 schreef Idler het volgende:
[..]
JE WEET TOCH WEL WAT NIBBITS ZIJN!!?!?!?!??!?!
Zaanse kermis zijn van die biscuitjes met suiker eropquote:
En waarom huillacht u uzelf dan uit, mijn waarde poster ?quote:
quote:
Gelukkigquote:
Wtf, waarom herkende ik ze niet kwa naam.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:03 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Zaanse kermis zijn van die biscuitjes met suiker erop
Nibbit chips : [ afbeelding ]
Scholiertjes :[ afbeelding ]
En als laatste but not least, de ijsjes voor de win: [ afbeelding ]
Ik noem het die ene chips met die eekhoorn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Nee, nee, verwarring alom zie ik alweerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:05 schreef daftme het volgende:
Kerstkransjes erbij voor de duidelijkheid.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:06 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik noem het die ene chips met die eekhoorn.
Zo kan je et ook noemen inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
50 cent bij de appie happie voor een zak vol genotquote:
Waar zie je mij beweren dat ik die prullenbak ook daadwerkelijk bezit dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En waarom huillacht u uzelf dan uit, mijn waarde poster ?
[..]
Ja maakt wat, die zijn niet zo makkelijk te vinden he.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:07 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee, nee, verwarring alom zie ik alweerHet waren chocolade kransjes met van die witte spikkeltjes erop
!
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
50 cent bij de appie happie voor een zak vol genot
Hier:quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:09 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar zie je mij beweren dat ik die prullenbak ook daadwerkelijk bezit dan?
Hoe kan je iets weggooien in iets wat je niet hebtquote:
Als je maar weet welke ik bedoel daar gaat et omquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef daftme het volgende:
[..]
Ja maakt wat, die zijn niet zo makkelijk te vinden he.
Al krijgen we hier een nieuwe ijstijd, die ijsjes zal ik blijven etenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:10 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik vind het nu een beetje te koud voor ijs dus ik wacht tot het zomer is
Ik zeg nergens dat het mijn prullenbak is, het kan net zo goed de prullenbak van de buren zijn waar ik mijn afval ingooi.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hier:
[..]
Hoe kan je iets weggooien in iets wat je niet hebt?
[..]
Als je maar weet welke ik bedoel daar gaat et om![]()
[..]
Al krijgen we hier een nieuwe ijstijd, die ijsjes zal ik blijven eten
Bikkelquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Al krijgen we hier een nieuwe ijstijd, die ijsjes zal ik blijven eten
Je suggereerde, dus probeer nou niet je gelijk te halenquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mijn prullenbak is, het kan net zo goed de prullenbak van de buren zijn waar ik mijn afval ingooi.
Dat deed ik helemaal niet, ik heb helemaal niks te maken met wat jij allemaal in je zieke kop haalt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:19 schreef daftme het volgende:
[..]
Je suggereerde, dus probeer nou niet je gelijk te halenOf je bent wel heel erg bijdehand.
Aan je posthistorie te zien kom je anders wel over als iemand met een prullenbak.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:21 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat deed ik helemaal niet, ik heb helemaal niks te maken met wat jij allemaal in je zieke kop haalt.
Dus dan ga jij telkens naar de buren om iets weg te gooien?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het mijn prullenbak is, het kan net zo goed de prullenbak van de buren zijn waar ik mijn afval ingooi.
Om eerlijk te zijn omdat ik niks beters te doen hebquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:40 schreef L.no het volgende:
Waarom blijven jullie happen op Penisbaard.
Ga uit.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:45 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn omdat ik niks beters te doen heb
Ik heb nu een oranjequote:
Ik heb vanmiddag al mn kamer opgeruimd want me schatje kwamquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:47 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al mn kamer opgeruimd want me schatje kwamHihi, oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet uitgaan met je vriendin?"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Ja, de hele straat hier deelt een prullenbak. Veel beter voor het milieu en zo hoef je niet steeds weer onnodig veel geld uit te geven aan nieuwe prullenbakken.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Dus dan ga jij telkens naar de buren om iets weg te gooien?
Goh dan ben jij ind veel slimmer dan de mensen die dat vanuit hun bed in de prullenbak kunnen doen
Ik wil ook roze !quote:
Ze was vanmiddag al hier en ze ging vanavond sporten (ze zit op korfbalquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:49 schreef L.no het volgende:
[..]
Hihi, oke. [ afbeelding ]
Waarom niet uitgaan met je vriendin?
Iedereen koopt natuurlijk ook elke week een nieuwe prullenbakquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:50 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, de hele straat hier deelt een prullenbak. Veel beter voor het milieu en zo hoef je niet steeds weer onnodig veel geld uit te geven aan nieuwe prullenbakken.
Oh oke. Dus je blijft voorlopig fok!en dus.quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik wil ook roze !
[..]
Ze was vanmiddag al hier en ze ging vanavond sporten (ze zit op korfbal) en ik zou fitnessen maar aangezien ik net al in slaap was gevallen ga ik toch maar niet
Whehe ik werd zaterdag versierd tijdens mn werk (ik ben barmanquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef Aethereal het volgende:
care die prullenbak TS, jij gaat vanavond gewoon sletjes regelen en dan horen we het morgen wel heh, groeten!
Waar laat jij je vieze gebruikte prullenbakken dan?quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Iedereen koopt natuurlijk ook elke week een nieuwe prullenbak
Maar wel respect voor je discipline bro
Denk et welquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:54 schreef L.no het volgende:
[..]
Oh oke. Dus je blijft voorlopig fok!en dus.
Ik spuit ze altijd schoonquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar laat jij je vieze gebruikte prullenbakken dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik spuit ze altijd schoonDie spoilers van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., wat een spannend topic.
Play hard, go pro.
En dat nog in een topic dat gaat over een prullenbakquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:06 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Die spoilers van jou, wat een spannend topic.
Morgen ga ik chille in da club en volgende week weet ik niet dat is tever wegquote:Op vrijdag 18 december 2009 21:04 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
En wat ga je morgen doen?
En komende week?
Hoelang blijf je dan roze?quote:Op vrijdag 18 december 2009 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
Kerstactie: Fok! voor Madalief (deel 2!) Al ¤ 1438,36 binnen!
Waarom zou ik? Ik heb al een prullenbakquote:
Scholiertjesquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Scholiertjes?
Het zijn waterijsjes.
Die zijn er niet om zomaar hier openbaar gepost te wordenquote:
Ik vraag wel aan m'n indomattie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:16 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
ScholiertjesWaterijsjes of ijsjes et blijven ijsjes
[..]
Die zijn er niet om zomaar hier openbaar gepost te worden![]()
Al hebben sommige fokkers haar al wel gezien
Ik stuur je wel pm wacht evenquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan m'n indomattie.
Nee man, ik ben een level 5 geheimenbewaarder.quote:Op zaterdag 19 december 2009 14:25 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Ik stuur je wel pm wacht even![]()
Maar die foto gaat nergens anders heen he
totaan 1 januari denk ik, of iets daarnaquote:Op zaterdag 19 december 2009 12:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Hoelang blijf je dan roze?
Net als Otisquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee man, ik ben een level 5 geheimenbewaarder.
Mm dan ben ik nog maar 12 dagen baasquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:27 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
totaan 1 januari denk ik, of iets daarna
Trouwens zonder hem had ik haar niet eens gekendquote:Op zaterdag 19 december 2009 14:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik vraag wel aan m'n indomattie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |