abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75785451
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat het huwelijk niet is voorbehouden aan mensen die niet zondig zijn (dan zou niemand ooit trouwen). Dat staat er dus helemaal los van. Het huwelijk is ook niet voorbehouden aan heteroseksuelen, het staat uiteraard ook open voor homoseksuelen. Alleen niet met elkaar!
Jij vindt het wel een goed idee om mensen het huwelijk in te laten gaan met iemand waar ze zich niet tot aangetrokken worden om dan met de kinderzitjes en al in de gezinswagen naar de doorpeesparkeerplaatsen te rijden om zich even te laten doorblazen?
Gebeurt nu ook al hoor, Fons Spooren is er beroemd mee geworden, maar om het nou aan te moedigen...
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_75785501
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik keur homoseksuelen niet af. En ik vind het homohuwelijk een symptoom van de ontaarding, etc, etc, van onze maatschappij. Dát zeg ik.
Ja maar dat vragen we ook: wat is er nu precies ontaard aan een officiële status van een relatie tussen twee mensen van hetzelfde geslacht?
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:53:30 #228
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785524
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jij vindt het wel een goed idee om mensen het huwelijk in te laten gaan met iemand waar ze zich niet tot aangetrokken worden om dan met de kinderzitjes en al in de gezinswagen naar de doorpeesparkeerplaatsen te rijden om zich even te laten doorblazen?
Gebeurt nu ook al hoor, Fons Spooren is er beroemd mee geworden, maar om het nou aan te moedigen...
Homoseksuelen hoeven toch helemaal niet met een vrouw te trouwen als ze dat niet willen? Waar staat dat ik dit een goed idee vind?
The End Times are wild
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:53:55 #229
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_75785540
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:48 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ja daarom zette ie een Kaapverdiaan als 2e op de lijst, en was Fortuyn onder allochtonen in Rotterdam een held
zoiemand noem je een 'excuusneger'
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_75785545
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik heb het woord Christelijk nog niet gebruikt in deze hele discussie!
Nee maar wel de identiteit, daarnaast heb je het continue over subjectieve zaken als: zondig
Kortom je keurt zaken af op persoonlijke meningen zonder enige fatsoenlijk argument, ik vind kerken en religie ook verwerpelijk, maar ik zal geen moment roepen dat deze idioten maar opgesloten moeten worden, immers ik heb geen last van ze.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_75785598
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Homoseksuelen hoeven toch helemaal niet met een vrouw te trouwen als ze dat niet willen? Waar staat dat ik dit een goed idee vind?
Het punt is dus dat ze wél met een andere persoon van hetzelfde geslacht willen trouwen en jij vindt dat dit niet zou mogen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:55:31 #232
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_75785606
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 19:26 schreef Halcon het volgende:

[..]

http://www.telegraaf.nl/b(...)ocatie___.html?p=3,2

Ik heb niet zoveel met politici op de Antillen, maar in dit geval hebben ze wel een punt. Dat Nederland in moreel verval is geraakt is al een ernstige zaak, maar het lijkt me niet dat je andere gebieden ook moet gaan verplichten om het morele verval in te zetten!
Je bent voor mij flink van je voetstuk gevallen, Halcon....

Ik vond je atijd een verlichte geest, maar nu praat je als een Staphorster. Of erger nog; een moslim.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_75785619
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:53 schreef LXIV het volgende:

[..]

Welke partij heeft hem niet

pi_75785637
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja maar dat vragen we ook: wat is er nu precies ontaard aan een officiële status van een relatie tussen twee mensen van hetzelfde geslacht?
Dat dus idd.
Als je het niet afkeurt, wat is dan het bezwaar tegen het huwelijk? Waarom zijn ze dan wel ontaard, pervers en decadent als ze trouwen, maar als ze dat niet doen, is het helemaal OK
Alleen omdat in de bijbel een definitie van trouwen staat waarbij kinderen horen? Dat zou betekenen dat een vrouw of man die onvruchtbaar is ook niet mag trouwen. Die kan zich immers ook niet voortplanten.
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:57:37 #235
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785694
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:52 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Omdat een homoseksuele relatie per definitie ontaard is. Want een seksuele relatie dient van oorsprong de voortplanting en niets anders. En het huwelijk is een wettelijk kader voor die relatie. De natuurlijke gang is de omgang tussen man en vrouw. Andere omgang is onnatuurlijk en dus ontaard.

Dat het in de natuur ook voorkomt maakt het niet natuurlijker.
The End Times are wild
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:57:42 #236
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_75785699
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat het huwelijk niet is voorbehouden aan mensen die niet zondig zijn (dan zou niemand ooit trouwen). Dat staat er dus helemaal los van. Het huwelijk is ook niet voorbehouden aan heteroseksuelen, het staat uiteraard ook open voor homoseksuelen. Alleen niet met elkaar!
Oef, de christelijke denkwijze: "we vinden het fijner als een homo een vrouw in de zeik neemt door haar en zichzelf voor te houden dat hij verliefd is, trouwt en in een eeuwig ongelukkig huwelijk laat stranden waar beide partners niet de voldoening, liefde en passie ontvangen die ze verdienen dan dattie gewoon met een vent trouwt." Joepie.

Bovendien is het huwelijk bij de burgerlijke stand toch iets losstaands van het huwelijk voor de kerk? Nogmaals, daar kan ik als ongelovige toch ook gewoon trouwen? Lijkt me dat God het helemaal kut zou vinden als ik als heidense losbol een beetje z'n instantie zou misbruiken met m'n ongelovige klauwen, vandaar de burgerlijke versie ervan. Dat staat al los van het huwelijk van de kerk, dus waarom mogen homoseksuele stelletjes er dan ook geen gebruik van maken?
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  vrijdag 18 december 2009 @ 21:57:43 #237
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_75785700
laten we de antillen lekker aan Venezuela geven
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_75785742
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef LXIV het volgende:

[..]

Omdat een homoseksuele relatie per definitie ontaard is. Want een seksuele relatie dient van oorsprong de voortplanting en niets anders. En het huwelijk is een wettelijk kader voor die relatie. De natuurlijke gang is de omgang tussen man en vrouw. Andere omgang is onnatuurlijk en dus ontaard.

Had die kut god van je mij maar niet homo moeten maken, blame him!
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:00:21 #239
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785824
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:57 schreef Marouska het volgende:

[..]

Oef, de christelijke denkwijze: "we vinden het fijner als een homo een vrouw in de zeik neemt door haar en zichzelf voor te houden dat hij verliefd is, trouwt en in een eeuwig ongelukkig huwelijk laat stranden waar beide partners niet de voldoening, liefde en passie ontvangen die ze verdienen dan dattie gewoon met een vent trouwt." Joepie.

Bovendien is het huwelijk bij de burgerlijke stand toch iets losstaands van het huwelijk voor de kerk? Nogmaals, daar kan ik als ongelovige toch ook gewoon trouwen? Lijkt me dat God het helemaal kut zou vinden als ik als heidense losbol een beetje z'n instantie zou misbruiken met m'n ongelovige klauwen, vandaar de burgerlijke versie ervan. Dat staat al los van het huwelijk van de kerk, dus waarom mogen homoseksuele stelletjes er dan ook geen gebruik van maken?
Ik vind het helemaal niet verstandig dat homo's met vrouwen trouwen uit maatschappelijke druk! Dat beweer ik toch helemaal niet.
The End Times are wild
pi_75785891
quote:

[..]

Het is wel natuurlijk, want het komt in de natuur voor. Het is niet iets wat door menselijk ingrijpen komt.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:01:59 #241
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785900
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:58 schreef raptorix het volgende:

[..]

Had die kut god van je mij maar niet homo moeten maken, blame him!
Er is toch helemaal niks mis met jou als homo! En dat schrijf ik nu niet om me in te dekken in de discussie maar dat vind ik echt. Ik heb genoeg Reve gelezen om te weten wat het een en ander inhoudt en om er een genuanceerd en afgerond beeld van te hebben hoor!
The End Times are wild
pi_75785904
quote:

[..]

Bij mensen, bonobo's en dolfijnen dient seks net zozeer tot het versterken van banden binnen de gemeenschap. Daarom hebben we ook doorlopend zin en geen fokseizoen.
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:02:27 #243
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785920
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:01 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Het is wel natuurlijk, want het komt in de natuur voor. Het is niet iets wat door menselijk ingrijpen komt.
Wat is volgens jou dan nog wel onnatuurlijk of ontaard?
The End Times are wild
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:02:51 #244
270727 Marouska
DON"T PANIC!!!!
pi_75785945
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:00 schreef LXIV het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal niet verstandig dat homo's met vrouwen trouwen uit maatschappelijke druk! Dat beweer ik toch helemaal niet.
Je zegt dat het huwelijk openstaat voor homoseksuelen, alleen niet met elkaar. Wat blijft er dan nog over behalve vrouwen? We hebben maar twee geslachten hoor.
"Frei sein, high sein, ein bisschen Terror must dabei sein..."
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:03:28 #245
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785971
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Bij mensen, bonobo's en dolfijnen dient seks net zozeer tot het versterken van banden binnen de gemeenschap. Daarom hebben we ook doorlopend zin en geen fokseizoen.
Dat is een goed argument en ook helemaal waar. Maar het maakt homosexualiteit nog steeds niet natuurlijk.
The End Times are wild
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:03:41 #246
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75785984
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Marouska het volgende:

[..]

Je zegt dat het huwelijk openstaat voor homoseksuelen, alleen niet met elkaar. Wat blijft er dan nog over behalve vrouwen? We hebben maar twee geslachten hoor.
Niet trouwen natuurlijk!
The End Times are wild
pi_75786020
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:02 schreef Marouska het volgende:

[..]

India: woman marries snake, another marries dog
pi_75786064
Ter lering ende vermaeck:

(@klopkoek: in het tweede deel komt er een 18-jarige studie voorbij aangaande kinderen in homosexuele relaties).
pi_75786080
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:03 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dat is een goed argument en ook helemaal waar. Maar het maakt homosexualiteit nog steeds niet natuurlijk.
quote:
na·tuur·lijk bn, bw 1 op de natuur betrekking hebbend 2 door de natuur gevormd: een ~e grot 3 naar of volgens de natuur: een ~e dood sterven 4 vanzelfsprekend: ~ ben ik thuis; kom je ook? Natuurlijk! (spreektaal ook: tuurlijk) dat spreekt vanzelf 5 eenvoudig, ongekunsteld 6 (jur) een ~ persoon levend mens (tegenst rechtspersoon)
  vrijdag 18 december 2009 @ 22:05:54 #250
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_75786081
quote:
Dat zijn geen echte huwelijken, dat zijn bezweringsrituelen. Die meisjes trouwen als ze ouder zijn gewoon met een man.
The End Times are wild
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')